Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28 ... 30  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2016 02:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Was voor mij weer een geweldige editie na een minder vorig jaar.
Super weer vandaag, bijna alleen maar zon gezien :D
Mainstage vond ik erg gaaf, had echt weer dat arena gevoel dat je er midden in stond :thumbup:
Lekkere setjes gehoord overal.
2-Sidez @ remember :love:
Alpha2 sloot ook erg lekker af daar!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2016 02:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heerlijk weer gehad en goede sets gehoord, Sound Rush, stukje Phuture Noize, B-Front, stukje Prefix & Density, Fusion of Sound, Delete VIP, 2-Sidez en Main Concern vs Malice & Mind Dimension waren allemaal topsets, al had ik Main Concern liever solo gezien. Zelfs Warface was wel tof, ik had voor de grap Cosmic Sin aangevraagd, draait ie hem ook nog :lol: Helaas leek ik wel de enige die los ging op die lompe mid. Ook nog Black Is... en Dark Symphony :thumbsup:

Verder was het nergens te druk, alleen bij de wc's bij de Remember en na afloop bij het oprijden van de snelweg,
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2016 03:05 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Iemand een idee wie de mystery guest straks is?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2016 10:38 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Spitta schreef:
Iemand een idee wie de mystery guest straks is?

Was Partyraiser


Topdagje... rondje terrein gedaan, podia's kijken. Zag er toch allemaal weer in orde uit en netjes afgewerkt. Verder de dag door gebracht op de Remember voor 2Sidez, Alusion en Fusion of Sound showcase, de Loudness voor Bfront en Delete VIP en de Hardcore4Life voor Nvitral. Heel veel credits voor Bfront (vooral vanwege het op de hekken staan) maar zeker vanwege de super set en heerlijke sfeer

De rest wat opgevuld met wat andere area's en hapje eten (Zany Burgers was super iniatief. Ook netjes 10euro gedoneerd aan Kika).

Enige minpuntjes waren de toiletten (al kon je daar ook op je eigen manier mee omgaan in de wat bosrijkere area's). En dat er dit jaar ipv een boekje een klein ding meekreeg. Was toch leuk leesvoer erin.

Rond 22.30 gegaan en om 23.05 thuis. Toch best handig die VIP parking
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2016 11:32 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Muzikaal gezien was dit echt een geweldige editie.

Even een speciale vermelding voor Delete VIP :worship: . Wat een briljante set weer, vond hem qua platenkeuze ook veel sterker dan z'n Defqon set.

Verder ontzettend genoten van 2Sidez, B-Front en Fusion Of Sound showcase.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2016 12:21 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

rakkietakkie schreef:
Partyraiser


Ja dat kreeg ik pas op t einde door.. jammer vh geluid.. maar wat een afsluiter van de dag!!

B-Front, N-Vitral, Freqz en Theracords op de after :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2016 12:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wootum schreef:

Even een speciale vermelding voor Delete VIP :worship: . Wat een briljante set weer, vond hem qua platenkeuze ook veel sterker dan z'n Defqon set.


Duidelijk z'n beste tot nu toe inderdaad :worship: . De sfeer in de tent was ook echt top toen! Verder erg genoten van N-Vitral, Prefix & Density en 2-Sidez en een stukje Fusion showcase meegepakt. Verder waren Titan en Phuture Noize ook niet verkeerd, kortom; bijna alleen maar goeie setjes gehoord :thumbsup: .
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2016 13:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Geen spijt gehad om Decibel nog een kans te geven na vorig jaar!
Top weertje en een paar hele dikke setjes voorbij horen komen.

Delete VIP voor mij als absoluut hoogtepunt, wat was dat belachelijk goed zeg :oh:
Verder nog het lekkere sfeertje wat er hing bij Main Concern,Mind Dimension & Malice :thumbsup:

Prima vermaakt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2016 13:10 
 
Hardtraxxer

Eerste keer Decibel en echt een topdag gehad! Besloten om meteen naar de Euphoria te gaan voor Cyber, wat een set was dat zeg! Heerlijke stijl, afgewisseld met oude platen. Vervolgens laatste gedeelte van Phuture Noize meegepakt wat ook weer prima was. Nog even bij P&D blijven hangen maar toch besloten om naar Deetox te gaan, vanwege haar setje op Craft. Het geluid in de Loudness tent viel me tot dan toe nog tegen, net of het telkens weerkaatste en melodieën waren moeilijk te horen. Dit was overigens later wel top!

Na Deetox hadden we Regain Live die sowieso op het lijstje stond, wat een heerlijke set! De drive en energie die hij in z'n sets stopt, echt heerlijk. Het was overigens wel écht druk bij zijn set op de Extreme Loudness. Na Regain teruggelopen en gedeeltes van Ran-d en E-Force gezien, voordat we weer naar Delete VIP zouden gaan. Inmiddels onze 3e keer Delete VIP na Supremacy en DQ.1, maar wat een geweld! Geluid was top, terwijl het naar mijn idee aan het einde van E-force ook nog niet helemaal lekker klonk. Nog even blijven hangen bij Warface, om vervolgens naar 2-Sidez te gaan. Ook hier weer ontzettend genoten, niet te druk maar wel een prima sfeer.

Nog snel het laatste kwartier Radical Redemption Live meegepakt, wat ook wel weer erg vet was op de mainstage. Als afsluiter konden we geen keuze maken, maar in de Loudness tent was het sowieso te warm, Toen besloten om even bij de Extreme Loudness te gaan kijken, maar we hadden het na 20 min eigenlijk wel gezien, niet helemaal ons ding. Toen voor de verandering maar de endshow bij de Pussy Lounge stage gekeken, nog nooit echt wezen kijken maar uiteindelijk prima vermaakt, ging er verassend hard aan toe. Al met al een topdag gehad :beer:.

Setjes van de dag voor mij echt wel Cyber, Regain Live, Delete VIP en 2-Sidez.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2016 13:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Eerste keer Decibel, ondanks het drama bij de parking prima vermaakt! Sets van The Fusion of Sound, Delete VIP, 2-Sidez en Main Concern vs Malice & Mind Dimension waren stuk voor stuk pareltjes. :thumbsup:

Hurricane schreef:
Alpha2 sloot ook erg lekker af daar!


? :/ Dit was echt de meest trieste set van de dag. Alleen maar platen als KOTU, The Resistance etc draaien terwijl platen als The Darkside & Smack my derb over het hoofd gezien worden door hun.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2016 14:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Indyy schreef:
Hurricane schreef:
Alpha2 sloot ook erg lekker af daar!


? :/ Dit was echt de meest trieste set van de dag. Alleen maar platen als KOTU, The Resistance etc draaien terwijl platen als The Darkside & Smack my derb over het hoofd gezien worden door hun.

Het is maar net wat je er van verwacht heh ;)
De enige plaat die ik echt had verwacht en ook heb gehoord was Yellow Minute. Voor de rest vond ik het dus een lekker setje :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2016 14:26 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wat een dag dit :worship: Topsets van Phuture Noize en P&D (1 1/2 uur was imo toch wat te lang) Noisecontrollers is een eindbaas set met alleen maar geniale edits en nieuwe tracks en daarna Delete VIP mijn god zeg wat ging dat hard zeg :drool: Main Concern vs Malice en Mind dimension viel zwaar tegen, MC draaide vette plaaten maar die italianen namen alles over en dat kwam de kwaliteit niet ten goede :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2016 14:31 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Indyy schreef:
Hurricane schreef:
Alpha2 sloot ook erg lekker af daar!


? :/ Dit was echt de meest trieste set van de dag. Alleen maar platen als KOTU, The Resistance etc draaien terwijl platen als The Darkside & Smack my derb over het hoofd gezien worden door hun.

Luna kon er ook wat van... met z'n The Record Breaking etc.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2016 14:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Indyy schreef:
Hurricane schreef:
Alpha2 sloot ook erg lekker af daar!


? :/ Dit was echt de meest trieste set van de dag. Alleen maar platen als KOTU, The Resistance etc draaien terwijl platen als The Darkside & Smack my derb over het hoofd gezien worden door hun.

Luna kon er ook wat van... met z'n The Record Breaking etc.

Oh dit meen je toch niet he :x :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2016 14:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lennard95 schreef:
Main Concern vs Malice en Mind dimension viel zwaar tegen, MC draaide vette plaaten maar die italianen namen alles over en dat kwam de kwaliteit niet ten goede :/


Inderdaad, ik had ook het idee dat de mannen van malice ruim het meeste platen hebben gedraaid. Ik kan zowel de dj´s apart stuk voor stuk waarderen, maar vond het geen fijne combinatie. hanteren gewoon een heel andere stijl die niet bij elkaar aansluit als je t mij vraagt.
Heb het meest genoten van de main concern platen :thumbsup:

Verder was voor mij het hoogtepunt van de dag Delete VIP. Net zoals de vorige edities gewoon 30 minuten lang non stop lopen snoeien. Hij blijft me ook maar verbazen met die kicks.

Minpuntje vond ik de lange wachtrijen bij de wc´s (de keren dat ik geweest ben).

Was mijn eerste keer decibel, iniedergeval voor herhaling vatbaar :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2016 14:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Uurtje dat ik was geweest hoorde je wel vooral Malice platen, voerde duidelijk de boventoon. Was er nou nog iets speciaals aan die 'End of Days'? Persoonlijk niet meegekregen. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2016 14:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Indyy schreef:
Hurricane schreef:
Alpha2 sloot ook erg lekker af daar!


? :/ Dit was echt de meest trieste set van de dag. Alleen maar platen als KOTU, The Resistance etc draaien terwijl platen als The Darkside & Smack my derb over het hoofd gezien worden door hun.

Luna kon er ook wat van... met z'n The Record Breaking etc.


Wat een aanfluiting was dat ook zeg. En dan niet eens Unlocked oid draaien :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2016 15:01 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Parkeren was echt een drama... Duurde meer dan een uur! Auto in een zijweggetje gedumpt en maar gaan lopen... Feest zelf was niet heel bijzonder, door t parkeerdrama pas rond 4u binnen... Hoogtepuntjes waren I:Gor en Delete VIP
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2016 15:44 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Prima vermaakt, maar 't viel net als vorig jaar toch wat tegen. Komt ook wel omdat ik zelf wat verzadigd begin te worden met (standaard) hardstyle/core. Toch maar wat minder feestjes meepakken komende tijd dus.

Zie hier vrijwel alleen maar positieve reacties op Delete VIP, maar als Delete fan vond ik deze set flink tegenvallen. Vond het geluid en de sfeer maar matig (misschien toch op de verkeerde plek gestaan?). Zaten naar mijn mening teveel nieuwe platen in de set (o.a. genocide, munky shit, nieuwe met rebelion, nieuwe met Outbreak), waarbij het meer ging om een half uur lang zo hard mogelijke kicks door de boxen knallen i.p.v. echt een vet, uniek sfeertje neer te zetten. Vond de VIP edits ook niet zo goed als die van de eerste 2 VIP sets.

Sets v/d dag waren Fusion of Sound (laatste half uurtje werd 't wel wat minder), 2-Sidez en MC, Mind Dimension & Malice.

Al was de combinatie bij de laatste set wel waardeloos. Groot deel v/h publiek kwam voornamelijk voor Malice en een deel voornamelijk voor MC & Mind Dimension. Nu was het om de beurt 2 plaatjes draaien waarbij het ene gedeelte v/h publiek alleen losging op de platen van Malice en het andere gedeelte alleen op de nummers van MC & Mind Dimension.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2016 15:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Seeker Of Fire schreef:
Parkeren was echt een drama... Duurde meer dan een uur! Auto in een zijweggetje gedumpt en maar gaan lopen... Feest zelf was niet heel bijzonder, door t parkeerdrama pas rond 4u binnen... Hoogtepuntjes waren I:Gor en Delete VIP

We hebben de auto voor 10 euro bij een boer neergezet :thumbsup:
Was vlakbij ingang Noord dus binnen no time waren we binnen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2016 16:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Iemand een idee met welk industrial nummer Main Concern afsloot?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2016 16:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
Iemand een idee met welk industrial nummer Main Concern afsloot?


was het laatste nummer niet main concern - infected ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2016 16:37 
 
Hardtraxxer

yannickvk schreef:
Chroman schreef:
Iemand een idee met welk industrial nummer Main Concern afsloot?


was het laatste nummer niet main concern - infected ?

Dat leek op een mashup van Infected en N-Vitral - Welcome to the killzone, helaas wegens tijdtekort hebben ze maar een klein stukje er van kunnen draaien. Ik was er zelf niet bij, maar de laatste 35 minuten van de set staan op de spoontech facebook pagina.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2016 16:46 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Beste set was Tatact, Delete VIP was erg matig, heb me vermaakt op de set van Main Concern al vond ik Malice er niet echt bij passen, Oldschool Modulators was wel tof, zand bij de remember stage was vreselijk, geen 70 euro waard, volgende keer goedkoop kaartje of gewoon niet, Fusion of Sound viel tegen, Deathmachine liet me inkakken, 2-Sidez was gewoon 2-Sidez, heb me over het algemeen wel gewoon goed vermaakt, doei.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2016 20:47 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Pussy Lounge podia was trouwens ook podia van Hard Bass 2016. Valt mij nu pas op... de dj booth he... niet de rest
Vorige  1 ... 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28 ... 30  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten