Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2016 12:17 
 
Hardtraxx Veteran

Op maandag werken na een weekend festival. Dan regel je toch gewoon vrij. Ongeacht gebruik of niet. :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2016 12:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Prima weekend gehad. Vrijdag vond ik wel wat tegenvallen eigenlijk op de set van Noisecontrollers na. Zaterdag heerlijk geopend bij Sound Rush, daarna door naar B-Front die een hele vette set neerzette en tot Delete VIP de tijd doorgebracht op de Remember en Darkness4Life (Industrial). Delete VIP vond ik de beste VIP set tot nu toe, ongelofelijk wat vet was dat zeg. Daarna alvast naar de Remember gelopen voor 2-Sidez, plaatjes zijn altijd mooi om te horen. Merk wel dat het een act is die je niet al te vaak live moet zien aangezien het (logischerwijs) altijd dezelfde plaatjes zijn. Na 2-Sidez afgesloten bij Main Concern. Ook dat was een prima set, vond het wel leuk om te zien dat het bij Main Concern plaatjes harder los ging dan bij plaatjes van Malice. Dit ging eigenlijk tegen mijn verwachtingen in maar was een erg fijne verrassing. De zaterdag afterparty had ik nog niet zo veel zin in, uiteindelijk daar alleen geweest voor het uurtje Theracords Madness. Was wel een leuk setje, alleen de sfeer in de tent was echt heel raar.

Eerste 2 uurtjes van de zondag gemist omdat ik rondjes aan het lopen was over de camping en een klein beetje brak was. Heb me wel erg goed vermaakt deze dag. De sfeer was veel fijner dan de nacht ervoor en hoop leuke plaatjes gehoord zoals Wildstylez - Pleasure en Blademasterz - The Golden Era (eerste keer dat ik die gated kick live hoorde, die ging eeeerg lekker). Zelfs het uurtje Requiem vs. The Pitcher heb ik me goed vermaakt door de gezellige sfeer in de tent en de mensen waar ik zelf mee stond. B-Freqz vond ik echt enorm vet op de zondag, erg lekker half uurtje om de energie eruit te gooien. Daarna begon de Resident Rumble en aangezien de mensen met wie ik stond (incl. ik) niks met Pussy Lounge hebben zijn we vrijwel gelijk aan het begin weggelopen en alvast terug naar de tent gegaan voor de after.

Al met al een prima weekend. Voorzieningen op het festivalterrein vielen helaas wel tegen, 3 mensen die op 1 plek wachten bij de pisbakken... schandalig voor een organisatie als b2s. Ik snap dat je door de vele bomen op het terrein beperkte ruimte hebt maar probeer er dan creatief mee om te gaan want dit sloeg echt helemaal nergens op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2016 12:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hulde nog voor Bass Modulators voor het draaien van B-Front & Jones - Lunatick (Noisecontrollers remix) op de Remember! :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2016 13:29 
 
Hardtraxxer

Joey schreef:
Al met al een prima weekend. Voorzieningen op het festivalterrein vielen helaas wel tegen, 3 mensen die op 1 plek wachten bij de pisbakken... schandalig voor een organisatie als b2s. Ik snap dat je door de vele bomen op het terrein beperkte ruimte hebt maar probeer er dan creatief mee om te gaan want dit sloeg echt helemaal nergens op.

Dat lukt als man zijnde, ook al ziet het er misschien niet heel fris uit voor anderen, wel aardig :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2016 18:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kom net dit tegen op youtube.

https://www.youtube.com/watch?v=N4Y8I-9d7F8

gaat ook lekker los :lol: waarom laten ze dit in godsnaam een main afsluiten >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2016 22:29 
 
Hardtraxx Veteran

Ik houd niet van hardcore, maar ik vond die afsluiting wel leuk hoor. Die man kan draaien niet normaal!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2016 22:32 
 
Hardtraxx Addict

RTM93 schreef:
Op maandag werken na een weekend festival. Dan regel je toch gewoon vrij. Ongeacht gebruik of niet. :')

Regel je gewoon vrij
Dat kan niet altijd overal even makkelijk.
Wees eerlijk het is toch slecht dat ze slapen op de halve camping zowat onmogelijk maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2016 22:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Miwer schreef:
[Wees eerlijk het is toch slecht dat ze slapen op de halve camping zowat onmogelijk maken.


Ik stond nog dichterbij het Flugel cafe/hangout dan jij en ik heb prima geslapen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2016 22:59 
 
Hardtraxx Veteran

Miwer schreef:
RTM93 schreef:
Op maandag werken na een weekend festival. Dan regel je toch gewoon vrij. Ongeacht gebruik of niet. :')

Regel je gewoon vrij
Dat kan niet altijd overal even makkelijk.
Wees eerlijk het is toch slecht dat ze slapen op de halve camping zowat onmogelijk maken.


Je gaat naar een weekendfestival en je weet dat je de volgende dag moet werken, dan ga je toch op zondagavond naar huis? Sorry, maar vrij logisch dat slapen niet echt geweldig zal gaan op een Decibel :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2016 23:32 
 
Hardtraxx Addict

Basshunterzz schreef:
Miwer schreef:
RTM93 schreef:
Op maandag werken na een weekend festival. Dan regel je toch gewoon vrij. Ongeacht gebruik of niet. :')

Regel je gewoon vrij
Dat kan niet altijd overal even makkelijk.
Wees eerlijk het is toch slecht dat ze slapen op de halve camping zowat onmogelijk maken.


Je gaat naar een weekendfestival en je weet dat je de volgende dag moet werken, dan ga je toch op zondagavond naar huis? Sorry, maar vrij logisch dat slapen niet echt geweldig zal gaan op een Decibel :P

Had weinig inspraak op wanneer we weg gingen.
Maar ik snap ook wel dat er weinig slaap zal zijn alleen dat de organisatie het je zelf lastig gaat maken vind ik toch wel apart. (maar dan wel grote speakers officieel verbieden)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2016 01:27 
 
Donateur
Avatar gebruiker

ik moet toegeven dat ik ook wel enorm verbaasd was over het enorme volume dat maandag ochtend op de after geproduceerd werd. tot 2:30 heeft t vol gas staan blazen, en daarna is het iets zachter gegaan, maar nog steeds op behoorlijk volume.

Echter ben ik het er wel mee eens dat je op een weekend festival niet moet verwachten dat je veel slaap kan pakken. en als je maandag moet werken dan is het inderdaad niet verstandig om tot maandag te blijven. ik ben dus ook erg blij met de keuze die B2S gemaakt heeft om tot maandag ochtend nog even flink te rammen. De sfeer om die blokhut was namelijk legendarisch!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2016 16:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ion_elgreco schreef:
Zijn er nog mensen bij die Unchained wezen kijken op de extreme loudness? Zoja hoe slecht/goed was het?

Leuke trackkeuze, weet niet meer precies wat want was al vrij waus, ging mixtechnisch wel een keer verkeerd met het inmixen van Path to Extinction. Bij het crashen van zijn laatste plaat waarna hij die Jason Payne Bass moet je niet voelen tool zonder mixintro erin gooide, ging het ook behoorlijk verkeerd. Plaat bleef hangen terwijl hij een filter erover deed, daarna begon het nummer weer te spelen. MC lulde er snel maar wat doorheen.

Hij stond trouwens zelf ook flink los te gaan en te genieten, stond namelijk nog behoorlijk veel man voor een onbekende artiest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2016 17:26 
 
Hardtraxx Veteran

Miwer schreef:
RTM93 schreef:
Op maandag werken na een weekend festival. Dan regel je toch gewoon vrij. Ongeacht gebruik of niet. :')

Regel je gewoon vrij
Dat kan niet altijd overal even makkelijk.
Wees eerlijk het is toch slecht dat ze slapen op de halve camping zowat onmogelijk maken.

Gast dit festival is half jaar lang bekend. Als je geen vrij kan krijgen zover van te voren ben je een slaaf in je eigen bedrijf.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2016 18:03 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat heb ik een fantastisch weekend gehad! Petje af voor B2S en Libema. Echt alles was top! :thumbup:

Enige minpuntje wat ik me kan bedenken is het tijdstip dat we de east camping moesten verlaten.
10 uur in de ochtend is erg vroeg, en dan komen er ook nog van die hersenloze schoonmakers janken omdat het inpakken van alles even net 5 minuten langer duurt!

Voor de rest was het in 1 woord SUPER :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2016 18:36 
 
Hardtraxx Addict

RTM93 schreef:
Miwer schreef:
RTM93 schreef:
Op maandag werken na een weekend festival. Dan regel je toch gewoon vrij. Ongeacht gebruik of niet. :')

Regel je gewoon vrij
Dat kan niet altijd overal even makkelijk.
Wees eerlijk het is toch slecht dat ze slapen op de halve camping zowat onmogelijk maken.

Gast dit festival is half jaar lang bekend. Als je geen vrij kan krijgen zover van te voren ben je een slaaf in je eigen bedrijf.

Dat heet een nieuwe baan nog geen maand voor decibel. Ben al blij dat ik vrijdag t/m zondag vrij kon krijgen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2016 19:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dan heb je gewoon pech. Ik denk dat 95% van de bezoekers rekening houd met werk/school tijdens een weekendfestival en in dat geval OF vrij regelen OF eerder naar huis gaan
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2016 19:21 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

yowan schreef:
ion_elgreco schreef:
Zijn er nog mensen bij die Unchained wezen kijken op de extreme loudness? Zoja hoe slecht/goed was het?

was al vrij waus

Junk
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2016 19:54 
 
Hardtraxx Addict

yowan schreef:
Dan heb je gewoon pech. Ik denk dat 95% van de bezoekers rekening houd met werk/school tijdens een weekendfestival en in dat geval OF vrij regelen OF eerder naar huis gaan

Klopt. Maar blijf er bij dat het raar is dat de organisatie zelf het je moeilijk maakt om te slapen als je dat wil.
Dat heeft niets te maken met rekening houden met slecht kunnen slapen ivm kut buren ofzo
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2016 19:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Op een weekendfestival slaap je nou eenmaal slecht. Zitting gesloten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2016 20:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Miwer schreef:
yowan schreef:
Dan heb je gewoon pech. Ik denk dat 95% van de bezoekers rekening houd met werk/school tijdens een weekendfestival en in dat geval OF vrij regelen OF eerder naar huis gaan

Klopt. Maar blijf er bij dat het raar is dat de organisatie zelf het je moeilijk maakt om te slapen als je dat wil.
Dat heeft niets te maken met rekening houden met slecht kunnen slapen ivm kut buren ofzo

Ik was er dit jaar niet bij, maar ik denk dat ze dat hebben gedaan omdat er vorig jaar in dat beatport café ongeveer 10x zoveel mensen binnen stonden dan die trailers aankonden op zondag en dat ze dat nu dus wilden voorkomen :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2016 22:01 
 
Hardtraxx Veteran

Raven schreef:
Op een weekendfestival slaap je nou eenmaal slecht. Zitting gesloten.

7,5 uur geslapen van zaterdag tot zondag
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2016 22:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Netjes. Ik had 2 uur van vrijdagochtend tot maandagavond door de buren vooral.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2016 23:06 
 
Hardtraxx Veteran

Vrijdag ook door de buren was het pas om 6 uur stil. Zaterdag was het perfect, toen ik in bed lag 2 verschillende boxen aan. Na een kwartier allebei uit en toen rustig kunnen slapen tot half 11
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2016 23:25 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Je kiest er toch zelf voor om een weekend te gaan en dat je tegen dit soort dingen kan aan lopen. En dan als nog bestaan er oordoppen. Met Defqon hadden wij 4 groepen die nachten door haalden maar weinig van gemerkt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2016 23:36 
 
Hardtraxx Addict

Ivey Jones schreef:
Je kiest er toch zelf voor om een weekend te gaan en dat je tegen dit soort dingen kan aan lopen. En dan als nog bestaan er oordoppen. Met Defqon hadden wij 4 groepen die nachten door haalden maar weinig van gemerkt.

Ik bedoelde gewoon te zeggen dat het toch nergens op slaat dat de organisatie zelf het de halve camping moeilijk maakt.
Maar dan wel zeggen dat je je rust moet pakken.
Vorige  1 ... 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten