Shoutbox | Zoeken
 Antwoord op onderwerp Vorige  1 ... 25, 26, 27, 28, 29, 30  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 24-08-2016, 18:36 

Hardtraxx Addict

RTM93 schreef:
Miwer schreef:
RTM93 schreef:
Op maandag werken na een weekend festival. Dan regel je toch gewoon vrij. Ongeacht gebruik of niet. :')

Regel je gewoon vrij
Dat kan niet altijd overal even makkelijk.
Wees eerlijk het is toch slecht dat ze slapen op de halve camping zowat onmogelijk maken.

Gast dit festival is half jaar lang bekend. Als je geen vrij kan krijgen zover van te voren ben je een slaaf in je eigen bedrijf.

Dat heet een nieuwe baan nog geen maand voor decibel. Ben al blij dat ik vrijdag t/m zondag vrij kon krijgen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24-08-2016, 19:00 

Hardtraxx Veteran

Dan heb je gewoon pech. Ik denk dat 95% van de bezoekers rekening houd met werk/school tijdens een weekendfestival en in dat geval OF vrij regelen OF eerder naar huis gaan
Ongelezen bericht Geplaatst op 24-08-2016, 19:21 

Hardtraxxer

yowan schreef:
ion_elgreco schreef:
Zijn er nog mensen bij die Unchained wezen kijken op de extreme loudness? Zoja hoe slecht/goed was het?

was al vrij waus

Junk
Ongelezen bericht Geplaatst op 24-08-2016, 19:54 

Hardtraxx Addict

yowan schreef:
Dan heb je gewoon pech. Ik denk dat 95% van de bezoekers rekening houd met werk/school tijdens een weekendfestival en in dat geval OF vrij regelen OF eerder naar huis gaan

Klopt. Maar blijf er bij dat het raar is dat de organisatie zelf het je moeilijk maakt om te slapen als je dat wil.
Dat heeft niets te maken met rekening houden met slecht kunnen slapen ivm kut buren ofzo
Ongelezen bericht Geplaatst op 24-08-2016, 19:58 

Hardtraxx Veteran

Op een weekendfestival slaap je nou eenmaal slecht. Zitting gesloten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24-08-2016, 20:28 

Hardtraxxer

Miwer schreef:
yowan schreef:

Klopt. Maar blijf er bij dat het raar is dat de organisatie zelf het je moeilijk maakt om te slapen als je dat wil.
Dat heeft niets te maken met rekening houden met slecht kunnen slapen ivm kut buren ofzo

Ik was er dit jaar niet bij, maar ik denk dat ze dat hebben gedaan omdat er vorig jaar in dat beatport café ongeveer 10x zoveel mensen binnen stonden dan die trailers aankonden op zondag en dat ze dat nu dus wilden voorkomen :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 24-08-2016, 22:01 

Hardtraxx Veteran

Raven schreef:
Op een weekendfestival slaap je nou eenmaal slecht. Zitting gesloten.

7,5 uur geslapen van zaterdag tot zondag
Ongelezen bericht Geplaatst op 24-08-2016, 22:20 

Hardtraxx Veteran

Netjes. Ik had 2 uur van vrijdagochtend tot maandagavond door de buren vooral.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24-08-2016, 23:06 

Hardtraxx Veteran

Vrijdag ook door de buren was het pas om 6 uur stil. Zaterdag was het perfect, toen ik in bed lag 2 verschillende boxen aan. Na een kwartier allebei uit en toen rustig kunnen slapen tot half 11
Ongelezen bericht Geplaatst op 24-08-2016, 23:25 

Hardtraxxer

Je kiest er toch zelf voor om een weekend te gaan en dat je tegen dit soort dingen kan aan lopen. En dan als nog bestaan er oordoppen. Met Defqon hadden wij 4 groepen die nachten door haalden maar weinig van gemerkt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24-08-2016, 23:36 

Hardtraxx Addict

Ivey Jones schreef:
Je kiest er toch zelf voor om een weekend te gaan en dat je tegen dit soort dingen kan aan lopen. En dan als nog bestaan er oordoppen. Met Defqon hadden wij 4 groepen die nachten door haalden maar weinig van gemerkt.

Ik bedoelde gewoon te zeggen dat het toch nergens op slaat dat de organisatie zelf het de halve camping moeilijk maakt.
Maar dan wel zeggen dat je je rust moet pakken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25-08-2016, 00:07 

Hardtraxx Veteran

Vind dat wel goud, doooorpompen tot zo laat. Zo'n silent disco brengt veel minder sfeer met zich mee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25-08-2016, 08:50 

Hardtraxx Addict

chas1n schreef:
Vind dat wel goud, doooorpompen tot zo laat.

Dit soort dingen vind ik juist het vetste van zo´n weekend festival :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 25-08-2016, 09:59 

Hardtraxxer

MeneerEend schreef:
chas1n schreef:
Vind dat wel goud, doooorpompen tot zo laat.

Dit soort dingen vind ik juist het vetste van zo´n weekend festival :$

Dit. Was echt prachtig toen ik maandagmorgen om half 4 eens om me heen keek in dat Beatport café :lol: . Trouwens ook nog hulde voor het volume op de Nightparty op zaterdag in de weekendtent (stond gewoon volle bak, in tegenstelling tot Defqon, waar je 's nachts bijna boven de muziek uit kan praten). Ook de sfeer op vrijdag bij Audiotricz bij het Beatport café buiten en heel de zondag in de weekendtent was prachtig. Misschien wel mijn leukste en gezelligste weekendfestival tot nu toe gehad :thumbsup: .
Ongelezen bericht Geplaatst op 25-08-2016, 14:14 

Hardtraxxer

Ik heb genoten! Ohja B-front draaide in zn set 1 zon track waarbij je heel onverwachts ineens zon moeilijk harde kick hoorde, weet iemand toevallig hoe die heet ? Ik kende hem nog niet iig!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26-08-2016, 11:57 

Hardtraxx Addict

Miwer schreef:
Ivey Jones schreef:

Ik bedoelde gewoon te zeggen dat het toch nergens op slaat dat de organisatie zelf het de halve camping moeilijk maakt.

Krijg het gevoel dat de hele wereld met jou rekening moet houden... ga dan lekker na een zitconcert van de Koninklijke Landmacht met Willeke Alberti en Lee Towers ofzo.

Weekend festival is om door te halen, en anders moet je echt een betere plek zoeken voor.je tent
Ongelezen bericht Geplaatst op 26-08-2016, 12:05 

Hardtraxx Addict

rakkietakkie schreef:
Miwer schreef:
Ivey Jones schreef:

Krijg het gevoel dat de hele wereld met jou rekening moet houden... ga dan lekker na een zitconcert van de Koninklijke Landmacht met Willeke Alberti en Lee Towers ofzo.

Weekend festival is om door te halen, en anders moet je echt een betere plek zoeken voor.je tent

Je wil het gewoon niet snappen he.
Misschien haalt de helft helemaal door maar het is echt verre van om door te halen ;)
Heb er genoeg mensen over gehoord die er last van hadden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26-08-2016, 13:14 

Hardtraxx Addict

Was de zitting niet gesloten?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26-08-2016, 13:17 

Donateur

Hoe gaan jullie hierheen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26-08-2016, 13:50 

Hardtraxx Veteran

Raven schreef:
Zitting gesloten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26-08-2016, 14:26 

Hardtraxx Addict