Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 34  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2017 19:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
Is echt al 8 tot 10 jaar het geval, wat jij beschrijft, dat heten dagjesmensen.


Haha ik ben bekend met de term hoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2017 19:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Begrijpelijke discussie maar op elk populair feest lopen 'dagjesmensen' . Als zij ook een leuke dag hebben prima toch? Kan me daar echt niet druk om maken. Op Defqon ook aardig wat 'dagjesmensen' gesproken en die vonden het helemaal geweldig en stonden lekker op hun eigen manier te genieten en los te gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2017 19:25 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

TSFH schreef:
Dit soort mensen zie ik best vaak op defqon. Opeens kom je mensen tegen uit je woonplaats waarvan je weet dat ze echt niks met hardstyle hebben, maar toch naar defqon gaan om dan vervolgens 20 foto's na afloop op facebook te plaatsen, terwijl ze alleen maar stil stonden :/ . Super kansloos dat soort mensen. De rest van het jaar zie je ze nergens meer op een feest. Ik ben overigens bang dat dat soort mensen steeds meer op defqon te vinden zullen zijn, aangezien defqon best populair is de laatste tijd.
Wat betreft jouw vrienden die dat ook doen. Ik zou ze gewoon verbieden om mee te gaan xd

Amen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2017 19:44 
 
Hardtraxxer

urbandesigner schreef:
Begrijpelijke discussie maar op elk populair feest lopen 'dagjesmensen' . Als zij ook een leuke dag hebben prima toch? Kan me daar echt niet druk om maken. Op Defqon ook aardig wat 'dagjesmensen' gesproken en die vonden het helemaal geweldig en stonden lekker op hun eigen manier te genieten en los te gaan.

Hier mee eens. Tuurlijk is het mooi als er alleen maar die hard liefhebbers rondlopen, maar op zulke grote festivals zal dat nooit het geval worden. Ik maak altijd m'n eigen feestje wel. Ik gaf zelf totaal los en heb er schijt aan of mensen mij aankijken of zelfs zouden filmen (wat dan tegelijk wel kansloos is)

Gewoon je eigen feestje maken en niet letten op de dagjesmensen :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2017 12:49 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

ShatterDJ schreef:
urbandesigner schreef:
Begrijpelijke discussie maar op elk populair feest lopen 'dagjesmensen' . Als zij ook een leuke dag hebben prima toch? Kan me daar echt niet druk om maken. Op Defqon ook aardig wat 'dagjesmensen' gesproken en die vonden het helemaal geweldig en stonden lekker op hun eigen manier te genieten en los te gaan.

Hier mee eens. Tuurlijk is het mooi als er alleen maar die hard liefhebbers rondlopen, maar op zulke grote festivals zal dat nooit het geval worden. Ik maak altijd m'n eigen feestje wel. Ik gaf zelf totaal los en heb er schijt aan of mensen mij aankijken of zelfs zouden filmen (wat dan tegelijk wel kansloos is)

Gewoon je eigen feestje maken en niet letten op de dagjesmensen :thumbsup:

Nah, als je echt een internetgekkie wordt kan dat best wel grote impact hebben. Dus vind dat zelf nooit zo'n chille gedachte.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2017 14:17 
 
Hardtraxx Veteran

TSFH schreef:
Delt-A schreef:
Is echt al 8 tot 10 jaar het geval, wat jij beschrijft, dat heten dagjesmensen.


Haha ik ben bekend met de term hoor.


Stelletje zuurpruimen, ook jullie waren ooit een dagjesmens die voor het eerst ging en niet precies wist hoe of wat ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2017 14:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb zelf ook een vriendengroep die altijd zeggen: 'Ja we gaan mee naar Defqon' om dan vervolgens 2 dagen voor de kaartverkoop te zeggen dat ze geen geld hebben ect. Ben ik dan achteraf wel weer blij om want als hun op een festival zijn lopen ze vaak alleen maar dom rondjes waardoor ik ze toch niet zie. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2017 14:40 
 
Hardtraxx Elite

Rowanyt1309 schreef:
Ik heb zelf ook een vriendengroep die altijd zeggen: 'Ja we gaan mee naar Defqon' om dan vervolgens 2 dagen voor de kaartverkoop te zeggen dat ze geen geld hebben ect. Ben ik dan achteraf wel weer blij om want als hun op een festival zijn lopen ze vaak alleen maar dom rondjes waardoor ik ze toch niet zie. :lol:


Zo heb ik ook 2 maten die een dag van te vore altijd met een smoes komen om niet te hoeven gaan en hun ticket verkopen. Blaren, migraine, ziekte, noem maar op.
Zo hebben we Fuzzylogic nog een keer kunnen redden op Qbase omdat diegene zn ticket niet verkocht kreeg en Tom m in de bus had laten liggen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2017 14:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hard4Us schreef:
Rowanyt1309 schreef:
Ik heb zelf ook een vriendengroep die altijd zeggen: 'Ja we gaan mee naar Defqon' om dan vervolgens 2 dagen voor de kaartverkoop te zeggen dat ze geen geld hebben ect. Ben ik dan achteraf wel weer blij om want als hun op een festival zijn lopen ze vaak alleen maar dom rondjes waardoor ik ze toch niet zie. :lol:


Zo heb ik ook 2 maten die een dag van te vore altijd met een smoes komen om niet te hoeven gaan en hun ticket verkopen. Blaren, migraine, ziekte, noem maar op.
Zo hebben we Fuzzylogic nog een keer kunnen redden op Qbase omdat diegene zn ticket niet verkocht kreeg en Tom m in de bus had laten liggen.


Tom is ook echt een slimme jongen he. Ouwe VVV Hooligan. :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2017 13:03 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Toch wel benieuwd naar de nieuwe camping indeling en de sfeer daar. Vond de oude locatie juist heel vet, en een gezellige camping sfeer hebben.

En kan je nu ook gewoon naar de bungalow huisjes lopen zonder regels? Lijkt mij juist dat mensen daar zitten voor een goeie nachtrust.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2017 19:04 
 
Hardtraxx Newbie

Weekend tickets in da pocket!! :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2017 07:55 
 
Hardtraxxer

Jarenlang altijd helemaal hyped voor de Loudness stage, nu heb je er zelfs 2 en staan er buiten Delete en in mindere mate B-Front geen interessante namen voor mij xd . Sowieso vind ik dat B2S erg op safe speelt met de line up, geeneens 1 Spoontech naam. Zal wel veel remember en euphoria worden dan voor mij
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2017 10:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Makreel schreef:
Sowieso vind ik dat B2S erg op safe speelt met de line up, geeneens 1 Spoontech naam. Zal wel veel remember en industrial worden dan voor mij
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2017 18:46 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Kan iemand mij vertellen of er op een camping weekend ticket een bepaalde entree toe gang op staat? Zoals voorheen altijd camp east voor de vaste accomodaties / camp west voor de camping gasten?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2017 12:08 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Dien schreef:
Kan iemand mij vertellen of er op een camping weekend ticket een bepaalde entree toe gang op staat? Zoals voorheen altijd camp east voor de vaste accomodaties / camp west voor de camping gasten?


Alles zit dit jaar op camp east, dus zal ook iedereen via die ingang naar binnen moeten. Ook omdat iedereen te voet naar de camping moet vanaf de parkeerplaats dit jaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2017 18:12 
 
Hardtraxxer

78,25 inclusief verzendkosten. Wat een prijs zeg..
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2017 20:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

mitch0162 schreef:
Dien schreef:
Kan iemand mij vertellen of er op een camping weekend ticket een bepaalde entree toe gang op staat? Zoals voorheen altijd camp east voor de vaste accomodaties / camp west voor de camping gasten?


Alles zit dit jaar op camp east, dus zal ook iedereen via die ingang naar binnen moeten. Ook omdat iedereen te voet naar de camping moet vanaf de parkeerplaats dit jaar.


Ik vraag mij af hoe ze dat gaan doen dan, ze geven namelijk wel op de site aan dat camping gangers alleen van 08:00 tot 20:00 toegang hebben tot de vaste accomodaties... dan moet ergens halverwege het park een toegangshek staan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2017 10:15 
 
Hardtraxx Veteran

@Dien: dat staat er inderdaad ook + mensen die controleren, was vorig jaar ook
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2017 16:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding

Het punt waar Decibel weekend zich echt in onderscheid t.o.v. Defqon weekend!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2017 16:49 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Dat wordt een weekendje met weinig slaaap :thumbup: Veel leuke namen , ik vond die blokhut wel gezellig maar het mag wat grootschaliger voor mij dit jaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2017 17:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

simon10pont schreef:
Dat wordt een weekendje met weinig slaaap :thumbup: Veel leuke namen , ik vond die blokhut wel gezellig maar het mag wat grootschaliger voor mij dit jaar.


Denk dat ze dat ook wel gaan doen met namen als Radical en Noisecontrollers.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2017 10:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MelvinFR schreef:
Afbeelding

Het punt waar Decibel weekend zich echt in onderscheid t.o.v. Defqon weekend!


Hoe moet ik dit voor me zien? Is dit gewoon op de camping? :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2017 10:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rowanyt1309 schreef:
Hoe moet ik dit voor me zien? Is dit gewoon op de camping? :whistle:

Jep
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2017 10:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zamble schreef:
Rowanyt1309 schreef:
Hoe moet ik dit voor me zien? Is dit gewoon op de camping? :whistle:

Jep


Hoelaat tot hoelaat is dat open dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2017 11:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vorig jaar tot 6 uur 's nachts dacht ik.
Vorige  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 34  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten