Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32 ... 34  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2017 01:47 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

ULTIMO schreef:
Jezus Christus wat heeft dat Crowd Support een stel ezels in dienst.


Wat nu weer :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2017 02:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

rakkietakkie schreef:
ULTIMO schreef:
Jezus Christus wat heeft dat Crowd Support een stel ezels in dienst.


Wat nu weer :lol:


Die afzetting bij Xtreme Loudness. Je mocht er niet door vanaf 2 kanten. Ik liep er nietsvermoedend door de eerste keer maar werd achterna gerend door zo'n clown. Die trok zo hard aan m'n arm dat m'n hele tray met drank op de grond viel. Enige wat ie blijkbaar kon zeggen was 'is afgesloten, je moet omlopen". Op mijn vraag waarom en mijn vraag of hij 20 euro aan drank ging vergoeden werd niet gereageerd.

Later op de avond wilde ik het rechtse deck op bij de mainstage (er stond met grote letters op Access to all, eerder op de dag was dit ook al zo) maar toen stond er zo'n gans boven aan de trap om vipbandjes te vragen. 3x netjes gevraagd waarom, omdat het geen vip deck is. Geen reactie. Vervolgens werd hij pissig en probeerde hij mij de trap af te duwen :/

Jammer, ondanks dat toch wel een leuke dag gehad.
+++ D Block & 's te fan
++ Delete
+ Phuture Noize, Wildstylez, aankleding terrein, vuurwerk op 't einde
- drukte/weinig ruimte Xtreme loudness
--- drukte /aanbod wc's
------crowd support
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2017 02:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

OMG die set van NC op de remember geweldige plaat keuze en lekker gemixt, beter kon naar mijn idee niet. Kan niet wachten tot Q-Base
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2017 02:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Pfoe weer thuis! RIP linkervoet dankzij Noisecontrollers. Zijn set op de remember..wauw.. alleen just as easy had hij thuis mogen laten wat mij betreft.
Verder echt een leuke sfeer overal alleen wel jammer dat er zo weinig ruimte was om los te gaan bij sommige stages. Bijvoorbeeld de extreme loudness, die was toch echt veel te klein voor de hordes aan mensen. Jammer. Verder dikke + voor de sfeer bij de Pussy Lounge stage tijdens Darkraver, linksvoor ging t goed los :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2017 05:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zo, ook weer thuis.
Was inderdaad een geslaagde dag, maar vind Decibel wel elk jaar minder worden. Vorig jaar was ook al mwoa, dit jaar ook beetje het gevoel van mwoa..

Aan de setjes heeft het inderdaad niet gelegen! NCBM wel een beetje voorspelbaar helaas, verder goed vermaakt bij de remember met Josh & Wesz en Noisecontrollers. Daarna begonnen Beholder en Zany, maar dat was ff afzien.. early is leuk, maar niet midden op de dag :P

Zelfs Adaro draaide leuk, heb die man al een tijdje niet meer horen draaien. Verder afgesloten bij de Pussy Lounge wat er ook prima uitzag.

Overigens: wat een ongelooflijke kut buschauffeur hadden we. Verplicht hier en daar pauze houden van 3 kwartier, een chagrijnige bek en leek er totaal geen zin in te hebben. (Ritje via Party-vervoer vanaf Enschede/Hengelo/Almelo)
Moet zeggen dat ik altijd wel enthausiast ben over party-vervoer, dus reken dit hun ook niet aan.

Volgend jaar weer? Joah, denk het wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2017 09:09 
 
Hardtraxxer

Hoe was B-Front? Hoorde dat die ook enorm dik draaide!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2017 09:10 
 
Hardtraxx Veteran

Grudgie schreef:
Hoe was B-Front? Hoorde dat die ook enorm dik draaide!


Je weet het dus al
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2017 09:21 
 
Hardtraxxer

Alleen op Facebook 10 min. filmpje gezien voor de rest niks :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2017 09:54 
 
Hardtraxxer

Zo verheugd op remember... en dan dat vreselijke geluid. Wat jammer was dat, want de setjes waren omnomnomnom
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2017 10:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha zag filmpje dat Deetox haar set opende met Torture, fucking baas :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2017 10:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heerlijk dagje en vooral gezellige dag Decibel gehad!

Phuture Noize draaide eens voor de verandering een best gevarieerde set met wat oudere nummers en B-Front die eindelijk weer eens MPX-1 draait :loving:

Ook eindelijk Running On Empty live gehoord :drool:. Wat een geweldige plaat. Een van de meest hoogstaande nummers die ik op een hardere stijlen feest gehoord heb. Had wel wat meer melodietjes in de set van Ophidian verwacht maar
dat was een verkeerde inschatting. Set was natuurlijk wel op een industrial stage.

Voor de rest waren alle sets gisteren wel genieten (The Pitcher/Slim Shore, Josh & Wesz en Vyral). Baal wel dat ik Noisecontrollers heb gemist maar was een moeilijke keuze tussen Vyral en Noisecontrollers.

Al met al zeer geslaagde dag waarbij het enige smetje op de dag angerfist op de main was. Kon daar totaal niks mee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2017 10:58 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heb me wel vermaakt maar al met al vond ik het maar een matig feestje. Weer speelde daar grote rol in en nergens zat de sfeer er lekker in. Was voor mij de laatste keer decibel nu denk ik zeker gezien de ticketprijs.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2017 11:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Van mij mogen ze wel de zondag aanbieden met een meer volwaardig programma.
Op dat moment wil ik er wel een weekend verblijven.
Hopelijk heb je dan ook meer het gevoel dat je waar voor je geld krijgt.
b2s zal iets moeten doen om de wow factor terug te krijgen
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2017 11:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Weer een gezellig dagje gehad met vele bekenden! Leuke opener bij Clockartz waar het biertempo al zeer hoog lag omdat we met zijn drieën een bieropener wilde hebben. :D Vervolgens regendansjes bij Prefix & Density. :yay: Phuture Noize was ook weer mooi, zoals gewoonlijk. Daarna door naar Slim Shore & The Pitcher maar hier weer snel vertrokken om iets te eten (tosti :loving: ) en een rondje over het terrein te lopen. Even bij de mainstage blijven hangen tijdens Coone waar we nog enkele bekenden tegen kwamen. Vervolgens richting de industrial voor het laatste kwartiertje Fracture 4, The Outside Agency en een half uurtje Ophidian.

Na het half uurtje Ophidian besloten om terug richting de Remember te gaan voor Second Identity. Binnenkomen met Drummer Beat :drool: Nog heel even bij D-Block & S-Te-Pack gebleven om dan weer tosti's te gaan halen en richting Vyral te vertrekken. Ook hier weer een dikke set, enkel jammer van het geluid. Leek wel op een tuinfeestje ipv festival area. Op tijd vertrokken richting Zany & The Beholder om daar met een mooie groep linksvoor weer helemaal alles kapot te maaien. Na Zany & The Beholder nog even richting Mind Dimension & The Purge gegaan waar Lennard95 op het einde nog een mooie dans heeft gedaan met één van de aanwezige stoelen. Daarna nog even gaan kijken bij Apexx & Unresolved waar hier en daar ook nog wel een leuk plaatje voorbijkwam.

Nog twee filmpjes gemaakt van de tocht naar en vondst van het vloeibare goud tijdens Prefix & Density.


Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2017 12:08 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wát een dag weer, Decibel stelt gewoon nooit teleur :thumbsup:

Organisatorisch dik in orde, behalve dan misschien de capaciteit van de toiletten. Op sommige momenten was het erg druk. Maar stages, geluid, logistiek alles dik in orde :)

Absolute eindbaas van de dag: DELETE :love: Sound of Victory :love: Zeer benieuwd naar z'n tracklist, wat een gruwelijke set was dat. Vol tempo, (nieuwe) eigen platen, Vazard en Main Concern werk, etc etc. Ben nog aan het bijkomen :surrender:

Verder Regain fantastisch :worship: Leuke setjes gehoord van Phuture Noize, Jason Payne, Apexx (zonde van Unresolved ernaast..).

En wat was het lekker weer hè ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2017 12:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mooie mensen :lol:. Helaas te laat binnen voor P&D
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2017 12:19 
 
Hardtraxx Veteran

Heerlijk feest gehad. Setje van de dag was voor mij persoonlijk die van Re-Style. Een uur lang alleen maar dikke nummers gehoord, met Zoo als afsluiter :D. Geen spijt van gehad dat ik bij de Pussy Lounge heb afgesloten, Promo en Vince draaiden ook meer dan prima.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2017 12:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit was mijn eerste Decibel en ik heb me prima vermaakt. Locatie is heel erg mooi maar inderdaad best wel ver wandelen tussen al de stages.

We waren er al best vroeg bij dus het parkeren/fouilleren/muntjes kopen ging vrij vlot. Rond kwart na 11 bij Clockartz begonnen. Zij weten echt wel hoe je een area moet openen. Allemaal dikke platen gehoord. Top! Het bierhark tempo lag wel net iets te hoog dat eerste uur. 3 man wilde zo'n flesopener en tja dat was dus 6 bier per persoon. Na deze set snel naar Prefix & Density gegaan. Het begon toen helaas plots enorm hard te regenen, maar wat ik daar heb meegemaakt was gewoon prachtig. Met een man of 20 stonden we onder een grondzeil te springen. Het was pas helemaal mooi toen we met z'n allen met dat zeil gewoon richting de bar gingen. xd

Na P&D zijn we met een deel richting Phuture Noize gegaan. Het was er best druk, maar dat zal wel gelegen hebben aan het weer op dat moment. Na Phuture Noize zijn we naar The Pitcher en Slim Shore gaan kijken. Verder nog even bij de Mainstage geweest waar Coone op dat moment bezig was en doorgelopen naar het bos. Bij de Industrial was The Outside Agency bezig. Hier zijn we wat blijven hangen. Halverwege Ophidian wilde een deel van de groep naar Second Identity gaan en ben ik maar gevolgd. Achteraf gezien ben ik wel blij met die keuze want Scope Dj en A-Lusion legde er best dikke platen op. Flink genoten van dat setje. Na 10 minuten Dee-Block & S-Te-Pack had ik het daar wel gehad en zijn we maar die Secret Area gaan zoeken.

Op de weg naar die geheime locatie heb ik nog een gratis tosti weten fixen. Die trouwens best wel goed naar binnengingen gisteren. Eenmaal daar vond ik die area toch wel tegenvallen. Het was net een tuinfeest. De sfeer die er hing tijdens Vyral was wel super. Ik was nog aan het twijfelen om gewoon daar te blijven of naar Zany & The Beholder te gaan. Het is toch dat tweede geworden. Linksvoor bij Zany & The Beholder stonden we met een groepje weer flink te maaien. Heerlijke platen zijn er gedraaid! Na deze set snel terug naar Mind Dimension en The Purge gelopen. Die spontane sit-down bij de Humble bootleg was mooi! Iedereen ging maximaal los. Lennard ging zelfs zo hard uit zijn plaat dat hij een duel aanging met één van die barkrukken. Wat een vent. :lol:

Na dit setje had ik het nog bijna aan de stok met een beveiliger omdat ik aan het afdalen was op die helling richting de Pussylounge. Ik riep nog naar die vent 'IK KAN NIET STOPPEN!!'. Werd hij boos omdat ik tegen hem aan botste. Was blijkbaar voor de veiligheid dat alles achter de Pussylounge werd afgezet. Uiteraard moest ik terug die helling oplopen en helemaal rondgaan. Gefrustreerd ben ik maar wat gaan raggen bij Unresolved en Apexx om af te sluiten. Nog wel best een grappig momentje meegemaakt daar. Er zat een kerel op die hekken die de weg naar de Pussylounge afsloot en ik ging vragen of hij van de organisatie was. Na een gesprek van 2 minuten had ik pas door dat die man geen Nederlands sprak. Man, man, man... xd

De auto zoeken was ook weer dolle pret. Ik zei nog tegen m'n groep 's ochtends. Tussen boom 4 en 5 en in rij 4. Natuurlijk stonden we 's avonds naar de andere kant te kijken en klopte er geen reet van die bomen. Uiteindelijk toch die auto gevonden en in no time van de parking af.

Muzikaal gezien toch best een leuk feest gehad. De sfeer was ook best goed op de plekken waar ik stond. De bediening aan de bar ging bijna altijd vlot. Het eten was ook snel klaar. Alles was eigenlijk wel netjes geregeld. Tijdens het festival reed er een tractor rond die de plassen kwam leegzuigen. Dit vond ik best leuk om te zien dat ze daar toch wel moeite voor doen. Het weer werd na 14u ook ideaal alleen was het 's avonds best fris richting de auto. Maarja, eigen schuld. Ben te gierig voor een locker te kopen. Klein minpuntje was dat er rond de middag geen water uit de kranen kwam aan de toiletten. En ja, de afstand tussen alles was wel kut, maar dit gaat ook gewoon niet anders op die locatie.

EDIT: Verdomme Grim, je verhaal lijkt te hard op dat van mij. :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2017 13:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Met veel plezier jullie verslagen gelezen jongens haha. Jammer dat ik er niet bij kon zijn... vooral toen ik hoorde van die secret area... maar volgend jaar beter dan maar. 2x decibel gehad en beide keren waren leuk! Dat maar in mijn achterhoofd houden voor volgend jaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2017 13:44 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Beetje dubbel gevoel aan over gehouden. Was zelf eregister om 03.00 in de kroeg toen ik besloot de volgende ochtend naar decibel te gaan. Om gvd 9.15 de bus. Dus om 03.30 even iedereen van de groep wakker gebeld of ze nog een kaart hadden. Nou, die was er nog wel. kutzooi.

Ik met m'n brakke kop die bus in en gelijk nog proberen te slapen. Ging niet. Chauffeur reed nog even 3x rondjes om z'n eigen as, want die snapte niet zo goed waar die heen moest. Verder hulde voor z'n snelheid. Jaagde al die andere bussen voorbij.

Aangekomen op decibel begon het net met regenen, waardoor je niet met een lekker gevoel binnen komt. Op naar de loudness om even te schuilen en daar nog een deel phuture noize gezien. Draaide leuke plaatjes.

Daarna naar 15 years tnt wat ook aardig in elkaar zat, alle hitjes gehoord natuurlijk, maar had ook niet anders verwacht. Vervolgens even 2 bananen en een halve burger weggewerkt wat allemaal prima was.

Next was de remember voor josh en wesz en dat was top. Geluid niet helemaal lekker, maar platenkeuze was fijn. Train to nowhere :drool: *toiletten achter de remember waren helemaal kut, veel te weinig wc's en moest op een gegeven moment aan zo'n mongool vragen of die ff in elke dixie nieuw wcpapier kon stoppen. Hij had het erg druk met z'n mobieltje, flikker*

Ik ben weer rustig.

Rest van de dag eigenlijk beetje geswitched tussen main/remember/loudness, waarvan ik NC op de remember nog erg vet vond. Adaro op de main viel mij alles mee en de rest kende ik allemaal niet. (ik volg de huidige hs amper)

Paar minpuntjes:
- Prijs
- Eindshow
- Toiletten
- Angerfist (kan aan mij liggen, maar had wel een bekende plaat verwacht)

Plusjes:
- Het weer uiteindelijk
- Gezelschap
- NC & josh wesz
- Bier
- TimothyB
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2017 13:45 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Oja, zou hier niet snel terug gaan, want het was me te duur voor wat je kreeg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2017 13:47 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

pim__ schreef:
Oja, zou hier niet snel terug gaan, want het was me te duur voor wat je kreeg.

antigelt
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2017 13:49 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

wootum schreef:
pim__ schreef:
Oja, zou hier niet snel terug gaan, want het was me te duur voor wat je kreeg.

antigelt


Nooit geen geld. Klote dag heeft me weer 270€ gekost (kwam overigens ook doordat ik zo laat een kaart had gekocht voor 95€)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2017 13:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geen Euphoria dus in het aankondigingen boekje? :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2017 14:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hurricane schreef:
Geen Euphoria dus in het aankondigingen boekje? :(


Jawel 2 december, in 013 tilburg. Maar verder geen informatie of line-up
Vorige  1 ... 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32 ... 34  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten