Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 29, 30, 31, 32, 33, 34  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2017 11:42 
 
Hardtraxx Elite

Dit was genieten. :yay:

Eigenlijk de hele dag door alleen maar goede setjes gehoord op zaterdag met als hoogtepunt toch wel Zany & The Beholder. Jammer van het geluid in de secret area. :(

Waren er nog meer mensen zo verbaasd over het volk wat er rondliep op zondag bij de blokhut en flugel tent? :thumbdown:

Vond het trouwens mooi wat voor sfeer er hing bij de secret area. Als je buiten stond leek het wel of je in een kroeg was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2017 12:10 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dat geluid van de secret area was echt slecht ja, echt jammer.

Voor de rest wel een top zaterdag gehad. Setjes van de dag Zany & Beholder, Noisecontrollers remember en NCBM. Solar op de gitaar vond ik ook erg vet :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2017 12:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Was m'n eerste keer Decibel weekend. Qua camping en voorzieningen wel beter dan Defqon, qua feest vind ik Defqon toch beter. Was verder wel top, een keer een huisje was wel een verademing. Ook beregezellig gehad op de camping met iedereen, weekend ging veeeel te snel voorbij. :thumbup:

Oja, denk je alles te hebben meegemaakt draait Ophidian een track van Malice bij D4L stage. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2017 16:00 
 
Hardtraxxer

Alweer een dag aan het "werk", maar de heimwee van dit geweldige weekend is aanwezig zeg.
Was voor mij het eerste weekend Decibel na twee keer een zaterdag editie te hebben bezocht.

Met een gezellige groep waaronder RomanAnthony en Remi vrij snel een mooi plekje op de camping bemachtigd. De locatie van de camping vond ik perfect. Ook de karaoke en hilarische foto's in het busje naast de flugel tent waren leuk. Daarnaast een erg vette preparty gehad met Noisecontrollers als uitschieter.

Helaas er voor gekozen om zaterdag een voetbalwedstrijd te spelen, waardoor ik om half 5 binnen was. Daardoor de meeste stages niet gezien, dus dat is de laatste keer geweest. Laatste 4 uren van het feest bij de Loudness afgesloten, waar heerlijk gedraaid werd.

Zondag vond ik het uiteraard jammer dat het terrein niet nog een keer open was. Toch was ook deze dag weer erg geslaagd. Genoten van de set van Atmozfears. Leave it all behind is echt een fantastische track. :loving:
Na het feest nog tot half 3 bij de flugeltent gestaan, waar het geluid echt alle kanten op sprong. Om een uur of 5 de tent weer ingegaan, maar natuurlijk weer veel te weinig slaap gepakt.... Plukken we nu de vruchten van, maar het was het allemaal waard. Tot volgend jaar!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2017 19:36 
 
Hardtraxxer

Heb mezelf weer prima vermaakt op decibel. Overal een beetje gekeken en vond de sfeer en het geluid bijna overal goed! Beide vielen alleen bij Loudness echt tegen. Bij de Remember was het geluid helaas ook niet goed naar mijn idee. Alleen dat deed niks onder aan de sfeer :love: .
Geluid op de main was echt top!
Hoogtepuntjes voor mij waren Noisecontrollers bij Remember en Adaro.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2017 19:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Iemand nog die poolparty meegemaakt dan van Zazafront?
Beelden van hun Facebook zag er wel vet uit in dat zwembad :thumbsup: :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2017 20:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Xerenetox schreef:
Iemand nog die poolparty meegemaakt dan van Zazafront?
Beelden van hun Facebook zag er wel vet uit in dat zwembad :thumbsup: :P

volgens mij liep je daar gegarandeerd 9 verschillende ziektes op in dat water :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2017 22:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Eerste keer Decibel met een mannetje of 20 en wat was het fantastisch zeg. Hele gemoedelijke sfeer overal op de camping en de afstand van faciliteiten / tenten was prima ingedeeld :thumbsup: . Verder weinig overdreven vervelende buitenlanders, wat altijd de sfeer ten goede komt. Plek waar we stonden hadden we overal gezellige buren met een herrie tot een uurtje of 3/4 en dan was het rond ons echt muisstil tot uurtje of 9/10, valt prima mee te leven in zo'n weekend :P .

Sfeer op de vrijdag en zondag was echt top overal. Zo veel gelachen zelfs dat de Pussylounge Rumble ook geweldig was. Hulde voor het geluid in die campingtent. Was vrijdag m'n oordoppen bij m'n tent vergeten, maar eenmaal in die tent gelijk omgekeerd. Loephard en zuiver geluid.

Zaterdag overal en nergens rond gedwaald. Leuke sfeer bij de Hardcore / Remember & Extreme Loudness, maar bij de Loudness / Pussylounge & Main was de sfeer vaak om te janken. Die Extreme Loudness was overigens veel te klein voor de namen die daar stonden. Grotere publiekstrekkers dan de meste namen in de Loudness tent :P . Kan verder weinig tot geen minpunten bedenken eigenlijk, volgend jaar sowieso weer een weekend aanwezig :loving:.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2017 11:51 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Guys, really had a great time with you at the loudness stage :)
Here is our tracklist:
1. The Beholder & Balistic - Decibel Anthem 2002 (D-block & S-te-Fan Remix)
2. Showtek - Early Soundz
3. Blademasterz - Golden Era
4. Project 1 - Fantasy or Reality
5. Wildstylez - Single Sound
6. Noisecontrollers - Gaia 2008
7. The Machine & Chris One - The Forsaken Lands
8. Southstylers - Pwoap (LIVE MIX)
9. Technoboy & The Prophet ft. Shayla - Psycho Ex (Hardstyle Masterz Remix)
10. Zany & DV8 - Distorted (B-Front Remix)
11. The KGB's - Fahrenheit (Technoboy Remix)
12. Kodex - Insomnia (The Machine Remix)
13. The Hose - My Little Stalker (Technoboy Remix)
14. Zany - Pure
15. Donkey Rollers - LMPSJNK
16. The R3bels - Growl
17. Toneshifterz & Bioweapon - Fearful Symmetry
18. Zany & Frequencerz - Quakers (Clockartz Remix)
19. Zany meets the Beholder - Who Wants This
20. Clockartz - Delirium
21. DJ Duro - Just Begun (Duro'z Remake)
22. Clockartz - Rockafella
23. Headhunterz - The Sacrifice (Brennan Heart Remix)
24. Clockartz - Welcome to my Rave
25. Clockartz - Caged
26. Chris One - Deathmatch
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2017 12:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

That tracklist (L)
A lot of unheard classics. Keep it going Guys!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2017 12:08 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Thats sick :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2017 12:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

What a tracklist! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2017 12:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fahrenheit remix :worship:

That whole tracklist, you guys get it :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2017 12:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een heerlijk Decibel weekend gehad (L) .

Weekend nummer 5 voor mij, net zoals ik 5 keer een weekend Defqon ben geweest. Voor mij was altijd weekend Defqon het hoogtepunt maar voor het eerst heeft Decibel dit overtroffen. Ik denk dat dit het tofste weekend was waar ik ben geweest (al roep ik dat na elk weekend..).

Begon op vrijdag al heerlijk bij het Flugel cafe. Al lekker wat pintjes op, lekker jolig en daar debiel lopen doen. Fotobusje meerdere malen bezocht, toffe pre-party gehad. Gewoon erg leuk.

Zaterdag fris, zonder kater 8 uurtjes geslapen, en waren al redelijk bijtijds op het terrein. Alles beetje verkend en uiteindelijk samen met een maat richting TOA en Ophidian gegaan. Veel lui van hier gesproken (sowieso weer veel nieuwe gezichten gezien, was leuk). Daarna richting main gegaan (Nomansland gehoord. Jammer dat het grootste gedeelte van de main hier niks mee kon / deze plaat niet kende / niet los ging whatever. Bij onze eigen groep was het volle bak) en nog een beetje verder rondgelopen. Uiteindelijk naar B-Front gegaan (klasse), even naar Vyral geweest, daarna Delete (één van de sets van de dag) en afgesloten bij E-Force (soort van: bij gebrek aan beter).

Op de nightparty binnen tijdens het laatste stukje Artifact. Set van A2 Unstoppable viel me niet tegen. Tijdens de hardcore al richting Hangout gegaan. Stroomde al langzaam vol met veel bekenden en toen één van de hoogtepunten van het weekend: Mind Dimension in de Hangout. Zoveel gezelligheid, zo gelachen, zo uit mijn bol. Was heerlijk.

Zondag beetje moeten opstarten maar na een aantal biertjes ging het weer vanzelf. Zondag is wat mij betreft altijd één van de hoogtepunten. Iedereen geeft nog een keer vol gas, alle brakke koppies. Pussylounge Rumble niet zo mijn ding dus grootste gedeelte nog een beetje rondgestruind, Hangout en Flugel in gegaan en toen was het helaas weer voorbij. Zondagnacht naar huis gegaan, lekker in mijn eigen bedje geslapen. Was ik maandag heel blij mee.

Al met al heel tof gehad, veel bekenden gezien en nieuwe mensen leren kennen. En tussendoor nog een beetje gedanst ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2017 12:46 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Top weekend gehad! Echt genoten met vrienden. Toch is Decibel voor mij ieder jaar weer het hoogtepunt.

Na het festival zaterdag besloten om een keer naar de decibel hangout te gaan. Daar opende DJ No-Nonsense. Wat een enorm geweld maakte dat kereltje. Echt ongekend. De blokhut was echt propvol en iedereen ging uit zn plaat. Echt petje af voor dit talent!

Ran-D en Hard Driver, wat een bazen set!

Daarnaast kan ik me vaag herinneren dat er mensen waren die Frequencerz uitfloten na hun set. Kan iemand dit bevestigen? Ik liep op dat moment net naar de wc. Persoonlijk vond ik hun set ook niet denderend. Maargoed, smaken verschillen he.

Toch is Decibel volgend jaar weer een zekerheidje, wat een gigantisch mooi feest blijft het toc.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2017 13:51 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Jeroen23 schreef:
Daarnaast kan ik me vaag herinneren dat er mensen waren die Frequencerz uitfloten na hun set. Kan iemand dit bevestigen? Ik liep op dat moment net naar de wc. Persoonlijk vond ik hun set ook niet denderend. Maargoed, smaken verschillen he.


Apart, want ik heb mijn vriendin nog nooit zo extreem los zien gaan op een set (aangezien ze het merendeel van de tracks kende)..ze zei dat ze zich op dat moment zo gelukkig waande, dat ze wel kon janken (zal ook door het weinige slapen komen).. overal om me heen ging het ook los, geen gefluit of iets gehoord..
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2017 14:02 
 
Hardtraxx Veteran

Dat fluiten gebeurt wel vaker, is volgens mjj gewoon positief bedoeld
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2017 14:08 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Is er iemand die me kan helpen met de tracks die Delete allemaal in die 60 minuten heeft gepropt?

We hebben zelf een beetje zitten puzzelen en komen tot onderstaande..

Delete & Deetox - Unstoppable
Hardstyle Mafia - Sound of Victory
E-Force - Stresstest
Delete - The Power
Basement Jaxx - Where's Your Head at (main Concern bootleg)
Delete & Vazard - Explosions
Delete - Formula (VIP)
Delete - Take it Back
Vazard - Zimmersion 2.0
Delete ft. Nolz - Until We Die (Fatality Anthem)
N-Vitral & Delete - New World Order
Delete & Titan - Bitch Fight (VIP)
Delete & The Geminizers - Evolve (VIP)
Sub Sonik - Look at me Now (Delete remix)
Warface & Delete - Addicted
E-Force & Delete - Pleasure & Pain
N-Vitral & Jack of Sound - Who you're fucking with
Delete - Punishment (VIP?)
Chris One - Deathmatch
Rooler - Martyr

En twijfel, volgens mij hebben we onderstaande wel gehoord maar was ook niet helemaal helder meer xd

Delete & Outbreak - Sucka for Pain
Delete & Warface - The Baddest (VIP?)
Malice - Can't Let You Go (of was het NSG?)
Vazard - Fall

We missen sowieso nog een track of 5/6 denk ik..
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2017 14:15 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Chris One - Deathmatch
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2017 14:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Waarom zo veel VIP edits in een normale dj set :cry: :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2017 14:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Indy schreef:
Waarom zo veel VIP edits in een normale dj set :cry: :cry:


Het viel dit keer wel mee. Misschien 4 / 5 op (ik gok) 30 platen. Ik weet z'n set van Rebirth nog, toen waren het er wel een stuk 8 volgens mij.

Titatovenaar schreef:
Chris One - Deathmatch


O ja! Heb hem erbij gezet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2017 14:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Leuke lijst van Delete! Die VIP edits vind ik geen probleem aangezien ik sommigen wel heel dik vind en de VIP set zelf nog nooit heb gezien. Loudness wordt dan hopelijk eindelijk de eerste keer :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2017 14:58 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Rooler - Martyr ook nog dacht ik
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2017 15:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tracklist Vyral

Vyral schreef:
1 Vyral - Mountain On Steroids (Original Mix)
2 Dozer - Syren
3 Vyral - System Crash
4 Vyral - The Nexus
5 A-Lusion - Veritas (Scantraxx HMH 2008 Edit)
6 Vyral - Symbiote
7 Vyral - Crimson Black
8 Geck-O - Smasher (Delete Remix)
9 Vyral - Fatality Tool (2017)
10 The Fallen - Dead Wrong
11 Vyral - Oblivion
12 Chris One - Drug Muzik
13 Vyral - Proliferation
14 Untamed - Homies Still
15 Vyral ft TBA - TBA
16 Vyral - Gripless
17 Vyral - Fakewave
18 Zany - Widowmaker
19 Vyral - Dead Silence
20 DJ Thera - In Between
21 Vyral - Cracked Artisan
22 Vyral - TBA
23 Delete - Eternal
24 Vazard & Delete vs Main Concern - Absolute Terror
25 Main Concern & Hardstyle Mafia - Survive
26 Genox - Dark Water (Nutty T Remix)
27 Zatox & Vortex - Overload
28 Vyral - E-Volve
29 The Wicked - Heartless
30 Chris One - Sin City
31 Delete - Stompbox
32 Embryonic - Juncture (feat. Godbuzda)
33 Chris One - The Joker
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2017 20:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Clockartz schreef:
Guys, really had a great time with you at the loudness stage :)
Here is our tracklist:
1. The Beholder & Balistic - Decibel Anthem 2002 (D-block & S-te-Fan Remix)
2. Showtek - Early Soundz
3. Blademasterz - Golden Era
4. Project 1 - Fantasy or Reality
5. Wildstylez - Single Sound
6. Noisecontrollers - Gaia 2008
7. The Machine & Chris One - The Forsaken Lands
8. Southstylers - Pwoap (LIVE MIX)
9. Technoboy & The Prophet ft. Shayla - Psycho Ex (Hardstyle Masterz Remix)
10. Zany & DV8 - Distorted (B-Front Remix)
11. The KGB's - Fahrenheit (Technoboy Remix)
12. Kodex - Insomnia (The Machine Remix)
13. The Hose - My Little Stalker (Technoboy Remix)
14. Zany - Pure
15. Donkey Rollers - LMPSJNK
16. The R3bels - Growl
17. Toneshifterz & Bioweapon - Fearful Symmetry
18. Zany & Frequencerz - Quakers (Clockartz Remix)
19. Zany meets the Beholder - Who Wants This
20. Clockartz - Delirium
21. DJ Duro - Just Begun (Duro'z Remake)
22. Clockartz - Rockafella
23. Headhunterz - The Sacrifice (Brennan Heart Remix)
24. Clockartz - Welcome to my Rave
25. Clockartz - Caged
26. Chris One - Deathmatch


Holy shit, I missed something right here. :cry:
Vorige  1 ... 29, 30, 31, 32, 33, 34  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten