Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 30, 31, 32, 33, 34
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2017 16:39 
 
Hardtraxx Elite

Grim schreef:


Echt megaaaa heimwee :aww:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2017 17:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

kegel77w schreef:


Ik ga hier waarschijnlijk geen vrienden mee maken. Maar wat is er nou zo tof aan Mind Dimension? Ik vind het toch vrij kale/minimale hardstyle en het lijkt allemaal zo op elkaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2017 17:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het is inderdaad wel redelijk minimaal, maar het is wel enorm hard/lomp en het klinkt goed afgewerkt/clean. Als je het vergelijkt met de gearbox artiesten klinkt dat in mijn opinie een stuk minder afgewerkt, alsof het gauw in elkaar is gezet. Daarbij is dit meer rechtoe rechtaan waar gearbox artiesten vaak meerdere kicks gebruiken maar mijn inziens werkt dat juist averechts aangezien niet alles even fijn klinkt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2017 17:21 
 
Hardtraxx Elite

Spalken schreef:
kegel77w schreef:


Ik ga hier waarschijnlijk geen vrienden mee maken. Maar wat is er nou zo tof aan Mind Dimension? Ik vind het toch vrij kale/minimale hardstyle en het lijkt allemaal zo op elkaar.


Het sfeertje wat in die tracks zit is gewoon gaaf. Bij zo’n set sta ik gewoon de hele tijd met kippenvel. Maar kan snappen dat het je niet aanspreekt, smaak hè. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2017 17:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ja, als jullie het zo brengen kan ik het wel enigszins begrijpen. Ik zie mezelf echter dit soort hardstyle thuis niet zo gauw opzetten. Maar misschien is dit live natuurlijk ook helemaal anders. Afgelopen Decibel heb ik ook Delete voor het eerst live gezien, had van tevoren ook totaal niet verwacht van dat ik het tof zou vinden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2017 20:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Eens met Bastiaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2017 21:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het mooiste vind ik het gevoel van die kicks die door je lichaam dreunen en hoe je dan elke keer als die kick erin komt elkaar aankijkt en allebei een gezicht trekt van "pohh wat ziek". Het vult me dan gewoon met een gevoel van euforie haha, zou je eigenlijk niet zeggen van zulke hardstyle. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2017 21:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Spalken schreef:
kegel77w schreef:


Ik ga hier waarschijnlijk geen vrienden mee maken. Maar wat is er nou zo tof aan Mind Dimension? Ik vind het toch vrij kale/minimale hardstyle en het lijkt allemaal zo op elkaar.


Beetje wat ik had met het Theracords van een aantal jaar terug met Tracks als Do The Happy Face of Trespassing had: Gewoon lomp hard uit je plaat gaan :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2017 09:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Eens met bovenstaande reacties. Gewoon maaien godverdomme
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2017 15:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2017 21:52 
 
Hardtraxx Elite

Koen schreef:


Heimwee alweer. :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2017 11:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Moet zeggen dat die DaTweekaz Remix wel lekker is!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2017 20:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2017 20:34 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Joey schreef:
Het mooiste vind ik het gevoel van die kicks die door je lichaam dreunen en hoe je dan elke keer als die kick erin komt elkaar aankijkt en allebei een gezicht trekt van "pohh wat ziek". Het vult me dan gewoon met een gevoel van euforie haha, zou je eigenlijk niet zeggen van zulke hardstyle. :D

:yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2017 18:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2017 15:10 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Svbtwee schreef:


3 seconds of shine ook weer gehad hierin
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2017 16:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Had die 3 seconden gebruikt om het lijden van de kindertjes in Afrika onder de aandacht te brengen, wtf b2s!!

Sorry Rob moest het een keer doen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2017 00:53 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
Had die 3 seconden gebruikt om het lijden van de kindertjes in Afrika onder de aandacht te brengen, wtf b2s!!

Sorry Rob moest het een keer doen :P


Ik wit jou te wonuh he.... kom vekte dan
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2017 10:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2017 18:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vorige  1 ... 30, 31, 32, 33, 34
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten