Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 26  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2018 12:20 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Alm1ghty schreef:
De Main en Extreme Loudness worden dit jaar omgedraaid had ik ergens gelezen.


Not sure if...

4 tickets binnen. Editie 9 alweer
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2018 12:24 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
Alm1ghty schreef:
De Main en Extreme Loudness worden dit jaar omgedraaid had ik ergens gelezen.

Ah tof, met de stage richting het water?


aardig grapje, 7,5
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2018 12:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Alm1ghty schreef:
De Main en Extreme Loudness worden dit jaar omgedraaid had ik ergens gelezen.

Lijkt mij lastig want afgelopen jaar stonden bijvoorbeeld B-Front en Radical Redemption op de normale Loudness stage, als ze de stages dan omwisselen komt het daar weer vol te staan? :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2018 12:39 
 
Hardtraxx Addict

DerBeuker schreef:
Alm1ghty schreef:
De Main en Extreme Loudness worden dit jaar omgedraaid had ik ergens gelezen.

Lijkt mij lastig want afgelopen jaar stonden bijvoorbeeld B-Front en Radical Redemption op de normale Loudness stage, als ze de stages dan omwisselen komt het daar weer vol te staan? :/

Hap hap (en nog verkeerd ook :lol: )
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2018 12:54 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

heggenschaar schreef:
DerBeuker schreef:
Alm1ghty schreef:
De Main en Extreme Loudness worden dit jaar omgedraaid had ik ergens gelezen.

Lijkt mij lastig want afgelopen jaar stonden bijvoorbeeld B-Front en Radical Redemption op de normale Loudness stage, als ze de stages dan omwisselen komt het daar weer vol te staan? :/

Hap hap (en nog verkeerd ook :lol: )

Snap er geen ruk van. Voelde mij in ieder geval bij die extreme loudness en remember stage flink in t nauw gedreven zo druk was het. Hopen dat het dit jaar niet zo is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2018 13:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DerBeuker schreef:
heggenschaar schreef:
DerBeuker schreef:
Lijkt mij lastig want afgelopen jaar stonden bijvoorbeeld B-Front en Radical Redemption op de normale Loudness stage, als ze de stages dan omwisselen komt het daar weer vol te staan? :/

Hap hap (en nog verkeerd ook :lol: )

Snap er geen ruk van. Voelde mij in ieder geval bij die extreme loudness en remember stage flink in t nauw gedreven zo druk was het. Hopen dat het dit jaar niet zo is.

Nee de opzet wordt nu zo aangepast met de hand van de stelling van Pythagoras zodat alles optimaal benut wordt snapte
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2018 13:51 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Afwezig ivm. bruiloft van mijn beste kameraad.. editie 10 voor mij moet nog even op zich wachten!! :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2018 13:53 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

pre sale code: DB2018n8vvdntblk

wie het eerst komt wie het eerst maalt ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2018 16:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Weekend tickets binnen :D 7e keer alweer, en 6e keer weekend. Vond vorig jaar de beste tot nu toe.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2018 17:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wil dit jaar wel weer de zaterdag aanwezig zijn. Vond vorig jaar erg tof met die uitgebreide line-up. Line Up was misschien zelfs beter dan die van Defqon met die gearbox/spoontech stage erbij op het laatst
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2018 17:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

The loudest festival on earth, dat is wat er gaat plaats vinden op zaterdag 18 augustus 2018. Met meer dan 200 artiesten en vijftien stages, verdeeld over zes districten, zijn alle hardere stijlen vertegenwoordigd. Dit is jouw ultieme festival bestemming. We hebben het natuurlijk over Decibel outdoor!

Deze zomer wordt gegarandeerd kippenvel. Wanneer je voeten het zand raken van het prachtige Beekse Bergen terrein, voel je de energie door je aderen stromen. Je bent er klaar voor… Je loopt door en komt aan bij het bonzende hart van Decibel: The Mainstage. Een kolossaal Powerstation werkt er op volle toeren om je door middel van energiestromen te leiden naar de verschillende districten. Destination Decibel bestaat uit een ongekende hoeveelheid bestemmingen, gevoed met energie afkomstig van dit krachtige Power Station.

Hier wil je bij zijn
Het wordt een editie vol chemistry: gek en kleurrijk, met vette beats en geweldige shows. Samen genereren we een ongekende uitbarsting van positieve energie. Bigger, Better, Louder!

Pak je agenda en noteer:
Zaterdag 21 april 12:00 CEST: Start verkoop van travel packages voor het Decibel weekend
Zaterdag 12 mei 12:00 CEST: Start reguliere verkoop van Weekend & Saturday tickets

Alle travel packages en prijzen vind je hier. Wil je meer weten over Decibel outdoor? Alle informatie vind je op www.decibeloutdoor.com. Check hier de aftermovie van vorig jaar!

The Mainstage
In dit district vind je een dynamisch organisme die jou en de andere, duizenden feestgangers voorziet van een onbegrensde hoeveelheid energie. Bij de Powerstation komt het beste van de hardere stijlen samen en wordt de dag ultiem afgesloten met een knallende endshow. De kracht van muziek, de beats per minuut en de energie die de bezoekers opwekken is cruciaal voor de werking van the Powerstation. The Decibel Powerstation is Fuelled by Fanatics!

The Forest
In de meest duistere uithoeken van district The Forest is de nasleep van een vergeten kerncentrale voelbaar. Uit oude mijnen, vervallen kerken, grimmige laboratoria en verroeste caravans kruipen donkere figuren. Alleen de meest onbevreesde Hardcore heads durven The Forest te betreden. Van mainstream Hardcore tot Uptempo, van Industrial tot Terror. De echte diehard kan hier zijn geluk niet op. Maar er is altijd een pad die je uit het bos kan leiden…

The Road
Dit district is de slagader die alle andere districten verbindt. Een uitgestrekte snelweg die je van Noord naar Zuid brengt. Voor de ultieme pitstops terug in de tijd, zet je de motor af bij de Car Restore en laad jezelf op bij Truck Stop, Tires & Tracks of het Retro Motel. Met de heerlijkste Hardstyle Classics, Millenium Hardcore, Early Rave en Oldschool beats tank jij genoeg brandstof om je reis te vervolgen. Of heerlijk langs de weg te blijven staan. Aan jou de keus.

The Lake
Waar water is, is energie. En dat is goed zichtbaar in het district The Lake. Met de kracht van alles wat Hardstyle is, worden water, wind, betoverende melodieën en zware kickdrums ingezet om de Powerstation van vermogen te voorzien. Bij The Lake vind je de meest innovatieve technieken zoals een modern Hydro Station en een Floating Wind Farm, maar ook de moerassen langs de oevers zijn een bron van ondenkbare energie. Durf jij het aan?

The Beach
Aan het einde van de weg, langs de rand van het moeras en ver van de Powerstation, vind je de Upper South side. The Beach is een district dat staat voor prachtige vrouwen, een flinke dosis Freestyle en een overvloed aan extravagantie. De overdadige Pussy lounge Mansion is voor de meesten een woning waar je enkel van kunt dromen. Een dag vol luxe wordt afgesloten met een indrukwekkende vuurwerkshow. Maar niet enkel rich & wealthy genieten van een heerlijke stranddag. Bij de Colourful Cottages zijn de funky beats standaard inbegrepen.

The Weekend
Voor degene die meer willen is er district The Weekend. Drie dagen lang ultiem genieten in de jungle-achtige gebieden van Decibel. Gooi je backpack om je schouders en gooi je tentje neer waar je wilt. Verken het gebied en ontdek activiteiten, feestjes, maak nieuwe vrienden, probeer alles uit. Ga los. Laat al je zorgen gaan op de drie extra feesten naast het festival zelf. De Friday kick-off, de Saturday Night- en Sunday closing party. Het ultieme weekend met je vrienden, waar je alleen maar meer energie van krijgt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2018 17:03 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik weet het nog niet of ik dit jaar ga. Zelfde prijs als defqon en als ik die 2 vergelijk vindt ik decibel eigenlijk onder de maat voor het geld :/

Heb me vorig jaar ook niet zo vermaakt op Decibel, kwam ook door mindere weer natuurlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2018 17:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vrij gekregen voor zowel Defqon als Decibel weekend, dus wordt het dit jaar m'n eerste keer Decibel weekend! :D Goeie verhalen gehoord over de camping (activiteiten), dus kijk er nu al erg naar uit! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2018 18:30 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Zeker heen, Vorig jaar voor het eerst heen geweest en prima bevallen.
Dit jaar dus weer een zekerheid :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2018 20:10 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Thematisering is weer goed doorgevoerd als ik zo die info lees.... toch wel de kracht van decibel in mijn ogen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2018 20:58 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Dit jaar hoop ik wel een weekend te gaan, goede verhalen erover gehoord.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2018 08:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bastiaan schreef:
Indy schreef:
Vrij gekregen voor zowel Defqon als Decibel weekend, dus wordt het dit jaar m'n eerste keer Decibel weekend! :D Goeie verhalen gehoord over de camping (activiteiten), dus kijk er nu al erg naar uit! :)


ah nee, heel weekend met jou opgescheept


Zin in :kiss2:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2018 16:21 
 
Hardtraxx Addict

Uit de Q&A die nu bezig is op facebook:

"Kyrasz Verwer: Waarom is het festival terrein altijd maar een dag open?"

"Decibel Outdoor Festival: Kyrasz Verwer wie weet gaat dit in de toekomst veranderen ;-)"

Ben benieuwd
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2018 17:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

heggenschaar schreef:
Uit de Q&A die nu bezig is op facebook:

"Kyrasz Verwer: Waarom is het festival terrein altijd maar een dag open?"

"Decibel Outdoor Festival: Kyrasz Verwer wie weet gaat dit in de toekomst veranderen ;-)"

Ben benieuwd


Hoop eerlijk gezegd niet dat ze dit gaan doen, zou de charme van Decibel weekend wel een beetje teniet doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2018 19:40 
 
Hardtraxx Addict

Fantazoo schreef:
heggenschaar schreef:
Uit de Q&A die nu bezig is op facebook:

"Kyrasz Verwer: Waarom is het festival terrein altijd maar een dag open?"

"Decibel Outdoor Festival: Kyrasz Verwer wie weet gaat dit in de toekomst veranderen ;-)"

Ben benieuwd


Hoop eerlijk gezegd niet dat ze dit gaan doen, zou de charme van Decibel weekend wel een beetje teniet doen.

Ze moeten eigenlijk wel, langzaam aan bied decibel het minste voor een hoofdprijs.
Zo lang ze de pre/night party tent ook maar houden(nog een after na een hele zondag lijkt me ook niet verkeerd)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2018 20:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Volgens mij zit die hoofdprijs van Decibel 'm in dat dat ze, naast de festivaldag, een heel bestaand vakantiepark af moeten huren. Q-dance heeft dit volgens mij niet in die mate met Defqon omdat die velden anders niet gebruikt worden. Als b2s een extra festivaldag toe gaat voegen zal de prijs dus vermoedelijk over die van Defqon heen gaan, omdat ze ook nog eens het festivalterrein extra open moeten stellen wat ook weer extra geld kost. Plus de extra artiesten, extra personeel, etc. Mensen zullen Defqon altijd als het mekka van de hardere stijlen zien en ik denk niet dat veel mensen geneigd zijn om nog meer te betalen voor Decibel dan voor Defqon.

Ik denk dat ze er slimmer aan doen de opzet zo te houden. Volgens mij vindt de meerderheid van de mensen die een weekend Decibel gaan dat die ene tent op zondag echt wat heeft tegenover het massale van Defqon op de zondag. Plus die vertellen dat aan hun vrienden waardoor de groep mensen die het tof vindt wel groter wordt. Denk dat de voordelen van een extra festivaldag op Decibel niet opwegen tegen de nadelen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2018 22:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vorig jaar voor het eerst Decibel weekend meegepakt en ik moet zeggen dat ik alleen voor de preparty en zondag al een weekendticket over zou hebben. Dat geluid in de campingtent was echt fenomenaal! ook heerlijk de ruimte en toffe sfeer!

De festivaldag zelf vond ik het minste van allemaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2018 12:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Groepscampings zijn weer binnen, we zijn er weer bij! :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2018 12:11 
 
Hardtraxxer

Mooie schijnverkoop weer. 12.00 verder klikken en jawoor alle accomodaties weer weg...
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2018 08:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Joey schreef:
Als b2s een extra festivaldag toe gaat voegen zal de prijs dus vermoedelijk over die van Defqon heen gaan, omdat ze ook nog eens het festivalterrein extra open moeten stellen wat ook weer extra geld kost. Plus de extra artiesten, extra personeel, etc.

Aan de andere kant zijn dingen als tenthuur, opbouw van die platen op het water, aankleding van stages en dergelijke gelijk, maar kun je meer waar voor je geld halen. Ik denk dat dit een stuk duurder is dan dat je denkt.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 26  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten