Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 26  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2018 10:05 
 
Hardtraxx Veteran

Fantazoo schreef:
Groepscampings zijn weer binnen, we zijn er weer bij! :beer:


Wij ook met 7 man :D ging onwijs soepel moet ik zeggen. Was het vergeten dus om 12:20 pas naar de site gegaan en kon meteen een plek voor 7 man kopen :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2018 16:08 
 
Hardtraxxer

Joey schreef:
Volgens mij zit die hoofdprijs van Decibel 'm in dat dat ze, naast de festivaldag, een heel bestaand vakantiepark af moeten huren. Q-dance heeft dit volgens mij niet in die mate met Defqon omdat die velden anders niet gebruikt worden. Als b2s een extra festivaldag toe gaat voegen zal de prijs dus vermoedelijk over die van Defqon heen gaan, omdat ze ook nog eens het festivalterrein extra open moeten stellen wat ook weer extra geld kost. Plus de extra artiesten, extra personeel, etc. Mensen zullen Defqon altijd als het mekka van de hardere stijlen zien en ik denk niet dat veel mensen geneigd zijn om nog meer te betalen voor Decibel dan voor Defqon.

Ik denk dat ze er slimmer aan doen de opzet zo te houden. Volgens mij vindt de meerderheid van de mensen die een weekend Decibel gaan dat die ene tent op zondag echt wat heeft tegenover het massale van Defqon op de zondag. Plus die vertellen dat aan hun vrienden waardoor de groep mensen die het tof vindt wel groter wordt. Denk dat de voordelen van een extra festivaldag op Decibel niet opwegen tegen de nadelen.

Precies dit! Ik vind juist het kleinschalige, die ene tent op zondag veel leuker dan een heel festivalterrein. Dat is voor mij de grootste charme van Decibel.

Ik heb er alweer onwijs veel zin in! :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2018 16:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Eens. Wij gaan altijd met een groep die kant op die ieder hun eigen voorkeur qua muziek hebben. Zaterdag trekt altijd iedereen zijn eigen plan en deelt de groep op in kleinere groepjes. Juist daarom vind ik die zondag erna altijd zo tof omdat je dan weer met zijn allen bij elkaar eindigt als hele groep. Leuk hoor meerdere stages, maar dit heeft ook zeker zo zijn charmes.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2018 16:40 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

ThaBomba. schreef:
Eens. Wij gaan altijd met een groep die kant op die ieder hun eigen voorkeur qua muziek hebben. Zaterdag trekt altijd iedereen zijn eigen plan en deelt de groep op in kleinere groepjes. Juist daarom vind ik die zondag erna altijd zo tof omdat je dan weer met zijn allen bij elkaar eindigt als hele groep. Leuk hoor meerdere stages, maar dit heeft ook zeker zo zijn charmes.


Precies dit inderdaad. Dit jaar weer aanwezig met 28 man :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2018 18:03 
 
Hardtraxxer

Het is toch juist goed dat het anders is dan Defqon.1. Lokatie, aankleding en camping is zo verschillend dat dat toch juist de kracht is van Decibel. Vorig jaar ook voor het eerst geweest en de camping was een verademing tov Defqon. Ook met die spelletjes erbij. Vrijdag middag aankomen. nog een beetje gevoetbald met wat buitenlanders om vervolgens wat biertjes te nuttigen, want toen begon de voorprogramma al bij de Hangout.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2018 09:36 
 
Hardtraxx Veteran

Op zondag gewoon lekker uitslapen of uren lang uit je tent hangen uit brakken met je vrienden, toch proberen de bbq weer aan te krijgen, de laatste lauw biertjes weg tikken, jezelf onder de douche sleuren om nog een beetje fris vanaf een uur of 4 echt de allerlaatste restjes energie weg te brengen naar de partytent.

Decibel zondag :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2018 09:53 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ThaBomba. schreef:
Eens. Wij gaan altijd met een groep die kant op die ieder hun eigen voorkeur qua muziek hebben. Zaterdag trekt altijd iedereen zijn eigen plan en deelt de groep op in kleinere groepjes. Juist daarom vind ik die zondag erna altijd zo tof omdat je dan weer met zijn allen bij elkaar eindigt als hele groep. Leuk hoor meerdere stages, maar dit heeft ook zeker zo zijn charmes.


Precies dit!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2018 10:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

(een deel van de) Weekend line-up online!

angerfist vs n-vitral live
atmozfears
code black
frequencerz
galactixx
paul elstak
wildstylez
dr. peacock live
miss k8 vs tha playah
prefix & density
requiem
adaro vs digital punk
bass modulators & audiotricz
brennan heart
cyber
phuture noize
retrospect
friends of pussy lounge feat. paul elstak, darkraver, zany, panic & alee
hosted by dv8
hosted by nolz
hosted by dl

Bron: https://www.b2s.nl/decibel-outdoor-the-weekend/#lineup

Edit: line-up is weer offline gehaald, haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2018 10:12 
 
Hardtraxx Veteran

Heel netjes!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2018 10:24 
 
Hardtraxxer

Nice! Misschien per ongeluk online gezet want het ziet er een beetje slordig uit, maar je kunt hem 3x opbreken in alfabetische volgorde, dus ik vermoed:

Preparty:
angerfist vs n-vitral live
atmozfears
code black
frequencerz
galactixx
paul elstak
wildstylez

Night party
dr. peacock live
miss k8 vs tha playah
prefix & density
requiem

Afterparty
adaro vs digital punk
bass modulators & audiotricz
brennan heart
cyber
phuture noize
retrospect
friends of pussy lounge feat. paul elstak, darkraver, zany, panic & alee
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2018 10:51 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Weekend lineup zoals we gewend zijn ^^
Hoop dat er nog wat leuke namen in de blokhut komen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2018 14:13 
 
Hardtraxx Veteran

Heb met vrienden een vriendencamping plek gekocht voor 7 man, weten jullie of je bij kan boeken? Kan niets vinden op de site of in de bevestigingsmail

De plekken zijn namelijk 6-12 personen en nu zijn er 3 die toch nog zeggen Oh ik wil eigenlijk ook wel mee
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2018 14:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Heb met vrienden een vriendencamping plek gekocht voor 7 man, weten jullie of je bij kan boeken? Kan niets vinden op de site of in de bevestigingsmail

De plekken zijn namelijk 6-12 personen en nu zijn er 3 die toch nog zeggen Oh ik wil eigenlijk ook wel mee


Mailtje richting B2S?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2018 14:48 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Heb met vrienden een vriendencamping plek gekocht voor 7 man, weten jullie of je bij kan boeken? Kan niets vinden op de site of in de bevestigingsmail

De plekken zijn namelijk 6-12 personen en nu zijn er 3 die toch nog zeggen Oh ik wil eigenlijk ook wel mee


Die plekken kunnen toch pas vanaf 12 mei worden besteld?
Wij hadden vorig jaar hetzelfde "probleem", als je mailt naar [email protected] wordt dit opgelost en kan iedereen bij jullie op de vriendenplek. :thumbup:

EDIT: Verkeerd gekeken, gelijk maar bestellen dan :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2018 14:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Heb met vrienden een vriendencamping plek gekocht voor 7 man, weten jullie of je bij kan boeken? Kan niets vinden op de site of in de bevestigingsmail

De plekken zijn namelijk 6-12 personen en nu zijn er 3 die toch nog zeggen Oh ik wil eigenlijk ook wel mee


Je kan dit het beste gewoon met Libema oppakken, wij hebben vorig jaar ook nog bijgeboekt, was geen probleem :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2018 18:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Leuke line-up! Ook beter dan vorig jaar :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2018 22:25 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Prefix & Density op de nightparty. :thumbsup:
Gaaf dat deze gasten eens op een groter podium mogen staan (waarbij ze niet super vroeg staan)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2018 23:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Toffe line-up!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2018 08:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

LV1 schreef:
Prefix & Density op de nightparty. :thumbsup:
Gaaf dat deze gasten eens op een groter podium mogen staan (waarbij ze niet super vroeg staan)

Misschien openen ze de nightparty wel, direct om 11 uur. Staan ze alsnog voor een lege tent te draaien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2018 10:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Remi schreef:
LV1 schreef:
Prefix & Density op de nightparty. :thumbsup:
Gaaf dat deze gasten eens op een groter podium mogen staan (waarbij ze niet super vroeg staan)

Misschien openen ze de nightparty wel, direct om 11 uur. Staan ze alsnog voor een lege tent te draaien.


Aantal jaar geleden speciaal eerder weggegaan van het festival om Jack of Sound vanaf het begin op de nightparty te zien, dan voelt zo'n tent opeens toch wel groot als je in je eentje daar staat. Wel nog even mooi kunnen auwehoeren met het barpersoneel :P
Mochten Prefix & Density als eerste staan (waar ik wel vanuit ga), festival wellicht maar weer wat eerder verlaten :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2018 18:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2018 18:25 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Als ik dit zo zie, toch wel klote dat ik dit jaar niet heen kan.. weekend vorig jaar was epic!! Vooral het 7.15 uur op zondagochtend in de 24 uurs xd xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2018 16:22 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2018 16:23 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Afterparty met Dr. Peacock Live lijkt me wel grappig, verder wel oké namen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2018 12:15 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 26  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten