Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2009 16:27 
 
Hardtraxx Newbie

Heeft iemand het al voor elkaar gekregen om die floorplan op z'n iPhone te downloaden?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2009 12:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nog maar 1 nachtje!!! :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2009 17:19 
 
Hardtraxxer

maarten1410 schreef:
Nog maar 1 nachtje!!! :yay:

Ik zeg ja zeker :woot: Morgen Totaal los en vdk :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2009 17:22 
 
Hardtraxxer

Jusstin schreef:
Heeft iemand het al voor elkaar gekregen om die floorplan op z'n iPhone te downloaden?

Ja wat ik heb gedaan is gewoon dat pdf-bestand opslaan op me pc en mailen naar me email. En dan openen op me iphone ^^ Hoef ik hem maar een keer te downloade bij mail en dan kan ik hem wel weer een tijdje zien geloof ik. En hopen op 3g daar want dan gaat dat tenminste een beetje snel :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2009 17:44 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Yeah! Zwaar veel zin in. Hopelijk ben ik niet te waus morgen dat ik jullie nog kan voorzien van een leuk verslagje :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2009 19:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

iedereen morgen veel plezier! vind het jammer dat ik er niet naartoe kon :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2009 19:52 
 
Donateur
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Yeah! Zwaar veel zin in. Hopelijk ben ik niet te waus morgen dat ik jullie nog kan voorzien van een leuk verslagje :D

Hihi, hiero hetzelfde :D

Voor iedereen die er morgen ook naar toe gaat: have a f*cking great time :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2009 20:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ravenwood schreef:
iedereen morgen veel plezier! vind het jammer dat ik er niet naartoe kon :(

Wordt het niet eens tijd dat jij een tijdmachine gaat kopen? Het enige wat ik je overal zie zeggen is dat je niet gaat omdat je te jong bent >.< ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2009 17:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

al die mensen die nu aan het stampen zijn..... en ik zit hier achter mijn computer.... :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2009 19:58 
 
Hardtraxx Veteran

remkovzki schreef:
al die mensen die nu aan het stampen zijn..... en ik zit hier achter mijn computer.... :sick:


Fack ik was er 's middags illigaal :yay: Frontliner dana zany d-block en S-te-fan en Brennan heart :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2009 03:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Euphoria 4 life :D

Ook eindelijk ns the first cut live gehoord, 2x zelfs (bij frontliner en wildstylez): ZO, wat is die heerlijk :thumbsup:
Verder was zatox super, ook lekker losgegaan op 1e stuk van de set van the prophet: never say never (L)

Prophet draaide trouwens een hele rare edit van cold rockking. Intro/outro hetzelfde, melodie was half sunblast (of supermarket?), half een andere scantraxx track, klonk vrij vreemd :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2009 12:37 
 
Hardtraxxer

Wat een geweldig feest zeg, sjonge jonge! Zoiets vets heb ik nog nooit meegemaakt. :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2009 12:48 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Dik feest, maar was niet memorabel. Ik heb nu geen tijd, maar vanavond of morgen zal ik een verslag doen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2009 13:37 
 
Hardtraxxer

Zeker dikke party!

Alleen afsluiter vond ik het geluid zeeeeer matig!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2009 14:07 
 
Donateur
Avatar gebruiker

a-troxx schreef:
Zeker dikke party!

Alleen afsluiter vond ik het geluid zeeeeer matig!

Ja lag dat nou aan mij (of mijn troepie) of hebben ze het volume echt omlaag gehaald?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2009 14:32 
 
Hardtraxxer

dawasiknie schreef:
a-troxx schreef:
Zeker dikke party!

Alleen afsluiter vond ik het geluid zeeeeer matig!

Ja lag dat nou aan mij (of mijn troepie) of hebben ze het volume echt omlaag gehaald?

het heeft niet aan je troep gelegen, was nuchter en geluid was kut. Stuk naar voren gelopen want wij stonden achteraan. Met Tatanka nog pannekoek gehaald bijna tegen die tent daar achter aan, kon de main goed horen en die tent werd overklast. Daarna met The Viper kwam die tent ineens veel harder:S
beetje jammer maar ach, het verpest mijn dagje niet:D
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2009 15:24 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Nipsen schreef:
dawasiknie schreef:
a-troxx schreef:
Zeker dikke party!

Alleen afsluiter vond ik het geluid zeeeeer matig!

Ja lag dat nou aan mij (of mijn troepie) of hebben ze het volume echt omlaag gehaald?

het heeft niet aan je troep gelegen, was nuchter en geluid was kut. Stuk naar voren gelopen want wij stonden achteraan. Met Tatanka nog pannekoek gehaald bijna tegen die tent daar achter aan, kon de main goed horen en die tent werd overklast. Daarna met The Viper kwam die tent ineens veel harder:S
beetje jammer maar ach, het verpest mijn dagje niet:D

In die tent (remember) werd op dat moment ook de beste set van de hele dag gedraaid.
Isaac & Early (L), bij elke climax begon iedereen te schreeuwen en helemaal kapot te gaan. :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2009 15:57 
 
Hardtraxxer

Prima feest gehad gister! Fijne setjes gehoord en zoals gezegd, The First Cut live met beukkicks :drool:

Vuurwerk was echt voortreffelijk gedaan, ik dacht in het begin nog van "Is dit t nou?", maar man moest ik later terugkomen op die gedachte, dat hemelvullende einde was echt machtig mooi!

Grappig trouwens dat ik van aardig wat mensen heb gehoord dat ze Decibel dit jaar vetter vonden dan Defqon dit jaar en vorig jaar Defqon beter dan Decibel. Ik heb t precies andersom :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2009 17:37 
 
Hardtraxxer

Wat een geweldig feest zeg ben het er wel mee eens dat het vetter was als Defqon ik zal als ik tijd heb nog een verslagje maken :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2009 18:51 
 
Hardtraxx Newbie

















Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2009 19:32 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Tering tering tering. Wat was dit een geniaal feest! Heerlijk weer, DJ's die goede setjes neerzetten. En een afsluiting waar je U tegen zegt. Decibel 2009 is (tot nu toe) het feest van het jaar!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2009 21:00 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Nou vooruit, heb nog vrijwel alles kunnen onthouden van gisteren. Vooropgesteld: het was een topdag!

We waren er al vrij vroeg met de bus en na een kwartier aanschuiven stond ik om kwart over 11 op het terrein. Muntjes halen, ff wat eten en dan kijken of er al ergens het gaspedaal ingedrukt kon worden. De eerste tent die ik tegen kwam was die van Hardcore4life, even snel doorheen gelopen (stond nog geen hond...) maar ik kwam er toch zometeen weer terug. Daarna de mainstage gecheckt. Damn, flink indrukwekkend opgebouwd en mooi aangekleed (naar het strand-thema dit jaar). Genoeg barren aan de zijkant en achterkant waar je ook op kon gaan staan zodat je schitterend uitzicht had. De oppervlakte was helaas niet erg groot, maar bleek voldoende tot een uur of 9. Op het moment stond Francois te draaien, beetje hardtrance en jump.

Nadat we dat ook weer gezien hadden liepen we terug naar Hc4l. D-Passion stond te draaien terwijl ik eerst dacht dat het Tha Playah was. Die kerel was iig goed bezig om het publiek te laten opwarmen, voor zover de mensen dat nog niet waren bij een graadje of 30. Draaide o.a. The Tablet van Promo en wat andere hitjes, was iig een prima setje voor zo vroeg op de dag! Vorig jaar schijnt er nogal wat gezeik te zijn geweest over het geluid in die tent, nou dit jaar was ie dik en dik in orde. Zuiver en heerlijk hard! Vlak voor het einde weer terug naar Francois, die intussen was begonnen met draaien van wat hardstyle-nummertjes.

Prima opzetje dus voor de volgende man die ging draaien: Tuneboy! Gezien het tijdstip verwachtte ik eigenlijk al dat ie early-hardstyle ging draaien, en dat deed hij ook maar niet de gehele set. Mixde oude en nieuwe Saifam-hitjes leuk aan elkaar, hoewel zo hier en daar niet helemaal zuiver voor mijn gevoel. Maar boeiend, de sfeer zat er heerlijk in en Tuneboy was vreselijk energiek achter de draaitafels. Dat sloeg goed aan want bijna iedereen op de main ging goed los, was helaas later op de dag niet het geval :( O.a. Phases, Her Voice remix en Channel KGB's kwamen tegen het einde van zijn set langs, prima hitjes-set gezien het tijdstip.

Ik heb er echter niet de volle anderhalf uur gestaan. Ondertussen even wezen kijken bij Tha Playah, maar het sloeg niet echt aan vond ik, na 2 nummers weer gegaan. We besloten toen maar om het eerste rondje te lopen, rechtstreeks richting de Euphoria-tent. Die lag helemaal aan de andere kant. Het was een aardig end lopen maar ik had het wel erger verwacht. In de tent zat de sfeer er super in. Digital Punk & Profyler waren daar aan het draaien. Nou die gasten kennen geen rem zeg, om half 2 's middags gooien ze gewoon keiharde beukplaten van o.a. Zany erop. Even blijven hangen, rustig biertje gepakt, sfeer geproefd. Euphoria-tent zijn we in principe niet lang geweest, soms ook storend dat het geluid van de naastgelegen Back2school-area door de tent heen kwam wat je goed kon horen bij breaks.

En dus liepen we weer heeeelemaal terug, beetje onlogisch maar ja. Bij de main was Tuneboy net zn laatste nummers aan het draaien en was Frontliner de volgende. Daar zijn we een kwartier ofzo gebleven. Op de main genoeg ruimte om los te gaan en Frontliner deed het weer prima. Leuke combinatie tussen eigen werk en hier en daar wat hitjes. Omdat het echt te warm aan het worden was om goed los te gaan, besloten we maar om de hardcore-tent op te zoeken waar het nog enigzins uit te houden was. Daar was op dat moment Outblast aan het draaien. Daar hoorde ik veel negatieve verhalen over, nou ik kan er geen negatief woord over kwijt. Jezus wat zette die een vreselijk goeie set neer, ik ben minstens 5 liter zweetwater kwijtgeraakt zo los ging ik. Platen als Offensive Thrillah, die geniale remix van Shadowlands Anthem, Hardcore Vibes, Yeehaaah... En op het einde gooide ie gewoon een plaat op 190/200 bpm erop, heerlijk :D. MC (TMC) was ook goed aanwezig!

Daarna kwamen Art Of Fighters Live, hoewel ik fan ben van hun producties hoefde ik dat niet te zien. Het was op de main tijd voor mijn heldin: Dana! Intussen merkte ik dat een hoop mensen behoorlijk terughoudend op de muziek reageerden bij de main. Zal wel door het warme weer komen, aan Dana haar set lag het niet, die was weer prima. Naarmate ik daar langer stond, hoe meer hoofdpijn ik kreeg van de brandende zon. We gingen rond kwart voor 4 richting Euphoria en ondertussen liepen we nog even een rondje en gingen we alle areas even af. Bij de meeste areas hielden we het na even doorlopen wel voor gezien. Refuse vond ik niks aan, bij Up vond ik het geluid vrij onzuiver staan (te harde hoge tonen) en Darkness4Life... nou dat je daar uberhaupt ken blijven staan in normale toestand, de tering wat een wezenloze takkeherrie, en het geluid daar stond brutaal hard. Niet normaal!

Net op tijd bij Euphoria beland voor Deepack. Die maakten er op hun eigen manier weer een prima feestje van, de set zelf vond ik qua platenkeuze echter niet zo denderend, maar ach... los gingen we toch. Langzaam begon ik echt harde hoofdpijn te krijgen, dus ging ik maar richting Back2school om wat eten en drinken (cola) te halen. Dat hielp niet echt. De b2s-area zag er btw behoorlijk indrukwekkend uit, helaas werd er op dat moment wat vaag gedraaid door BuzzFuzz. Denk je bij de early te zijn, draait ie gewoon een plaat van Tommyknocker uit 2007. Tsja... Langzaam ging het echt niet meer met los gaan enzo, ben dus maar naar de EHBO gegaan om uit te rusten voor een half uur. Na 2 liter water en 2 paracetamol was ik weer de oude en gingen we maar weer doorfeesten.

Na de pauze en de zon die inmiddels was gaan zakken, liepen we door naar Zany. Die serveerde anderhalf uur lang alleen maar rauwe hardstyle. Op zich best prima, maar ik vond zijn set net iets te eenzijdig, teveel van hetzelfde. Ik was ook bang dat dat bij D-block en S-te-fan het geval zou zijn, maar ik was aangenaam verrast. De juiste verhouding tussen eigen werk en andere platen, en hun stijl van mixen spreekt me altijd wel aan. Deze vrolijke set stond in behoorlijk schril contrast met de set van Zany. Hoewel ik eigenlijk liever naar de Donkey Rollers wilde, heb ik weinig spijt gehad dat ik bij de mainstage ben gebleven.

Daarna was het tijd voor Tatanka. Van hem verwacht je natuurlijk het harde, Italiaanse beukwerk, en dat kregen we ook. Hij opende met Floor Massacre, heerlijk plaatje! Daarna bleef het maar doorgaan. Vooral die nieuwe plaat met Zatox, dacht dat ie Gangsta heette, is gruwelijk! Heb toen echt een uur lang niet stil kunnen blijven staan.

Ondertussen werd het alsmaar drukker en drukker op de mainstage, want het was tijd voor Headhunterz. Je kan je erover opwinden dat zijn setjes de laatste tijd alsmaar hetzelfde zijn, het was net zijn Defqon-set maar dan een iets andere volgorde. Ach ja, het was gelukkig geen afsluiter, zijn platen passen goed bij leuke licht en laser-shows, iedereen kent zijn tracks dus iedereen ging ook goed los ondanks dat het erg druk werd. Bovendien was ik echt op het punt aangekomen dat ik alles leuk vond, daarom kan ik eigenlijk ook geen eerlijk oordeel geven haha.

Als laatste was The Viper aan de beurt. Halverwege de set werd het voor sommigen van ons te druk en te warm dus gingen we maar even uitwaaien naast de main. Vanaf daar hadden we ook goed zicht op het vuurwerk en de hele show eromheen. Ik had er graag nog even tussen willen staan, maar ach... het was ook wel mooi geweest zo, genoeg meegemaakt. Het vuurwerk bleef vervolgens nog een kwartier lang ofzo doorknallen, echt heel erg gaaf. Tot de laatste snik was dat het bekijken waard.

Decibel was zeker enorm geslaagd. Beter dan Defqon, voor de meesten feest van het jaar? Voor mijn gevoel wel. Decibel was over zn geheel gezien veel sfeervoller. Veel mensen die kwamen om los te gaan en niet om stil te blijven staan, leuke locatie, leuke aankleding op de mainstage met vet thema eromheen (bij Back2school trouwens ook), en over het algemeen prima geluid al had het hier en daar wat harder gemogen en was het irritant dat je soms andere tenten door elkaar hoorde. En het geluid bij de main op het laatst was dus echt zwaar ondermaats. Weinig aan te merken op de setjes, ik had iig geen enkele set waar ik lang bleef waarvan ik dacht: jezus wat is dit kut.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2009 21:27 
 
Hardtraxx Veteran

ik denk ook dat veel mensen niet helemaal gingen door de warmte,,, zal wel druk geweest zijn bij de EHBO :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2009 11:21 
 
Donateur

beter dat er een dubbel dvd van decibel uit komt!!! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2009 13:34 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Frontliner & D-Block & S-Te-Fan hebben toch wel de lekkerste sets neer gezet, zeer goede combinaties tussen eigen werk en werk van andere artiesten.
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten