Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2009 15:20 
 
Hardtraxx Elite

hoe heet dat nummer op 3:10 ook alweer?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2009 15:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dorus ML schreef:
hoe heet dat nummer op 3:10 ook alweer?

Noisecontrollers - Addictive Fantasy
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2009 15:29 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Heb niet heel veel gezien van headhunterz, al1 opt laatst ff. Vuurwerk show was wel ok maar had tog iets meer van HHZ verwacht..
Tatankaaaaaaa & Zatooooooox :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2009 17:43 
 
Donateur
Avatar gebruiker

HEERLIJK FEEST MENSEN!

Bij binnenkomst de vriendengroep gezocht in Blue, en wilde daarna liever Wildstylez horen dan Coone, maar niemand mee gekregen, dus wildstylez half uur bezocht, maar viel best tegen jammergoeg dus maar weggegaan. Daarna maar besloten om in mijn eentje, (15 man meesleuren lukt toch niet), het terrein ff te checken, waarin mij vooral opviel dat ik techno en trance nog steeds echt zwaar kut vind, dat bij de Belgian Beats & French Tek de sfeer er al bijzonder vroeg echt ontzettend goed was, Dat Dalicuia van een afstand er zwaar knap uitziet en dat ik echt heb genoten van mijn kleine uurtje bij de Industrial. De tering, daar ben ik echt minimaal 1,5 liter vocht kwijtgeraakt, wat ging dat daar vooraan bijzonder hard los!
Daarna vooral gependeld tussen de Main, Hardcore en Blue.

Pluspunten:
- De sfeer, zon, lekkere sets en de mooie line-up
- Prachtig vuurwerk, vooral dat moment dat het toen overal vuurvonkjes regende!
- Bij de main, tussen twee sets door, dat er op de Baywatch tune, een stuk op 60 strandballen vanaf het podium in het publiek werden gegooid, dat zag er van een afstand ontzettend mooi uit! Dat zijn dus de kleine dingen die soms echt het verschil kunnen maken!
- Decoratie was overal echt hemels, kan daar nog steeds niet over uit! Wat fantastisch gedaan zeg!!
- De chill hoeken, en de diverse eethoeken, was allemaal erg goed geregeld en verspreid.
- De rest van de indeling van het terrein
- The Prophet die Rocks achterwege liet. Goed dat hij heeft geluisterd, anders had ik hem dat echt niet in dank afgenomen.
- Mooi boekje dat je op het eind meekreeg, met veel info en goede interviews!
- De sfeer na het eind, ondanks de drukte bij de lockers! Lekker zingen en springen onderweg naar het treinstation, iedereen lachen en praten, echt een hele gezellige boel!

Minpunten:
- Het laatste uur op de main en dan vooral de afsluiting. Duidelijk verschil in de laatste 10 minuten vorig jaar. Daar ben ik overigens niet bij geweest, maar wel via youtube bekeken. Ik dacht dus echt nog even knallen op het eind dit jaar, maar dat viel dus echt mee!
- De modder bij de wc's
- MC RB Djan bij de hardcore. Wat een slappe vertoning. Bijv aankondiging Anime en Mad Dog de naam van Anime totaal verkeerd uitspreken, en dan "oohja sorry" ofzo in de micro zeggen.
- Volgend jaar gaarne meer platen neerleggen over de zandpaden. Als je over een uitgestrekt terrein loopt wil je echt niet elke keer door het zand heen sjokken.
- De agressieve beveiliging, één van mijn maten werd plots door 3 mannen mee naar achter genomen, en toen vonden ze wat bij hem, vervolgens een paar klappen uitgedeeld recht op de kaak en toen kon hij weer gaan alsof er niet gebeurd was. En nog wel meer verhalen gehoord over die apen! Stelletje paupers, gewoon vechtersbazen die ook nog betaald krijgen ervoor.


Maar goed, dit was dus wel even een van de mooiste zaterdagen die ik heb mogen meemaken! Wat een feest, wat een feest! Iedereen bedankt voor de sfeer en hopelijk tot volgend jaar weer!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2009 17:57 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Milán schreef:
HEERLIJK FEEST MENSEN!

Bij binnenkomst de vriendengroep gezocht in Blue, en wilde daarna liever Wildstylez horen dan Coone, maar niemand mee gekregen, dus wildstylez half uur bezocht, maar viel best tegen jammergoeg dus maar weggegaan. Daarna maar besloten om in mijn eentje, (15 man meesleuren lukt toch niet), het terrein ff te checken, waarin mij vooral opviel dat ik techno en trance nog steeds echt zwaar kut vind, dat bij de Belgian Beats & French Tek de sfeer er al bijzonder vroeg echt ontzettend goed was, Dat Dalicuia van een afstand er zwaar knap uitziet en dat ik echt heb genoten van mijn kleine uurtje bij de Industrial. De tering, daar ben ik echt minimaal 1,5 liter vocht kwijtgeraakt, wat ging dat daar vooraan bijzonder hard los!
Daarna vooral gependeld tussen de Main, Hardcore en Blue.

Pluspunten:
- De sfeer, zon, lekkere sets en de mooie line-up
- Prachtig vuurwerk, vooral dat moment dat het toen overal vuurvonkjes regende!
- Bij de main, tussen twee sets door, dat er op de Baywatch tune, een stuk op 60 strandballen vanaf het podium in het publiek werden gegooid, dat zag er van een afstand ontzettend mooi uit! Dat zijn dus de kleine dingen die soms echt het verschil kunnen maken!
- Decoratie was overal echt hemels, kan daar nog steeds niet over uit! Wat fantastisch gedaan zeg!!
- De chill hoeken, en de diverse eethoeken, was allemaal erg goed geregeld en verspreid.
- De rest van de indeling van het terrein
- The Prophet die Rocks achterwege liet. Goed dat hij heeft geluisterd, anders had ik hem dat echt niet in dank afgenomen.
- Mooi boekje dat je op het eind meekreeg, met veel info en goede interviews!
- De sfeer na het eind, ondanks de drukte bij de lockers! Lekker zingen en springen onderweg naar het treinstation, iedereen lachen en praten, echt een hele gezellige boel!

Minpunten:
- Het laatste uur op de main en dan vooral de afsluiting. Duidelijk verschil in de laatste 10 minuten vorig jaar. Daar ben ik overigens niet bij geweest, maar wel via youtube bekeken. Ik dacht dus echt nog even knallen op het eind dit jaar, maar dat viel dus echt mee!
- De modder bij de wc's
- MC RB Djan bij de hardcore. Wat een slappe vertoning. Bijv aankondiging Anime en Mad Dog de naam van Anime totaal verkeerd uitspreken, en dan "oohja sorry" ofzo in de micro zeggen.
- Volgend jaar gaarne meer platen neerleggen over de zandpaden. Als je over een uitgestrekt terrein loopt wil je echt niet elke keer door het zand heen sjokken.
- De agressieve beveiliging, één van mijn maten werd plots door 3 mannen mee naar achter genomen, en toen vonden ze wat bij hem, vervolgens een paar klappen uitgedeeld recht op de kaak en toen kon hij weer gaan alsof er niet gebeurd was. En nog wel meer verhalen gehoord over die apen! Stelletje paupers, gewoon vechtersbazen die ook nog betaald krijgen ervoor.
Maar goed, dit was dus wel even een van de mooiste zaterdagen die ik heb mogen meemaken! Wat een feest, wat een feest! Iedereen bedankt voor de sfeer en hopelijk tot volgend jaar weer!


En terecht, als je je niet kunt gedragen dan moet het maar zo... :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2009 18:02 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Machiel schreef:
En terecht, als je je niet kunt gedragen dan moet het maar zo... :thumbup:


Hij gedroeg zich :huh: ??
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2009 18:08 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Milán schreef:
HEERLIJK FEEST MENSEN!

Bij binnenkomst de vriendengroep gezocht in Blue, en wilde daarna liever Wildstylez horen dan Coone, maar niemand mee gekregen, dus wildstylez half uur bezocht, maar viel best tegen jammergoeg dus maar weggegaan. Daarna maar besloten om in mijn eentje, (15 man meesleuren lukt toch niet), het terrein ff te checken, waarin mij vooral opviel dat ik techno en trance nog steeds echt zwaar kut vind, dat bij de Belgian Beats & French Tek de sfeer er al bijzonder vroeg echt ontzettend goed was, Dat Dalicuia van een afstand er zwaar knap uitziet en dat ik echt heb genoten van mijn kleine uurtje bij de Industrial. De tering, daar ben ik echt minimaal 1,5 liter vocht kwijtgeraakt, wat ging dat daar vooraan bijzonder hard los!
Daarna vooral gependeld tussen de Main, Hardcore en Blue.

Pluspunten:
- De sfeer, zon, lekkere sets en de mooie line-up
- Prachtig vuurwerk, vooral dat moment dat het toen overal vuurvonkjes regende!
- Bij de main, tussen twee sets door, dat er op de Baywatch tune, een stuk op 60 strandballen vanaf het podium in het publiek werden gegooid, dat zag er van een afstand ontzettend mooi uit! Dat zijn dus de kleine dingen die soms echt het verschil kunnen maken!
- Decoratie was overal echt hemels, kan daar nog steeds niet over uit! Wat fantastisch gedaan zeg!!
- De chill hoeken, en de diverse eethoeken, was allemaal erg goed geregeld en verspreid.
- De rest van de indeling van het terrein
- The Prophet die Rocks achterwege liet. Goed dat hij heeft geluisterd, anders had ik hem dat echt niet in dank afgenomen.
- Mooi boekje dat je op het eind meekreeg, met veel info en goede interviews!
- De sfeer na het eind, ondanks de drukte bij de lockers! Lekker zingen en springen onderweg naar het treinstation, iedereen lachen en praten, echt een hele gezellige boel!

Minpunten:
- Het laatste uur op de main en dan vooral de afsluiting. Duidelijk verschil in de laatste 10 minuten vorig jaar. Daar ben ik overigens niet bij geweest, maar wel via youtube bekeken. Ik dacht dus echt nog even knallen op het eind dit jaar, maar dat viel dus echt mee!
- De modder bij de wc's
- MC RB Djan bij de hardcore. Wat een slappe vertoning. Bijv aankondiging Anime en Mad Dog de naam van Anime totaal verkeerd uitspreken, en dan "oohja sorry" ofzo in de micro zeggen.
- Volgend jaar gaarne meer platen neerleggen over de zandpaden. Als je over een uitgestrekt terrein loopt wil je echt niet elke keer door het zand heen sjokken.
- De agressieve beveiliging, één van mijn maten werd plots door 3 mannen mee naar achter genomen, en toen vonden ze wat bij hem, vervolgens een paar klappen uitgedeeld recht op de kaak en toen kon hij weer gaan alsof er niet gebeurd was. En nog wel meer verhalen gehoord over die apen! Stelletje paupers, gewoon vechtersbazen die ook nog betaald krijgen ervoor.


Maar goed, dit was dus wel even een van de mooiste zaterdagen die ik heb mogen meemaken! Wat een feest, wat een feest! Iedereen bedankt voor de sfeer en hopelijk tot volgend jaar weer!


Waarom moest ie mee en wat vonden ze?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2009 18:43 
 
Hardtraxx Veteran

Had die kameraad van je ook echt wat mee of? :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2009 18:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wel belachelijk dat ze em dan ff bij timmeren, maar ja zo gaat dat met die beveiliging, lompe klerenkasten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2009 18:52 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Makxz schreef:
Wel belachelijk dat ze em dan ff bij timmeren, maar ja zo gaat dat met die beveiliging, lompe klerenkasten.


Als je iets bij je hebt wat verboden is, had je dan liever dat je er uit geknikkerd werd en ff bij justitie op bezoek moest of dat je een x een flinke klap kreeg...
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2009 20:06 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Machiel schreef:
Waarom moest ie mee en wat vonden ze?

We stonden gewoon bij elkaar te feesten, toen die vriend vertelde dat die pillen van hem niet insloegen. Toen ging het gesprek daarover door, toen vanuit zijn rug die beveiligers kwamen aanlopen die toevallig het woordje pillen oppikte. En toen namen ze hem dus mee achter de vip gedeelte bij de main, vonden ze 1 pil, sloegen ze hem een paar keer en toen mocht hij weer gaan..

Machiel schreef:
Als je iets bij je hebt wat verboden is, had je dan liever dat je er uit geknikkerd werd en ff bij justitie op bezoek moest of dat je een x een flinke klap kreeg...

Mwoah, je gaat naar justitie als je meer bij je hebt dan eigen gebruikershoeveelheid, hij had nog 1 pil bij zich. Normaliter wod zoiets gewoon afgenomen en mag je doorlopen. Hier is gewoon sprake van onnodig geweld, door mensen die ironisch genoeg geweld van andere moeten tegengaan..
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2009 20:08 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Anyway, kunnen jullie je ook vinden in de rest van mijn punten of hebben jullie een geheel andere impressie?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2009 20:15 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

in je meeste punten kan ik me vinden, 't was gewoon een goed feestje! :cool:
Maar die beveiliging, nee sorry..als je iets doet wat niet mag(dat houdt ook in 1 pil) dan moet je maar voelen.
En tjah die wc's dat houdt je tog wel bij zo'n feest
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2009 20:28 
 
Donateur
Avatar gebruiker

stynch schreef:
D'stylerz schenen slecht te hebben gedraaid :'(


Die hadden wat technische probleempjes... geluid was op een gegeven moment héél zacht.
Oké, die ene keer dat één van die 2 de naald van de plaat afstootte... dat mag eigenlijk niet xd

Bij Psycho Punkz drukte één van die twee ook per ongeluk op pauze, je had die reactie van z'n maatje moeten zien... te komisch xd

Ik dacht maar zo, dit is purple. Volgend jaar zijn die gasten rijp voor blue :thumbsup:

edit; typo
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2009 23:14 
 
Hardtraxxer

Heb verder geen commentaar op HHZ set (oke, iets meer HC was absoluut geen overbodige luxe geweest) maar de nummertjes waren oke en het vuurwerk was meester. Ik vond het alleen veelstedruk op de main. Ben gewoon daardoor in mn 1tje naar de Blue gegaan om m daar knallend af te sluiten (onderweg ook nog de CD gescoord voor gratis (H)) en dat beviel eigenlijk veel beter!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2009 23:24 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Het was heel de dag al belachelijk druk op de main, of je moet echt heeeeulemaal achteraan gaan staan, maar tijdens de afsluiter kon je echt geen kant op. Volgend jaar sluit ik wel in een van die tenten af en ga ik daarna wel naar de mainstage lopen om het van een afstand te bekijken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2009 23:26 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Machiel schreef:
in je meeste punten kan ik me vinden, 't was gewoon een goed feestje! :cool:
Maar die beveiliging, nee sorry..als je iets doet wat niet mag(dat houdt ook in 1 pil) dan moet je maar voelen.
En tjah die wc's dat houdt je tog wel bij zo'n feest


Ben jij gek in je hoofd? Je bent zelf ook zeker zo'n beveiligings aap op anabolen?
Je kan geweld, vooral door een organisatie, NIET goedkeuren!! Behalve als hij zelf geweld gebruikt, voor mijn part sla je 'm dan het ziekenhuis in. Maar als hij gewoon een vredige partyganger is die een pil wil slikken, laat 'm dan! Of neem het gewoon af, ook zonde, maar dat is het risico dat je neemt! Ik hoor de laatste tijd veel te veel over beveiliging die mensen in elkaar slaan en ik word er spuugzat van, dit mag gewoon NIET.

Als de floormanager van Defqon nou gewoon een paar mannetjes had aangestuurd om een paar emmers zand over die modder heen te gooien, was dat ook opgelost.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2009 00:46 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Mol schreef:
Machiel schreef:
in je meeste punten kan ik me vinden, 't was gewoon een goed feestje! :cool:
Maar die beveiliging, nee sorry..als je iets doet wat niet mag(dat houdt ook in 1 pil) dan moet je maar voelen.
En tjah die wc's dat houdt je tog wel bij zo'n feest


Ben jij gek in je hoofd? Je bent zelf ook zeker zo'n beveiligings aap op anabolen?
Je kan geweld, vooral door een organisatie, NIET goedkeuren!! Behalve als hij zelf geweld gebruikt, voor mijn part sla je 'm dan het ziekenhuis in. Maar als hij gewoon een vredige partyganger is die een pil wil slikken, laat 'm dan! Of neem het gewoon af, ook zonde, maar dat is het risico dat je neemt! Ik hoor de laatste tijd veel te veel over beveiliging die mensen in elkaar slaan en ik word er spuugzat van, dit mag gewoon NIET.

Als de floormanager van Defqon nou gewoon een paar mannetjes had aangestuurd om een paar emmers zand over die modder heen te gooien, was dat ook opgelost.


nee ik ben niet zo'n beveiligings aap, gelukkig niet...Ik houdt ook niet van die zogenaamd stoere kerels.
Maar goed ik ben wel van mening dat mensen die op zo'n feest dingen doen die gewoon niet mogen, gewoon gestraft mogen worden hoor. Ik zeg ook niet dat jij geen pil mag nemen, dat moet je zelf weten! maar er geldt nou eenmaal een Zero tollerance beleid op dat gebied, dus 't is gewoon verboden. dus tjah als je gepakt wordt..normaal gesproken wordt je er dan uitgekickt hoor.

En tjah wat die modder betreft, care :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2009 09:30 
 
Hardtraxx Newbie

ik heb nog gezien dat zon beveiliging figuur zn neus stond te poederen in een hoek
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2009 10:02 
 
Hardtraxxer

Machiel, ik vind je een beetje kortzichtig en naïef.
Kijk een een keer goed rond en oordeel zelf. Jij vind dat gewoon meer dan de helft van de mensen die daar rond lopen gewoon een pak slaag verdienen of wat!?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2009 10:12 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

a-troxx schreef:
Machiel, ik vind je een beetje kortzichtig en naïef.
Kijk een een keer goed rond en oordeel zelf. Jij vind dat gewoon meer dan de helft van de mensen die daar rond lopen gewoon een pak slaag verdienen of wat!?


Maar dan is wat jij zegt tog netzo naïef. Tis gewoon verboden iets mee naar binnen te nemen. Ik weet ook wel dat iedereen het doet, maar ik vind niet dat je moet gaan huilen als je gepakt wordt. het is en blijft gewoon verboden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2009 11:06 
 
Hardtraxxer

Ja maar er moet gewoon wel een aanleiding voor zijn...
Niet dat je zomaar ff op je bek geslagen wordt omdat je een scheve bek trekt en wat op zak hebt... Gaat mij toch net ff te ver hoor!
Kijk als je helemaal van de kaart van alles kapot loopt te maken of stennis loopt te schoppen, dan ben ik het er wel mee eens dat er opgetreden moet worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2009 11:09 
 
Hardtraxx Veteran

Persoonlijk steun ik machiel zijn mening. Het staat in de regels Zero tollerance :) Je wordt buitengekickerd of ze pakken het af. Maar dat de beveiliging daarvoor moet beginnen te slaan vind ik erover. Begrijp me niet verkeerd he .. Van mij mogen ze zoveel pillen nemen als ze willen, heb ik geen last van. Laat die knullen rustig doen .. Laat hun amuseren .. Maar Als mensen irritant beginnen te doen oa. Agressief worden vind ik dat de beveiling hier wel iets aan moet doen. Dan zeg ik niet in elkaar beginnen te kloppen maar gewoon deftig optreden zoals het hoort. Voor de rest ga ik niks zeggen anders krijg ik commentaar aangezien ik niet naar Defqon ben geweest .. Maar dit is gewoon mijn mening :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2009 11:18 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

a-troxx schreef:
Ja maar er moet gewoon wel een aanleiding voor zijn...
Niet dat je zomaar ff op je bek geslagen wordt omdat je een scheve bek trekt en wat op zak hebt... Gaat mij toch net ff te ver hoor!
Kijk als je helemaal van de kaart van alles kapot loopt te maken of stennis loopt te schoppen, dan ben ik het er wel mee eens dat er opgetreden moet worden.


Ik snap ook wel wat je bedoelt hoor, maar ik bekijk het gewoon vanuit m'n eigen oogpunt. Wat die jongen deed mocht niet...nja dan denk ik, liever een x een klap dan dat ik direct uitvlieg. Geweld door een organisatie kun je natuurlijk niet goed keuren. Maar 't feit blijft gewoon, ook al doet iedereen het..pillen etc zijn gewoon verboden!

Ma goed laat ik er over ophouden, ik heb een mooie dag gehad :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2009 12:08 
 
Hardtraxxer

Pillen nemen en gepakt worden = Gegokt en verloren. Dan zul je zelf voor de consequenties in moeten staan.

Hoewel ik het dan absoluut niet goedkeur dat de beveiliging dan meteen tikken uitdeelt moet je ook niet helemaal jezelf de slachtofferrol inpraten, feit blijft dat die vriend van jou de eerste was die de regels overtrad.
Vorige  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten