Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 12, 13, 14, 15, 16  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2009 15:07 
 
Hardtraxx Veteran

Hoef ik denk ik niks bij te zeggen :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2009 15:39 
 

Dat verhaal van die beveiligers is niet eens waar dus waar maken jullie je druk om. :sleep:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2009 16:53 
 
Hardtraxx Newbie

Defqon was super!!
Hier zijn wat filmpjes:)

Het anthem met de sluit.










Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2009 16:59 
 
Hardtraxx Veteran

Leuke filmpjes ! DR _0_
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2009 22:58 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Opperhoofd schreef:
Dat verhaal van die beveiligers is niet eens waar dus waar maken jullie je druk om. :sleep:


Dude, dus heus wel??
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2009 01:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Milán schreef:
Opperhoofd schreef:
Dat verhaal van die beveiligers is niet eens waar dus waar maken jullie je druk om. :sleep:


Dude, dus heus wel??


here we go :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2009 09:32 
 

Milán schreef:
Opperhoofd schreef:
Dat verhaal van die beveiligers is niet eens waar dus waar maken jullie je druk om. :sleep:


Dude, dus heus wel??


Hou toch op met die verhaaltjes. :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2009 11:28 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Opperhoofd schreef:
Dat verhaal van die beveiligers is niet eens waar dus waar maken jullie je druk om. :sleep:


Wie ben jij nou weer om dat zo maar even te claimen als hij dat net heeft uitgelegd?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2009 13:27 
 

Mol schreef:
Opperhoofd schreef:
Dat verhaal van die beveiligers is niet eens waar dus waar maken jullie je druk om. :sleep:


Wie ben jij nou weer om dat zo maar even te claimen als hij dat net heeft uitgelegd?


Claimen? Als jij dat soort onzin wilt geloven moet je dat lekker doen. :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2009 16:50 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

http://partyflock.nl/album/985527/6233663.html

DefQon picca's i shot :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2009 18:00 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Hoor het vaak genoeg in m'n eigen omgeving waardoor ik het aanneem als de waarheid. Als jij weer, as usual, zo'n post moet neerzetten moet je er blij mee zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2009 21:33 
 
Hardtraxxer

Hap dan ook gewoon niet Mol ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2009 22:07 
 
Hardtraxx Elite

Het slaat toch nergens op dat Opperhoofd dat zegt, hij weet er niks van. Het lijkt me onlogisch dat dit verhaal wordt verzonnen.
Opperhoofd hou dus die respectloze opmerkingen voor je.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2009 23:15 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Opperhoofd schreef:
Mol schreef:
Opperhoofd schreef:
Dat verhaal van die beveiligers is niet eens waar dus waar maken jullie je druk om. :sleep:


Wie ben jij nou weer om dat zo maar even te claimen als hij dat net heeft uitgelegd?


Claimen? Als jij dat soort onzin wilt geloven moet je dat lekker doen. :')


Hoezo onzin?
Allereerst zou toch zoiets best gebeurd kunnen zijn? Daarnaast, ik kom hier met de intentie mijn hardstylepassie te delen met andere liefhebbers, waarom zou ik hier uberhaupt over willen liegen? Betreurenswaardige opmerking, but let's get back on-topic!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2009 14:18 
 
Hardtraxxer

Ik weet niet of dat gevecht nou was met de beveliging want ik heb wel alles gezien, maar die groep die ging vechten beukte op een hele menigte in :thumbdown: Echt jammer van zulke tering mongolen die het weer moeten verzieken voor andere mensen ook al was die vechtparij maar een paar minuten.. Een kwartiertje later kwamen ze weer terug om in te beuken op een hele menigte, scheelde ook niet veel of ik was in elkaar gebeukt :S Maar wat een vet feest was het zeg, was me eerste editie maar ik ga er zeker nog veel volgen :love: Headhunterz afsluiter had iets harder gemogen maar ik was blij dat ie 100x beter draaide als op In Qontrol want dat viel nog best tegen daar.. Beste set vond ik denk ik toch wel van The Pitcher, Frontliner en Wildstylez ik en me maat zijn alleen bij de Blue en Main geweest en ook nog effe naar de grey bij mental Theo & Charly Lownoise maar daar waren we het ook alweer snel zat, dus alleen maar gestampt op hardstyle de hele dag, en de volgende dag spierpijn in me benen :whistle: Hoop dat het volgend jaar net zo mooi word! :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2009 14:24 
 

Milán schreef:
Hoezo onzin?
Allereerst zou toch zoiets best gebeurd kunnen zijn? Daarnaast, ik kom hier met de intentie mijn hardstylepassie te delen met andere liefhebbers, waarom zou ik hier uberhaupt over willen liegen? Betreurenswaardige opmerking, but let's get back on-topic!


Je begint er zelf over.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2009 14:26 
 

Dorus ML schreef:
Het slaat toch nergens op dat Opperhoofd dat zegt, hij weet er niks van. Het lijkt me onlogisch dat dit verhaal wordt verzonnen.
Opperhoofd hou dus die respectloze opmerkingen voor je.


Ja mam! :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2009 15:18 
 
Hardtraxx Elite

Opperhoofd schreef:
Dorus ML schreef:
Het slaat toch nergens op dat Opperhoofd dat zegt, hij weet er niks van. Het lijkt me onlogisch dat dit verhaal wordt verzonnen.
Opperhoofd hou dus die respectloze opmerkingen voor je.


Ja mam! :')


Whahahahahahahaaaa :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2009 15:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hmmm...
Een betweter is iemand die alles beter meent te weten dan anderen. Hij heeft over elk onderwerp een eigen opvatting en hij denkt dat hij de wijsheid in pacht heeft. Vaak is de betweter inderdaad een gewaardeerd expert op een bepaald terrein. Maar het feit dat hij niet open staat voor ideeën en opvattingen van anderen maakt hem tot een lastig persoon.

Een betweter is vaak arrogant, hij accepteert geen kritiek en luistert slecht. Hij zegt zelden "dankjewel" of "alsjeblieft", en vrijwel nooit "sorry". Een betweter probeert aandacht te trekken van andere mensen en hij toont graag zijn ervaring.

Dit gedrag tref je bijvoorbeeld aan bij oudere werknemers met veel ervaring.

Tips om met betweters om te gaan:

* Als een betweter (ongevraagd) een advies geeft, verwerp dit dan niet. Bedank hem voor zijn bijdrage en voeg er op een tactvolle manier je eigen ideeën aan toe.
* Vraag in een vergadering niet de mening van een betweter. Daarmee geef je hem de kans om de discussie naar zich toe te trekken en maak je je afhankelijk van zijn instemming. Sta als voorzitter niet toe dat een betweter de discussie domineert.
* Benader betweters liever in een één-op-één gesprek. Probeer niet een discussie van de betweter te winnen, maar maak op een positieve manier gebruik van zijn kennis. Vraag naar zijn ideeën. Luister er goed naar. Stel belangstellende vragen.
* Verzamel informatie over een probleem voor je een discussie met een betweter aangaat. Het gaat er niet om dat jij het beter moet weten dan de betweter, maar dat je niet als een beginneling opzij wordt gezet. Enige kennis van zijn vakgebied helpt bovendien om contact te maken met de betweter.
* Betweters zijn meestal gevoelig voor complimenten en vleierij. Maak er een gewoonte van om ze af en toe een compliment te geven, niet alleen op momenten dat je iets van ze nodig hebt. Maar overdrijf het niet, anders denkt de betweter dat je onder de indruk bent van zijn kwaliteiten en dan verergert zijn lastige gedrag.
* Laat je niet tegen je zin in de rol van leerling duwen. Weiger ongevraagde uiteenzettingen waarin de betweter jou de les leest.
* Als een betweter je irriteert, probeer je dan eens voor te stellen hoe moeilijk het leven is voor de betweter. Heb medelijden met de betweter, dat maakt hem makkelijker te accepteren.

http://www.leren.nl/cursus/sociale-vaar ... eters.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2009 16:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

zo, dat is duidelijk


nu ff speculeren over de line up van volgend jaar? en wie het anthem maakt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2009 16:59 
 
Hardtraxx Elite

eerder over qlimax denk?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2009 17:08 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ravenwood schreef:
zo, dat is duidelijk


nu ff speculeren over de line up van volgend jaar? en wie het anthem maakt?


Laat even wat voor volgend jaar over ja :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2009 18:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

_dp_ schreef:
Hmmm...
Een betweter is iemand die alles beter meent te weten dan anderen. Hij heeft over elk onderwerp een eigen opvatting en hij denkt dat hij de wijsheid in pacht heeft. Vaak is de betweter inderdaad een gewaardeerd expert op een bepaald terrein. Maar het feit dat hij niet open staat voor ideeën en opvattingen van anderen maakt hem tot een lastig persoon.

Een betweter is vaak arrogant, hij accepteert geen kritiek en luistert slecht. Hij zegt zelden "dankjewel" of "alsjeblieft", en vrijwel nooit "sorry". Een betweter probeert aandacht te trekken van andere mensen en hij toont graag zijn ervaring.

Dit gedrag tref je bijvoorbeeld aan bij oudere werknemers met veel ervaring.

Tips om met betweters om te gaan:

* Als een betweter (ongevraagd) een advies geeft, verwerp dit dan niet. Bedank hem voor zijn bijdrage en voeg er op een tactvolle manier je eigen ideeën aan toe.
* Vraag in een vergadering niet de mening van een betweter. Daarmee geef je hem de kans om de discussie naar zich toe te trekken en maak je je afhankelijk van zijn instemming. Sta als voorzitter niet toe dat een betweter de discussie domineert.
* Benader betweters liever in een één-op-één gesprek. Probeer niet een discussie van de betweter te winnen, maar maak op een positieve manier gebruik van zijn kennis. Vraag naar zijn ideeën. Luister er goed naar. Stel belangstellende vragen.
* Verzamel informatie over een probleem voor je een discussie met een betweter aangaat. Het gaat er niet om dat jij het beter moet weten dan de betweter, maar dat je niet als een beginneling opzij wordt gezet. Enige kennis van zijn vakgebied helpt bovendien om contact te maken met de betweter.
* Betweters zijn meestal gevoelig voor complimenten en vleierij. Maak er een gewoonte van om ze af en toe een compliment te geven, niet alleen op momenten dat je iets van ze nodig hebt. Maar overdrijf het niet, anders denkt de betweter dat je onder de indruk bent van zijn kwaliteiten en dan verergert zijn lastige gedrag.
* Laat je niet tegen je zin in de rol van leerling duwen. Weiger ongevraagde uiteenzettingen waarin de betweter jou de les leest.
* Als een betweter je irriteert, probeer je dan eens voor te stellen hoe moeilijk het leven is voor de betweter. Heb medelijden met de betweter, dat maakt hem makkelijker te accepteren.

http://www.leren.nl/cursus/sociale-vaar ... eters.html

haha koning, het werkt alleen niet altijd :p, iig niet als de betweter ook nog eens verhit boos wordt als je em tegen spreekt.
ow wacht nu ben ik ook een betweter
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2009 19:12 
 

Citaat:
Vaak is de betweter inderdaad een gewaardeerd expert op een bepaald terrein. Maar het feit dat hij niet open staat voor ideeën en opvattingen van anderen maakt hem tot een lastig persoon.


Feitelijk spreekt dat zichzelf al tegen.

Wanneer iemand een expert is op een bepaald terrein is openstaan voor ideeën en opvattingen van anderen ook helemaal niet nodig. Die zijn dan toch onjuist. :aww:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2009 21:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:') Opperhoofd, je beseft toch wel dat je jezelf zo alleen nog maar meer belachelijk maakt eh?
Vorige  1 ... 12, 13, 14, 15, 16  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten