Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 80, 81, 82, 83, 84, 85, 86 ... 92  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2016 10:44 
 
Donateur
Avatar gebruiker

tommeh schreef:
Holy dit moest ik echt 3x lezen :P

Hahahaha Lennard had er voor de gelegenheid zelf maar even wat borrels in gejaagd. Christus te paard
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2016 10:48 
 
Hardtraxx Addict

MeneerEend schreef:
Vitality schreef:

De draken en andere acts die op het podium voorbij komen vind ik ook echt een leuke toevoeging!


Hier krijgt driekwart van het publiek dus helemaal niks van mee he :lol:

Klopt. Stond tussen de achterste 2 speakers en merkten er niets van.
Vond de show ook maar matig dit jaar muzikaal gezien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2016 10:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Erg genoten van een top weekendje Defqon.1 ^^ die sfeer op vrijdag was echt ongekend :)

Op zaterdag erg genoten van de sets van Sound Rush, Technoboy en B-Front :loving:

Op zondag toch wel het moment beleefd tijdens Headhunterz :worship:

Tot volgend jaar ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2016 10:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
tommeh schreef:
Holy dit moest ik echt 3x lezen :P

Hahahaha Lennard had er voor de gelegenheid zelf maar even wat borrels in gejaagd. Christus te paard

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2016 11:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Over vuurwerk gesproken, dit is ook wel geniaal :D Vraag me af of er ook mensen in zaten xd

Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2016 11:33 
 
Hardtraxx Addict

hurricane schreef:
Over vuurwerk gesproken, dit is ook wel geniaal :D Vraag me af of er ook mensen in zaten xd


Daar zat natuurlijk niemand in haha :P

Ik heb trouwens 2 dagen in de auto geslapen(frenchcore tokkie buren en een lek luchtbed) en kan dit best aanraden eigenlijk, wat een rust.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2016 11:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Miwer schreef:
MeneerEend schreef:
Vitality schreef:

De draken en andere acts die op het podium voorbij komen vind ik ook echt een leuke toevoeging!


Hier krijgt driekwart van het publiek dus helemaal niks van mee he :lol:

Klopt. Stond tussen de achterste 2 speakers en merkten er niets van.
Vond de show ook maar matig dit jaar muzikaal gezien.

Iedereen looft q-dance de moeder omdat de show muzikaal gezien echt een hoogtepuntje was, maar wie komt er dan?

Miwer :yay:

Hopelijk voor jou volgend jaar een endshow met muziek van Rooler, Delete, Regain en nog meer van die 13/12 rawstyle poep zoals jij het omschrijft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2016 11:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Miwer schreef:
Ik heb trouwens 2 dagen in de auto geslapen(frenchcore tokkie buren en een lek luchtbed) en kan dit best aanraden eigenlijk, wat een rust.
Oordopjes helpen ook niet? Slapen in de auto mag niet maar er zal niemand zijn die controleert -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2016 11:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Net pas de eindshow terug kunnen zien. Ben al aardig wat festivals geweest maar dit was echt een van de vetste eindshows die ik ooit gezien heb. Echt 20 minuten lang kippenvel, de stage, het vuurwerk, de tracks, die gekke steltenlopers (die ik die dag zelf totaal gemist heb) het klopt gewoon allemaal!

:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2016 12:00 
 
Hardtraxx Addict

ULTIMO schreef:
Iedereen looft q-dance de moeder omdat de show muzikaal gezien echt een hoogtepuntje was, maar wie komt er dan?

Miwer :yay:

Hopelijk voor jou volgend jaar een endshow met muziek van Rooler, Delete, Regain en nog meer van die 13/12 rawstyle poep zoals jij het omschrijft.

Als er iets troep is zijn het wel nummers van die 3 dj's. Ik vond de show gewoon niet veel zeggend, geen samen hang en 13/12 platen idd. Vuurwerk was wel heel goed zoals altijd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2016 12:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MeneerEend schreef:
Vitality schreef:

De draken en andere acts die op het podium voorbij komen vind ik ook echt een leuke toevoeging!


Hier krijgt driekwart van het publiek dus helemaal niks van mee he :lol:


Ik stond helemaal achteraan, tegen de purple aan, geweldig uitzicht over de main en al het vuurwerk / de show. Maar heb niets meegekregen van op de stage zelf oftewel die acts.
Ook wist ik niet dat de main zoon loopvlak ervoor had aangezien dit zondags er al niet meer was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2016 12:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Miwer schreef:
ULTIMO schreef:
Iedereen looft q-dance de moeder omdat de show muzikaal gezien echt een hoogtepuntje was, maar wie komt er dan?

Miwer :yay:

Hopelijk voor jou volgend jaar een endshow met muziek van Rooler, Delete, Regain en nog meer van die 13/12 rawstyle poep zoals jij het omschrijft.

Als er iets troep is zijn het wel nummers van die 3 dj's. Ik vond de show gewoon niet veel zeggend, geen samen hang en 13/12 platen idd. Vuurwerk was wel heel goed zoals altijd.


:yawn: :yawn: :yawn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2016 12:36 
 
Hardtraxxer

WÁT EEN SHOW :cry: :cry: :cry:
Dat vuurwerk, die muziek, de stage! :$
En de rest van het weekend was, ondanks de regen en het zwembad voor de tent :lol: , echt helemaal geweldig!

Zo ontzettend veel zin in de 2017 editie, nu al :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2016 12:36 
 
Hardtraxx Veteran

ULTIMO schreef:
Hopelijk voor jou volgend jaar een endshow met muziek van Rooler, Delete, Regain en nog meer van die 13/12 rawstyle poep zoals jij het omschrijft.


Delete 13/12 rawstyle poep noemen :list:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2016 12:37 
 
Hardtraxx Veteran

Ik stond tijdens de eindshow bij Vazard dus weet er niets van maar vrienden van mij zeiden dat het vuurwerk nogal de muziek overstemde?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2016 12:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lennard95 schreef:
hurricane schreef:
Nu SFX ter ziele is heeft Q-Dance mss weer meer zelf te zeggen ipv te veel in het budget te knijpen.
Het lijkt er iig op alsof de afdelingen voor de stages en vuurwerk meer geld hebben gekregen dit jaar. :D


Hebben ze ook ,op vrijdag gesproken met de av dude van Q dance, hij had de lichten gedaan van de Uv, Red en Black.

Hij was ook verantwoordelijk voor de kranen vorig jaar dit nadat hij dat dronken vertelde op het kerstfeest van Qdance tegen de baas en een maand daarna vroeg hij of hij 2 bouwkranen in kon tekenen, Goed zei hij zei de baas mooi want ik heb ze al besteld :lol:



Was het verhaal achter die kranen van vorig jaar niet dat ze eigenlijk als bungee jump gingen fungeren maar daar last minute van af is gezien?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2016 12:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:
Ik stond tijdens de eindshow bij Vazard dus weet er niets van maar vrienden van mij zeiden dat het vuurwerk nogal de muziek overstemde?



Ja maar het geluid van vuurwerk komt er altijd bovenuit. Kijk de oudere defqon endshow's maar terug, daarin hebben ze bij sommige de muziek niet over het vuurwerk geplaatst maar zoals het daadwerkelijk live is. (met name die van 2012)

Zelfde met we are Hardstyle outdoor vorig jaar, muziek hoorde ik thuis niet maar het vuurwerk op het einde juist wel
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2016 13:16 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Die Andy Svge heeft echt m'n hart gestolen met Gravity
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2016 13:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

chas1n schreef:
Miwer schreef:
ULTIMO schreef:
Iedereen looft q-dance de moeder omdat de show muzikaal gezien echt een hoogtepuntje was, maar wie komt er dan?

Miwer :yay:

Hopelijk voor jou volgend jaar een endshow met muziek van Rooler, Delete, Regain en nog meer van die 13/12 rawstyle poep zoals jij het omschrijft.

Als er iets troep is zijn het wel nummers van die 3 dj's. Ik vond de show gewoon niet veel zeggend, geen samen hang en 13/12 platen idd. Vuurwerk was wel heel goed zoals altijd.


:yawn: :yawn: :yawn:


Laat die jongen eens. Als hij het niks vind, dan mag dat toch? Waarom altijd dat 'voor schut zetten' van iemand die een andere mening heeft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2016 14:17 
 
Hardtraxxer

Eindelijk een beetje bijgekomen ghehe, wederom geweldig weekend gehad. :woot:
Enorm vermaakt op de Indigo bij the Machine en SZP :yay:
Sets van van Regain, E-force en Wasted Penguinz, staken er wat mij betreft bovenuit. it's our moment was geniaal :love:
Hoogtepunt was inderdaad Headhunterz, tof moment.
Minpuntje de regen, maarja dat hebben we elk jaar op Biddinghuizen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2016 14:34 
 
Hardtraxx Addict

Tijdens hardheadz is the prophet blijkbaar de hele set live geweest.

https://www.facebook.com/djtheprophet/v ... 101752448/

Nog nooit een halfuur zo snel voorbij zien gaan. Voelden als 5 min ofzo :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2016 15:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Andy Svge = Waverider?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2016 16:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2016 17:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mooi
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2016 20:15 
 
Hardtraxxer

Raven schreef:
Andy Svge = Waverider?


Waarom opeens onder andere naam??
Vorige  1 ... 80, 81, 82, 83, 84, 85, 86 ... 92  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten