Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 81, 82, 83, 84, 85, 86, 87 ... 92  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2016 20:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik moet zeggen dat ik bij het zien van de eindshow eigenlijk ook zoiets heb van "is dit het nou?" :$
Begrijp me niet verkeerd, het vuurwerk is mooi en de tracks die erin zitten zijn fantastisch, maar toch mis ik het wauw-gevoel een beetje. Als je kijkt naar de eindshow van Intents vind ik die bijvoorbeeld een stuk beter geregisseerd de laatste jaren.

Desalniettemin was het echt een topweekend :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2016 20:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Deanster schreef:
Raven schreef:
Andy Svge = Waverider?


Waarom opeens onder andere naam??


Waarschijnlijk omdat hij naar Lose Control music gaat en van Scantraxx contractueel de naam niet mee mag nemen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2016 20:55 
 
Hardtraxx Newbie

JB12394 schreef:
ramon038 schreef:
Is die ook in hoge kwaliteit te vinden?


Geen idee heb hem van de insta van heady geplukt. Staat verder ook niet bij wie de maker is van de foto vgm


Chick die met hem mee was, ik gok dat het z'n vriendin is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2016 01:49 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Deanster schreef:
Raven schreef:
Andy Svge = Waverider?


Waarom opeens onder andere naam??

Het leek teveel op Wavolizer #dovquote
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2016 09:15 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Fantazoo schreef:
Ik moet zeggen dat ik bij het zien van de eindshow eigenlijk ook zoiets heb van "is dit het nou?" :$
Begrijp me niet verkeerd, het vuurwerk is mooi en de tracks die erin zitten zijn fantastisch, maar toch mis ik het wauw-gevoel een beetje. Als je kijkt naar de eindshow van Intents vind ik die bijvoorbeeld een stuk beter geregisseerd de laatste jaren.

Desalniettemin was het echt een topweekend :D


Het is maar net of het je pakt of niet, met wie je bent en hoe je je er op inleeft.
Ik vond de zondag persoonlijk mooier dan de zaterdag. Niet qua muziek, maar qua sfeer en gezelligheid.
De eindshow van vorig jaar vond ik minder dan die van dit jaar, dus dat is ook wel positief.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2016 12:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Venator schreef:
Het is maar net of het je pakt of niet, met wie je bent en hoe je je er op inleeft.

De eindshow van vorig jaar vond ik minder dan die van dit jaar, dus dat is ook wel positief.

Denk idd dat dit punt wel belangrijk is, en je persoonlijke smaak. Heb de eindshows van beide jaren gisteren teruggekeken, en ik vind dan die van vorig jaar veel indrukwekkender. Maar goed, heeft waarschijnlijk ook te maken met dat ik alleen maar vuurwerk hoorde en geen muziek meer, dit jaar :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2016 12:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Post-Defqon Depression is real. Jezus wat wil ik graag terug naar afgelopen weekend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2016 12:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Joey schreef:
Post-Defqon Depression is real. Jezus wat wil ik graag terug naar afgelopen weekend.
Heb ik de hele week al last van en zal voorlopig nog wel even duren denk ik :cry: :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2016 12:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die eind show! Wat een ontzettend goede compilatie. Die lichten langzaam aan en uit op het begin en eind van Inception, zo simpel, maar zo ontzettend goed. Moet bijzonder geweest zijn!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2016 12:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hurricane schreef:
Joey schreef:
Post-Defqon Depression is real. Jezus wat wil ik graag terug naar afgelopen weekend.
Heb ik de hele week al last van en zal voorlopig nog wel even duren denk ik :cry: :surrender:

Hier sluit ik me bij aan. Van al m'n keren Defqon was dit de allerbeste.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2016 14:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De nummers passen ook zo verdomd goed bij de eindshow.
Allemaal, zoals iemand al eerder zei, in het sfeertje van Game of Thrones met het luiden van de klokken op het begin (zoals gedaan werd bij de battle of blackwater uit m'n hoofd, is volgens mij ook precies hetzelfde geluid), de draken en de sfeer van de tracks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2016 15:52 
 
Hardtraxx Veteran

Ik heb ook het idee dat die tracks gewoon gemaakt zijn voor de eindshow, tenminste dat ze een aantal dingen moesten bevatten. Aangezien het allemaal nieuwe tracks waren, op Dragonblood en Wolfpack na, en op de Dragonblood EP komen zit daar wel een inspraak van Q bij verwacht ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2016 16:12 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

hurricane schreef:
Joey schreef:
Post-Defqon Depression is real. Jezus wat wil ik graag terug naar afgelopen weekend.
Heb ik de hele week al last van en zal voorlopig nog wel even duren denk ik :cry: :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2016 16:42 
 
Hardtraxx Elite

Zo maar even de eindshow terug kijken, bewust niet heen geweest omdat ik geen f*ck om vuurwerk en onzin geef, kom puur voor de muziek vandaar Vazard.


Vonden jullie ook dat bij Freakshow echt een vieze pijnlijke bass overkill aanwezig was? Stond rechtsvoor met oordoppen in maar hoorde constant een bass, 't viel eerst niet op maar daarna begon ik me er aan te storen, verder gewoon een toffe set mee gemaakt daar hoor!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2016 16:46 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Joey schreef:
Post-Defqon Depression is real. Jezus wat wil ik graag terug naar afgelopen weekend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2016 17:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hard4Us schreef:
Vonden jullie ook dat bij Freakshow echt een vieze pijnlijke bass overkill aanwezig was?


Yup, echt storend.

Joey schreef:
Post-Defqon Depression is real. Jezus wat wil ik graag terug naar afgelopen weekend.


Ik kijk sinds dinsdag al uit naar het volgende festival (Dreamfields). :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2016 20:15 
 
Hardtraxx Veteran

Nee dat zijn gewoon hun tracks
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2016 20:40 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Magnetron schreef:
Joey schreef:
Post-Defqon Depression is real. Jezus wat wil ik graag terug naar afgelopen weekend.


Zo dit inderdaad! Als ik een plaat hoor die ik afgelopen weekend zo vet vond of aan een mooi moment terugdenk, krijg ik spontaan heimwee :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2016 20:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja hier ook :D . Tering wat is zo'n weekend toch episch. Echt zonder twijfel het mooiste weekend van het jaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2016 21:04 
 
Hardtraxx Veteran

Hard4Us schreef:
Zo maar even de eindshow terug kijken, bewust niet heen geweest omdat ik geen f*ck om vuurwerk en onzin geef, kom puur voor de muziek vandaar Vazard.


Vonden jullie ook dat bij Freakshow echt een vieze pijnlijke bass overkill aanwezig was? Stond rechtsvoor met oordoppen in maar hoorde constant een bass, 't viel eerst niet op maar daarna begon ik me er aan te storen, verder gewoon een toffe set mee gemaakt daar hoor!


Stond ook rechtsvoor en had er niet zo heel veel last van. Ik irriteerde me daar meer aan die 'MC'.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2016 21:18 
 
Hardtraxx Veteran

Hij was iet wat enthousiast ja hahahaha
Verder grandioze maaiset en met geluid was niet veel mis.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2016 21:22 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:
Hard4Us schreef:
Zo maar even de eindshow terug kijken, bewust niet heen geweest omdat ik geen f*ck om vuurwerk en onzin geef, kom puur voor de muziek vandaar Vazard.


Vonden jullie ook dat bij Freakshow echt een vieze pijnlijke bass overkill aanwezig was? Stond rechtsvoor met oordoppen in maar hoorde constant een bass, 't viel eerst niet op maar daarna begon ik me er aan te storen, verder gewoon een toffe set mee gemaakt daar hoor!


Stond ook rechtsvoor en had er niet zo heel veel last van. Ik irriteerde me daar meer aan die 'MC'.


Demonician is een toffe gozer, Was er niet bij dus kan hem niet beoordelen hoe hij het op defqon deed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2016 21:37 
 
Hardtraxx Veteran

Lennard95 schreef:
Basshunterzz schreef:
Hard4Us schreef:
Zo maar even de eindshow terug kijken, bewust niet heen geweest omdat ik geen f*ck om vuurwerk en onzin geef, kom puur voor de muziek vandaar Vazard.


Vonden jullie ook dat bij Freakshow echt een vieze pijnlijke bass overkill aanwezig was? Stond rechtsvoor met oordoppen in maar hoorde constant een bass, 't viel eerst niet op maar daarna begon ik me er aan te storen, verder gewoon een toffe set mee gemaakt daar hoor!


Stond ook rechtsvoor en had er niet zo heel veel last van. Ik irriteerde me daar meer aan die 'MC'.


Demonician is een toffe gozer, Was er niet bij dus kan hem niet beoordelen hoe hij het op defqon deed.


Nou het lukte gewoon niet. Op een gegeven moment probeerde hij iets te doen door een woord te zeggen en het publiek moest het andere woord zeggen, dat mislukte. Daarnaast ging hij meezingen met Yuna-X, dat was echt zo vals. En daarnaast, bleef het bij wat half roepen.

Kan best een toffe gast zijn, dat weet ik niet. Maar hij mag wel iets doen aan zijn MC skills
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2016 21:47 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:
Lennard95 schreef:
Basshunterzz schreef:
Stond ook rechtsvoor en had er niet zo heel veel last van. Ik irriteerde me daar meer aan die 'MC'.


Demonician is een toffe gozer, Was er niet bij dus kan hem niet beoordelen hoe hij het op defqon deed.


Nou het lukte gewoon niet. Op een gegeven moment probeerde hij iets te doen door een woord te zeggen en het publiek moest het andere woord zeggen, dat mislukte. Daarnaast ging hij meezingen met Yuna-X, dat was echt zo vals. En daarnaast, bleef het bij wat half roepen.

Kan best een toffe gast zijn, dat weet ik niet. Maar hij mag wel iets doen aan zijn MC skills


Op Solid deed hij het nog best prima, loste het probleem dat het geluid uitviel ook goed op.
Maar ach hij is nog niet zeer lang bezig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2016 22:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Freakshow heeft een eigen MC, dus niet Democian
Vorige  1 ... 81, 82, 83, 84, 85, 86, 87 ... 92  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten