Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46 ... 186  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2017 15:40 
 
Hardtraxx Veteran

sonnebloem schreef:
#freemiwer


Opdat wij nooit vergeten!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2017 15:43 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Aristo schreef:
Bijna dezelfde smaak, op een paar namen na zoals Da Tweekaz.


Sowieso heb ik het succes van Da Tweekaz nooit begrepen... of kan iemand mij dit uitleggen? :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2017 15:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik probeer het, want heb zelf ook niks met Da Tweekaz. Maar ze hebben een beetje een onserieuze blik richting hardstyle. Niet echt een boodschap in de nummers, maar gewoon party muziek. (Niet bij ieder nummer overigens) En vooral bij de dagjes mensen, maar ook mensen hier op het forum valt dat blijkbaar goed in de smaak.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2017 15:52 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik moet zeggen ik heb Da Tweekaz wel ooit bezocht in de Euphoria tent op Decibel voor de grap, en daar hing wel echt een subliem sfeertje toen :thumbup:Maar hoef ze nu niet te zien op de mainstage volgens mij, en dat Tweekacore spreekt me al helemaal niet aan
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2017 15:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Da Tweekaz = gezelligheid, feestje bouwen, niet te serieus.

Denk dat dat voor veel mensen (dagjes mensen sws) ook de redenen zijn om naar een feest/festival te gaan :P. Als zij qua muziek dan ook nog maar een klein beetje je ding zijn heb je de tijd van je leven tijdens hun setjes.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2017 17:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Aan 1 ieder die hier zijn lijstje post: Hierbij wens ik je jeuk op je rug en korte armen toe!!

Optyfen gauw!!


Je moet gewoon kijkuh hoe de baas het doet hehhhhhh
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2017 11:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heb me zaterdag ticket al binnen :thumbup:

Maar heeft er iemand toevallig nog een pre-code beschikbaar? aanhang heeft besloten ook mee te willen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2017 13:45 
 
Hardtraxx Elite

8 maal weekend ticket binnen, nu nog opzoek naar een grote tent?

Iemand die er een te koop heeft of weet een site waar je niet al te veel er voor betaald?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2017 14:49 
 
Hardtraxx Veteran

Dit topic gaat ook gewoon weer 100 pagina's krijgen :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2017 14:51 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Dit topic gaat ook gewoon alle records verbreken en de meeste pagina's krijgen :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2017 15:04 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hard4Us schreef:
8 maal weekend ticket binnen, nu nog opzoek naar een grote tent?

Iemand die er een te koop heeft of weet een site waar je niet al te veel er voor betaald?


Voor 8 personen? Nieuw zijn ze best prijzig voor dat formaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2017 15:11 
 
Hardtraxx Newbie

Ivey Jones schreef:
Hard4Us schreef:
8 maal weekend ticket binnen, nu nog opzoek naar een grote tent?

Iemand die er een te koop heeft of weet een site waar je niet al te veel er voor betaald?


Voor 8 personen? Nieuw zijn ze best prijzig voor dat formaat.

Huren is een beter optie. Dan kan je rond de 300 wel klaar zijn
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2017 16:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Voor 300 euro een tent huren? :lol: Dat is €37,50 per persoon en dan slaap je in een tent. Dan liever 50 euro uitgeven voor een goedkoop hotel in de buurt. Dan slaap je stiekem met zijn 3 ipv 2 op een kamer dus dan kost het pp zowat nog minder als een tent :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2017 16:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Campingsfeer > hotel, by far. Als je de hele belevenis van zo'n weekend wil dan zit je in een hotel echt verkeerd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2017 16:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tip 1: oordoppen meenemen. Scheelt echt al een hele boel qua geluid dat gedempt wordt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2017 16:26 
 
Hardtraxx Veteran

Joey schreef:
Campingsfeer > hotel, by far. Als je de hele belevenis van zo'n weekend wil dan zit je in een hotel echt verkeerd.


Inderdaad, kapot gaan in een tentje op een luchtbed hoort er gewoon bij. De mensen die allemaal een hotel of iets hebben moeten voor binnenkomst in een bunker met allemaal Fransen en Italianen twee uur lang luisteren naar de beste Hee Hoo tracks met Da Tweekaz en een speciale Legends set van Frontliner, Brennan Heart en Zatox :list:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2017 16:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Voor de comfort zou ik ook een hotel kiezen maar de sfeer is toch ongekend op de camping (mits je niet naast fransen staat)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2017 16:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:
Joey schreef:
Campingsfeer > hotel, by far. Als je de hele belevenis van zo'n weekend wil dan zit je in een hotel echt verkeerd.


Inderdaad, kapot gaan in een tentje op een luchtbed hoort er gewoon bij. De mensen die allemaal een hotel of iets hebben moeten voor binnenkomst in een bunker met allemaal Fransen en Italianen twee uur lang luisteren naar de beste Hee Hoo tracks met Da Tweekaz en een speciale Legends set van Frontliner, Brennan Heart en Zatox :list:


:lol: :lol: Dit wens je zelfs je ergste vijand niet toe haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2017 16:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ga al 7 jaar alleen de zaterdag... geen behoefte aan 3 dagen in de drek legge
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2017 16:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Joey schreef:
Campingsfeer > hotel, by far. Als je de hele belevenis van zo'n weekend wil dan zit je in een hotel echt verkeerd.

Dit is waar. Alleen heb ik mijn slaap en rust echt wel nodig dus no way dat ik met een tentje op de camping ga liggen tussen al die malloten :P. (Niet iedereen op de camping is een malloot natuurlijk (L))
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2017 16:43 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Svbtwee schreef:
Joey schreef:
Campingsfeer > hotel, by far. Als je de hele belevenis van zo'n weekend wil dan zit je in een hotel echt verkeerd.

Dit is waar. Alleen heb ik mijn slaap en rust echt wel nodig dus no way dat ik met een tentje op de camping ga liggen tussen al die malloten :P


Als je niet tussen malloten wil zijn kan je beter thuis blijven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2017 16:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tering zeg BB, kan je niet eens stoppen met happen op alles wat SVB zegt. Je bent inmiddels irritanter dan hij aan het worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2017 16:45 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Joey schreef:
Tering zeg BB, kan je niet eens stoppen met happen op alles wat SVB zegt. Je bent inmiddels irritanter dan hij aan het worden.


Are you triggered fam?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2017 17:11 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik heb nog een code voor degene die wil :thumbup:

What you need to do:
Copy your code*: DQKLDLXC
Go to the pre-sale ticket page: preregistration-sale.defqon1.nl
Enter your code and purchase your tickets
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2017 17:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Joey schreef:
Tering zeg BB, kan je niet eens stoppen met happen op alles wat SVB zegt. Je bent inmiddels irritanter dan hij aan het worden.

Ben het hier ook wel mee eens ja. Wijze woorden van Radical Redemption.
Vorige  1 ... 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46 ... 186  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten