Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47 ... 186  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2017 17:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Thommy schreef:
Joey schreef:
Tering zeg BB, kan je niet eens stoppen met happen op alles wat SVB zegt. Je bent inmiddels irritanter dan hij aan het worden.

Ben het hier ook wel mee eens ja. Wijze woorden van Radical Redemption.


Inb4 ja vind het leuk om te doen dus boeie. +1 voor SVB.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2017 17:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik heb ook een code over, ik heb namelijk een hotel package gekocht.

PM maar voor interesse. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2017 17:57 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Nog aan het twijfelen om de zondag te gaan, maar wss mag iemand mijn code zo ook wel hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2017 19:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ook nog een pre-sale code over. De eerste die me er een pb'tje voor stuurt krijgt hem.

Edit: Vergeven aan RTM93.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2017 19:03 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Code vergeven aan de officiƫle dabkoning van Hardtraxx
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2017 19:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Joey schreef:
Ook nog een pre-sale code over. De eerste die me er een pb'tje voor stuurt krijgt hem.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2017 19:44 
 
Hardtraxx Veteran

Yeah. Verzekerd van een historische zondag met dank aan joey. :yay:
Edit
2x op rij een pagina starten. Lijk wel een spam slet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2017 19:58 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Zaterdagticket binnen!! :yay: :clap:
Ondanks de ongetwijfeld legendarische closing op zondag, heb ik toch voor zaterdag gekozen.
Overall trekt die line-up mij toch iets meer.

Kan nu al niet meer wachten!!! :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2017 20:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Joey schreef:
Tering zeg BB, kan je niet eens stoppen met happen op alles wat SVB zegt. Je bent irritanter dan hij
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2017 20:14 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Thommy schreef:
Tip 1: oordoppen meenemen. Scheelt echt al een hele boel qua geluid dat gedempt wordt.

Rt! Sinds vorig jaar ook elk weekendfestival met oordoppen geslapen. Buren waren tot flink laat in de nacht muziek aan t pompen, maar nergens last van gehad. Sliep als een roos, echt ideaal
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2017 20:15 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Zamble schreef:
Joey schreef:
Tering zeg BB, kan je niet eens stoppen met happen op alles wat SVB zegt. Je bent irritanter dan hij


Nee, en klopt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2017 20:24 
 
Hardtraxxer

MelvinFR schreef:
Joey schreef:
Ook nog een pre-sale code over. De eerste die me er een pb'tje voor stuurt krijgt hem.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2017 22:19 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Naad schreef:
Thommy schreef:
Tip 1: oordoppen meenemen. Scheelt echt al een hele boel qua geluid dat gedempt wordt.

Rt! Sinds vorig jaar ook elk weekendfestival met oordoppen geslapen. Buren waren tot flink laat in de nacht muziek aan t pompen, maar nergens last van gehad. Sliep als een roos, echt ideaal


Over oordoppen gesproken: mijn oordoppen blijven niet lekker zitten overdag, laat staan als ik met mn oren op een kussen lig. Is dat een kwestie van de doppen verder in m'n oor duwen? Heb dan het idee dat ik ze te ver door druk haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2017 22:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

JeroenB93 schreef:
Naad schreef:
Thommy schreef:
Tip 1: oordoppen meenemen. Scheelt echt al een hele boel qua geluid dat gedempt wordt.

Rt! Sinds vorig jaar ook elk weekendfestival met oordoppen geslapen. Buren waren tot flink laat in de nacht muziek aan t pompen, maar nergens last van gehad. Sliep als een roos, echt ideaal


Over oordoppen gesproken: mijn oordoppen blijven niet lekker zitten overdag, laat staan als ik met mn oren op een kussen lig. Is dat een kwestie van de doppen verder in m'n oor duwen? Heb dan het idee dat ik ze te ver door druk haha


Om te slapen op een camping heb ik de afgelopen 2 jaar onderstaande oordoppen. Gekocht waar ik ook mijn op maat gemaakte oordoppen heb gehaald. Stukje 'afscheuren' en even kneden tussen je handpalmen en dan voorzichtig in/op je gehoorgang duwen. Mijn op maat gemaakte oordoppen zijn hard en deden pijn aan mijn oor als ik op mijn zijkant lag. Onderstaande oordoppen worden zacht door lichaamswarmte en merk je totaal niets van tijdens het slapen.

http://www.snorestore.co.uk/acatalog/me ... tml#SID=54
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2017 22:41 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Zijn mijn normale festivaldoppen dan geen optie 's nachts?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2017 23:08 
 
Hardtraxx Veteran

JeroenB93 schreef:
Zijn mijn normale festivaldoppen dan geen optie 's nachts?

Die zijn vaak gemaakt om nog steeds wel geluid door te laten.En geloof me, je wilt snachts zo min mogelijk horen. Ik gebruik altijd die universele gele schuim oordoppen die je kan vervormen en die sluiten vaak de hele gehoorgang af. die pruttel koop je voor nog geen euro.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2017 23:27 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
JeroenB93 schreef:
Zijn mijn normale festivaldoppen dan geen optie 's nachts?

Die zijn vaak gemaakt om nog steeds wel geluid door te laten.En geloof me, je wilt snachts zo min mogelijk horen. Ik gebruik altijd die universele gele schuim oordoppen die je kan vervormen en die sluiten vaak de hele gehoorgang af. die pruttel koop je voor nog geen euro.


Ik ken de ervaring. Afgelopen jaar de laatste nacht naast een up-tempo after geslapen xD.
Verder was de maandag 1 van m'n naarste ochtenden ooit. Moest een of andere dealer zich uitkleden voor een beveiliger. Lag niet zo prettig in m'n tentje xd

Maar thanks voor je tip! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2017 23:34 
 
Hardtraxxer

Jullie blijven me keer op keer verbazen over de inhoud van de discussies!
Lees zelf nu al een tijdje met jullie mee en vermaak me altijd zeer!

Zelf nog twijfels of ik Defqon ga.
Mocht ik gaan dan gaat mijn voorkeur uit naar de zondag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2017 00:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb ook nog een pre-sale code over. Stuur maar een PB als je die wilt hebben. Wie het eerst komt, wie het eerst maalt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2017 10:27 
 
Hardtraxx Veteran

TSFH schreef:
Wie het eerst komt, wie het eerst maait.


:list:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2017 11:17 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
TSFH schreef:
Wie het eerst komt, wie het eerst maait.


:list:

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2017 11:27 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Grim schreef:
Om te slapen op een camping heb ik de afgelopen 2 jaar onderstaande oordoppen. Gekocht waar ik ook mijn op maat gemaakte oordoppen heb gehaald. Stukje 'afscheuren' en even kneden tussen je handpalmen en dan voorzichtig in/op je gehoorgang duwen. Mijn op maat gemaakte oordoppen zijn hard en deden pijn aan mijn oor als ik op mijn zijkant lag. Onderstaande oordoppen worden zacht door lichaamswarmte en merk je totaal niets van tijdens het slapen.

http://www.snorestore.co.uk/acatalog/me ... tml#SID=54

Ik heb ook van die siliconen oordoppen! Ooit gekocht in Engeland toen ik daar op stage was. Had geen last meer van m'n snurkende huisgenoot en was meteen verkocht. Daarna veel festivals plezier van gehad maar ze waren afgelopen zomer wel echt op z'n retour. Dus toen ik afgelopen november weer in Londen was meteen een paar pakjes ingeslagen.

Maareh, die website die jij linkt: bezorgt die ook in NL? Heb namelijk stad en wal afgezocht naar die dingen hier, maar zonder succes.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2017 11:29 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Volgende keer neem ik trouwens gewoon een benzo mee, dan weet je tenminste zeker dat je overal doorheen slaapt :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2017 11:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

-vergeven-
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2017 11:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MelvinFR schreef:
Niemand meer een pre-sale code nodig dus?


Ik wil 'm wel!
Vorige  1 ... 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47 ... 186  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten