Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71 ... 186  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2017 11:47 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

MelvinFR schreef:
GB47 schreef:
Ga voor het tweede jaar op rij naar Defqon en zou graag eens naar de Silverstage gaan.
Maar ken helemaal niets van industrial enzo ... :$
Welke artiesten zijn daar een echte aanrader?


Als je net begint met industrial luisteren is Dither & Tymon, The Outside Agency en Sei2ure LIVE wel een aanrader. Voor het wat langzamere maar kei lompe werk moet je bij Mindustries, Meander, Ghost In The Machine en Synaptic Memories zijn. Als je liever wat sneller hebt is Detest, The DJ Producer en Dolphin wel tof. Hoop dat ik het goed zeg allemaal, maar zeker een aanrader om wat setjes te checken. Geluid is altijd geniaal op de silver.

Meander, langzaam? Gaat hem denk niet worden maadt https://lsdb.nl/set/156395/meander-defq ... e-30-06-14
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2017 11:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Paling schreef:
Meander, langzaam? Gaat hem denk niet worden maadt https://lsdb.nl/set/156395/meander-defq ... e-30-06-14


Twijfelde al over hem. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2017 17:25 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dank je wel mannen ! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2017 17:47 
 
Hardtraxxer

Ik probeer de Silver altijd over te slaan vind Industrial Hardcore maar een bak herrie wat de naam ten goede komt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2017 17:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TheRiVer schreef:
Ik probeer de Silver altijd over te slaan vind Industrial Hardcore maar een bak herrie wat de naam ten goede komt.


:thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2017 18:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

GB47 schreef:
Ga voor het tweede jaar op rij naar Defqon en zou graag eens naar de Silverstage gaan.
Maar ken helemaal niets van industrial enzo ... :$
Welke artiesten zijn daar een echte aanrader?

Alleen om het geluid daar zou ik al aanraden om eens langs te lopen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2017 19:03 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Denk dat ik de meeste uren bij de silver ga slijten :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2017 19:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Silver, Gold, Magnenta en UV it is! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2017 19:20 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Poahhh. Dit wordt mijn eerste feestje sinds De Tijdmachine vorig jaar december. Zin in, maar ben ook benieuwd hoe een weekend me gaat bevallen ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2017 19:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vorig jaar ook onverwachts een groot gedeelte van de dag doorgebracht op de Silver. Kende, op Wavo na, amper platen maar vond het echt vet :drool: Is zeker een aanrader, prima geluid en een leuke afvaardiging Hardtraxxers :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2017 20:28 
 
Hardtraxxer

Sei2ure live :love: :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2017 20:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Patjee410 schreef:
Poahhh. Dit wordt mijn eerste feestje sinds De Tijdmachine vorig jaar december. Zin in, maar ben ook benieuwd hoe een weekend me gaat bevallen ^^


tsjeeee... dat mensen zo lang kunnen wachten op een feest :huh: Ik ben afgelopen weekend naar een feestje geweest maar t begint nu alweer te kriebelen :)

tussendoor maar even Emporium en 7th sunday meepakken... Aftellen naar Defqon duurt anders echt TE lang... :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2017 01:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Scotty018 schreef:
Patjee410 schreef:
Poahhh. Dit wordt mijn eerste feestje sinds De Tijdmachine vorig jaar december. Zin in, maar ben ook benieuwd hoe een weekend me gaat bevallen ^^


tsjeeee... dat mensen zo lang kunnen wachten op een feest :huh: Ik ben afgelopen weekend naar een feestje geweest maar t begint nu alweer te kriebelen :)

tussendoor maar even Emporium en 7th sunday meepakken... Aftellen naar Defqon duurt anders echt TE lang... :$


Dit wordt mijn eerste feest sinds bijna een jaar. Niet iedereen heeft het geld/tijd ervoor ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2017 08:21 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Scotty018 schreef:
Patjee410 schreef:
Poahhh. Dit wordt mijn eerste feestje sinds De Tijdmachine vorig jaar december. Zin in, maar ben ook benieuwd hoe een weekend me gaat bevallen ^^


tsjeeee... dat mensen zo lang kunnen wachten op een feest :huh: Ik ben afgelopen weekend naar een feestje geweest maar t begint nu alweer te kriebelen :)

tussendoor maar even Emporium en 7th sunday meepakken... Aftellen naar Defqon duurt anders echt TE lang... :$


Haha. Ik ga als sinds 2009 naar feestjes dus de interesse neemt wel wat af. Daarnaast ook druk met afstuderen, eind mei moet dat klere ding worden ingeleverd. Daarna lekker loco :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2017 10:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De laatste tijd kan ik er al niet tegen als ik 1 maand zonder feest zit :lol:. Heb van februari tot en met juli dit jaar sws minimaal twee feesten per maand. Maar volgend jaar wel weer eventjes minderen. Zal dan wel moeten in laatste jaar van mijn bachelor
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2017 12:12 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik merk dat de magie voor mij heel snel verdwijnt als ik naar veel feestjes ga. Ook omdat je overal zo'n beetje hetzelfde kunt zien. De laatste tijd doe ik liever viijf/zes keer per jaar een feestje waar ik onwijs naar uitkijk, dan elke maand eentje maar dat ik denk: oh ja, weer een feestje. Maar is ook persoonlijk natuurlijk. Op deze manier blijft het toch wat specialer.

Plus: het is zo duuuuuur.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2017 12:21 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

TheRiVer schreef:
Ik probeer de Silver altijd over te slaan vind Industrial Hardcore maar een bak herrie wat de naam ten goede komt.


Fijn dat je dit even wil delen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2017 12:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sarabande schreef:
Ik merk dat de magie voor mij heel snel verdwijnt als ik naar veel feestjes ga. Ook omdat je overal zo'n beetje hetzelfde kunt zien. De laatste tijd doe ik liever viijf/zes keer per jaar een feestje waar ik onwijs naar uitkijk, dan elke maand eentje maar dat ik denk: oh ja, weer een feestje. Maar is ook persoonlijk natuurlijk. Op deze manier blijft het toch wat specialer.

Plus: het is zo duuuuuur.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2017 13:43 
 
Hardtraxx Veteran

Ilse_S schreef:
Sei2ure live :love: :bomb:


Met deze dame kan ik door 1 deur :worship: !!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2017 08:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Q-Dance schreef:
THE BIG CHILL

Bigger, more space to chill and more relaxed than ever before, The Big Chill returns to Defqon.1 because even Weekend Warriors need to recharge their batteries. Open your mind for the chill beats of the St. Benhard crew, as this is Defqon.1’s ultimate hang-out. From smoking a water pipe to enjoying a cocktail, stressing out is never an option at this area.

https://defqon1.nl/en/news/e9d1b63c-e03 ... -big-chill
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2017 08:53 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

MelvinFR schreef:
Q-Dance schreef:
THE BIG CHILL

Bigger, more space to chill and more relaxed than ever before, The Big Chill returns to Defqon.1 because even Weekend Warriors need to recharge their batteries. Open your mind for the chill beats of the St. Benhard crew, as this is Defqon.1’s ultimate hang-out. From smoking a water pipe to enjoying a cocktail, stressing out is never an option at this area.

https://defqon1.nl/en/news/e9d1b63c-e03 ... -big-chill


Lekker techno pappen tussendoor, heerlijk ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2017 08:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

(Helaas) geen techno maar psychedelische muziek. :P

Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2017 09:26 
 
Hardtraxx Veteran

Ik wil gvd gewoon een nieuwsbericht van defqon zien waarin staat dat de 24-uurs tent weer in de setting van een aantal jaar geleden terug komt. :list:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2017 09:55 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Uberhout schreef:
Ik wil gvd gewoon een nieuwsbericht van defqon zien waarin staat dat de 24-uurs tent weer in de setting van een aantal jaar geleden terug komt. :list:


Haal jij de gemeente over?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2017 09:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lowlands heeft een 24 uurs tent, dus waarom zou defqon dat dan niet mogen..

Afbeelding
Vorige  1 ... 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71 ... 186  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten