Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73 ... 186  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2017 23:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

stefan_helmond schreef:
WIE WILT ER TERROR OP DE PURPLE DAN?????


Aanwazig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2017 00:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

stefan_helmond schreef:
WIE WILT ER TERROR OP DE PURPLE DAN?????

Afsluiten met Tripped - R.Vangheluwe graag
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2017 00:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Joey schreef:
stefan_helmond schreef:
WIE WILT ER TERROR OP DE PURPLE DAN?????

Afsluiten met Tripped - R.Vangheluwe graag

Is goed maadt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2017 08:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Vind het wel mooi. Een Dj/producer moet mijn inziens wel het totaal pakket zijn en dus niet als een zout zak staan te draaien. Hoeft denk ik echt niet opvallend of abnormaal. Maar interactie met publiek is wel belangrijk en manier van mixen wellicht ook, dus misschien alleen maar mooi dat er niet alleen naar likes gekeken wordt.


Ja met die insteek zou het ook wel gedaan zijn, maar als je de contest leest ben ik bang dat het 1 grote poppenkast moet worden voor je een beetje opvalt.

2Faced liveact inclusief duistere raw outfit maar maken :lol:

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2017 10:12 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dit was de winnaar van vorig jaar

Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2017 10:26 
 
Hardtraxx Veteran

Oh die ja.. Dat weet ik nog wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2017 11:04 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Valt dus reuze mee met die poppenkast, Rickzel.. :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2017 11:24 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Heu Sans Souci :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2017 11:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja wat was dat dan.
Vorig jaar tijdens Blackburn op de purple kwam er tegen het einde van zijn set een hoop volk binnen met D-Attack petjes allez. En maar staan kijken, handen in de zakken (terwijl de sfeer eerst best goed was bij Blackburn). Gewoon echt heel de sfeer bedorven.
En toen kwam D-Attack en toen kon er ineens wel los gegaan worden.
Verschikkelijk zeg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2017 11:47 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

ULTIMO schreef:
Ja wat was dat dan.
Vorig jaar tijdens Blackburn op de purple kwam er tegen het einde van zijn set een hoop volk binnen met D-Attack petjes allez. En maar staan kijken, handen in de zakken (terwijl de sfeer eerst best goed was bij Blackburn). Gewoon echt heel de sfeer bedorven.
En toen kwam D-Attack en toen kon er ineens wel los gegaan worden.
Verschikkelijk zeg.


D-Attack zelf is een prima gozer hoor. Maakt over het algemeen raw, vooral veel MiM spul. Dus ik denk niet dat het hun soort hardstyle was en Blackburn is nou niet de meest bekende artiest, ik denk dat veel van die mensen de platen gewoon niet kende. Daar in Sans Souci waar hij het meeste staat zie je qua hardstyle eigenlijk ook alleen maar Rough State en MiM.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2017 11:53 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

ULTIMO schreef:
Ja wat was dat dan.
Vorig jaar tijdens Blackburn op de purple kwam er tegen het einde van zijn set een hoop volk binnen met D-Attack petjes allez. En maar staan kijken, handen in de zakken (terwijl de sfeer eerst best goed was bij Blackburn). Gewoon echt heel de sfeer bedorven.
En toen kwam D-Attack en toen kon er ineens wel los gegaan worden.
Verschikkelijk zeg.


Voorin was het gewoon dikke pret bij Blackburn hoor :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2017 15:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die tent was zo klein dat je altijd voorin stond :P

Ik hoop weer op een outdoor Purple dit jaar eigenlijk. En anders niet zo'n kleine sauna net als vorig jaar
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2017 14:05 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Mijn hemel wat zijn die push berichten van alle artiesten op Facebook irritant. Goed idee ook om alle artiesten in één keer het evenement te laten delen..
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2017 14:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Patjee410 schreef:
Mijn hemel wat zijn die push berichten van alle artiesten op Facebook irritant. Goed idee ook om alle artiesten in één keer het evenement te laten delen..


Fucking hel zeg dat wel :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2017 16:46 
 
Hardtraxxer

Patjee410 schreef:
Mijn hemel wat zijn die push berichten van alle artiesten op Facebook irritant. Goed idee ook om alle artiesten in één keer het evenement te laten delen..


Hahaha inderdaad een hele waslijst aan push-berichten
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2017 17:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nieuwe merchandise: http://store.q-dance.com/en/new/
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2017 13:40 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Iemand hier toevallig ervaring met het kiss and ride gedoetje? Dit jaar wil iemand ons brengen en halen, echter zal het wel 2 keer sjouwen worden. Mag de chauffeur daar ergens tijdelijk parkeren?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2017 13:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Grim schreef:


Grappig dat bij de defqon 1. merchandise ook Atmozfears merchandise staat. Atmozfears volgend jaar anthem dus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2017 13:53 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Kunnen ze ook een keer een beetje mooie pasvorm shirts maken en niet die basic crewnecks?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2017 14:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:
Grim schreef:


Grappig dat bij de defqon 1. merchandise ook Atmozfears merchandise staat. Atmozfears volgend jaar anthem dus.


Staat er niet tussen, komt door het filter. :P

http://store.q-dance.com/en/defqon1/
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2017 14:11 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

DerBeuker schreef:
Iemand hier toevallig ervaring met het kiss and ride gedoetje? Dit jaar wil iemand ons brengen en halen, echter zal het wel 2 keer sjouwen worden. Mag de chauffeur daar ergens tijdelijk parkeren?


Je kan daar wel even tijdelijk staan om spullen uit te laden etc. Maar als je op en neer naar de camping moet lopen denk ik dat je dat met de verkeersregelaars moet overleggen, of jullie auto moet gewoon weer achteraan in de rij gaan staan na de eerste keer lossen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2017 15:33 
 
Hardtraxxer

DerBeuker schreef:
Iemand hier toevallig ervaring met het kiss and ride gedoetje? Dit jaar wil iemand ons brengen en halen, echter zal het wel 2 keer sjouwen worden. Mag de chauffeur daar ergens tijdelijk parkeren?

Ik had vorig jaar deze luxe (scheelt weer veel gesjouw in de trein), we konden gewoon een aparte parkeerplaats op rijden en daar rustig alles uitladen, je kan het altijd even navragen aan de mensen daar maar ik denk niet dat het een probleem zal worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2017 15:34 
 
Hardtraxxer

[Desondanks dat m'n muis het prima doet, toch iets misgegaan blijkbaar en is ie twee keer gepost]

EDIT:

Iemand die trouwens weet wanneer ze de app eens gaan updaten? Ik vond hem vorig jaar wel handig, alle nodige info op één plek.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2017 15:45 
 
Hardtraxx Veteran

Sjaakie P schreef:
[Desondanks dat m'n muis het prima doet, toch iets misgegaan blijkbaar en is ie twee keer gepost]

EDIT:

Iemand die trouwens weet wanneer ze de app eens gaan updaten? Ik vond hem vorig jaar wel handig, alle nodige info op één plek.


Volgens Twitter reactie van Q komt deze eraan
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2017 17:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Komt elk jaar pas laat, en de camping+festival plattegrond komt pas een dag of 3 van te voren zelfs.
Vorige  1 ... 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73 ... 186  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten