Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74 ... 186  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2017 11:45 
 
Hardtraxxer

Weet iemand hoe laat ik op de camping moet zijn wil ik nog plek kunnen vinden voor vier personen op veld 3 of 4? Ik kan er pas rond 15:30 zijn namelijk
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2017 11:47 
 
Hardtraxxer

Is het meenemen van een aanhang wagen met spullen voor de camping toegestaan? Had er vorig jaar eigenlijk geen gezien of niet opgelet. Weet niet meer precies.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2017 11:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Goku schreef:
Is het meenemen van een aanhang wagen met spullen voor de camping toegestaan? Had er vorig jaar eigenlijk geen gezien of niet opgelet. Weet niet meer precies.


Ik heb er ook nog nooit eentje gezien, dus ik betwijfel het. Best even Q-Dance een berichtje sturen om zeker te zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2017 12:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Astronaut schreef:
Weet iemand hoe laat ik op de camping moet zijn wil ik nog plek kunnen vinden voor vier personen op veld 3 of 4? Ik kan er pas rond 15:30 zijn namelijk

Denk dat je het dan kunt vergeten. Beter loop je dan direct camping 5 op, zonder dat je je eerste de pleuris loopt te zoeken en weer terug die brug over moet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2017 12:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dit jaar staat er overigens in de do's and don't expliciet dat lachgas verboden is, volgensmij was dit vorig jaar niet zo...
Citaat:
The drugs policy at Biddinghuizen is zero-tolerance. This means that all types of drugs are prohibited. This also includes weed, hash and nitrous oxide.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2017 12:40 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Astronaut schreef:
Weet iemand hoe laat ik op de camping moet zijn wil ik nog plek kunnen vinden voor vier personen op veld 3 of 4? Ik kan er pas rond 15:30 zijn namelijk


Wij stonden vorig jaar om 13:30 in de rij voor de camping en hebben een plek op veld 3 weten te bemachtigen. Toen we daar ons kamp aan het bouwen waren was de rest van het veld ook binnen no-time vol. Je kunt dan beter direct naar veld 5 gaan als je zo laat aankomt inderdaad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2017 12:40 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Wat 'n onzin. Wat is de boete op lachgas? :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2017 12:51 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Wat 'n onzin. Wat is de boete op lachgas? :/


Gok dat je het gewoon moet inleveren als ze het tegenkomen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2017 13:10 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Astronaut schreef:
Weet iemand hoe laat ik op de camping moet zijn wil ik nog plek kunnen vinden voor vier personen op veld 3 of 4? Ik kan er pas rond 15:30 zijn namelijk

Hoezo wil iedereen eigenlijk altijd op veld 3 of 4 staan? Vorig jaar helemaal op het achterste veld gestaan (nummer 5 of 6 ofzo?) en dat was ideaal. Weinig idiote buitenlanders, prima buren, genoeg ruimte en weinig geluidsoverlast 's nachts. Dat extra stukje lopen vind ik dan ook wel weer meevallen. Van het jaar dus zeker weer doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2017 13:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Naad schreef:
Astronaut schreef:
Weet iemand hoe laat ik op de camping moet zijn wil ik nog plek kunnen vinden voor vier personen op veld 3 of 4? Ik kan er pas rond 15:30 zijn namelijk

Hoezo wil iedereen eigenlijk altijd op veld 3 of 4 staan? Vorig jaar helemaal op het achterste veld gestaan (nummer 5 of 6 ofzo?) en dat was ideaal. Weinig idiote buitenlanders, prima buren, genoeg ruimte en weinig geluidsoverlast 's nachts. Dat extra stukje lopen vind ik dan ook wel weer meevallen. Van het jaar dus zeker weer doen.


Verklap dat nou niet ... Na 4 jaar camping zo'n beetje alle velden na de brug gehad te hebben vond ik veld 5 afgelopen jaar prima. Goed, eenmaal vriendencamping was relaxed vanwege de ligging maar dat had ook zijn nadelen. Wil je een wat rustiger veld met wel voorzieningen en heb je geen zin in gesjouw dan is veld 5 echt dikke prima. Afgelopen jaar 'per ongeluk' beland omdat we met 10 man geen plek meer konden vinden op alle velden na de brug (en we waren niet eens laat...) kon ik dus wéér de brug over naar veld 5 en dat bleek achteraf dus wel fijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2017 13:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Wat 'n onzin. Wat is de boete op lachgas? :/


Lachgas mag bij wet dan wel niet verboden zijn. Huisregels mogen strenger zijn wat dat betreft. In het ergste geval kan je weekend-bandje eraf geknipt worden door de security, en word je verwijderd van het terrein.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2017 13:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Beetje dilemma hier. Heb een zaterdag kaart maar zit toch te twijfelen om de zondag te gaan. Heb het idee dat deze dag een stuk memorabeler kan worden dan de zaterdag. Probleem is alleen dat ik niemand uit mijn omgeving ken die zondag gaat en er dus een probleem is wat betreft vervoer hmmm
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2017 13:49 
 
Hardtraxxer

Nu langzaam dit feestje weer dichtbij komt, kijk ik regelmatig de aftermovie van de zaterdag weer terug..

Krijg er nog steeds intstant kippenvel van :$ :$ :$ Vooral bij Gravity :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2017 13:53 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Anthor schreef:
Naad schreef:
Astronaut schreef:
Weet iemand hoe laat ik op de camping moet zijn wil ik nog plek kunnen vinden voor vier personen op veld 3 of 4? Ik kan er pas rond 15:30 zijn namelijk

Hoezo wil iedereen eigenlijk altijd op veld 3 of 4 staan? Vorig jaar helemaal op het achterste veld gestaan (nummer 5 of 6 ofzo?) en dat was ideaal. Weinig idiote buitenlanders, prima buren, genoeg ruimte en weinig geluidsoverlast 's nachts. Dat extra stukje lopen vind ik dan ook wel weer meevallen. Van het jaar dus zeker weer doen.


Verklap dat nou niet ... Na 4 jaar camping zo'n beetje alle velden na de brug gehad te hebben vond ik veld 5 afgelopen jaar prima. Goed, eenmaal vriendencamping was relaxed vanwege de ligging maar dat had ook zijn nadelen. Wil je een wat rustiger veld met wel voorzieningen en heb je geen zin in gesjouw dan is veld 5 echt dikke prima. Afgelopen jaar 'per ongeluk' beland omdat we met 10 man geen plek meer konden vinden op alle velden na de brug (en we waren niet eens laat...) kon ik dus wéér de brug over naar veld 5 en dat bleek achteraf dus wel fijn.


Plus de regendouches op veld 5 :loving: . Maar vorig jaar inderdaad ook niet te genieten na alle velden over te zijn gelopen met alle spullen en twee keer de brug over (plus anderen de brug over helpen) om uiteindelijk na een uur of langer alsnog op veld 5 te belanden haha :whistle: .
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2017 14:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zit er zo'n groot verschil in tussen die velden dan? behalve de afstand dan...
Tim en ik zullen sowieso pas wat later er zijn vanwege werk. Beland je dan automatisch op het laatste en tevens verste veld?
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2017 14:23 
 
Hardtraxx Veteran

Hekzitter schreef:
Zit er zo'n groot verschil in tussen die velden dan? behalve de afstand dan...
Tim en ik zullen sowieso pas wat later er zijn vanwege werk. Beland je dan automatisch op het laatste en tevens verste veld?


Als niemand anders een plaats voor je weet vrij te houden, dan kun je daar wel vanuit gaan ja. Als je vanaf +/- 3u in de rij auto's aansluit, dan ben je al vrij zeker van een plaats op veld 5/6.

Voorgaande jaren op veld 3 en 4 gestaan, wat eigenlijk prima beviel. Brug met hellingen + trap is wel een verademing vergeleken met alleen die trap die je daarvoor had ^^ .
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2017 14:28 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Twee keer op veld 5 gestaan wat in beide gevallen dikke prima was, alleen de buren waren vervelend vorig jaar.

Het was pas rond 4 uur echt vol op veld 5 had ik het idee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2017 14:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Twee keer op veld 5 gestaan wat in beide gevallen dikke prima was, alleen de buren waren vervelend vorig jaar.


Niet zeiken, gewoon slapen :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2017 15:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Niks mis met Veld 5. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2017 15:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

2 jaar op veld 1 gestaan en vorig jaar op veld 2.

Wanneer je gezonde nachtrust niet zo belangrijk vind sta je daar prima.
Maar 's nachts krijg je daar een hoop loopvolk, vooral omdat alle eettenten op veld 2 staan.
Wel heel leuk om op je stoeltje aan het pad te gaan zitten en lekker mensen kijken :)

Sanitair op veld 2 was afgelopen jaar vaak zo druk dat het sneller was om naar veld 1 te lopen. Daar nagenoeg nooit wachttijden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2017 16:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Anthor schreef:
Afgelopen jaar 'per ongeluk' beland omdat we met 10 man geen plek meer konden vinden op alle velden na de brug (en we waren niet eens laat...) kon ik dus wéér de brug over naar veld 5 en dat bleek achteraf dus wel fijn.


Hier hetzelfde. Ik kom pas terug richting de camping wanneer het gedaan is. Die paar 100 meter die je extra moet doen om tot aan het terrein te geraken vallen dan wel goed mee vergeleken met wat je ervoor terug krijgt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2017 16:04 
 
Hardtraxxer

Afgelopen twee edities kwam ik pas rond 15:00/16:00 aan op de camping, beide keren was er nog plek achteraan op veld 4. Was wel goed zoeken vorig jaar aangezien we een grote tent hadden. Als je pas rond 15:30 aankomt, zal er waarschijnlijk (met heel goed zoeken, duurde vorig jaar zeker een kwartier) nog wel een plekje zijn achteraan op veld 4 dus dat moet lukken, al denk ik dat het qua loopafstand tot het festivalterrein (en zeker tot eettentjes e.d.) letterlijk dichterbij is om dan vooraan op veld 5 te staan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2017 16:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Goku schreef:
Is het meenemen van een aanhang wagen met spullen voor de camping toegestaan? Had er vorig jaar eigenlijk geen gezien of niet opgelet. Weet niet meer precies.



Q-Dance schreef:
Q: Mag ik met een aanhanger het parkeerterrein op?
A: Nee, dit is niet toegestaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2017 16:22 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Op welk veld heb je douchehokjes met "ingebouwde" omkleedruimte in plaats van douches met een algemene omkleedruimte? Of heb je dat nergens?
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2017 17:23 
 
Hardtraxxer

Thanks voor de info! dan wordt het waarschijnlijk direct naar veld 5 :thumbup:
Vorige  1 ... 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74 ... 186  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten