Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 83, 84, 85, 86, 87, 88, 89 ... 186  Volgende
Bericht Geplaatst op 13 jun 2017 21:53 

Bierkoning

Lennard95 schreef:
Pommer schreef:
Zit even te denken, draait Brennan Heart ook regelmatig Blademasterz tracks tijdens z'n BH optredens? Ben die set van Qlimax aan het terugluisteren en verdomme wat is dat goed. Melody Of The Blade :loving: :loving: :loving: In dat geval moet ik de gok misschien maar nemen om bij hem te gaan kijken op zondag.

Als je Sandstorm remix en Lose my mind wil horen

Ga ik wel bier halen. Voor die paar Blademasterz platen heb ik het wel over om even te lijden.
Bericht Geplaatst op 13 jun 2017 22:30 

Hardtraxx Veteran

Ik ben vaker bij zijn sets dan me lief is en hij draait nagenoeg nooit Blademasterz platen.
Bespaar je de moeite xd
Bericht Geplaatst op 13 jun 2017 22:31 

Hardtraxx Veteran

Steffnov schreef:
Voor de mensen die op zondag niet weten wat ze moeten doen, deze op de Silver zijn ook leuk:

Liedjes

:worship:

Begin dit echt ontzettend te waarderen de laatste tijd.
Bericht Geplaatst op 13 jun 2017 22:57 

Hardtraxx Veteran

yannickvk schreef:
Steffnov schreef:
Voor de mensen die op zondag niet weten wat ze moeten doen, deze op de Silver zijn ook leuk:

Liedjes

:worship:

Begin dit echt ontzettend te waarderen de laatste tijd.

Ik dacht, ik pak de 2 meest onbekende er ff uit :P weet niet of je deze 2 heren al kent? "Net" ietsje anders :P

Heb voor de zaterdag ook nog wel aanraders :P
Bericht Geplaatst op 13 jun 2017 23:02 

Hardtraxx Veteran

Hekzitter schreef:
Pommer schreef:
Zit even te denken, draait Brennan Heart ook regelmatig Blademasterz tracks tijdens z'n BH optredens? Ben die set van Qlimax aan het terugluisteren en verdomme wat is dat goed. Melody Of The Blade :loving: :loving: :loving: In dat geval moet ik de gok misschien maar nemen om bij hem te gaan kijken op zondag.

Ik heb beetje hetzelfde... maar ik heb Brennan heart al zo vaak een kans gegeven dat ik het nu bijna niet aandurf haha.

We gaan toch naar BH vs Zatox?
Bericht Geplaatst op 13 jun 2017 23:05 

Hardtraxx Veteran

urbandesigner schreef:
Hekzitter schreef:
Pommer schreef:

Ik heb beetje hetzelfde... maar ik heb Brennan heart al zo vaak een kans gegeven dat ik het nu bijna niet aandurf haha.

We gaan toch naar BH vs Zatox?

Ja ben oprecht benieuwd wat die 2 voor zaaddodende set neer gaan zetten.
Bericht Geplaatst op 13 jun 2017 23:26 

Hardtraxx Veteran

Steffnov schreef:
weet niet of je deze 2 heren al kent?

Ja, ken er enkele nummers van, maar daar is het ook mee gezegd. :P

Ook deze drie vind ik weer heel dik. Met als uitschieter Take Over The World. Wil me er echt eens in gaan verdiepen, alleen is er ook nog zoveel hardstyle die ik nog eens wil luisteren. Te weinig tijd. :(

Vanmiddag deze tegen gekomen. Wel een mooi voorbeeld van wat ik vet vind. Die kickswitches. :drool:

Verder vind ik nummers als deze op een lekker laag tempo ook echt goud:

Wat sneller kan ik ook zeker waarderen, maar echt hoger dan 175 moet het voor mij niet gaan.

Sorry voor topic vervuiling?!?!
Bericht Geplaatst op 13 jun 2017 23:41 

Hardtraxx Veteran

Het is jammer dat vooral Sei2ure die stijl de rug toe lijkt te hebben gekeerd though, die is N-Vitral behoorlijk achterna gegaan :( Leuke vergelijkbare met Trouble is trouwens Angel - Psycho, of eigenlijk alles van haar wel.

Overigens hebben al deze heren ook relatief recente, langzamere tracks (Deathmachine - Artificial Genesis, Switch Technique - Havoc Land & The DJ Producer - Resistance Attack Mode), al is de kans daarvan wel een heel stuk kleiner dat ze hem draaien. Op zaterdag mag je dan sowieso Mindustries niet missen, zie bijv. Other Dimensions en Voices Within (met Wavolizer). Langzamer tempo over het algemeen, maar zo bizar goed en hard...
Bericht Geplaatst op 13 jun 2017 23:48 

Hardtraxx Veteran

Steffnov schreef:
Angel - Psycho

:drool:

Ja met het werk van Mindustries ben ik al wel wat bekender. Ben zeker van plan daar een kijkje te gaan nemen. Tot nu toe nog amper industrial live gehoord, dus ben ontzettend benieuwd.
Bericht Geplaatst op 14 jun 2017 00:19 

Hardtraxx Veteran

You're in for a treat :P zeker met het geluid dat de Silver al jaren heeft, staat daar altijd loepzuiver en snoeihard (hoewel de zondag vorig jaar opstartproblemen had). 2014 staat me nog steeds bij, zo hard als het daar stond, die Waldhaus set op dat geluid :drool: (voor iedereen met een voorliefde voor hardtechno en industrial een aanrader trouwens)
Bericht Geplaatst op 14 jun 2017 01:38 

Hardtraxx Veteran

Aristo schreef:
Pipa schreef:
Pipa schreef:
Goedenavond weer een episode van Pipa Paulusma

Dag 2 van de weervoorspellingen. Het ziet er op dit moment niet al te best uit voor de vrijdag en zaterdag. 18 graden en regen. Niks zo veranderlijk als het weer, dus we gaan geen roet in de pep gooien en met hoofd omhoog uitkijken naar het weerbericht van morgen.

Fijne avond allen

Zelfde voorspelling als gisteren. Kutzooi

Nou op de weersite die ik raadpleeg is het wel licht verbeterd tov gisteren. temperatuur 1-2 graden hoger en een drupje regen minder.

Maargoed ik ben geen pipa paulusma :$

Sowieso heel die week voor defqon wordt er goed weer voorspelt, in dan vrijdag ineens minder :/

Er is maar 1 conclusie mogelijk. Weeronline doet dit expres! :evil:
Bericht Geplaatst op 14 jun 2017 08:24 

Hardtraxx Veteran

Steffnov schreef:
You're in for a treat :P zeker met het geluid dat de Silver al jaren heeft, staat daar altijd loepzuiver en snoeihard (hoewel de zondag vorig jaar opstartproblemen had). 2014 staat me nog steeds bij, zo hard als het daar stond, die Waldhaus set op dat geluid :drool: (voor iedereen met een voorliefde voor hardtechno en industrial een aanrader trouwens)

Misschien wel leuk om weer leven in dit topic te blazen? :D

andere-muziek/industrial-hardcore-t17391-175.html?hilit=industrial%20topic
Bericht Geplaatst op 14 jun 2017 08:50 

Hardtraxx Veteran

yannickvk schreef:
Steffnov schreef:

Misschien wel leuk om weer leven in dit topic te blazen? :D

andere-muziek/industrial-hardcore-t17391-175.html?hilit=industrial%20topic

Ja, ik kom daar eigenlijk nooit omdat ik het zinloos vind om gewoon af en toe een track neer te gooien, terwijl het gewoon onder de genres van Hardtraxx valt. Maar als er vragen zijn, ben ik altijd wel ff te bereiken :P
Bericht Geplaatst op 14 jun 2017 09:38 

Hardtraxx Veteran

Steffnov schreef:

:worship: :worship: :worship:
Bericht Geplaatst op 14 jun 2017 09:46 

Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
Anthor schreef:
Om nog maar wat toe te voegen: wat zijn de verwachtingen van 15 jaar Defqon? Naast de legends closing..

Die Legends zijn toch juist vanwege het 15 jarig bestaan? Of verwacht je nog meer verrassingen?

Verwachtingen, niet verrassingen ;)
De Legends Closing is natuurlijk op zondag. Ik neem aan dat ze zaterdag ook wel uitpakken met e.e.a., bijvoorbeeld stage-design. Maar laat ik het anders brengen: waar kijk je naar uit? Wat wil je sowieso meepakken qua sets / stages?
Zie hier nu veel industrial voorbij komen dus dat is keurige zaak.
Zoals ik zelf al aangaf denk ik dit jaar wat meer buiten het 'vertrouwde' op te zoeken. Aantal acts op de Magenta, Indigo, Blue, UV of Red wil ik sowieso wel zien maar zoals ik al aangaf ben ik ook wel benieuwd naar the Funky Cat of een Mashup Jack op de White. Om maar wat te noemen :thumbup:
Bericht Geplaatst op 14 jun 2017 09:47 

Hardtraxx Veteran

Indy schreef:
Anthor schreef:
En het liefst nog buiten de 'comfort zone', zoals setjes op de Silver. Vorig jaar zondag ook even geweest en hou wel van die industrial sound.
Verder: veel zin in deze weekend fissa :bomb:

Juist! Gaan we samen hakkuh in bij de Silver dan? :cool:

Zal er nog eens over nadenken. Sluit niks uit :evil:
Bericht Geplaatst op 14 jun 2017 10:18 

Hardtraxx Elite

Steffnov schreef:

Setje hoor :worship: Weet je toevallig hoe het nummer heet met de vocals: "This is your brain on drugs" ?
Ergens rond 27 min van dat setje :woot:
Bericht Geplaatst op 14 jun 2017 10:23 

Hardtraxx Addict

Ik gok dat het Tymon - This Is Drugs is, kan de set alleen niet luisteren nu >.<
Bericht Geplaatst op 14 jun 2017 10:30 

Hardtraxx Veteran

SkiggyRapz18 schreef:
Steffnov schreef:

Setje hoor :worship: Weet je toevallig hoe het nummer heet met de vocals: "This is your brain on drugs" ?
Ergens rond 27 min van dat setje :woot:

Tymon Ft. Bloodievoice - This Is Drugs
Bericht Geplaatst op 14 jun 2017 10:37 

Hardtraxx Veteran

Pagina 100 voor Defqon begint? ^^

Pommer schreef:
GODVERDOMME ZIN IN GODVERDOMME
Bericht Geplaatst op 14 jun 2017 11:08 

Hardtraxx Veteran

Geck-o presents the funky cat sowieso meepakken na afgelopen zaterdag! Was echt super dik! zondag wil ik ook graag naar tweekacore. Ben hele benieuwd wat dat allemaal gaat zijn. Vermoed veel UK-hardcore. En dat vind ik wel mooi op zijn tijd! :D
Bericht Geplaatst op 14 jun 2017 11:12 

Hardtraxx Elite

Thanks Paling & Steffnov :thumbsup:
Bericht Geplaatst op 14 jun 2017 11:16 

Hardtraxx Veteran

Partytent is binnen.
Nu nog feestartikelen etc. Iemand tips :p?
Grote opblaasbare flamingo ?
Bericht Geplaatst op 14 jun 2017 11:20 

Bij de So Low een flamingo hoed> doet het erg goed op feesten :lol:
Bericht Geplaatst op 14 jun 2017 11:22 

Hardtraxx Veteran

Anonymous schreef:
Bij de So Low een flamingo hoed> doet het erg goed op feesten :lol:

Klinkt goed, zo even een kijkje nemen daar :lol: .
Veel chinese rotzooi voor weinig.
Vorige  1 ... 83, 84, 85, 86, 87, 88, 89 ... 186  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten