Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 144, 145, 146, 147, 148, 149, 150 ... 186  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2017 15:15 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

poekiepoes12 schreef:
Is er ergens een videostream? Qdance radio zendt Qdance legends niet uit :cry:
Iemand enig idee waar ik die dan kan vinden? Los van Biddinghuizen zelf :whistle:

Q-Dance gaat om 21.30 live op Facebook voor het laatste stuk van de Legends!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2017 16:18 
 
Hardtraxx Veteran

Geluid bij de indigo idd :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2017 18:03 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Heb weer wat energie bij elkaar geraapt dus tijd voor een verslagje.

Rond half 11 in de auto gestapt en na een kleine file vlak voor de parkeerplaats uiteindelijk iets na 12 uur aangekomen. Een flinke tegenvaller was het wel dat er nog een ontzettend eind gelopen moest worden richting ingang. Nu wel de beruchte brug moeten trotseren, kan ik daar ook over meepraten. :P

Na de gebruikelijke start met een toiletbezoekje en munten halen zijn we richting Main gelopen waar Sound Rush erg lekker bezig was! Had graag de hele set meegemaakt, maar het was heerlijk inkomen met platen als de Project 1 Remix, Natural en Ctrl.Alt.Del!

Na de rest van onze vriendengroep gevonden te hebben tijdens het begin van Adrenalize heb ik even wat gegeten en een rondje langs alle areas gemaakt. De aankleding op het hele terrein blijft zo supervet om te zien, het hele plaatje klopt gewoon overal!

Toen we terugkwamen bij de Main waren Audiotricz net begonnen aan hun set en ook dit was genieten. Alles wat ik graag van ze wilde horen kwam voorbij, de nieuwe tracks klonken goed en nog een paar leuke verrassingen zoals Dragonborn en Pandora zijn altijd prima!

Helaas werd het toen zo abnormaal druk dat we tijdens Power Hour rechts boven op de heuvel zijn gaan staan. Vanaf hier wel een heel mooi uitzicht op de losgaande menigte, vooral het links-rechts momentje tijdens Dikke Vette Basplaat was mooi om te zien.

Gelukkig stroomde het daarna weer snel leeg en was er weer zeeën van ruimte tijdens Psyko Punkz. Zijn tracks vind ik echt heerlijk om op te feesten en onder andere Strike Again remix en Down To Earth maakten de set voor mij geslaagd! Verder was het helaas wel bijna alleen maar eigen albumplaten, iets meer afwisseling was leuk geweest. Het geluid stond tijdens zijn set wel echt loeihard zeg, was erg blij met m'n oordoppen op dat moment! ^^

Daarna weer even wat gegeten, wat qua timing wel goed uitkwam aangezien het op dat moment net even flink begon te regenen. Samen met mijn vriendin even een pizza'tje van omgerekend meer dan 15 euro (!!! :thumbdown: ) naar binnen gewerkt te hebben waren we klaar voor de laatste paar uurtjes.

Die zijn we begonnen op de UV tijdens ANDY SVGE Live. Beat The Darkness en Gravity zijn toch echt van ongekend hoog niveau, wat genieten! :loving:

Daarna weer terug naar de main NCBM!! Stuk voor stuk pareltjes, ook de anthem mash-up tussen Unite en Dragonblood was leuk! Aan het einde zowaar nog een kleine Sprit of Hardstyle takeover om de set mee af te sluiten!

Atmozfears ging vervolgens alleen verder en ook deze set vond ik erg lekker. Een aantal nieuwe platen waarbij een aantal ontzettend dikke kicks voorbij kwamen! :oh:

Toen was het alweer tijd voor de laatste set: Frequencerz. Ik kan geen genoeg krijgen van dat energieke stijltje van ze dus alle laatste energie ging eruit op onder andere Renegades en The Crew. Ook hier weer een aantal hele dikke nieuwe platen gehoord! Ook nog hulde voor het draaien van Blutonium Boy - Make It Loud (Headhunterz Remix) :worship:

Tijdens de eindshow wederom van Headhunterz mogen genieten, dat was wel echt een geweldig moment om de dag mee af te sluiten! :loving:
Tegen alle verwachtingen in ging het wegrijden van de parkeerplaats echt heel erg snel dus iets na 1 uur kon ik moe maar voldaan mijn bed opzoeken!

Ik zeg, Defqon.1: tot volgend jaar!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2017 18:24 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

B-front die What we are dr op gooide :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2017 18:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Redle schreef:
B-front die What we are dr op gooide :loving:

Ben je gek, die hele set! Allejezus wat mooi! :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2017 19:40 
 
Hardtraxx Veteran

BuzzLightyear schreef:
Redle schreef:
B-front die What we are dr op gooide :loving:

Ben je gek, die hele set! Allejezus wat mooi! :loving:

Om vervolgens bij Donkey Rollers hem weer te horen. :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2017 19:50 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Redle schreef:
B-front die What we are dr op gooide :loving:

Om vervolgens bij Donkey Rollers hem weer te horen. :yay:

Zal Pommer dit overleefd hebben? ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2017 19:51 
 
Donateur
Avatar gebruiker

:lol: Vraag me überhaupt af hoe die eraan toe is
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2017 20:09 
 
Hardtraxxer

wie zijn de legends
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2017 20:40 
 
Hardtraxx Veteran

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2017 20:49 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Volledige Endshow....
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2017 20:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

is Q vast blij mee dat het laatste beetje verrassing wat sommige mensen misschien nog hadden nu door Max Enforcer ook weggehaald is :P

@Nightfly denk dat de officiele show vanuit Q, goed gefilmd en goed geluid morgen ook wel online staat. Hebben ze weer voor jan lul 24 minuten staan filmen >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2017 20:53 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
is Q vast blij mee dat het laatste beetje verrassing wat sommige mensen misschien nog hadden nu door Max Enforcer ook weggehaald is :P

Ajoh net of er nu nog iemand met z'n telefoon om kan gaan
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2017 20:53 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
is Q vast blij mee dat het laatste beetje verrassing wat sommige mensen misschien nog hadden nu door Max Enforcer ook weggehaald is :P

@Nightfly denk dat de officiele show vanuit Q, goed gefilmd en goed geluid morgen ook wel online staat. Hebben ze weer voor jan lul 24 minuten staan filmen >.<


Sowieso haha. Kan nie wachten op de HQ xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2017 21:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Rickzel schreef:
is Q vast blij mee dat het laatste beetje verrassing wat sommige mensen misschien nog hadden nu door Max Enforcer ook weggehaald is :P

Ajoh net of er nu nog iemand met z'n telefoon om kan gaan


ja klopt, maar wacht dan ff met plaatsen denk ik dan >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2017 21:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Clockartz schreef:
We had an awesome gig and we made the very last track for the ENDSHOW

Laatste nummer in de endshow gemaakt door Clockartz.

Bron: Facebook Clockartz
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2017 21:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Thommy schreef:
Clockartz schreef:
We had an awesome gig and we made the very last track for the ENDSHOW

Laatste nummer in de endshow gemaakt door Clockartz.

Bron: Facebook Clockartz


euhhh was dat niet die hardwell(?) plaat? :P hebben ze t wel over Defqon?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2017 21:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

headhunterz livestream

https://www.facebook.com/Headhunterz/vi ... 169037019/
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2017 21:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

https://www.facebook.com/Headhunterz/vi ... 169037019/
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2017 21:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Je was me voor xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2017 21:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DIe ouwe rockster maakt een halve ere ronde langs het publiek man haha, WAT. EEN. BAAS.

hoe hype je iets op man, tering...
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2017 21:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
DIe ouwe rockster maakt een halve ere ronde langs het publiek man haha, WAT. EEN. BAAS.

hoe hype je iets op man, tering...


De Justin Bieber van de Hardstyle haha :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2017 21:27 
 
Hardtraxx Veteran

Rickzel schreef:
DIe ouwe rockster maakt een halve ere ronde langs het publiek man haha, WAT. EEN. BAAS.

hoe hype je iets op man, tering...


Wat mooi om te zien :cry: :cry: :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2017 21:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bij hem klopt dat gedrag gewoon :lol: kippenvel tot in m'n bilspleet
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2017 21:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sinds Wanneer is Psyko Punkz een legend dan. Die past toch niet in dat rijtje :lol:
Vorige  1 ... 144, 145, 146, 147, 148, 149, 150 ... 186  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten