Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 145, 146, 147, 148, 149, 150, 151 ... 186  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2017 21:39 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Showtek.... headhunterz..

Kan wel janken dat ik het lokale hockeytournooi prio gaf boven dit
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2017 21:42 
 
Hardtraxxer

Rickzel schreef:
kippenvel tot in m'n bilspleet
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2017 21:43 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Sinds Wanneer is Psyko Punkz een legend dan. Die past toch niet in dat rijtje :lol:

Nja in ieder geval draait ie braaf hitjes van anderen. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2017 21:56 
 
Hardtraxx Veteran

Heady is gewoon een halfgod. Dat filmpje in z'n algemeen, hoe ome Willem door de crowd rent.. De crowd response. Dit zijn gewoon geen Nederlandse praktijken meer :lol: :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2017 21:58 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

En toch ben ik zoooooo nieuwsgierig naar zijn komende (nieuwe) tracks!! :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2017 22:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Godver ik kan mezelf echt voor mijn kop schieten. Dinsdag kaartje verkocht vanwege tentamen morgenvroeg. Nu zie ik dit allemaal met het feit erbij dat ik mijn tentamen morgen toch ga verneuken. Had net zo goed gewoon kunnen gaan :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2017 22:08 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

WTF, livestream gestopt? :list:

Citaat:
Houd de pagina van Headhunterz en Hard News in de gaten voor heel veel nieuws!

FB HardNews.

Wat weten zij wat wij nog niet weten?! :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2017 22:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Best wel raar dat die stream zo abrupt is gestopt, er keken 11.000 viewers. Om nog maar te zwijgen over de aardappelkwalitiet...
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2017 23:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een emotionele flikker is het ook. Prachtig persoon :cry:

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2017 23:16 
 
Hardtraxx Crew

:cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2017 23:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb het idee dat vandaag een helee grote invloed gaat uitoefenen op de toekomstige producties van andere dj's. Hardstyle zou maar weer eens populairder kunnen worden dan raw heb ik het idee
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2017 23:32 
 
Hardtraxx Crew

Als je t niet kunt lezen, heb m uit verveling uitgetypt (Duurde maar 4 minuten ofzo xd)

Citaat:
Dear hardstyle family member,

Yes this letter is for you, one of DefQon 1's Weekend Warriors. Remember the picture on this poster? It was taken exactly one year ago, a moment in time that changed my life.

2014 - I guess it was almost impossible to explain why I left the hardstyle scene to explore the world out there, more so because I didn't even really know myself what I was looking for yet. Hardstyle was the music I grew up with, making it was the most natural thing to do when I started making music. But my mind has always been curious and adventurous. Thus, at some point, I couldn't resist the question "What else is there?". Like Simba that was given a whole kingdom by birthright but couldn't resist to go see what lay beyond.

2016 - I was learning a lot of new techniques as a producer, seeing new places and standing on my own feet, out there in the big bad world. Despite not having found what I was hoping for yet, I was doing pretty well. I thought...

When I appeared before you at DefQon.1 2016, I literally broke down. My world fell apart and I saw the biggest picture. Suddendly being so tired of going against the stream of my true nature, all the pieces of my puzzle fell together. I had left home only to set out on a journey back to where I started. But now I have been given the answers I was looking for. I did not fall in love with hardstyle just because I grew up with it. It was love at first sight with hardstyle and myself. I fell in love because it was the only music in the world that connected with every part of me that made me human. Raw emotion and energy, uncontaminated and right underneath the surface of a rapidly moving society that consumes everything in its path. It has united people like nothing I have ever seen in my life and it has made even the toughest men shed tears in times, like it did at that moment in time.

That day changed me as a person. I no longer felt the need to prove myself and the world that I could do it all. The Illusion that something else better than this is out there evaporated. I made it to the elephant graveyard and back. Thank you for showing me the way home. Thank you for always leaving the door open. I hereby return as a humble member of the community, offering my works, commited to spreading the word.

"One day, sooner or later, we see this music is our destiny."

HHZ
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2017 23:40 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik heb vandaag als een ultieme fanboy met mijn merch aan voor een livestream gezeten die mij door een achtbaan van emoties heeft geleid. De videoboodschap voordat hij opkwam, deze brief, de vocal van Our destiny alleen al, wat was dit, net als vorig jaar, weer prachtig zeg! :cry: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2017 23:41 
 
Hardtraxx Veteran

:cry: :cry: :cry:

Ik wil Heady knuffelen (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2017 23:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Blijkbaar draaide villain die Frontliner platen

Citaat:
Wtf is going on, announcement for 2013 anthem, symbols opening. Villain yells "Music is the only thing that (should???) matter!".
Glad to see he wasnt completely left out but very awkward imo.


post op reddit
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2017 23:56 
 
Hardtraxx Veteran

Headhunterz schreef:
Raw


Confirmed
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2017 00:17 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wegens koorts bijna de hele zondag in bed gelegen waardoor ik B-front, Degos & Re-done & MYST, DR en TCC heb moeten missen :cry: Om 20u alle moed verzameld om de closing toch nog mee te maken. Leuke hitjesparade, maar ik vond de endshow niet heel bijzonder.

Zaterdag goeie sets gehoord van PN, Abyss & Judge, Balistic en P&D. Veel gelopen, want er stond eerlijk gezegd niet zo veel interessants.

PS: Hulde voor het geluid in de Magenta en bij UV. Wat ging dat hard zeg :surrender: Het geluid in de Blue en Indigo waren daarentegen wel matig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2017 01:25 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Topdag gehad, legends zat wel echt gaaf in elkaar maar het geluid was zo kut, fucking zonde. Daardoor die anderhalf uur ervoor als hoogtepunt ervaren. Theracords classics wat heerlijk lomp raggen, lang geleden dat ik me zo uit heb kunnen leven op een set. Maar godverdomme het valt allemaal in het niet bij What We Are :cry: Oprecht het mooiste stukje muziek dat ik ooit gehoord heb, godverdomme wat prachtig. Eerst bij B-Front en een uur later bij DR zelf :loving: Zou m'n gespam dan toch geholpen hebben xd Ze kondigden het wel precies zo aan hoe ik het naar ze gestuurd had :P Thunderbeats zat er trouwens ook weer in, Jezus wat wil een mens nog meer. Oke ik ga weer verder met het inspecteren van m'n plafond groetjes.

Edit: wauw lees nu die tekst van hhz, krijg er gewoon kippenvel van.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2017 01:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een dag :love:
Uitgebreid verslag komt nog, maar voor nu shoutout naar Helicaze, Job/Hekzitter, Urbandesigner en nog wat andere lui. Leuk om jullie eens te ontmoeten :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2017 02:01 
 
Hardtraxx Veteran

Rickzel schreef:
Blijkbaar draaide villain die Frontliner platen

Citaat:
Wtf is going on, announcement for 2013 anthem, symbols opening. Villain yells "Music is the only thing that (should???) matter!".
Glad to see he wasnt completely left out but very awkward imo.


post op reddit


Er draaide helemaal niemand tijdens die legends set. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2017 07:55 
 
Hardtraxx Veteran

Was leuk voor de tijd dat ik er was.. Trok het alleen niet meer , 10 uur naar de auto gelopen en op de achterbank geprobeerd te slapen. wat ook kut is. eindshow stelde gelukkig niet veel voor dus dat heb ik niet gemist. Vanaf de parkeerplaats bij de crewcamping geprobeerd nog wat mee te krijgen.. kon gelukkig wel snel wegrijden. Had het gevoel dat het bij de reguliere parkeerplaats wat langer duurde allemaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2017 08:23 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

NightFly013 schreef:
WTF, livestream gestopt? :list:

Citaat:
Houd de pagina van Headhunterz en Hard News in de gaten voor heel veel nieuws!

FB HardNews.

Wat weten zij wat wij nog niet weten?! :innocent:


Hard News jat sowieso de meeste informatie hier vandaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2017 08:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vrijdag heerlijk genoten van Wildstylez, Noisecontrollers, SOH takeover en Zaza front :)
Zaterdag heerlijk binnen komen bij Phuture Noize, verder leuke sets meegemaakt van Prefix & density, power hour, Stephanie(nooit verwacht :lol: ) en Audiofreq :drool:

Zondag Geck-o was genieten, rest van de dag maar een beetje rond gedwaald om uiteindelijk heerlijk te snoeien bij TCC linksvoor (waren daar meer hardtraxxers? Ik had een groen shirt en lichtblauw vest (en geen energie meer over na die set)) :clap:

Zaterdag endshow was super vet, zondag viel enorm tegen.
De legends set was een grote hitjesparade maar heb me er prima op vermaakt :)

Oja, camping veld 5 :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2017 08:53 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Lenny schreef:
Rickzel schreef:
Blijkbaar draaide villain die Frontliner platen

Citaat:
Wtf is going on, announcement for 2013 anthem, symbols opening. Villain yells "Music is the only thing that (should???) matter!".
Glad to see he wasnt completely left out but very awkward imo.


post op reddit


Er draaide helemaal niemand tijdens die legends set. :lol:


De melodyman en weekend warriors in de mix, maar dan de dj booth pijnlijk leeg laten die twee nummers.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2017 09:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Na al het goede nieuws van natuurlijk o.a. Headhunterz toch nog een kleine schaduw over deze editie van DefQon, al zullen de meeste mensen er niet over spreken aangezien iedereen het over Heady heeft nu.

DEETOX, dat ze maar snel mag herstellen! :kiss2:
Vorige  1 ... 145, 146, 147, 148, 149, 150, 151 ... 186  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten