Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 162, 163, 164, 165, 166, 167, 168 ... 186  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2017 23:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Grim schreef:
Stond er nog geen 5 minuten en er kwam al iemand naar me toe om een foto te nemen omdat ik op Max verstappen lijk. Gvd elk feest is er zo wel iemand. :lol:


Oh ben jij dat? Dan heb ik jou al op veel feesten gezien :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2017 23:22 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Geweldige eindshow al had ik ook graag bij Mind Demention afgesloten. Mijn eigen armen nog herkend op 2:48 voor wat het waard is xd Toch ook erg verrast door die plaat van Hardwell, zo mag hij er nog een paar maken hoor. Destiny is een plaat die me kippenvel bezorgde :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2017 23:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind Grim eigenlijk niks op Max Verstappen lijken. :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2017 23:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Can't be unseen. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2017 00:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
Oh ben jij dat? Dan heb ik jou al op veel feesten gezien :lol:


Volgende feest dan maar biertje doen? :beer:

Heb er helaas nog geen chickies mee kunnen fixen zoals Max dat doet. :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2017 00:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Grim schreef:
Chroman schreef:
Oh ben jij dat? Dan heb ik jou al op veel feesten gezien :lol:


Volgende feest dan maar biertje doen? :beer:

Heb er helaas nog geen chickies mee kunnen fixen zoals Max dat doet. :(

Doen we op Fatality :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2017 08:54 
 
Hardtraxxer

RTM93 schreef:
Awethority schreef:
Appelsapman schreef:

Hahah moest ff graven in mijn geheugen maar klopt ja! Ik kon alleen nooit meer op je nick komen dus wist ook nooit meer wie je was :lol:

Als je me ziet op Fatality krijg je een biertje van me :thumbup:


Haha hou ik je aan :P , ik ben iig weer te herkennen aan m'n Delete snapback :) .
ga je ook, nice man. Ben dan beter te pas als afgelopen zondag. Drinken wij er ook 1.


Awethority schreef:
RTM93 schreef:
ga je ook, nice man. Ben dan beter te pas als afgelopen zondag. Drinken wij er ook 1.


Lijkt me een puik plan :) , ben erbij samen met ShatterDJ en Stihl :D . Ja zuur dat je eerst moest werken, dan willen de benen niet zo goed natuurlijk; wordt dus een inhaalslag maken op Fatality :P .

Ik ben er idd ook bij rick :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2017 08:55 
 
Hardtraxxer

Waren er nog mensen naar de Black geweest tijdens Legends? Ben toch benieuwd of dat nog een beetje een succes was. Vond het namelijk wel een mooie actie van Q-dance voor de hardcore only liefhebbers. Ben zelf natuurlijk gewoon bij Legends geweest ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2017 09:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ShatterDJ schreef:
Waren er nog mensen naar de Black geweest tijdens Legends? Ben toch benieuwd of dat nog een beetje een succes was. Vond het namelijk wel een mooie actie van Q-dance voor de hardcore only liefhebbers. Ben zelf natuurlijk gewoon bij Legends geweest ^^


Ging zelf net voor de Endshow naar huis en liep er toen langs, stond opvallend goed vol.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2017 09:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Titatovenaar schreef:
Rickzel schreef:
Denk dat hij iets te langdradig is om een hitje te worden, Gravity was ook een lange break maar niet zo erg...


Plaat was ook echt bedoeld als een eindshow/luisterplaat. De track is veel te lang om in een reguliere set te draaien, denk niet dat we de dj mix überhaupt uit gaan brengen. :P


Best logische keuze, voor de eindshow was ie fantastisch, maar denk dat hij niet veel gedraaid zal worden, en een short edit maken zou de magie er natuurlijk beetje uit halen :P

Wel heel gaaf voor jullie dat Clockartz zulke goeie zaken doen :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2017 09:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding

Hier een foto van The Sickest Squad die afsloten op de zondag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2017 09:30 
 
Hardtraxx Veteran

Grim schreef:
Stond er nog geen 5 minuten en er kwam al iemand naar me toe om een foto te nemen omdat ik op Max verstappen lijk. Gvd elk feest is er zo wel iemand. :lol:


Dit heb ik met B-Front. Ook weer meerdere selfies moeten maken met vdk gasten :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2017 09:40 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik heb het een paar keer gehad als Adaro :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2017 09:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb het een keer gehad met Hyrule War (Frenchcore DJ voor degene die hem niet kent). Zo een gast was er van overtuigd dat ik vaker met Peacock samen heb gedraaid. Mooie was dat hij me niet geloofde toen ik zei dat ik geen dj ben. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2017 09:46 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Sylvana Simons hier
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2017 09:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik waag me er ook maar eens aan om mijn belevenissen op papier te zetten.
Vrijdag om half 11 uit Goes weg gereden. Waar Biddinghuizen 2,5 uur rijden is kwamen we door file's op de dijk en bij de parking pas om 3 uur aan. Uiteindelijk vrij snel alles ingeladen en richting terrein gegaan. Controle bij de ingang was er niet, behalve even licht gefouilleerd terwijl we toch met een karretje met spullen aan kwamen gelopen. Ons plan was om op camping 5 te liggen en we hadden daar recht tegenover het toiletgebouw een redelijke plek tussen vrij rustige buren dus dat was wel prima. Vlug een tweede keer terug gegaan voor spullen. Net op dat moment was het druk bij de kaartcontrole en fouillering dus hielden ze de toegang even dicht. Hierdoor uiteindelijk net de opening van the Gathering gemist. Ik kwam bij dezelfde beveiliger in de rij te staan, ik zei dat ik hem 's middags wel relaxed vond en mocht zo doorlopen. Top.

Vlug richting Gathering waar ik om kwart over 8 al een beetje tipsy binnen stapte. Dit is later alleen maar erger geworden, haha. Muzikaal niet heel veel meegekregen maar enorm gezellig gehad met een kater op zaterdag als gevolg.
Uurtje of 6 geslapen, ontbeten en klaar gemaakt om richting Sound Rush te gaan. We waren prima op tijd en liepen van camping 5 af richting toiletgebouw tot .. undercover beveliging me mee nam. Ze zagen me aan mijn kruis zitten. Apart genomen achter die rieten wanden bij het toiletgebouw en daar even gepraat. Zaten wat poedertjes in capsules en ik zei dat het allemaal 4-FA was. Even de vermoorde onschuld gespeeld dat ik écht dacht dat het nog legaal was (ze twijfelden en kreeg het bijna terug) uiteindelijk mijn spul ingeleverd en mocht weer naar binnen. Beetje gemast maar was natuurlijk prima. Wel een enorm geluk gehad dat ik mijn GHB in de tent was vergeten anders kon ik wellicht wel even mee. Opgelucht richting Sound Rush gelopen en daar maar besloten de schrik even weg te drinken met een treetje bier. Ze vielen wat zwaar maar daarna ging het weer vanzelf.
Na Sound Rush richting Mindustries gegaan wat ik gewoon heel vet vond. Uiteindelijk het hele weekend regelmatig terug gegaan. Op zaterdag daarna nog meegepakt: JNXD, NSCLT, stukje Power Hour, Meander, Ecstatic, TOA, Andy Svge, Prefix & Density, Apexx, Feestcafé, Mashup Jack, even wat eten, Big Chill en toen aan het einde van Unresolved binnengestapt voor Mind Dimension. Unresolved draaide nog een paar platen uptempo meuk en toen die ellende over was kwam het toetje. Mind Dimension. Wauw. Gruwelijk. Weet niet of het Vazard van vorig jaar overtreft maar het was heel dik. Instant zin in Fatality!
De night party begonnen op de Magenta en daarna door naar Phuture Noize. Was er daarna wel klaar mee en had weinig zin in Alpha Twins. Terug naar de camping, lekker gedoucht en geafterd en toen 3 uurtjes geslapen.

Zondag alvast de tent ingepakt en naar de auto gebracht. Delete helaas gemist dus begonnen bij Sub Zero Project. Na een half uurtje lekker naar Tuneboy gegaan en daar gebleven tot het einde van Isaac. Stuk D&R vs Myst mee gepakt maar daar was het vrij druk. Toen besloten om richting UV te gaan voor Adrenalize en Audiotricz. Daarna B-Front meegepakt en na Koning Bob richting Magenta voor Donkey Rollers (net de totempaal gemist) en het toetje van het weekend: T.C.C. Voor mij was dit de set van het weekend, met vlak daarachter Mind Dimension. Na met een heleboel bekenden helemaal kapot te zijn gegaan bij T.C.C. een bakje saté gehaald (was goed te doen) en richting closing vertrokken. Stonden links op het veld voor de bar en daar alle ruimte. Met een man of 30 keurig het weekend afgesloten. Ik vond de closing soms wel rommelig, kreeg ook totaal niet goed mee wie er draaiden (was soms ook te druk met andere zaken, haha) maar wel enorm genoten.

In de regen lekker terug naar de auto gelopen want had geen zin in nog een nacht op de camping. We reden om 1 uur de camping af en was om half 4 heerlijk thuis. Heimwee begon in de auto al.

Voor mij is Defqon toch het hoogtepunt van het jaar. Tegen dit hele weekend kan niks op. Het voelde ook echt als thuiskomen. :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2017 10:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Sylvana Simons hier


Gvd nu je het zegt :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2017 10:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

O ja, paar dingen nog:
Nu ik mijn eigen verhaal eens terug lees valt het me op dat ik nog nooit zo ontzettend veel (verschillende) acts en podia heb gecheckt. Is me eigenlijk wel goed bevallen. Kan me mijn eerste weekend nog goed herinneren, waar ik op vrijdag de Blue in ging en er zondagavond weer uit kwam. De smaak is door de jaren heen wel wat ontwikkeld en breder geworden :thumbsup: .

De undercover beveiliging die me aanspraken (man en vrouw) waren niet onopgemerkt gebleven want zag op Facebook een aantal posts voorbij komen waarbij werd gewaarschuwd. Ik vond sowieso dat er opvallend veel controles en intimiderende praktijken waren. Veel undercover op het terrein en camping en controles van beveiliging die nergens over gingen. Toen ik zondag spullen naar de auto ging brengen vanaf camping 5 zag ik al bij de linkse poortjes beveiliging staan die steekproefsgewijs mensen aanspraken. Toen ik terug naar de camping terug liep stond hij er nog dus ik ben vlak daarna, toen ik naar het terrein liep via rechts gegaan en toen zag ik weer controles uitgevoerd worden. Ook hier lees ik over die praktijken en op Facebook stonden ook veel posts.

Aantal lui van hier nog ontmoet. Ik kon vrijdag en zaterdag nergens lopen of Meneer Eend stond bij me in de buurt. Werkelijk overal binnen 10 meter spotte ik hem. Uiteindelijk bij de Magenta afterparty toch maar een praatje gemaakt en die kwam ik vervolgens nog het hele weekend tegen. Was geen ontkomen aan. Zijn zusje ( :lol: ) kon ik ook maar niet ontlopen trouwens.
Tijdens T.C.C. Joey nog aangesproken maar die snapte volgens mij niet zoveel van mijn onsamenhangende verhaal. Hekzitter heeft me na T.C.C. nog aan iemand voorgesteld maar ik weet niet meer wie dat was en UrbanDesigner stond er naast maar die was te druk in gesprek met een chick dus die heb ik maar niet gestoord.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2017 10:14 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

ShatterDJ schreef:
Vond het namelijk wel een mooie actie van Q-dance voor de hardcore only liefhebbers.

HC only "liefhebbers" zouden niet eena in aanmerking moeten komen voor een dq1 kaart imo. Nu komt er nog meer hc-volk op defqon af.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2017 10:16 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Redman schreef:
ShatterDJ schreef:
Vond het namelijk wel een mooie actie van Q-dance voor de hardcore only liefhebbers.

HC only "liefhebbers" zouden niet eena in aanmerking moeten komen voor een dq1 kaart imo. Nu komt er nog meer hc-volk op defqon af.


Wat is dat nou weer voor iets doms. Er zijn 4 hardcore area's. Waarom zou je er dan als hardcore liefhebber niet heen mogen. Defqon heeft vanaf het begin al een hardcore area.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2017 10:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Redman schreef:
ShatterDJ schreef:
Vond het namelijk wel een mooie actie van Q-dance voor de hardcore only liefhebbers.

HC only "liefhebbers" zouden niet eena in aanmerking moeten komen voor een dq1 kaart imo. Nu komt er nog meer hc-volk op defqon af.


Tering wat een domme opmerking >.<

RAW HOORT NIET THUIS OP DOMINATURRRRR?!?!?!?!

"liefhebbers" ook echt :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2017 10:27 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ook maar een verslag van mijn kant. Kan er weer een boek over schrijven, doe ik niet. Vijfde keer weekend en achteraf mijn beste editie.

Vrijdagochtend om half 11 uit Goes (Zeeland) vertrokken. Waren dit jaar met een veel kleinere groep dan andere jaren, dus hoefden op niemand te wachten. Onderweg een paar keer file gehad, die wederom in het niets viel bij de file voor het terrein (toch elk jaar weer zo ongelooflijk kut geregeld). Uiteindelijk om ~half 4 binnen, waarna we meteen weer naar veld 5 liepen. Vrienden stonden achterin op veld 5, maar omdat het al vrij druk was besloten om tegenover het toiletgebouw in de hoek te gaan kijken, waar we nog een mooie plek vonden tussen een aantal groepen Duitsers. Achteraf ideaal, want die heb ik heel het weekend niet gehoord. Rustig de tent opgezet, wat gegeten en wat goede bierunits gedronken (speciaalbier uit blik :loving: ). Wilde voor het eerst in 5 edities bij de opening in de Blue staan, dus met een andere groep bekenden meegelopen omdat mijn groep nog niet terug was van tweede keer lopen.

Om exact 1 voor 8 de Blue ingelopen, waar toen net de opening begon. Sfeer in die tent op vrijdag is echt magisch. Keek erg uit naar de vrijdag wegens de heerlijke euforische line-up en de toon werd ook meteen gezet toen Wildstylez opende met Roots :loving: . Ondertussen begon het steeds voller te stromen met bekenden, werd er steeds meer gedronken en heb ik vooral verschrikkelijk veel gelachen deze avond. Uiteindelijk op een heerlijk beschonken niveau van de rest van de preparty genoten, waarbij we tijdens Coone nog even naar de silent uptempto wilden gaan. Hier stond echter een rij van ~20 meter, dus nog even een half uur in de Black wezen kijken alvorens we op tijd teruggingen naar de Blue voor Noisecontrollers. Muzikaal ook weer enorm genoten en toen ging er bij de Spirit Of Hardstyle nog even een schepje bovenop (wat is Eternity enorm lekker). ZaZaFront was leuk, maar niet heel bijzonder. Uiteindelijk de leukste preparty van mijn 5 edities gehad en enorm veel gelachen met onze snelle zonnebrillen (zie 'mensen met snelle zonnebrillen' groep op Facebook). Na de preparty even gedoucht en op tijd naar bed.

Uurtje of 5 geslapen (slaapmasker, silicone oordopjes en een slaapmiddeltje verder) en met een kleine kater opgestaan. Goed ontbeten en stonden om kwart voor 1 bij Sound Rush. Helaas net House Music gemist ( :mad: ). Hier meteen wat andere bekenden gemeet (Zamble ontmoet en, zo bleek later, voor de eerste van de 1600 keer naast Meneer Eend gestaan (stalker)). Heerlijke set om in te komen, al was ik minder onder de indruk van de stage dan vorig jaar. Stonden eerst achterin, maar daar hoorden we het geluid van de UV gewoon boven het geluid van de main uitkomen (wat stond de UV hard zeg :drool: ). Na Sound Rush besloten om een rondje over het terrein te lopen, beginnend bij de Silver. Hier eigenlijk meteen blijven staan en een stuk Mindustries meegepakt (vet!). Hier ook nog 50% van TOA even gesproken (Eye-D), aangezien dit mijn oude leraar Engels is van de middelbare school, haha. Zagen voorin al dat het druk was met Hardtraxxers, dus dat was toevallig. Job even snel officieel ontmoet en hierna verder gegaan met ons rondje langs alle stages en, na overal even gekeken te hebben en even bij de White gebleven te zijn, even een goede bak noodles gegeten en met een groepje bekenden gemeet. Hierna ging de rest van de groep naar Powerhour en ben ik naar NSCLT gegaan. Prima set (te lang gewacht met dit verslag om tot in detail op nummers in te gaan) en het was hier vooral erg gezellig. Al snel bij een ander groepje aangesloten en na een half uur kwam mijn eigen groepje ook weer terug van Powerhour. Toen NSCLT klaar was waren er ondertussen zoveel bekenden en was het zo gezellig dat we ook nog maar bij Max Enforcer zijn gebleven. Om 6 uur naar de Purple gelopen voor Ecstatic en na een half uurtje naar de Silver voor een stukje TOA, wat eigenlijk ook wel erg dik was. Om 7 uur ben ik in mijn eentje weer terug naar de UV gegaan omdat ik Andy SVGE graag wilde zien. geen spijt van gehad want dit was erg lekker :love: . De rest sloot hier ook al snel aan en we hebben na Andy SVGE nog het laatste half uur van Prefix & Density meegepakt. Soundwaves (L) . Hier begon een beetje het gat in mijn timetable, dus na een kwartiertje Apexx maar even naar Mashup Jack gelopen. Hier stond het geluid helaas erg zacht vergeleken met begin de middag, dus hier eigenlijk vooral geouwehoerd. Daarna even gaan kijken bij Unresolved, maar hier was het echt mokerdruk en ik vond het ook maar een beetje kut qua muziek. Besloten om even te gaan techno'en bij de Big Chill en op tijd terug te gaan voor Mind Dimension, waar het, GELUKKIG, helemaal leegstroomde na Unresolved. Veruit de dikste set van de zaterdag gehad, godverdomme dit was vet. Denk dat het meeste hier al over is gezegd, maar het uurtje vloog echt voorbij en heerlijk alle planken uit de vloer staan maaien. Losgaan gehalte lag, zoals vorig jaar bij Vazard, ook heerlijk hoog en heerlijke platen voorbij horen komen als The Debt, E-Volve, Haters, Roll Up, Time Has Come en zijn nieuwe Humble bootleg :drool: . Hierna nog even bij de eettentjes gehangen bij de Magenta en tussen 12 en 1 de Magenta in gegaan voor het eerste deel van de afterparty. Werd erg goed gedraaid, sfeer zat er ook heerlijk in met al die euforische platen en het geluid stond naar mijn idee ook een stuk harder dan vorig jaar tijdens de after. Hierna naar Phuture Noize gegaan, waar de sfeer links midden nog meer dan prima was. Wel wat warm in de tent, maar ook hier stond het geluid volgens mij nog wel een stuk harder dan andere jaren. Na Phuture Noize nog even bij Alpha Twins gebleven. Dit was maar een beetje kut, dus naar de tent gegaan en nog lekker bij de tent geafterd.

Die nacht 3 uurtjes geslapen (niet verwacht) en was eigenlijk wel erg fit. De tent alvast opgeruimd en naar de auto gebracht. De rest ging nog even terug naar de camping en ik besloot om alvast naar Delete te gaan, waar ik helaas pas om kwart over 1 aan kwam. Hier wat vrienden gemeet die alleen op zondag kwamen en nog even een half uur volle por gegaan bij Delete (Take it Back (L) ). Verrassend genoeg ging het losgaan meteen al weer als vanzelf en dit is de rest van de dag zo gebleven ook. Scheelt toch echt heel veel als je iets van slaap mee kan pakken. Na Delete nog even bij SZP gebleven om wat bij te praten met de zondaggangers en toen even bij Tuneboy wezen kijken. Platen als Rage en Angels gehoord, dus maar even snel wat gaan eten (wil onderhand wel eens wat anders horen dan de standaard classic hitjes) en daarna naar de Indigo voor Degos & Re-Done vs Myst. Hier eigenlijk maar even gebleven omdat ik het er veel te druk vond (jammer genoeg), dus toen naar de UV voor Audiotricz vs Adrenalize. Prima euforisch setje (ook al was het misschien wat standaard). Veel drukker dan op de zaterdag, maar wel erg gezellig. Na deze set naar de Blue gelopen voor B-Front. En godverdomme. :drool: . Openen met Eternal Voice en What We Are. Heerlijke set. Na B-Front de laatste plaat van Donkey Rollers nog meegepakt wat, verhip, weer What We Are was :drool: . Toen, samen met Mind Dimension, de set van het weekend: TCC. Alles wat ik wilde horen denk ik wel gehoord, met als hoogtepunten The Hard Way, Soul Train, Road Warrior, And It Goes, The Battle, Android en The Chief (L) . Dit is wat ik willen horen op Classic feesten: tracks die je niet meer zo vaak/nooit meer hoort, ipv altijd maar dezelfde hitjes. Nog een aantal keren naar mid-voor gegaan, waar de sfeer ook echt geweldig was. Hierna volledig gesloopt, dus in het kwartiertje pauze tot aan de legends snel een saté naar binnen gewerkt (erg lekker, maar 3 stokjes voor 3 muntjes is natuurlijk belachelijk), Helicaze snel ontmoet en links-midden voor de bar een plekje gevonden bij de main. Hier nog 3 uur lang staan genieten, ook al vond ik het qua aankondigingen en DJ's een beetje rommelig en niet goed te volgen. Desalniettemin erg fijn, met als een van de hoogtepunten Radiance ~een kwartier voor het einde. Die blijft zó fijn. Na de eindshow op het gemakje de laatste spullen op de camping opgehaald en echt snoei, maar dan ook echt snoeihard natgeregend richting de auto gegaan en rond half 4 weer in het Zeeuwse aangekomen.

Al met al mijn beste Defqon weekend tot nu toe (misschien wel beste weekend tot nu toe) en de heimwee is real.

Anthor schreef:
De undercover beveiliging die me aanspraken (man en vrouw) waren niet onopgemerkt gebleven want zag op Facebook een aantal posts voorbij komen waarbij werd gewaarschuwd.
.

Deze 'fijne' vent op zondag ook nog een aantal keer bij de Blue over de WC's zien struinen. Zat nog lekker naar mijn lul(letje) te kijken toen ik bij een pispaal stond, zo erg was die er op uit. Lul.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2017 10:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Anthor schreef:
Hekzitter heeft me na T.C.C. nog aan iemand voorgesteld maar ik weet niet meer wie dat was en UrbanDesigner stond er naast maar die was te druk in gesprek met een chick dus die heb ik maar niet gestoord.


Ja aan Helicaze (de belgen) en aan Hard4Us. Snap dat je na 3 dagen Defqon niet meer zo helder bent. Mooie vent ben je ook :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2017 10:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:
Anthor schreef:
Hekzitter heeft me na T.C.C. nog aan iemand voorgesteld maar ik weet niet meer wie dat was en UrbanDesigner stond er naast maar die was te druk in gesprek met een chick dus die heb ik maar niet gestoord.


Ja aan Helicaze (de belgen) en aan Hard4Us. Snap dat je na 3 dagen Defqon niet meer zo helder bent. Mooie vent ben je ook :lol: :lol:

Praatte ik met chicks :P ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2017 10:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

urbandesigner schreef:
Hekzitter schreef:
Anthor schreef:
Hekzitter heeft me na T.C.C. nog aan iemand voorgesteld maar ik weet niet meer wie dat was en UrbanDesigner stond er naast maar die was te druk in gesprek met een chick dus die heb ik maar niet gestoord.


Ja aan Helicaze (de belgen) en aan Hard4Us. Snap dat je na 3 dagen Defqon niet meer zo helder bent. Mooie vent ben je ook :lol: :lol:

Praatte ik met chicks :P ?


Nee met Hard4Us. Je bent niet altijd je lul achterna aan het lopen vriend :lol:
Vorige  1 ... 162, 163, 164, 165, 166, 167, 168 ... 186  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten