Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 167, 168, 169, 170, 171, 172, 173 ... 186  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2017 15:24 
 
Hardtraxx Newbie

Vraag me wel is af wat die buitenlanders vinden van de mensen/sfeer bij bv T.C.C. of Mind Dimension set. Lijkt mij dat ze niet erg bekend zijn met die muziek en ook niet echt met dat beukgehalte.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2017 16:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Joey schreef:
TSFH schreef:
Joey schreef:
Wist niet dat Zany en B-Front een kledingwinkel hadden geopend. :huh:

Afbeelding


Waar kan je die enquete invullen?

Kreeg een mailtje ervoor.


Heb je een linkje? Ik wil m ook invullen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2017 16:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Is op basis van je e-mailadres als een soort referral link. Denk dus niet dat dat kan.

Bij dezen alsnog: https://qre.hugo.events/qre/defqon1?email="emailadreshier"

Aanhalingstekens weglaten, geen toevoegingen. Vorig jaar was het ook zo'n vage link/e-mail na afloop, neem dus aan dat het wel legit is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2017 16:33 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Joey schreef:
Is op basis van je e-mailadres als een soort referral link. Denk dus niet dat dat kan.

Bij dezen alsnog: https://qre.hugo.events/qre/defqon1?email="emailadreshier"

Aanhalingstekens weglaten, geen toevoegingen. Vorig jaar was het ook zo'n vage link/e-mail na afloop, neem dus aan dat het wel legit is.


Ha, doet het inderdaad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2017 16:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

RoyAPO schreef:
MelvinFR schreef:
RoyAPO schreef:
Mensen ik heb een goeie oplossing voor het dagjes mens probleem. Ga gewoon vooraan staan. Daar sta je vrijwel altijd tussen de liefhebbers en heb je totaal geen last van die mensen. Sta zelf ook meer dan de helft van de tijd vooraan omdat ik het op andere plekken vaak ook te saai vind. Er zijn daarnaast ook zat andere plekken waar je tussen leuke Mensen kan staan. Doe er een beetje moeite voor en stop met zeuren over de dagjesmensen. Heb er werkelijk nooit last van :thumbup:


bedank

Alsjeblieft Melvin! Jij staat natuurlijk ook altijd achteraan :P


Snap niet wat er zo leuk is aan vooraan staan. Je krijgt veel minder mee van de lichtshow, je staat hutje mutje op elkaar zodat je niet normaal kan snoeien en 9 van de 10 keer heb je wel een of andere halve gare met zo'n kutvlag voor je bakkes. Sta zelf meestal lekker een beetje rond het midden/zijkant vlakbij de bar. Dan heb ik nog wat lebensraum om los te kunnen gaan en dan kan ik alsnog gehydrateerd blijven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2017 16:58 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

In de blue regelrecht naar de linkerkant gelopen. Het was er een stuk rustiger, naast de bar en ze bliezen lucht de tent in. Enige nadeel is het pissen. Bij de andere stages altijd in het midden gestaan en achteraan; goed geluid :) En ik sta ook vrij veel stil, maar dat betekent niet dat ik geen liefhebber ben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2017 17:10 
 
Hardtraxx Elite

Spalken schreef:
Snap niet wat er zo leuk is aan vooraan staan. Je krijgt veel minder mee van de lichtshow, je staat hutje mutje op elkaar zodat je niet normaal kan snoeien en 9 van de 10 keer heb je wel een of andere halve gare met zo'n kutvlag voor je bakkes. Sta zelf meestal lekker een beetje rond het midden/zijkant vlakbij de bar. Dan heb ik nog wat lebensraum om los te kunnen gaan en dan kan ik alsnog gehydrateerd blijven.


Liefhebbers.

Vooraan staan juist super weinig mensen als je links of rechts staat. :aww:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2017 17:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb op elk feest vooraan alle ruimte. Achteraan is juist de plek waar het vaak onnoemelijk druk is. Ik heb het nu ook niet alleen over Defqon maar feesten in het algemeen. Vooraan is de sfeer (vaak op raw/classics feesten) altijd veel beter. Lichtshow kan me vaak weinig schelen. Alleen bij een feest als Qlimax zou ik niet graag vooraan gaan staan, dan wil ik wel kunnen genieten van de lampjes en lasers.

En inderdaad links en rechts voor is de plek to be
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2017 17:45 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Eens, heb echt een pleurishekel aan achteraan staan. Met Qlimax ook het hele feest linksvoor gestaan en alle ruimte gehad + topsfeer, terwijl je verder naar achter als een stel sardientjes tegen elkaar gepropt stond. Oja en eerder bij de bar is ook erg belangrijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2017 18:31 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Rechtsvoor hadden we ook alle ruimte, echter stond het geluid hier enorm kut afgesteld. Hoe meer je naar het midden ging, hoe beter het geluid werd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2017 19:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker



dit was toch wel mijn hoogtepunt van defqon 2017

en de set van Regain vs Rebelion
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2017 19:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

1:47 :oh:

Die zijn godverdomme niet verkeerd
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2017 19:36 
 
Hardtraxx Veteran

Altijd links (en soms rechts) voor inderdaad. Het geluid lekker hard, sfeer vaak top, en minder last van de lichten. Want ik heb echt een tyfus tering hekel aan al die felle lichten in me bakkes. Die stroboscoop knipper lichten mogen ze wat mij betreft ook direct afschaffen. Achterin is het vaak drukker, warmer en geluid zachter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2017 19:51 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

DVA schreef:
dit was toch wel mijn hoogtepunt van defqon 2017
en de set van Regain vs Rebelion


Vet alleen abnormaal druk.
Mensen ging spontaan op de containers klimmen.
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2017 19:56 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Sjorz schreef:
DVA schreef:
dit was toch wel mijn hoogtepunt van defqon 2017
en de set van Regain vs Rebelion


Vet alleen abnormaal druk.
Mensen ging spontaan op de containers klimmen.
Afbeelding

Wow. Was bij Regain vs Rebelion omdat een maatje van me Pools/Regain-fan is en ik Rebelion wel eens live wilde horen. Vond er naar verwachting muzikaal niks aan (verder goed vermaakt tho) maar had helemaal niet door dat het zo druk was :surrender: Wij stonden beetje midden, op stuk of 5 meter van de stage. Geen last van drukte.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2017 21:40 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

DVA schreef:


dit was toch wel mijn hoogtepunt van defqon 2017

en de set van Regain vs Rebelion

Wat een geweldig weekend moet je dan gehad hebben, ik ben jaloers
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2017 21:56 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Paling schreef:
ik ben jaloers


Snap ik
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2017 22:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RoyAPO schreef:
1:47 :oh:

Die zijn godverdomme niet verkeerd


Dat zijn nog eens tetten
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2017 23:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Push-up. Klein zijn ze niet nee maar zo lijken ze wel 'n stuk groter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2017 23:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

boeit niet, zou d'r alsnog doen
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2017 00:03 
 
Hardtraxxer

Sjorz schreef:
DVA schreef:
dit was toch wel mijn hoogtepunt van defqon 2017
en de set van Regain vs Rebelion


Vet alleen abnormaal druk.
Mensen ging spontaan op de containers klimmen.
Afbeelding


Ik kwam aan en ik zag die drukte ik dacht faaaack. Me maatjes stonden redelijk vooraan en eenmaal daar aangekomen was daar echt een zee van ruimte. Dus inderdaag als het echt heel druk is kan je beter vooraan staan want mensen denken vaak van "het is achteraan al druk dus zal vooraan nog 2x erger zijn"
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2017 08:29 
 
Hardtraxxer

makrooy schreef:
kegel77w schreef:
makrooy schreef:
Mijn dieptepunt van wat ik zag was een koppel die zo'n Q-dance lucht bal mee wouden nemen. Maar eerst moest alle lucht eruit. Hebben dus hele zondagavond show erop gezeten om alle lucht eruit krijgen. Wat was dat triest om aan te zien zeg.


Was dit toevallig linksvoor bij de speaker tegen t hekje aan?


Het was wel linksvoor op het heuveltje, niet helemaal tegen het hekje aan tho.


Die heb ik ook gezien ja.. diep triest :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2017 08:31 
 
Hardtraxxer

Spalken schreef:
Snap niet wat er zo leuk is aan vooraan staan. Je krijgt veel minder mee van de lichtshow, je staat hutje mutje op elkaar zodat je niet normaal kan snoeien en 9 van de 10 keer heb je wel een of andere halve gare met zo'n kutvlag voor je bakkes. Sta zelf meestal lekker een beetje rond het midden/zijkant vlakbij de bar. Dan heb ik nog wat lebensraum om los te kunnen gaan en dan kan ik alsnog gehydrateerd blijven.



Ik vond zondagavond juist dat je meer ruimte had, hoe verder je naar voren stond.
Ter hoogte van de bar links stond iedereen hutje mutje op elkaar. Liep je nog een stukje verder naar voren had je alle ruimte links op de heuvel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2017 10:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hee leuk, gejank over dagjesmensen, doen we dat tegenwoordig weer ja? :D

Henk-Jan schreef:
ULTIMO schreef:
Zaterdag stonden er dus wel een hoop stil en een beetje te ouwenhoeren alsof ze in 't cafe stonden.

Hahaha godverdomme wat balen zeg. Dit is echt wel iets wat echt verschrikkelijk kut is. Jezus je zal het maar zien.


Dit dus :lol: hoe durven ze het gezellig te hebben :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2017 10:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Sjorz schreef:
DVA schreef:
dit was toch wel mijn hoogtepunt van defqon 2017
en de set van Regain vs Rebelion


Vet alleen abnormaal druk.
Mensen ging spontaan op de containers klimmen.
Afbeelding


Ik vind dit nog steeds vrij vreemd van Q-dance, zowel de omvang van de Indigo stage als de line-up die ze daar plaatsen. De stage zag er tof uit, maar niet praktisch. Er was vrijwel geen 'uitloop' mogelijkheid naar achter toe waardoor grote drukte niet op te vangen was.

En zelf ben ik geen fan van Rebelion, maar je weet toch dat die gasten populair zijn? Dag ervoor stonden ze nota bene in de blue.
Ook bij Degos & Re-done vs Myst was het al bommetje vol.
Vorige  1 ... 167, 168, 169, 170, 171, 172, 173 ... 186  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten