Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 177, 178, 179, 180, 181, 182, 183 ... 186  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2017 18:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

LV1 schreef:
Pipa schreef:
Wacht nog altijd met smart op die Dr Peacock set


Die intro met de piano :loving:

Niet geüpload :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2017 22:12 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hopelijk omdat Q-dance de set met beelden erbij op youtube wil gooien :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2017 10:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb die intro gefilmd en op YouTube gezet, daar reageerde Peacock wel onder.

Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2017 10:46 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wat goud :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2017 10:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nou gvd dat ik toch van Frenchcore het kippenvel tot op het bot kan krijgen van een LQ filmpje waar ik niet bij was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2017 13:50 
 
Hardtraxx Veteran

Dat die set niet online komt vind ik echt heel jammerlijk. Voor mij de set die ik wilde hebben van het weekend
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2017 14:24 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Bastiaandp schreef:
LV1 schreef:
Hopelijk omdat Q-dance de set met beelden erbij op youtube wil gooien :whistle:


Denk dat die niet online komt, omdat peacock dit erg exclusief wilt houden. Beetje zoals blademasterz op qlimax ook niet online kwam.


Denk dat de set van Peacock DE set is om met beelden online te gooien. Zoveel mensen die dit willen herbeleven en alles. Als je dit online gooit heb je de achterban nog meer achter je staan. Niet online gooien staat uiteraard voor het tegenovergestelde.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2017 14:26 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ook geen Delete :cry: :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2017 14:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Peacock in Concert was voor mij de set van de zaterdag. Man man wat heb ik daar genoten, gelachen en me vermaakt :D. Hoop heel erg dat deze act ook op Qlimax staat. Denk dat genoeg mensen dit wel zien zitten aan de volle tent op Defqon te zien

Ook de set op Unlocked van 1 uur was erg leuk. De violistes voegen echt wat toe aan de beleving van de set
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2017 14:41 
 
Hardtraxx Veteran

RoyAPO schreef:
Peacock in Concert was voor mij de set van de zaterdag. Man man wat heb ik daar genoten, gelachen en me vermaakt :D. Hoop heel erg dat deze act ook op Qlimax staat. Denk dat genoeg mensen dit wel zien zitten aan de volle tent op Defqon te zien

Ook de set op Unlocked van 1 uur was erg leuk. De violistes voegen echt wat toe aan de beleving van de set


Die mensen gaan niet naar Qlimax Roy

Ja er zijn er vast een paar die ook Qlimax leuk vinden maar de echte Peacock fans gaan niet van 22:00 tot 6:00 naar Hardstyle luisteren, in elk geval dat maak je mij niet wijs
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2017 15:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
RoyAPO schreef:
Peacock in Concert was voor mij de set van de zaterdag. Man man wat heb ik daar genoten, gelachen en me vermaakt :D. Hoop heel erg dat deze act ook op Qlimax staat. Denk dat genoeg mensen dit wel zien zitten aan de volle tent op Defqon te zien

Ook de set op Unlocked van 1 uur was erg leuk. De violistes voegen echt wat toe aan de beleving van de set


Die mensen gaan niet naar Qlimax Roy

Ja er zijn er vast een paar die ook Qlimax leuk vinden maar de echte Peacock fans gaan niet van 22:00 tot 6:00 naar Hardstyle luisteren, in elk geval dat maak je mij niet wijs


Peacock is ook buiten de frenchcore/hardcore scene heel populair. De echte peacock fans zullen niet naar qlimax gaan, maar ik denk dat veel mensen die geen 'echte peacock fans' zijn die naar qlimax gaan een peacock afsluiter wel kunnen waarderen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2017 15:41 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

LV1 schreef:
ErikZ schreef:
RoyAPO schreef:
Peacock in Concert was voor mij de set van de zaterdag. Man man wat heb ik daar genoten, gelachen en me vermaakt :D. Hoop heel erg dat deze act ook op Qlimax staat. Denk dat genoeg mensen dit wel zien zitten aan de volle tent op Defqon te zien

Ook de set op Unlocked van 1 uur was erg leuk. De violistes voegen echt wat toe aan de beleving van de set


Die mensen gaan niet naar Qlimax Roy

Ja er zijn er vast een paar die ook Qlimax leuk vinden maar de echte Peacock fans gaan niet van 22:00 tot 6:00 naar Hardstyle luisteren, in elk geval dat maak je mij niet wijs


Peacock is ook buiten de frenchcore/hardcore scene heel populair. De echte peacock fans zullen niet naar qlimax gaan, maar ik denk dat veel mensen die geen 'echte peacock fans' zijn die naar qlimax gaan een peacock afsluiter wel kunnen waarderen.


Dat dacht men ten tijde van Partyraiser ook, en die zaal was binnen no time een stuk leger.

Frenchcore/Terror/Uptempo werkt niet op Qlimax.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2017 15:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Partyraiser is wel meer herrie dan peacock. Peacock z'n muziek bevat tenminste nog beetje muzikaliteit :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2017 15:54 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

RoyAPO schreef:
Partyraiser is wel meer herrie dan peacock. Peacock z'n muziek bevat tenminste nog beetje muzikaliteit :P


:lol:

Peacock jat muziek en gooit er een Frenchcore kick onder bedoel je. Het is een andere stijl maar net zo simpel.

Wil je muzikaliteit. Zet Ophidian of Nosferatu er dan neer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2017 16:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jaa maar dat betekent nog niet dat het niet muzikaliteit bevat. Hij is zelf niet zo muzikaal nee doordat ie alles jat
Tuurlijk zijn die muzikaler maar ik vergeleek het ook alleen met partyraiser
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2017 16:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat Peacock In Concert lijkt mij ook wel vet hoor, als ik die filmpjes zo zie.
Ik heb het liefste helemaal geen hardcore, maar als het dan toch moet dan kan ik - als niet-hardcore/frenchcore-liefhebber - me wel vermaken op Peacock.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2017 17:19 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Als enigszins hardcore liefhebber, zie ik 1000000000x liever Miss K8, Nosferatu of Ophidian dan die simpele meuk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2017 17:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Als enigszins hardcore liefhebber, zie ik 1000000000x liever Miss K8, Nosferatu of Ophidian dan die simpele meuk.


Als casual af en toe hardcore luisteraar ben ik het hier helemaal mee eens :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2017 17:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als Ophidian daar staat cum ik heel mijn broek vol. Peacock in concert zou vet zijn voor het idee, maar ik vind frenchcore gewoon echt veel te simpel net zoals ik uptempo simpel vind. Trekt ook veel simpel volk aan (ja ik trap hier op sommige tere zieltjes).
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2017 18:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja frenchcore is simpel en het trekt ook simpele mensen aan. Maar het 'in concert' gegeven krikt het niveau wat omhoog. Het is toch helemaal goud als je Now We Are Free, River Flows In You en Time bijv door het GelreDome hoort met die show erbij :worship:.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2017 18:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RoyAPO schreef:
Ja frenchcore is simpel en het trekt ook simpele mensen aan. Maar het 'in concert' gegeven krikt het niveau wat omhoog. Het is toch helemaal goud als je Now We Are Free, River Flows In You en Time bijv door het GelreDome hoort met die show erbij :worship:.


Het zou heel vet zijn als ze met een groot orkest zoiets zouden gaan doen (laatste half uur bijv.). Dit zou muzikaal gezien best te doen zijn en qua show is dat echt te ziek voor woorden, maar nogmaals: Ik zit niet op frenchcore te wachten als afsluiter... Maar muzikaal gezien zou het wel gaaf zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2017 18:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Echt geen Frenchcore op Qlimax, hou is op man. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2017 18:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RoyAPO schreef:
Ja frenchcore is simpel en het trekt ook simpele mensen aan.


Ik word simpel van jouw opmerkingen
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2017 18:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RoyAPO schreef:
Het is toch helemaal goud als je Now We Are Free, River Flows In You en Time bijv door het GelreDome hoort met die show erbij :worship:.


Nee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2017 18:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:x :x :lol:
Vorige  1 ... 177, 178, 179, 180, 181, 182, 183 ... 186  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten