Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50 ... 144  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2018 09:47 
 
Hardtraxx Veteran

@RTM93 Eigen artiesten hebben wel een streepje voor, dat is normaal in het wereldje. Aangezien hij volgens mij bij Wishlist zat van Q. Hetzelfde dat Bouncing Ball en dergelijke eerst op de Indigo stonden
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2018 09:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daan070 schreef:
5e jaar op rij naar een weekend Defqon! Heb er weer super veel zin in. :love: Nu ik de line-up zie begint het nog meer te kriebel.. Nog 92 dagen wachten....
Dit jaar voor het eerst op de camping, ben benieuwd hoe dat wordt. Decibel heb ik altijd in een tentje op de camping gestaan, sfeer is daar altijd goed, is dat ook met Defqon zo? Vergelijkbaar?
Heb trouwens ook een speciale Defqon Telegram groep, voor mensen die elkaar een beetje willen ophypen? Join here: https://t.me/joinchat/E7PB8EwJGHJCskZDYjiowg
Zijn nu nog een klein groepje maar verwachten dat dit snel groeit naar aanloop van Defqon. :thumbsup:

Nee sfeer is kut.
Alleen maar KETAA en Himmler roepers.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2018 09:53 
 
Hardtraxx Veteran

Pipa schreef:
@RTM93 Eigen artiesten hebben wel een streepje voor, dat is normaal in het wereldje. Aangezien hij volgens mij bij Wishlist zat van Q. Hetzelfde dat Bouncing Ball en dergelijke eerst op de Indigo stonden

Normaal niet raar, maar wel als de artiest in kwestie een aantal jaar geleden zomaar in eens stopt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2018 09:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat ik misschien wel nog droeviger vind is dat jebroer hier staat. Waar ging het mis?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2018 10:09 
 
Hardtraxx Newbie

urbandesigner schreef:
Daan070 schreef:
5e jaar op rij naar een weekend Defqon! Heb er weer super veel zin in. :love: Nu ik de line-up zie begint het nog meer te kriebel.. Nog 92 dagen wachten....
Dit jaar voor het eerst op de camping, ben benieuwd hoe dat wordt. Decibel heb ik altijd in een tentje op de camping gestaan, sfeer is daar altijd goed, is dat ook met Defqon zo? Vergelijkbaar?
Heb trouwens ook een speciale Defqon Telegram groep, voor mensen die elkaar een beetje willen ophypen? Join here: https://t.me/joinchat/E7PB8EwJGHJCskZDYjiowg
Zijn nu nog een klein groepje maar verwachten dat dit snel groeit naar aanloop van Defqon. :thumbsup:

Nee sfeer is kut.
Alleen maar KETAA en Himmler roepers.


Ok, apart volk dus? Jij staat er ook?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2018 10:15 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:
wootum schreef:
Zie nu de LU pas, maar hij is weer heerlijk!! Ga me hier weer uitermate vermaken :cool:


Onder welke steen kom je dan vandaan vraag ik mij dan af? :lol:

Ik zit momenteel een maand in Australiƫ, in een gebied waar nauwelijks wifi is ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2018 10:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

sonnebloem schreef:
Wat ik misschien wel nog droeviger vind is dat jebroer hier staat. Waar ging het mis?


Is toch gewoon hardstyle, Lil Kleine ozu gekker zijn. Ik vind goud
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2018 10:27 
 
Hardtraxx Veteran

sonnebloem schreef:
Wat ik misschien wel nog droeviger vind is dat jebroer hier staat. Waar ging het mis?

Wat maakt dat eigenlijk uit? Dries Roelvink stond er 3 jaar geleden ook. Jebroer is gewoon freestyle
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2018 10:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Hekzitter schreef:
wootum schreef:
Zie nu de LU pas, maar hij is weer heerlijk!! Ga me hier weer uitermate vermaken :cool:


Onder welke steen kom je dan vandaan vraag ik mij dan af? :lol:

Ik zit momenteel een maand in Australiƫ, in een gebied waar nauwelijks wifi is ;)


Dan heb ik niets gezegd! Wel vet joh!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2018 10:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pipa schreef:
sonnebloem schreef:
Wat ik misschien wel nog droeviger vind is dat jebroer hier staat. Waar ging het mis?

Wat maakt dat eigenlijk uit? Dries Roelvink stond er 3 jaar geleden ook. Jebroer is gewoon freestyle


Ja naja, Dries Roelvink zou ik nog meer als grappige act kunnen zien. Dit is gewoon treurig naar mijn mening :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2018 10:36 
 
Hardtraxx Veteran

Hij heeft gewoon een aantal freestyle nummertjes dus het verbaast mij niet. Het is commercieel maarja er staan honderden andere namen
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2018 10:39 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

sonnebloem schreef:
Pipa schreef:
sonnebloem schreef:
Wat ik misschien wel nog droeviger vind is dat jebroer hier staat. Waar ging het mis?

Wat maakt dat eigenlijk uit? Dries Roelvink stond er 3 jaar geleden ook. Jebroer is gewoon freestyle


Ja naja, Dries Roelvink zou ik nog meer als grappige act kunnen zien. Dit is gewoon treurig naar mijn mening :/


Het is de White, waar Partysquad en Yellowclaw ook hebben gestaan. Het is precies de zelfde muziek als dat er normaliter in de White wordt gedraaid.

Niks vreemds of treurigs aan.

Ik vind de muziek in de Yellow ook niks maar het boeit dan toch ook niet wie er staat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2018 10:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Blij dat er van die acts als Jeboer staan, scheelt weer een act minder m.b.t. keuzestress :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2018 11:05 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ach. Ben ook geen fan van JeBroer. Maar die heeft het afgelopen jaar gewoon een aantal kneiters van een hits gehad en dan is het toch redelijk verdiend dat je op een (freestyle)stage wordt geboekt op Defqon vind ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2018 11:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik zie het probleem ook niet zo, vind veel nummers van Jebroer best leuk zelfs. Genoeg nummers die prima op de white passen, kan gerust 30 minuutjes vullen lijkt me.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2018 11:29 
 
Hardtraxx Veteran

Exact alles wat hierboven is omschreven
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2018 12:22 
 
Hardtraxx Addict

Vitality schreef:
Waarom niet?
Ik vond het destijds wel een mooie toevoeging, zeker als je zoals ik geen weekend gaat.

Heerlijk op zondag uitbrakken op de bank met Bass Modulators op de closing toen! :loving:

Simpel. Stop geld in het festival (de mensen die betaald hebben) en niet in mensen die thuis zitten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2018 12:29 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zit Defqon.1 Legends van vorig jaar terug te kijken. Vraag mij nog steeds af waarom die ene gast van Alpha2 met een rugzak daar staat en die andere waarschijnlijk weer aan de verboden middelen heeft gezeten.

Met deze LU kan ik gvd niet wachten gvd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2018 12:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

heggenschaar schreef:
Simpel. Stop geld in het festival (de mensen die betaald hebben) en niet in mensen die thuis zitten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2018 12:50 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Jopsterz schreef:
Vraag mij nog steeds af waarom die ene gast van Alpha2 met een rugzak daar staat en die andere waarschijnlijk weer aan de verboden middelen heeft gezeten.


Ja het zijn bijzondere jongens op dat gebied :D Heb ze al vaker aardig onder invloed gezien/zien draaien.. Of het slim is als artiest zijne, misschien niet maar als persoon denk ik laat ze lekker :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2018 12:52 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik vraag me af waarom Max Enforcer mainstage staat, hoort vrij weinig kwa muziek van hem?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2018 13:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Goldenstyle schreef:
Ik vraag me af waarom Max Enforcer mainstage staat, hoort vrij weinig kwa muziek van hem?


Maximum Force -> Max Enforcer -> anthem confirmed :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2018 13:39 
 
Hardtraxxer

Goldenstyle schreef:
Ik vraag me af waarom Max Enforcer mainstage staat, hoort vrij weinig kwa muziek van hem?


(Max Enforcer & ANDY SVGE - Deep'r feat. Heavynn)Dit is wel een fijne plaat. Staan beide op de mainstage.
is maar 1 plaat dus dat is te weinig idd
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2018 13:49 
 
Hardtraxx Addict

Exterkate schreef:
heggenschaar schreef:
Simpel. Stop geld in het festival (de mensen die betaald hebben) en niet in mensen die thuis zitten.


Waarom zo simpel denken? Zo'n livestream trekt weer enorm veel mensen online aan. Nog meer naamsbekendheid. En er zijn ook mensen die niet kunnen of simpelweg niet aan een ticket zijn gekomen. Is voor die mensen toch tof dat ze er toch nog een beetje bij zijn? Ik was er 3 jaar geleden niet bij vanwege tentamens. Toen was ik blij met die stream! Daarnaast zijn er al grote organisaties die eraan denken om in de toekomst live content online aan te bieden tegenover een vergoeding. Kun je nu misschien wel denken dat zoiets niet werkt maar ik zie vette mogelijkheden in combinatie met VR :D

Naams bekendheid is groot zat. En nog steeds. Ik betaal 150 om er bij te zijn, dan verwacht ik dat geld in het festival gestopt word en niet in mensen die thuis zitten(ook al kunnen ze niet maar wilden wel) ze betalen niets.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2018 13:51 
 
Hardtraxx Veteran

Alsof je zwaar te kort komt op dit feest. Azijnpisser ben je ook Miwer. Ze mogen van mij die 2 euro van mij best aan dat besteden.
Vorige  1 ... 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50 ... 144  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten