Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68 ... 144  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2018 12:22 
 
Hardtraxx Veteran

Ik vind de file van Defqon niet echt een straf. Ik vermaak me altijd kosteloos met andere bezoekers daar. Q-Music foute party op en gaan!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2018 12:44 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Ben toch het liefst zo snel mogelijk op de camping en opgezet :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2018 12:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Ben toch het liefst zo snel mogelijk op de camping en opgezet :P

Inderdaad. De file is deel 1 van de ellende, instant dippen tot de tent staat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2018 13:10 
 
Hardtraxx Veteran

Pipa schreef:
Ik vind de file van Defqon niet echt een straf. Ik vermaak me altijd kosteloos met andere bezoekers daar. Q-Music foute party op en gaan!


Denk dat het vooral voor overige automobilisten is die van die route gebruik maken. Vooral dat kruispunt bij die brug staat dan muur en muur vast. Als je er geen weet van hebt en je moet ergens snel zijn dan kom je van een koude kermis thuis :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2018 13:11 
 
Hardtraxx Veteran

Alm1ghty schreef:
Broken Balance schreef:
Ben toch het liefst zo snel mogelijk op de camping en opgezet :P

Inderdaad. De file is deel 1 van de ellende, instant dippen tot de tent staat.


Maar als ie dan staat, je gooit je campingstoel open en je trekt al zittend een biertje open :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2018 13:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Alm1ghty schreef:
Broken Balance schreef:
Ben toch het liefst zo snel mogelijk op de camping en opgezet :P

Inderdaad. De file is deel 1 van de ellende, instant dippen tot de tent staat.

trekt al zittend een biertje open :love:

Ja en de rest
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2018 13:57 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Alm1ghty schreef:
ErikZ schreef:
Alm1ghty schreef:
Inderdaad. De file is deel 1 van de ellende, instant dippen tot de tent staat.

trekt al zittend een biertje open :love:

Ja en de rest


Broek open en zo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2018 14:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vorig jaar voor het eerst een weekend geweest. Tering wat werd ik leip bij dat aanschuiven zeg :lol: Hopelijk dit jaar eerder vertrekken. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2018 14:44 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Alm1ghty schreef:
Ja en de rest

:lol: toch nog ff de kans gegrepen om te benadrukken zie ik
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2018 15:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Elk jaar ook standaard dat er, ondanks dat het verkeer met 10 km/h gaat, auto's op elkaar rijden waardoor het nog langer duurt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2018 15:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik probeer altijd zo lang mogelijk te wachten met het open trekken van mijn eerste pint en dan wordt het nog moeilijker gemaakt. Aantal jaren geleden direct begonnen met zuipen bij het weg rijden thuis. In de buurt van het terrein was mijn voorraad al op, komen we dus ook nog eens in die file te staan. Toen ook maar bier van Ramon opgezopen en uiteindelijk toeterlam nog die tent op moeten zetten.
Sinds dat jaar probeer ik zo lang mogelijk te wachten met zuipen. Ook voor Ramon, want dat was toen echt geen pretje voor hem om samen die tent op te zetten. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2018 15:21 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Ik probeer altijd zo lang mogelijk te wachten met het open trekken van mijn eerste pint en dan wordt het nog moeilijker gemaakt. Aantal jaren geleden direct begonnen met zuipen bij het weg rijden thuis. In de buurt van het terrein was mijn voorraad al op, komen we dus ook nog eens in die file te staan. Toen ook maar bier van Ramon opgezopen en uiteindelijk toeterlam nog die tent op moeten zetten.
Sinds dat jaar probeer ik zo lang mogelijk te wachten met zuipen. Ook voor Ramon, want dat was toen echt geen pretje voor hem om samen die tent op te zetten. :lol:


:lol: . Godver met 12 bier in je kraag met zijn 2en een 5 persoons tent opzetten. En dan ben ik al strontchagrijnig omdat we 4 uur daarvoor al van huis zijn vertrokken. Genieten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2018 15:39 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik zit er eigenlijk aan te denken om met een caravan op de parking te gaan staan.
Als niemand wil bobben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2018 20:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha ja altijd dat moment dat de tent opgezet moet worden. Ik heb gelukkig van die in de lucht gooi tentjes. Onwijs praktisch, alleen op het moment van inpakken was het super kut. Gelukkig was daar de vriendin van Helicaze als heldin in nood, want met Tim was niets meer mee aan te poten met die jongen :lol:
De partytent opzetten was ook een heel ding. Het afbreken daarentegen ging vrij makkelijk haha. Alleen weet ik niet meer hoe dat gebeurt is...
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2018 22:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

zeke schreef:
Ik zit er eigenlijk aan te denken om met een caravan op de parking te gaan staan.
Als niemand wil bobben.


Bespaar je de moeite want het is niet toegestaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2018 23:04 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Nee uiteraard is dat niet toegestaan.
Maar ik heb toch al meerdere keren daar campers en caravans gezien.

Beetje schijt aan hebben en een mooi verhaal ophangen, die lui van traffic support weten ook niet alles ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2018 22:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Iemand nog ergens op een koningsdagfeest een anthem gehoord?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2018 14:11 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

SZP mixte op hardfest ergens defqon 1 in hun set maar hier werd vervolgens niets mee gedaan dacht ik? Tease ofzo?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2018 14:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Danny Phantom schreef:
SZP mixte op hardfest ergens defqon 1 in hun set maar hier werd vervolgens niets mee gedaan dacht ik? Tease ofzo?


Devin Wild en Sound Rush hebben dit ook al op zo'n manier gedaan. Klinkt een beetje als een soort vooropgezet plan waaruit er of meerdere Arnhems zijn of een anthem van hen 3 (zou best vet zijn). Of geen van dit allen en het blijkt GPF te zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2018 14:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Headhunterz mixte dat ook in op kingsland Groningen. Vervolgens zei die "It's time for the classics, zing maar mee! .....uh als je het kent" xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2018 15:37 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hoorde SZP het ook al in mixen inderdaad, verbaasde me wel dat er vervolgens niks kwam.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2018 17:47 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Grappig hoe Q de spanningsboog weer zo hoog weet te krijgen. Dit is natuurlijk afgesproken werk. Iedereen zn oren gespitst zodra er een defqon vocal voorbij komt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2018 18:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat zal dan ook de reden zijn dat Sound Rush de laatste tijd weer zo vaak die Defqon.1 tool draait. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2018 21:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zou wel een keer leuk zijn om van elke tent een remix te horen van één artiest die daar draait en dit vervolgens als 2e CD verkopen samen met de overige Defqon Cd's.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2018 22:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:
Haha ja altijd dat moment dat de tent opgezet moet worden. Ik heb gelukkig van die in de lucht gooi tentjes. Onwijs praktisch, alleen op het moment van inpakken was het super kut. Gelukkig was daar de vriendin van Helicaze als heldin in nood, want met Tim was niets meer mee aan te poten met die jongen :lol:
De partytent opzetten was ook een heel ding. Het afbreken daarentegen ging vrij makkelijk haha. Alleen weet ik niet meer hoe dat gebeurt is...


Zo'n partytent is ook een portie ellende zeg. Dat ding van ons is heel het weekend steeds bijna weggewaaid.
Vorige  1 ... 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68 ... 144  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten