Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69 ... 144  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2018 23:04 
 
Hardtraxxer

Over dat hele verkeersverhaal: heb verbaast me wel dat Q niet gewoon pendelbussen inzet naar lelystad NS ofzo. Werkte met lowlands ook altijd prima, hoewel ik daar sinds 2009 niet meer ben geweest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2018 09:20 
 
Hardtraxx Veteran

Spalken schreef:
Hekzitter schreef:
Haha ja altijd dat moment dat de tent opgezet moet worden. Ik heb gelukkig van die in de lucht gooi tentjes. Onwijs praktisch, alleen op het moment van inpakken was het super kut. Gelukkig was daar de vriendin van Helicaze als heldin in nood, want met Tim was niets meer mee aan te poten met die jongen :lol:
De partytent opzetten was ook een heel ding. Het afbreken daarentegen ging vrij makkelijk haha. Alleen weet ik niet meer hoe dat gebeurt is...


Zo'n partytent is ook een portie ellende zeg. Dat ding van ons is heel het weekend steeds bijna weggewaaid.


Meeste tenten waaien toch bijna weg :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2018 17:02 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Kaartje over voor de zaterdag. Mag weg voor de normale prijs. Stuur maar een berichtje bij interesse! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2018 12:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ach, in de file staan voor het festival maakt mij dus echt helemaal niks uit. Wanneer ik in de auto zit richting Defqon.1 dan weet ik dat het weer het mooiste weekend van het jaar gaat worden :loving:! Lekker een beetje muziek draaien in de auto om alvast in de stemming te komen. Daarna lekker de tent opzetten en dan een paar biertjes nuttigen om vervolgens naar the gatering te gaan! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2018 14:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ach als je in die file staat, het is mooi weer en kijkt even goed om je heen voor vrouwelijk schoon, heb je de tent zo staan
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2018 14:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:lol: :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2018 14:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

File op de heenweg is altijd wel vermakelijk, een hoop buitenlanders die naast auto's gaan rennen enzo. De file van het terrein af zondagnacht daarentegen :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2018 17:23 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

corneelwr schreef:
File op de heenweg is altijd wel vermakelijk, een hoop buitenlanders die naast auto's gaan rennen enzo. De file van het terrein af zondagnacht daarentegen :/

Vorig jaar een kwartier voor het einde weggegaan, en kon gewoon doorrijden...
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2018 18:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wootum schreef:
corneelwr schreef:
File op de heenweg is altijd wel vermakelijk, een hoop buitenlanders die naast auto's gaan rennen enzo. De file van het terrein af zondagnacht daarentegen :/

Vorig jaar een kwartier voor het einde weggegaan, en kon gewoon doorrijden...

Ja wij waren dan iets later omdat ik nog spullen bij de tent vandaan moest pakken, hooguit 20 min na afloop ingestapt ofzo. Hebben geloof ik anderhalf uur in de file gestaan op die parkeerplaats.. Maarja, wie plant er dan ook een herkansing in op maandag om 9:00 >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2018 20:37 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wij brengen meestal op zondagochtend al onze tenten en zooi naar de auto, zodat we direct na het vuurwerk naar de auto kunnen rushen. Heeft nog nooit problemen geven.

De heenweg heb ik helaas geen strategie voor, dat is gewoon kut.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2018 20:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Q heeft nu merchandise online met "Forever a warrior never a soldier" stukje tekst van het anthem wellicht? ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2018 21:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ElTigre schreef:
Q heeft nu merchandise online met "Forever a warrior never a soldier" stukje tekst van het anthem wellicht? ^^


cringe
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2018 21:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Als ekte rawsoldier voel ik me wel lichtelijk beledigd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2018 21:08 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Fanteria anthem confirmed
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2018 22:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Defqon dus maar mooi boycotten verdomme..... Soldier 4 life
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2018 22:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Delete & Chris One - W4RR10R wordt omgedoopt tot anthem

Chris one sluit de red stage af
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2018 09:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik moet eerlijk zeggen dat ik het de laatste tijd wel lekker vind om de zondagavond / zondagnacht lekker naar huis te gaan. Vaak is bij mij dan wel het beste er vanaf.
Die zondagnacht is op de camping toch over het algemeen een Walking Dead. Dan nog blijven is eigenlijk alleen maar om maximaal naar de klote te gaan. En ik heb er oprecht een hekel aan om maandagochtend alles op te ruimen, dat voelt echt als de hel op aarde. Zondagnacht in je eigen bed daarentegen.. :love: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2018 09:27 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Precies wat hierboven staat.

Vorige keer ook de tenten zondag ochtend in de auto gegooid en toen na Atmozfears naar de parkeerplaats gelopen en 00:00 thuis. Heerlijk gevoel om dan gewoon alles af te sluiten in je eigen bed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2018 10:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als ze nou eens wat meer campingactiviteiten voorzien zou die zondagnacht ook nog nut hebben. Vorig jaar eerste keer weekend gegaan maar wat een saaie bende was dat zeg op zondag na het feest. Gelukkig kun je nog wel wat lol trappen met je eigen groep, maar verder is het maar een tamme bedoeling helaas. Kijk daarom ook al erg uit naar m'n eerste weekend Decibel waar wel genoeg te doen is! ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2018 11:02 
 
Hardtraxx Veteran

Indy schreef:
Als ze nou eens wat meer campingactiviteiten voorzien zou die zondagnacht ook nog nut hebben. Vorig jaar eerste keer weekend gegaan maar wat een saaie bende was dat zeg op zondag na het feest. Gelukkig kun je nog wel wat lol trappen met je eigen groep, maar verder is het maar een tamme bedoeling helaas. Kijk daarom ook al erg uit naar m'n eerste weekend Decibel waar wel genoeg te doen is! ^^

Kwam omdat het wel nie ze hard regende
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2018 11:05 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Wat moet je nog doen na 3 dagen feesten dan xd Die 24/7 bar was altijd wel geniaal, maar zou niet weten wat voor 'activiteit' je nog zou moeten doen. Of afteren moet onder een activiteit vallen. De meeste activiteiten zijn ook overdag toch?

Maar idd, op maandagochtend opruimen en naar huis gaan is toch wel één van de meest deprimerende dingen die ik meegemaakt heb :lol: Heb de laatste keer ook gewoon alles laten staan op m'n kleren na, was er helemaal klaar mee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2018 11:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik snap ook nooit hoe mensen dat in godsnaam vol houden :P Ben altijd zo ontiegelijk gesloopt na al dat feesten/debiel doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2018 11:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Joey schreef:
Dat zal dan ook de reden zijn dat Sound Rush de laatste tijd weer zo vaak die Defqon.1 tool draait. :P

en dat Headhunterz ineens z'n Defqon jas draagt op elke foto
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2018 11:56 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Pipa schreef:
Kwam omdat het wel nie ze hard regende


Ja. En was verdomme niet eens afgegeven door de lokale weerman :list: .

Pommer schreef:
Maar idd, op maandagochtend opruimen en naar huis gaan is toch wel één van de meest deprimerende dingen die ik meegemaakt heb :lol:


Dit is altijd echt vreselijk. En dan na 3-4 dagen feesten en gezelligheid weer thuis komen, alleen op de bank zitten en voor je uit staren met de gedachte: en nu? :lol:

Als activiteit op de zondagavond/zondagnacht zou ik ook nog graag een 24 uurs tent zien, om vervolgens zelf te bepalen wanneer ik er klaar mee ben. Meestal is dat namelijk nog niet het geval op zondagavond 23:00.

Enfin, denk dat ze dit jaar wederom geen 24 uurs tent meer neerzetten. Jammer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2018 12:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

RomanAnthony schreef:
Dit is altijd echt vreselijk. En dan na 3-4 dagen feesten en gezelligheid weer thuis komen, alleen op de bank zitten en voor je uit staren met de gedachte: en nu? :lol:


Dit is zo ontiegelijk waar, een leger gevoel bestaat er haast niet. :cry:
Vorige  1 ... 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69 ... 144  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten