Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2017 09:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik had gehoord van een vriend van mij dat er een persoon is overreden door een bus na het feest. Diegene heeft het dus niet overleefd als ik het zo mag horen. Weet iemand hier misschien meer van? De buschauffeur schijnt ook door gereden te hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2017 10:59 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

tommeh schreef:
rakkietakkie schreef:
Net thuis van prima feestje...

Paul elstak, bombsquad, jack of sound, tymon en innominate toch de betere dingen van mijn dag. Verder hele dag despo's weg getikt omdat ik dat heineken verafschuw.

Na uurtje fietsen wel eindelijk thuis...

Waar woon jij ergens dan? Volgens mij wonen wij niet ver van elkaar


Dommelen... had er 30min over kunnen doen als ik die krakfiets niet bij haf
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2017 11:03 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

NickDB schreef:
Ik had gehoord van een vriend van mij dat er een persoon is overreden door een bus na het feest. Diegene heeft het dus niet overleefd als ik het zo mag horen. Weet iemand hier misschien meer van? De buschauffeur schijnt ook door gereden te hebben.


Ook gehoord inderdaad... en stond ff te babbelen met een gast van security. Of het waar is daat gelaten maar ze hebben wat "explosieven" onderschept. Wss traangas. Als dat zo is... heel erg fijn..

Overigens was het wel prettig dat alles open ging voor 11u. Rustig doorlopen, geen rijen etc. Zoiets bevalt mij wel.

Net zoals backstage gaan zonder bandje en niemand die er wat van zegt :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2017 12:11 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Heerlijk dagje gehad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2017 12:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

N-Vitral en Angerfist setjes van de dag voor mij. Bij all stages wel een kijkje genomen, die stage dat je eerst door dat 'doolhof' moest was echt sick, top sfeertje daar xd . De despo's klapten lekker weg met 't perfecte festivalweertje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2017 13:42 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Kijk net op mijn bankrekening om te zien wat ik uit heb gegeven. Op het broodje kaassouflé en het stokbroodje brie na is er 140eu aan despo's opgegaan...

well done.... well done.. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2017 13:56 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

1e keer Dominator, echt super vette dag gehad! Eigenlijk de hele dag op Mainstage gestaan, wel geprobeerd naar wat andere tenten te gaan maar was te druk hadden we geen zin in. Bewust de raw links laten liggen aangezien we al naar genoeg raw feestjes gaan. Lekker als een geoliede machine de hele dag staan stampen.

Weer was top, sfeer was helemaal supper, iedereen lekker zichzelf en ontspannen. En alles wat goed geregeld, zelf met einde naar buiten gaan ging super vlot. Leuk om al die vage figuren voorbij te zien komen met piercings en tatoeages in hun gezicht. xd

En ameno torime in eindshow altijd vet :love: en goed getimecoded met vuurwerk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2017 16:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

3e keer Dominator en dit jaar waren we met een grotere groep, dus kon ik eindelijk mijn eigen ding doen. Dus weer lekker veel rondgelopen en vrijwel overal even een kijkje genomen op de raw na.

Eerste waar we heen gingen was Sefa, en verdomme wat was het druk in die tent. Echt een pelgrimstocht heen en terug. Durf bijna wel te zeggen dat hij na Peacock (hier was het ook belachelijk druk trouwens) de populairste frenchcore artiest van het moment is. De volgende waar we heen gingen was N-Vitral. De verwachtingen waren wat minder, maar heb me hier prima vermaakt, kan ook eventueel te maken hebben met mijn ietwat aangeschoten toestand.

Hierna even pauze en eten, en hierna door naar Detest. Draaide weer op een fijn tempo en ook fijne platen. Tripped was wel lachen, en daarna de set van de dag. Menace II Society. Heerlijk de ruimte vooraan tegen het hek, en wat klinkt die millennium toch onmeunig dik :loving: . Afsluiten met Stainless Steel was ook fijn, al had ik liever op Yes! gehoopt. Hierna even bij main gestaan bij de groep, zag ik die ook weer eens. xd Partyraiser en Angerfist, was leuk maar niet bijzonder. Afgesloten bij Dolphin. Gelukkig iemand in de groep die de eindshow niet hoeft te zien, dus nog even wat lompe herrie aangehoord hier.

++ Goed weer, heb het merendeel van de dag zonder shirt doorgebracht.
+ Nauwelijks slechte setjes gehoord, mooi als je een dag geheel naar eigen smaak kunt invullen.
+ Despo :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2017 09:46 
 
Hardtraxx Veteran

4e keer Dominator en vond het misschien wel de vetste editie tot nu toe. Bediening was lekker vlot, bijna overal genoeg ruimte (behalve aan t begin vd set van Peacock), de sfeer was overal waar ik stond prima en het weer was perfect. Zo'n beetje overal wel een kijkje genomen, en op muzikaal gebied ook niks te klagen. Setje van de dag kwam voor mij van Catscan, van begin tot eind kippenvel gehad :). Het wegrijden van de bussen was weer ouderwets drama, maar doordat onze bus dit jaar wat gunstiger stond hebben we toch zeker een uur minder lang vast gestaan dan de voorgaande edities xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2017 10:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Was weer een geslaagd dagje. Moest er wel even flink in komen aangezien ik de bob was. Leuke setjes meegemaakt bij Trasher, Menace II Society, Bodyshock, Warface & Delete, Angerfist, Mad Dog.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2017 14:44 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Leuk en gevarieerd dagje gehad hier.
Lekker djansen op hardkoor.

Leuke sets gehoord van Trasher, Deadly Guns, Adaro vs. B-Front,...

+'je Voor de labyrint stage op het water. Zo blij als een kind was ik toen we in dat doolhof mochten :D

Na twee uur rond te dolen op zoek naar een taxi, nog even naar de afterparty geweest om daarna binnengesmokkeld te worden in het hotel waar vrienden zaten. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2017 15:33 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Deadly Guns :loving: (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2017 15:47 
 
Hardtraxx Veteran

Quellas schreef:
Deadly Guns :loving: (L)


Really :huh: ? Das puur Warface (letterlijk) op hoger BPM
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2017 15:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Binnen de uptempo wordt het heel erg gewaardeerd heb ik gemerkt. Heb er zelf ook weinig mee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2017 16:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heb persoonlijk niet heel veel met Hardcore maar omdat het te druk was bij Peacock maar een kijkje bij deze heer genomen en was echt genieten. Mede door de sfeer ook! Weet iemand trouwens met welk nummer Partyraiser afsloot op de main?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2017 16:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Was niet met dat blije deuntje toch? Dat is deze namelijk. Kwam nog een nummer achter of heb ik dat mis.


Inb4 tyfustakkeherrie :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2017 21:58 
 
Hardtraxx Veteran

Even terug komen op het verhaal dat er traangas is gevonden.
Zo maar even een hersenspinsel. Dit jaar zijn al op een aantal evenementen, vooral hardcore gerelateerde grote evenementen, met traangas gestrooid. Bij dominator nog geen verhaal erover gelezen. Wellicht waren alle incidenten wel door een zelfde groep uitgevoerd, en hebben ze nu de personen kunnen onderscheppen.

Ben heel erg benieuwd naar het verdere verhaal. Iemand meer info.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2017 22:03 
 
Hardtraxx Newbie

de mainstage was wel dik dit jaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2017 22:54 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

dewaal schreef:
de mainstage was wel dik dit jaar.


Vond de main en de raw juist maar saai vergeleken met voorgaande jaren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2017 23:22 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Even terug komen op het verhaal dat er traangas is gevonden.
Zo maar even een hersenspinsel. Dit jaar zijn al op een aantal evenementen, vooral hardcore gerelateerde grote evenementen, met traangas gestrooid. Bij dominator nog geen verhaal erover gelezen. Wellicht waren alle incidenten wel door een zelfde groep uitgevoerd, en hebben ze nu de personen kunnen onderscheppen.

Ben heel erg benieuwd naar het verdere verhaal. Iemand meer info.


Bij fouilleren er dus al uit gepikt. Ze letten heel erg op afwijkend gedrag. (Onrustig zijn, haastig om je heen kijken, security niet willen aankijken) maar ook risico groepen zoals oostblokkers en zuid europeanen.

Ik had bijv een tas bij, maar heb dan al meteen van "hey, ja kijk er maar in.. maak ik mijn zakken ff leeg.. en ohja hier heb je mijn pet". Is voor hun een teken dat ik niks te verbergen heb en ze hebben daardoor ook niet alles uit mijn tas gehaald noch alle vakken gekeken.

Daarbij scheelde het dit jaar ook wel dat de poorten al veel eerder open waren dan andere jaren. Massa was dus rustig te verwerken zonder het gedring van iedereen die z.s.m. het terrein op wil. Ook slim gedaan vanuit organisatie
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2017 00:25 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Thommy schreef:
Was niet met dat blije deuntje toch? Dat is deze namelijk. Kwam nog een nummer achter of heb ik dat mis.


Inb4 tyfustakkeherrie :whistle:

Hahaha ja dit is hem! Alleen dat vrolijke deuntje is lekker in nuchtere toestand merk ik :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2017 08:50 
 
Donateur
Avatar gebruiker

WaVe schreef:
dewaal schreef:
de mainstage was wel dik dit jaar.


Vond de main en de raw juist maar saai vergeleken met voorgaande jaren.

Vind ik ook. Van mij zouden ze de zijkanten wel wat meer mogen sluiten net als op mainstage van Intents bijvoorbeeld.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2017 12:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

rakkietakkie schreef:
RTM93 schreef:
Even terug komen op het verhaal dat er traangas is gevonden.
Zo maar even een hersenspinsel. Dit jaar zijn al op een aantal evenementen, vooral hardcore gerelateerde grote evenementen, met traangas gestrooid. Bij dominator nog geen verhaal erover gelezen. Wellicht waren alle incidenten wel door een zelfde groep uitgevoerd, en hebben ze nu de personen kunnen onderscheppen.

Ben heel erg benieuwd naar het verdere verhaal. Iemand meer info.


Bij fouilleren er dus al uit gepikt. Ze letten heel erg op afwijkend gedrag. (Onrustig zijn, haastig om je heen kijken, security niet willen aankijken) maar ook risico groepen zoals oostblokkers en zuid europeanen.

Ik had bijv een tas bij, maar heb dan al meteen van "hey, ja kijk er maar in.. maak ik mijn zakken ff leeg.. en ohja hier heb je mijn pet". Is voor hun een teken dat ik niks te verbergen heb en ze hebben daardoor ook niet alles uit mijn tas gehaald noch alle vakken gekeken.

Daarbij scheelde het dit jaar ook wel dat de poorten al veel eerder open waren dan andere jaren. Massa was dus rustig te verwerken zonder het gedring van iedereen die z.s.m. het terrein op wil. Ook slim gedaan vanuit organisatie


Ik stond ergens in een rij waar het extreem lang duurde, toen ik eindelijk aan de beurt was werd ik grondig gefouilleerd, begon zelfs aan mn zak en mijn lul te voelen(wel met broek aan dan). Toen ik zei, ''hee je zit nu gewoon aan mijn lul'' zei die dat dat erbij hoorde. Achteraf hoorde ik dat ie dat bij al mijn maten ook had gedaan. Dit mag toch eigenlijk helemaal niet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2017 13:24 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Beetje gay is ok.

Ik denk dat dat inderdaad gewoon procedure is, als je ziet dat ze zo streng controleren en mensen met echt illegale zooi (drugs boeit niet) er uit pikken dan boeit het mij niet dat ze daar graaien.

Ik denk nou niet dat ze dat zelf ook met plezier doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2017 13:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Beetje gay is ok.


Daveytl schreef:
Nou potverdorie, je zou eens bij iemand aan z'n lul zitten. HOMOOOOOO.

>.<
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten