Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2017 13:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Deed die dan ook elke keer een Joachim Löwtje?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2017 13:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Thommy schreef:
Deed die dan ook elke keer een Joachim Löwtje?


nee maar hij begon me daarna wel te pijpen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2017 13:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2017 15:16 
 
Hardtraxx Veteran

De eerste beveiliger die mij aan m'n lul zit vraag ik wie zijn chef is. Vervolgens gaat er een aangifte uit naar de beveiliger voor aanranding. Want dat is het. Betasting. Gelukkig mij nog nooit overkomen.
Helpt natuurlijk wel als je een grijze pas hebt(beveiliging) van je bedrijf in je portefeuille. Dan is de controle een stuk minder :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2017 15:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
De eerste beveiliger die mij aan m'n lul zit vraag ik wie zijn chef is. Vervolgens gaat er een aangifte uit naar de beveiliger voor aanranding. Want dat is het. Betasting. Gelukkig mij nog nooit overkomen.
Helpt natuurlijk wel als je een grijze pas hebt(beveiliging) van je bedrijf in je portefeuille. Dan is de controle een stuk minder :).

Is alleen zo zonde van het vervolg van je festival
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2017 15:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
RTM93 schreef:
De eerste beveiliger die mij aan m'n lul zit vraag ik wie zijn chef is. Vervolgens gaat er een aangifte uit naar de beveiliger voor aanranding. Want dat is het. Betasting. Gelukkig mij nog nooit overkomen.
Helpt natuurlijk wel als je een grijze pas hebt(beveiliging) van je bedrijf in je portefeuille. Dan is de controle een stuk minder :).

Is alleen zo zonde van het vervolg van je festival


Haha ja ik heb er inderdaad even over nagedacht, maarja was al lang blij dat ik eindelijk op het terrein was na 3 kwartier wachten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2017 15:47 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
De eerste beveiliger die mij aan m'n lul zit vraag ik wie zijn chef is. Vervolgens gaat er een aangifte uit naar de beveiliger voor aanranding. Want dat is het. Betasting. Gelukkig mij nog nooit overkomen.
Helpt natuurlijk wel als je een grijze pas hebt(beveiliging) van je bedrijf in je portefeuille. Dan is de controle een stuk minder :).


Je kan ook echt enorm janken. :lol:
Misschien moet je naar de VS verhuizen, daar zijn ze allemaal zo. HIJ SCHAMPTE MIJN BIL MET ZIJN HAND! VERKRACHTING!

Ze moeten gewoon volledig fouilleren, ze pakken hem echt niet vast of gaan met hun hand in je broek. Als daarmee wordt voorkomen dat er mensen geen pepperspray op zich krijgen of dat er überhaupt iets van explosieven mee worden gesmokkeld, prima.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2017 15:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
RTM93 schreef:
De eerste beveiliger die mij aan m'n lul zit vraag ik wie zijn chef is. Vervolgens gaat er een aangifte uit naar de beveiliger voor aanranding. Want dat is het. Betasting. Gelukkig mij nog nooit overkomen.
Helpt natuurlijk wel als je een grijze pas hebt(beveiliging) van je bedrijf in je portefeuille. Dan is de controle een stuk minder :).


Je kan ook echt enorm janken. :lol:
Misschien moet je naar de VS verhuizen, daar zijn ze allemaal zo. HIJ SCHAMPTE MIJN BIL MET ZIJN HAND! VERKRACHTING!

Ze moeten gewoon volledig fouilleren, ze pakken hem echt niet vast of gaan met hun hand in je broek. Als daarmee wordt voorkomen dat er mensen geen pepperspray op zich krijgen of dat er überhaupt iets van explosieven mee worden gesmokkeld, prima.

Hier ben ik het wel mee eens. Veel te vaak dat je hoort dat er weer iets met pepperspray of traangas gebeurd is. En natuurlijk ook met explosieven, gelukkig gebeurd dit vooralsnog niet op de festivals hier.

Trouwens, is het normaal dat je dat hok in kunt kijken waar mensen eruit gepikt worden? Ik stond in de rij voor het fouilleren te wachten en ik kon zo door het hek kijken waar een vrouw/meid haar bh uit moest doen. Vond het vreemd dat ze dat niet helemaal dicht hadden gemaakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2017 15:58 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Dat is wel dubieus inderdaad.

Bij Defqon had je gewoon speciale inhammetjes en voor de extremere zaken een hok aan de zijkant van de ingang.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2017 16:22 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Thommy schreef:
Trouwens, is het normaal dat je dat hok in kunt kijken waar mensen eruit gepikt worden? Ik stond in de rij voor het fouilleren te wachten en ik kon zo door het hek kijken waar een vrouw/meid haar bh uit moest doen. Vond het vreemd dat ze dat niet helemaal dicht hadden gemaakt.


Dat was een fijne gedachte die nacht :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2017 16:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Niet iedereen grijpt z'n leuter wanneer die tieten ziet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2017 16:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het was ook eerlijk gezegd geen heel fijn exemplaar wat daar stond. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2017 18:55 
 
Hardtraxx Veteran

Steffnov schreef:
RTM93 schreef:
De eerste beveiliger die mij aan m'n lul zit vraag ik wie zijn chef is. Vervolgens gaat er een aangifte uit naar de beveiliger voor aanranding. Want dat is het. Betasting. Gelukkig mij nog nooit overkomen.
Helpt natuurlijk wel als je een grijze pas hebt(beveiliging) van je bedrijf in je portefeuille. Dan is de controle een stuk minder :).

Is alleen zo zonde van het vervolg van je festival

Nee hoor. Ik heb gewoon een geldige reden om binnen te zijn. Daar gaat zo iets niet aan veranderen. Nogmaals zal ik gelukkig nooit in die situatie terecht komen.

Broken Balance schreef:
RTM93 schreef:
De eerste beveiliger die mij aan m'n lul zit vraag ik wie zijn chef is. Vervolgens gaat er een aangifte uit naar de beveiliger voor aanranding. Want dat is het. Betasting. Gelukkig mij nog nooit overkomen.
Helpt natuurlijk wel als je een grijze pas hebt(beveiliging) van je bedrijf in je portefeuille. Dan is de controle een stuk minder :).


Je kan ook echt enorm janken. :lol:
Misschien moet je naar de VS verhuizen, daar zijn ze allemaal zo. HIJ SCHAMPTE MIJN BIL MET ZIJN HAND! VERKRACHTING!

Ze moeten gewoon volledig fouilleren, ze pakken hem echt niet vast of gaan met hun hand in je broek. Als daarmee wordt voorkomen dat er mensen geen pepperspray op zich krijgen of dat er überhaupt iets van explosieven mee worden gesmokkeld, prima.


Heeft niks met Amerika te maken. Dit zijn gewoon basis rechten.
Bovendien is dit echt een Hollands probleem. Dingen maar gewoon accepteren want... Nee niks accepteren. Je verkwanseld je basis rechten en je eigenwaarde als je daar aan mee werkt. Dit land is gewoon soms echt te tam.
En die beveiligers zullen het blijven doen zolang je niet zegt.


De mensen op Intents weekend kunnen zich misschien nog een kale bolle beveiliger herinneren, die zat de hele tijd op de kont te slaan van meiden. En wilde achter de bh van m'n meis kijken. Letterlijk. Trekt zo naar voren en wil eraan zitten. Helaas voor hem wist ik wie hij was, en heb het onderling met zijn chef besproken. Is toen direct van de fouillering afgehaald en kon de rest van de dag bij een nood uitgang staan.

Ik ben en blijf een fucking klant. Geen bajes klant.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2017 19:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Steffnov schreef:
RTM93 schreef:
De eerste beveiliger die mij aan m'n lul zit vraag ik wie zijn chef is. Vervolgens gaat er een aangifte uit naar de beveiliger voor aanranding. Want dat is het. Betasting. Gelukkig mij nog nooit overkomen.
Helpt natuurlijk wel als je een grijze pas hebt(beveiliging) van je bedrijf in je portefeuille. Dan is de controle een stuk minder :).

Is alleen zo zonde van het vervolg van je festival

Nee hoor. Ik heb gewoon een geldige reden om binnen te zijn. Daar gaat zo iets niet aan veranderen. Nogmaals zal ik gelukkig nooit in die situatie terecht komen.


Zeg ook niet dat je dan niet meer naar binnen kan, maar het kost zoveel tijd om daar dan mee bezig te zijn...
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2017 19:03 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Dat wat je vriendin meemaakt is aanranding inderdaad.

Dat de beveiliger even twee keer bij je kruis drukt om te zien of er niks raars (hihi) zit is wat anders. Man op vrouw ja, dat gaat te ver. Maar als een man het bij een man doet vind ik echt dat je je tot een zeker punt gewoon niet moet aanstellen.

Eveneens is het zo dat een vrouw altijd mag vragen of ze door een vrouwelijke beveiliger mag worden gefouilleerd. Wat een wet is zelfs tegenwoordig (geloof ik?). Als een vrouwelijke beveiliger het bij een kerel zou doen dan zou de helft minder klagen.

En er staat in de grondwet niet, er zullen geen kruizen worden aangeraakt bij fouillering.

Als we als geheel land zo zouden miepen zouden we nog verder in die idiote politieke correctheid en boomknuffelarij belanden. Dat je de echte viezeriken zoals bij je vriendin pakt snap ik, dat zou ik ook doen. Maar mensen die gewoon hun werk doen en onschuldig er gewoon langs gaan om even grondig te zijn, dikke prima.

Want de mensen die dit roepen zullen ook allemaal bij een groot incident "ja dat komt door de slechte fouillering" roepen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2017 19:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ben het hier helemaal met BB eens. Heb liever dat ze wat grondiger controleren dan dat er gevaarlijke situaties ontstaan door slechte fouillering.

Daarnaast denk ik dat dat "aan je lul zitten" echt ontzettend overdreven is. Jij doet het overkomen alsof er hard op gedrukt en intensief aan gevoeld werd, iets wat ik niet echt kan geloven. Zeker niet als er ook nog werd gezegd 'dat het er bij hoort'.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2017 19:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik (en m'n vriendin) hebben nog nooit last gehad met beveiligers/fouilleren. Wel één keer dat m'n janneman ongemakkelijk ver naar links zat. Was heel awkward toen ik moest uitleggen dat m'n zakken wel degelijk leeg waren. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2017 19:24 
 
Hardtraxx Veteran

Joey schreef:
Ben het hier helemaal met BB eens. Heb liever dat ze wat grondiger controleren dan dat er gevaarlijke situaties ontstaan door slechte fouillering.

Daarnaast denk ik dat dat "aan je lul zitten" echt ontzettend overdreven is. Jij doet het overkomen alsof er hard op gedrukt en intensief aan gevoeld werd, iets wat ik niet echt kan geloven. Zeker niet als er ook nog werd gezegd 'dat het er bij hoort'.

Broken Balance schreef:
Dat wat je vriendin meemaakt is aanranding inderdaad.

Dat de beveiliger even twee keer bij je kruis drukt om te zien of er niks raars (hihi) zit is wat anders. Man op vrouw ja, dat gaat te ver. Maar als een man het bij een man doet vind ik echt dat je je tot een zeker punt gewoon niet moet aanstellen.

Eveneens is het zo dat een vrouw altijd mag vragen of ze door een vrouwelijke beveiliger mag worden gefouilleerd. Wat een wet is zelfs tegenwoordig (geloof ik?). Als een vrouwelijke beveiliger het bij een kerel zou doen dan zou de helft minder klagen.

En er staat in de grondwet niet, er zullen geen kruizen worden aangeraakt bij fouillering.

Als we als geheel land zo zouden miepen zouden we nog verder in die idiote politieke correctheid en boomknuffelarij belanden. Dat je de echte viezeriken zoals bij je vriendin pakt snap ik, dat zou ik ook doen. Maar mensen die gewoon hun werk doen en onschuldig er gewoon langs gaan om even grondig te zijn, dikke prima.

Want de mensen die dit roepen zullen ook allemaal bij een groot incident "ja dat komt door de slechte fouillering" roepen.


Kan het met de strekking niet oneens zijn als ik het zo lees inderdaad. :yes: En we moeten ook niet vergeten dat iedereen iets anders opvat. Ik vind tot in je lies gaan prima, maar voor een ander kan dit al aanvoelen als 'aan me leuter zitten'.

Tevens vroeg die beveiliger het wel eerst of die dat mocht bij m'n vriendin, fouilleren, maar als ze wist dat het zo vies zou worden had ze het nooit geaccepteerd. En nu zoekt ze wijs altijd naar de rij met de vrouwlijk beveiliger, ook al is die langer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2017 19:37 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Ze hebben wel eens bij mijn kruis gezeten, maar dat vroegen ze dan ook gewoon netjes.

Persoonlijk vind ik dat niet zo awkward of raar. Grap dan gewoon met de beveiliger dat m'n vriendin het nou nooit netjes vraagt of zoiets. Maar wat Joey zegt, ze hebben je flabber niet in de houdgreep of zo, ze drukken alleen wat.

Het is nou eenmaal een plek waar men enorm vaak drugs verstopt of andere dingen die niet mee mogen. Dat is dan niet zo erg als het gaat om drank of drugs. Maar wapens wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2017 20:18 
 
Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:
Ze hebben wel eens bij mijn kruis gezeten, maar dat vroegen ze dan ook gewoon netjes.

Persoonlijk vind ik dat niet zo awkward of raar. Grap dan gewoon met de beveiliger dat m'n vriendin het nou nooit netjes vraagt of zoiets. Maar wat Joey zegt, ze hebben je flabber niet in de houdgreep of zo, ze drukken alleen wat.

Het is nou eenmaal een plek waar men enorm vaak drugs verstopt of andere dingen die niet mee mogen. Dat is dan niet zo erg als het gaat om drank of drugs. Maar wapens wel.

Mee eens, en je gaat echt niet het verschil merken tussen een sealbag of gewoon een lap stof maar een afwijkend voorwerp zal je des te meer direct wel voelen ja. Toch ben ik er niet van gediend om er rechtstreeks op te laten drukken. Ga dan gewoon goed omhoog langs het been tot de lies. Zo heb ik het altijd geleerd. Zo hoef je het edele deel niet te raken maar merk je gauw genoeg of er een object zit wat er niet hoort.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2017 20:32 
 
Hardtraxx Newbie

de raw knalt altijd lekker en zelfs dit jaar met vuurwerk.

Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2017 09:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Broken Balance schreef:
Ze hebben wel eens bij mijn kruis gezeten, maar dat vroegen ze dan ook gewoon netjes.

Persoonlijk vind ik dat niet zo awkward of raar. Grap dan gewoon met de beveiliger dat m'n vriendin het nou nooit netjes vraagt of zoiets. Maar wat Joey zegt, ze hebben je flabber niet in de houdgreep of zo, ze drukken alleen wat.

Het is nou eenmaal een plek waar men enorm vaak drugs verstopt of andere dingen die niet mee mogen. Dat is dan niet zo erg als het gaat om drank of drugs. Maar wapens wel.

Mee eens, en je gaat echt niet het verschil merken tussen een sealbag of gewoon een lap stof maar een afwijkend voorwerp zal je des te meer direct wel voelen ja. Toch ben ik er niet van gediend om er rechtstreeks op te laten drukken. Ga dan gewoon goed omhoog langs het been tot de lies. Zo heb ik het altijd geleerd. Zo hoef je het edele deel niet te raken maar merk je gauw genoeg of er een object zit wat er niet hoort.


Ben het er opzich ook wel mee eens, vind alleen dat ze daar dan ook wel consequent in mogen zijn. De beveiliger een rij naast mij tikte alleen wat bij de broekzakken van iedereen en daarna mochten ze al doorlopen. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2017 09:49 
 
Donateur
Avatar gebruiker

dewaal schreef:
de raw knalt altijd lekker en zelfs dit jaar met vuurwerk.


0:55 Hahahahahah lekker erop knallen haihai
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2017 18:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2017 19:00 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Dat is rap.
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten