Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2017 11:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

13:58 Pinsir gespot.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2017 13:29 
 
Hardtraxx Veteran

Toen Radical Gods Child draaide stond iedereen stil. Ik ben er nog steeds echt verbaasd over dat weinig mensen deze track kennen
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2017 13:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pipa schreef:
Toen Radical Gods Child draaide stond iedereen stil. Ik ben er nog steeds echt verbaasd over dat weinig mensen deze track kennen

Sowieso ook wel een euvel van het publiek tegenwoordig. Zodra ze een nummer niet of niet goed kennen blijven ze stil staan. Dat je dan niet volledig uit je pan gaat is begrijpelijk, maar vaak zie je dat ze dan maar beginnen te praten met iemand.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2017 14:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pipa schreef:
Toen Radical Gods Child draaide stond iedereen stil. Ik ben er nog steeds echt verbaasd over dat weinig mensen deze track kennen


Dit vind ik een van zn vetste nummers juist, heerlijke drive
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2017 15:25 
 
Hardtraxx Veteran

Zoals altijd vette eindshow met Dominator maar ben vooral heel positief verrast over het album (en dus de nummers in de show) van Mad Dog :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2017 10:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pipa schreef:
Toen Radical Gods Child draaide stond iedereen stil. Ik ben er nog steeds echt verbaasd over dat weinig mensen deze track kennen

Klopt! Een van de platen waar ik juist uit mn naad ging tijdens RR. De rest was gewoon rustig djenzen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2017 16:44 
 
Hardtraxx Veteran

ErikZ schreef:
Zoals altijd vette eindshow met Dominator maar ben vooral heel positief verrast over het album (en dus de nummers in de show) van Mad Dog :drool:


Same here, al moet ik zeggen dat die mash van oude platen (DJ Mad Dog - Welcome Down to the Fire) mij toch wel het meeste kippenvel heeft bezorgd tijdens de endshow, manmanman wat was dat vet :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2017 16:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Echt genoten van de eindshow!

Zat net even de fotos terug te kijken, die vlammen werper bovenop is toch ook echt een belachelijk ding :love:

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2017 16:50 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Stinson schreef:
Echt genoten van de eindshow!

Zat net even de fotos terug te kijken, die vlammen werper bovenop is toch ook echt een belachelijk ding :love:
]


Ja de hitte voelde je in de early tent :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2017 13:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat is een beste vlam :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2017 22:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat ding gaf echt moeilijk veel hitte idd. Stonden op gegeven moment ter hoogte van de tweede rij boxen en daar voelde je het nog heel goed. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2017 12:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vond het effect wat daarop volgde ook wel geinig. Een zwarte cirkel die daar een kwartier bleef hangen. Dit hebben ze vaker gehad toch?!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2017 12:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vorige 2 jaar ook daar geweest en toen hadden ze die vlam ook al.
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten