Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 10  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2017 13:45 
 
Hardtraxxer

Geüpdatet met de line-up, mocht ik er weer per ongeluk hekkies# in hebben getypt, hoor ik het graag.

In ieder geval heel benieuwd naar Menace II Society!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2017 13:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

LaBierre schreef:
Geüpdatet met de line-up, mocht ik er weer per ongeluk hekkies# in hebben getypt, hoor ik het graag.

In ieder geval heel benieuwd naar Menace II Society!

Geen # dit keer, maar Innovative moet zijn Innominate. :list:

Ook heel benieuwd naar Menace II Society en Tripped. Voor de rest zal het wel weer rondjes lopen worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2017 13:57 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Just88 schreef:
Lineup is bekend; http://www.dominatorfestival.nl/line-up/ ik sla over, weer dezelfde lineup voor raw als altijd :x

Steffnov schreef:
Elk jaar weer leuk, dat spelletje "zoek de verschillen met vorig jaar". Hij is weer pittig!

Astronaut schreef:
Had je iets anders verwacht van AoD? :P

Zal hier ooit nog een keer verandering in komen >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2017 13:58 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Thommy schreef:
LaBierre schreef:
Geüpdatet met de line-up, mocht ik er weer per ongeluk hekkies# in hebben getypt, hoor ik het graag.

Geen # dit keer, maar Innovative moet zijn Innominate. :list:


Rebellion :nono: :list:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2017 14:03 
 
Hardtraxx Veteran

Mainstage is grotendeels ruk. Zal wel veel switchen tussen Main, Depths of Desperados (Raw), Wall of Wrath(Early/Milennium) en Pitfalls of Pain (Mainstream HC) worden. Hoop dat Re-Style eens een keer niet belachelijk vroeg staat, waardoor ik 'm weer misloop.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2017 14:03 
 
Hardtraxx Veteran

Het is dat dominator dominator is, want een andere organisatie en festival was niet weggekomen met 4 jaar land de zelfde Line up. Na 2 jaar aanwezigheid, deze keer toch echt waarschijnlijk overslaan. 1 hardcore art of dance feest per jaar (Airforce) vind ik wel genoeg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2017 14:11 
 
Hardtraxx Veteran

LaBierre schreef:
Geüpdatet met de line-up, mocht ik er weer per ongeluk hekkies# in hebben getypt, hoor ik het graag.

In ieder geval heel benieuwd naar Menace II Society!


Er missen nog wat namen op de main, Bodyshock Live, Restrained, Tears of Fury en Dyprax Live
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2017 14:13 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Hmm die millenium/early is wel dik. Maar om daar de volle 66 euro (jezus) voor neer te leggen... En ik maar denken dat Hardshock prijzig was.

Maar Menace II Society :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2017 14:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik snap ook echt niet hoe je Korsakoff nog op de main durft te zetten, terwijl Tha Playah alleen als Guerillas daar staat en Nosferatu daarnaast nog op de 2e mainstream stage. :/ Zijn er dan echt nog mensen die Korsakoff goed vinden draaien? En waarom ze zoveel uptempo op de main moeten zetten snap ik ook weinig van. Laat in ieder geval F.noize hier weg en zet die op de uptempo stage neer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2017 14:32 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Want Art Of Dance en want de hardcore is verpauperd naar een hoopje eentonige troep.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2017 14:38 
 
Hardtraxxer

Line-up ziet er best wel vet uit, sowieso even langs Le Bask, Sefa en Menace II Society.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2017 14:42 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Voor de mensen die hier heen gaan, Menace II Society is een must als je een geweldig setje wilt horen van vele verschillende millenium platen en ook nog je eigen jeugdsentiment wil hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2017 14:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Want Art Of Dance en want de hardcore is verpauperd naar een hoopje eentonige troep.

Tja, je ziet in de hardcore een beetje ontstaan wat een aantal jaar geleden in de hardstyle is gebeurd, met de scheiding tussen raw en euphorisch. Raw dat heel populair werd en dit kwam de kwaliteit bepaald niet ten goede.

Uptempo is eigenlijk de raw van de hardcore. Heel veel nieuwe producers die dit gaan maken, maar het klinkt allemaal precies hetzelfde. En helaas doen de bekende dj's hierin, Partyraiser en Destructive Tendencies, vrolijk mee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2017 14:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Enorm divers en onderscheidend weer. Raw Hardstyle stage weer innovatief ten opzichte van vorige jaren.
Ik als Frenchcore/Uptempo en Industrial liefhebber ben dan ook blij dat deze 3 genres in één tent zitten, geweldig!

edit: met de beste mc ooit natuurlijk!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2017 15:02 
 
Hardtraxx Veteran

Thommy je weet dat Partyraiser en DT juist de reden zijn van deze kwalitatieve verloedering he, zij hebben dit in gang gezet
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2017 15:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja klopt, had het niet helemaal goed verwoord. Meer dat DT en Partyraiser kwalitatief slechter inb4 kon het dan nog slechter opmerking zijn geworden, maar wel heel populair, waardoor de drempel voor nieuwe producers heel laag is komen te liggen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2017 15:26 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Het verschil is dat hardcore al eens "dood" is gegaan door de verpaupering van hardcore. Toen early hc in 97/98 enorm populair werd met happy er bij stierf het ineens heel snel omdat er massaal het zelfde werd gemaakt.

Beetje het zelfde als jump.

Dat gebeurt hier niet omdat veel volk op de uptempo/frenchcore af komt. Wat niet heel kieskeurig volk is. Dat doet de rest dus niet ten goede. Ook de mainstream klinkt tegenwoordig behoorlijk het zelfde. Probeer in de laatste jaren nog maar eens een fatsoenlijke melodie in de hardcore te vinden.

Maar ja, na een tijdje zullen mensen er wel weer op uitgekeken zijn en draait het weer om. Zoals je nu ziet bij HS langzamerhand. Tot die tijd hou ik het bij industrial plus Angerfist en Tha Playah
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2017 15:44 
 
Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:
Probeer in de laatste jaren nog maar eens een fatsoenlijke melodie in de hardcore te vinden.




:list:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2017 15:46 
 
Hardtraxxer

Thommy schreef:
Ik snap ook echt niet hoe je Korsakoff nog op de main durft te zetten, terwijl Tha Playah alleen als Guerillas daar staat en Nosferatu daarnaast nog op de 2e mainstream stage. :/ Zijn er dan echt nog mensen die Korsakoff goed vinden draaien? En waarom ze zoveel uptempo op de main moeten zetten snap ik ook weinig van. Laat in ieder geval F.noize hier weg en zet die op de uptempo stage neer.


Als je kijkt naar views op YouTube dan is Korsakoff wel enorm populair, dus kennelijk heeft ze toch zo haar publiek. Mooi moment voor mij om dat moment ergens anders te gaan kijken in ieder geval.

@iedereen, bedankt voor de feedback, line-up opgepoetst nu.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2017 15:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De line up is grotendeels weer hetzelfde als vorige jaren, maar er staan toch een aantal leuke namen tussen hoor. Ik ga nog even kijken of ik een kaartje koop of niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2017 16:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vorig jaar was "wel leuk" vooral omdat het zulk lekker weer was en we met een leuke groep waren. Raw ga ik niet voor op zo'n feest als Dominator, en vorig jaar midden op de dag al die scarphase meuk was gewoon extreem kut. Kan gewoon helemaal niks met die snelheid :P

Nee ik kon me vroeger re-de-lijk vermaken op hardcore (nosferatu/angerfist/tha playah) eerste jaren Dominator waren erg leuk (setje van Wasted Mind met ondergaand zonnetje :$ (L) ) Maar dit jaar sla ik hem toch echt over...
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2017 16:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Broken Balance schreef:
Probeer in de laatste jaren nog maar eens een fatsoenlijke melodie in de hardcore te vinden.




:list:

Tja, Nosferatu is meestal wel goed, en Angerfist en Tha Playah. Maar ga eens luisteren naar de Traxtorm en Dogfight kant. Klinkt allemaal heel eentonig zonder epische melodieën wat voor mij de hardcore juist zo vet maakt. Tegenwoordig zit je te luisteren naar meuk wat en niet hard en geen geweldige melodieën heeft kijkende naar de mainstream kant. Blijft er niet meer veel over om geweldig te vinden. Daarom ben ik ook wel redelijk richting Industrial aan het gaan op het moment.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2017 16:42 
 
Hardtraxx Veteran

@ Thommy:

Traxtorm: The Annunaki, Reevoid, The Melodyst, Meccano Twins

Dogfight: Noize Suppresor, Anime, Unexist

Harde en/of melodieuze artiesten van de door jou genoemde labels :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2017 16:46 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Hahaha

Echt niet :lol:

Meccano Twins kan nog eens iets aardigs produceren maar de rest is 13/12 troep.

AniMe had een of twee leuke platen sinds Concentrate en Detonate, Noize Suppressor maakt als sinds Circus Of Hell niks goeds meer en Unexist is ook een schim van wat hij ooit was. Vergelijk zijn laatste plaat voor de gein met een Spank Yer Ass, No More Regrets Remix, No.1 of Counter Virus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2017 16:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
@ Thommy:

Traxtorm: The Annunaki, Reevoid, The Melodyst, Meccano Twins

Dogfight: Noize Suppresor, Anime, Unexist

Harde en/of melodieuze artiesten van de door jou genoemde labels :thumbup:

Kijkende naar oudere nummers wel. Maar vrijwel alle recente nummers van bovengenoemde artiesten doen me tegenwoordig vrij weinig. Vaak omdat de melodieën voor mij het epische missen, wat in de Millennium hardcore een stuk beter voor elkaar was. En ook van de nieuwe artiesten op Traxtorm word ik niet heel vrolijk. Misschien ook een kwestie van smaak, maar van The Annunaki, Reevoid en The Melodyst heb ik nog geen een nummer gehoord waarvan ik denk, ja dat is nu vet.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 10  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten