Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 10  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2017 16:50 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Wat jij noemt inderdaad, Pre 2012 was alles wat uit de Italiaanse hoek kwam eigenlijk gewoon standaard goed. 

Sinds dat TiH is dat label helemaal de weg kwijt geraakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2017 18:20 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Het verschil is dat hardcore al eens "dood" is gegaan door de verpaupering van hardcore. Toen early hc in 97/98 enorm populair werd met happy er bij stierf het ineens heel snel omdat er massaal het zelfde werd gemaakt.

Beetje het zelfde als jump.

Dat gebeurt hier niet omdat veel volk op de uptempo/frenchcore af komt. Wat niet heel kieskeurig volk is. Dat doet de rest dus niet ten goede. Ook de mainstream klinkt tegenwoordig behoorlijk het zelfde. Probeer in de laatste jaren nog maar eens een fatsoenlijke melodie in de hardcore te vinden.

Maar ja, na een tijdje zullen mensen er wel weer op uitgekeken zijn en draait het weer om. Zoals je nu ziet bij HS langzamerhand. Tot die tijd hou ik het bij industrial plus Angerfist en Tha Playah

Eens. Dit wordt mijn derde Dominator. Toch altijd wel genieten, lekker weertje erbij en een keer wat harder gassen dan normaal. :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2017 07:42 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

[quote="kingxxl]
Eens. Dit wordt mijn derde Dominator. Toch altijd wel genieten, lekker weertje erbij en een keer wat harder gassen dan normaal. :yes:[/quote]

Met andere woorden, of Artiest A of Artiest B nou dat ene plaatje draait, boeit je geen ene moer? Je gaat er gewoon heen (vanwege het weer?) en je geniet toch wel?

Daar was toch een term voor....
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2017 09:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ook dit jaar waarschijnlijk weer aanwezig. Line-ups zijn zoals gezegd nooit erg origineel, maar ach. De muziek die je te horen krijgt is dan ook gewoon goed. Het feit dat ik weinig hardcore meer luister maakt Dominator altijd wel extra leuk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2017 09:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

rakkietakkie schreef:
Met andere woorden, of Artiest A of Artiest B nou dat ene plaatje draait, boeit je geen ene moer? Je gaat er gewoon heen (vanwege het weer?) en je geniet toch wel?

Daar was toch een term voor....


Oh meid krijgen we nu de term dagjesmensen weer te horen? Dacht dat we daar wel weer wat vanaf waren tegenwoordig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2017 09:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Derde keer dagjesmens heeeeeuj. Los van de muziek kan je toch gewoon vermelden dat je voor bier en het weer komt? :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2017 10:49 
 
Hardtraxxer

Hoezo is het per se zo slecht om naar een feest te gaan, wetende dat het gewoon een vet feest wordt? Ik ga dit jaar ook weer naar Dominator (en Defqon ook trouwens, maar dat terzijde) zonder dat ik echt de artiesten op de line-up heb gevolgd qua releases, maar ik weet gewoon dat bepaalde artiesten setjes draaien die ik zelf erg lekker vind en de sfeer is, of was de vorige keer iig, hartstikke prima. Dagjesmens klinkt dan weer zo negatief aangezien dat vaak iemand is die een beetje stilstaat en je raar aankijkt als je goed losgaat, terwijl niet iedereen dit doet.

Dus ook voor mij dan, lekker voor de tweede keer als dagjesmens naar Dominator, dat wordt weer knallen :bomb:

(Overigens was het weer de vorige keer dat ik er was (2015) ook erg lekker, en aangezien het vorig jaar ook lekker weer was, snap ik wel dat mensen denken dat het wel vaker mooi weer is op Dominator, wat ook kan helpen in geval van twijfel over het kopen van een kaartje)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2017 11:06 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Nou, weet nog de eerste keer dat ik naar Dominator ging (jaar dat er nog een Hardcore Italia was) het verdomd koud was met toch wel wat regen...

Dus altijd goed weer vlieger gaat helaas niet op. Aannemelijker is wel omdat het zomer is de kans op goed weer groter is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2017 11:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

rakkietakkie schreef:
Nou, weet nog de eerste keer dat ik naar Dominator ging (jaar dat er nog een Hardcore Italia was) het verdomd koud was met toch wel wat regen...

Dus altijd goed weer vlieger gaat helaas niet op. Aannemelijker is wel omdat het zomer is de kans op goed weer groter is.

De kans dat het te warm is, is groter in die tijd van het jaar dan dat het koud is. De laatste 2 jaar geweldig weer gehad met 25 graden en een zonnetje. De jaren daarvoor waren toch zo enorm warm?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2017 11:16 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ja het jaar daarvoor smolten de CDJ's van de booth af
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2017 11:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Ja het jaar daarvoor smolten de CDJ's van de booth af


Wat een nachtmerrie was dat voor mij als ginger. (raw en main buiten pal in de zon, rest van die teringherrie kon ik niks mee :lol: )
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2017 11:29 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

rakkietakkie schreef:
[quote="kingxxl]
Eens. Dit wordt mijn derde Dominator. Toch altijd wel genieten, lekker weertje erbij en een keer wat harder gassen dan normaal. :yes:[/quote]

Met andere woorden, of Artiest A of Artiest B nou dat ene plaatje draait, boeit je geen ene moer? Je gaat er gewoon heen (vanwege het weer?) en je geniet toch wel?

Daar was toch een term voor....[/quote]

Deze man
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2017 12:38 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Ja het jaar daarvoor smolten de CDJ's van de booth af


Die editie met gedraaide main was schijnbaar ook niet te doen.... kan mij ook nog een Wish Outdoor en Decibel met ongenadige hitte herinneren
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2017 13:27 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

rakkietakkie schreef:
TiMOTHYb schreef:
Ja het jaar daarvoor smolten de CDJ's van de booth af


Die editie met gedraaide main was schijnbaar ook niet te doen.... kan mij ook nog een Wish Outdoor en Decibel met ongenadige hitte herinneren


Je kan beter gewoon thuisblijven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2017 13:45 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hoop dat Artifact lekker solo staat, en niet zoals vorig jaar met Warface & D-Sturb. En ook niet te vroeg hopelijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2017 13:47 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

rakkietakkie schreef:
Die editie met gedraaide main was schijnbaar ook niet te doen.... kan mij ook nog een Wish Outdoor en Decibel met ongenadige hitte herinneren


Toen de Loudness en early nog in het bos voor de mainstage waren op Decibel. Heb overdag meer in de tenten gestaan dan buiten, veel koeler xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2017 14:30 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
rakkietakkie schreef:
TiMOTHYb schreef:
Ja het jaar daarvoor smolten de CDJ's van de booth af


Die editie met gedraaide main was schijnbaar ook niet te doen.... kan mij ook nog een Wish Outdoor en Decibel met ongenadige hitte herinneren


Je kan beter gewoon thuisblijven.


Ja en jij kan beter het zand uit je vagina halen, extra dosis pep nemen en levenloos neervallen. Waarschijnlijk heb je nu de grootste lol omdat ik zo reageer maar tering zeg, wat ben jij me een partij irritant en naar
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2017 14:39 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Sorry maat, wil je een bloemetje?

Pluk een roos, zet hem op je wagen, dan is alles morgen weer goed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2017 15:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Sorry maat, wil je een bloemetje?

Pluk een roos, zet hem op je wagen, dan is alles morgen weer goed.

Dat rijmt helemaal niet gekkie
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2017 15:05 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Gewoon jammer, dat je zo aandacht wil
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2017 15:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

rakkietakkie schreef:
Broken Balance schreef:
Sorry maat, wil je een bloemetje?

Pluk een roos, zet hem op je wagen, dan is alles morgen weer goed.


Zet hem liever op jouw graf.... i.c.m. een dansje ... je weet wel.. pinsir ik hem nog ff

Halloow hey, het is woensdag. Braaf doen ja. Dippen mag zondag pas weer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2017 15:07 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Thommy schreef:
rakkietakkie schreef:
Broken Balance schreef:
Sorry maat, wil je een bloemetje?

Pluk een roos, zet hem op je wagen, dan is alles morgen weer goed.


Zet hem liever op jouw graf.... i.c.m. een dansje ... je weet wel.. pinsir ik hem nog ff

Halloow hey, het is woensdag. Braaf doen ja. Dippen mag zondag pas weer.



Ja godver, pas ik hem net aan omdat ik bij mezelf dacht.. nah. Niet slim om dat zo te zeggen... quote je hem.net in time haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2017 15:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Je weet dat je hem zelf nu ook weer quote he. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2017 15:16 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ja, dat weet ik.. hoop dat ie leest hoeveel haat ik uit wil stralen naar hem
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2017 15:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Waarom wil je hem in eerste instantie wel aanpassen dan?
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 10  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten