Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2016 12:18 
 
Hardtraxx Veteran

Delete was idd smullen. Heerlijk vooraan in het water staan gek doen op zijn setje. (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2016 20:37 
 
Hardtraxx Veteran

Was weer een topfeest! Met name bij de early/millennium echt volle bak genoten. Eindelijk ook eens Base Alert - Zoo live mogen horen, kippenvel tot op het bot :loving: . Mainstage was zoals afgelopen jaren weer vrij dood. Vond ook dat er niet heel bijzonder gedraaid werd, op een enkel plaatje na. Wel een eervolle vermelding voor Furyan, die Come As One in z'n afsluitset draait. Ohja en B-Front die Everything Changes draaide, dat was ook briljant :love:
Na afloop wel weer flink lang moeten wachten tot de bus weg kon (+/- 1.45), maar daar had ik mij na de voorgaande jaren al een beetje op ingesteld, dus ik vond 't niet zo'n ramp.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2016 22:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker


Dit was toch wel heel vet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2016 07:10 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Onthafloorx schreef:
Wat een BAAS is Delete, Who I really Am van Vazard draaien. :love: :love:


Mooi! Wat was dat heerlijkk!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2016 13:02 
 
Hardtraxxer

Alweer mijn 6e Dominator en misschien wel de beste editie tot nu toe. Vooral bij de Raw gestaan omdat de line up daar eindelijk eens in orde was :thumbup:
Maar het het ook te maken met het geluid elders, vooral op de main was het geluid minder vergeleken met de afgelopen jaren :thumbdown:
Vooral genoten van b-front, delete en ook weer eens ouderwets van Radical!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2016 16:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat je een paar setjes op de raw meeneemt oke, maar waarom zouden mensen de hele dag daar gaan staan? Ik zou toch zeggen dat je naar Dominator komt voor de HC experience?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2016 16:56 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

stefan_helmond schreef:
Afbeelding

TBA+ schreef:
Vooral bij de Raw gestaan omdat de line up daar eindelijk eens in orde was :thumbup:


Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2016 09:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Halverwege de End of Line showcase kwam er na een korte stilte een aankondiging, ging volgens mij over Frankrijk/Nice. Daarna kwam er echt een hele dikke plaat. Was dit iets van een tribute en van wie was dit?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2016 10:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

yowan schreef:
Halverwege de End of Line showcase kwam er na een korte stilte een aankondiging, ging volgens mij over Frankrijk/Nice. Daarna kwam er echt een hele dikke plaat. Was dit iets van een tribute en van wie was dit?


Stond dat zangeresje van Artifact toen niet op de dj booth? Dan zou het namelijk Artifact - Rain kunnen zijn ofzo.

edit: deze?

nieuwe-tracks-hs/artifact-ft-elke-donkers-rain-t56151.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2016 11:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Stond dat zangeresje van Artifact toen niet op de dj booth? Dan zou het namelijk Artifact - Rain kunnen zijn ofzo.

edit: deze?

nieuwe-tracks-hs/artifact-ft-elke-donkers-rain-t56151.html


Hahaha wauw heb ik ff ziek staan spacen daar dan, dacht dat er na een minuut stilte iets van het Franse volkslied opgevoerd werd en de plaat er achteraan een tribute voor vrijheid o.i.d. was.

Maar is dus gewoon een nieuwe plaat van Artifact :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2016 14:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hahaha :lol: nouja heb de vocals nog niet goed beluisterd, dus wie weet? >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2016 19:10 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten