Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2017 13:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vond het wel gezellig, maar het geluid was overal echt ruk. Sfeer was wel oke, maar dat is altijd eigenlijk wel met feesten in Brabant. Verder niet echt wat zinnigs te melden.

Nog wel een pendelbus in de sloot gereden,

http://www.bndestem.nl/breda/pendelbus- ... ~ac312e94/

Mooi dat er staat dat ze maar verder zijn gaan lopen naar het festival,
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2017 15:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Toch nog een gratis relation kaartje kunnen regelen, loop rond met een Maximaal Raw shirtje. Wel een vaag festival, 1 groot grasveld met een paar kleine stages en de main is negermuziek :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2017 17:05 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vond het dit jaar maar karig aangekleed :/ Vergeleken met vorig jaar. Had ook het gevoel dat het minder druk was eigenlijk. Enige pluspunt was het verlaten van de parkeerplaats. Waar we vorig jaar 2 uur over deden zaten we nu binnen 5 minuten al op de weg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2017 09:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Voor gratis tickets een best leuk feestje gehad.

E-force vs delete vs luna en Mind demintetion vs delete was wel echt genieten :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2017 10:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kon Mind Dimension niet komen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2017 10:12 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Eerst een uur. E-force/Luna/Delete

Daarna een uur Mind dimention/delete


delete heeft dus 2 uur lang gestaan

*Edit je doelt vast op demention :lol: maandagochtend he
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2017 10:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Stinson schreef:
Eerst een uur. E-force/Luna/Delete

Daarna een uur Mind dimention/delete


delete heeft dus 2 uur lang gestaan

*Edit je doelt vast op demention :lol: maandagochtend he

Sterker nog: Mind demintetion
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2017 11:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Stinson schreef:
Voor gratis tickets een best leuk feestje gehad.

E-force vs delete vs luna en Mind demintetion vs delete was wel echt genieten :bomb:


Mind deninetitionen is echt goed ja!! Vooral zn track hataters is echt vet
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2017 11:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

maikelo schreef:
Stinson schreef:
Voor gratis tickets een best leuk feestje gehad.

E-force vs delete vs luna en Mind demintetion vs delete was wel echt genieten :bomb:


Mind deninetitionen is echt goed ja!! Vooral zn track hataters is echt vet


Colab met The Peurs is ook dik :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2017 12:02 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Uurtje E-Force vs Delete vs Luna vond ik redelijk kut. Snap ook niet wat Luna daar nou perse bij moest doen. Delete vs Mind Dimension was daarentegen wel genieten :love: .

Al met al een hele leuke dag gehad. Gratis kaarten voor heel de groep, dus dat helpt ook wel mee. Veel bekenden, erg gezellig, best leuke setjes gehoord (Rebelion die Delete - Take It Back draait terwijl Delete nog 2 uur lang moet draaien op die avond was wel een beetje vreemd. Maar boeide geen reet want Take It Back is mokerdik) en het weer zat natuurlijk erg mee. Wegrijden was ook veel beter geregeld dan vorig jaar (ook al was het nu op de zondag veel minder druk dan vorig jaar op zaterdag. Maar zonder rij meteen weg kunnen rijden t.o.v. meer dan een uur vaststaan vorig jaar is gewoon dikke prima). En ze hadden heerlijk hamburgers, inclusief Jack Daniels BBQ saus.

Aankleding was wel iets minder dan vorig jaar: die hoofdstraat toen was wel erg leuk gedaan. Wel was het trailerpark dit jaar een stuk leuker gedaan :lol: . Prima vermaakt dus op de zondag, al was (en is) het wel een stuk minder toen het wekkertje om 7 uur weer ging vanmorgen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2017 13:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Leuke en vooral gezellige dag gehad met veel bekenden, iedereen had gratis kaartjes. Eerlijk gezegd zijn de meeste setjes me niet echt bijgebleven. Laatste uurtje Delete & Mind Dimension was, zoals al meerdere malen eerder benoemd, ontiegelijk dik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2017 14:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Twanneke schreef:
Leuke en vooral gezellige dag gehad met veel bekenden, iedereen had gratis kaartjes. Eerlijk gezegd zijn de meeste setjes me niet echt bijgebleven. Laatste uurtje Delete & Mind Dimension was, zoals al meerdere malen eerder benoemd, ontiegelijk dik.


Wat, was jij er gisteren ook?! Hoe kan ik jou nou gemist hebben :lol:
Laatste kwartier bij Delete en MD was de tent aardig leeg. Dan moet jij rechts gestaan hebben wat links en midden stonden wij / was het leeg.

Voor een gratis feestje leuke dag gehad, veel bekenden is altijd goed en laatste 2 uurtjes waren goed te pruimen. Jammer dat Luna bij E-Force en Delete mee draaide en jammer dat MD bij zijn tweede plaat echt een gruwelijke kut-overgang had. Voor de rest gewoon leuk gehad, +1 voor de lekkere hamburger :drool: . Mocht dan ook wel voor bijna 9 euro, haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2017 14:33 
 
Hardtraxx Elite

Na drie dagen werken afsluiten bij Delete & Mind Dimension :drool:

Wat blijft seeker of fire toch dik :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2017 14:51 
 
Hardtraxx Veteran

Onthafloorx schreef:
Wat blijft seeker of fire toch dik :love:


Bodyshaming doe je maar ergens anders!! Die arme Seeker of Fire ziet er goed uit voor zijn figuur, hij mag er zijn!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2017 16:15 
 
Hardtraxx Elite

ErikZ schreef:
Onthafloorx schreef:
Wat blijft seeker of fire toch dik :love:


Bodyshaming doe je maar ergens anders!! Die arme Seeker of Fire ziet er goed uit voor zijn figuur, hij mag er zijn!


:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2017 17:34 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Twanneke schreef:
Leuke en vooral gezellige dag gehad met veel bekenden, iedereen had gratis kaartjes. Eerlijk gezegd zijn de meeste setjes me niet echt bijgebleven. Laatste uurtje Delete & Mind Dimension was, zoals al meerdere malen eerder benoemd, ontiegelijk dik.


Wat, was jij er gisteren ook?! Hoe kan ik jou nou gemist hebben :lol:
Laatste kwartier bij Delete en MD was de tent aardig leeg. Dan moet jij rechts gestaan hebben wat links en midden stonden wij / was het leeg.

Hahaha nou dan zijn wij officieel scheel want aan de rechterkant van de tent ben ik niet geweest. En zo groot was die tent nou ook weer niet :whistle: . Hele tijd beetje linksachter mezelf misdragen en tijdens Delete & MD naar voren gaan (meterje van het hek af, 2 meter naar links vanuit het midden). Stond iets voor Lennard. The Purge en Thyron stonden ook ergens in m'n buurt. Voor het geval je iemand van hun had gespot.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2017 18:14 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wat was Mind Dimension & Delete dik zeg :love: Ook Prefix & Density Die What we are, Destiny en World outside draaide.

Wat was het geluid op de Hardstyle "main" kut zeg, en ik heb grotere talent stages gezien dan dat ook :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2017 21:35 
 
Hardtraxxer

2 prima dagjes gehad. Goed weer, leuke sfeer en prima Line Up. Geluid kon beter maar voor deze prijs toch prima festival :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2017 02:07 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Iets met een feest en veel te weinig slaap :D :yawn:


Was wel erg gezellig zondag. Even langsgelopen bij Villain om friet te halen. Het was daar niet echt sfeervol.
De mannen van Rebelion hebben dan weer best lekker gedraaid.
En hoe vet was die afsluitende set van Delete & Mind Dimension :loving:

De silent disco-afters waren echt lachen. STTRBSTN & Uncaged en Slagerij Janssen :worship:


Toch echt een hoop organisatorische missers dit weekend:
-Overvolle dixi's
-Welkomsboog die nog niet rechtop stond
-Geen of amper lopend water
-...
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2017 09:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dat niemand klaagt over de wc's bij de mainstage/achter het eetgedeelte :huh: Dat waren er echt veels te weinig. 5 dixies + ong 15 pisbakken voor de mannen en iets van 20 dixies voor de vrouwen. Bij de Raw tent waren er iig een stuk meer wc's.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2017 09:56 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Op zondag waren de wc's en de eethoek aan de ingang gesloten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2017 10:06 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

simon10pont schreef:
Op zondag waren de wc's en de eethoek aan de ingang gesloten.


Ja alleen die bij de main waren open volgens mij, was niet optimaal maar ach vond het wel lekker avondje even stukje daarheen wandelen zie je nog eens wat en kom je nog eens bekende tegen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2017 16:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Twanneke schreef:
Remi schreef:
Twanneke schreef:
Leuke en vooral gezellige dag gehad met veel bekenden, iedereen had gratis kaartjes. Eerlijk gezegd zijn de meeste setjes me niet echt bijgebleven. Laatste uurtje Delete & Mind Dimension was, zoals al meerdere malen eerder benoemd, ontiegelijk dik.


Wat, was jij er gisteren ook?! Hoe kan ik jou nou gemist hebben :lol:
Laatste kwartier bij Delete en MD was de tent aardig leeg. Dan moet jij rechts gestaan hebben wat links en midden stonden wij / was het leeg.

Hahaha nou dan zijn wij officieel scheel want aan de rechterkant van de tent ben ik niet geweest. En zo groot was die tent nou ook weer niet :whistle: . Hele tijd beetje linksachter mezelf misdragen en tijdens Delete & MD naar voren gaan (meterje van het hek af, 2 meter naar links vanuit het midden). Stond iets voor Lennard. The Purge en Thyron stonden ook ergens in m'n buurt. Voor het geval je iemand van hun had gespot.


The Purge wel van een afstandje gezien, die stond toen volgens mij nog met Rooler ja. Dan hebben we de gehele dag echt 5 meter van elkaar af gestaan, haha :whistle: .

simon10pont schreef:
...

Jou ook al niet gezien :lol:
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten