Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2017 11:50 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Als er dan toch mensen op jacht gaan naar hardtraxxers, ik ben te herkennen aan een wit shirt met blauwe boompjes erop, een baardje en slechte danspasjes.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2017 12:03 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Bohhh zin in!! Flink wat gekke kicksels en klaplong de raw in bonjouren! Tot zeaux! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2017 14:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DjThera schreef:
Bohhh zin in!! Flink wat gekke kicksels en klaplong de raw in bonjouren! Tot zeaux! :D

Te herkennen aan...?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2017 03:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Helden setjes: Noisecontrollers , Andy SVGE / B-Front, Phuture Noize
Dat in combinatie met t dikke sound system op de main :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2017 10:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nou eindelijk eens een fatsoenlijke berg HT'ers ontmoet, als ik ze allemaal ga opnoemen vergeet ik er wss een paar, maar was gezellig :thumbsup:

Mooi dagje gehad bij de main en uitstapje naar Delete VIP :thumbsup:

Wel echt belachelijk hoeveel dubbele tracks er langskwamen, 4 x tonight remix gehoord, 3 keer the Unknown, die nieuwe Wildstylez plaat 3 x plus nog in de eindshow. En zo waren er nog een paar. Begon wel beetje irritant te worden.

Maar zoals elk jaar Dreamfields gewoon prachtig dagje (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2017 10:36 
 
Hardtraxxer

Super dag gehad! Meest genoten van phuture noize en D-sturb. Was op de main wel nog even zoeken met een vriend naar een plek waar het goed losging. Grotedeels van de dag belandt bij een grote groep waarvan de dames over klaplongstampen begonnen xd, dat zij dat konden haha. Dus waaarschijnlijk bij paar van hier gestaan, maar geen idee wie...Anyway, dreamfields zeker voor herhaling vatbaar, ohja wat stond het geluid hard zeg bij de main op gegeven moment :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2017 10:37 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Stond de main nou in de fik?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2017 10:49 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Heerlijk feestje gehad weer. Eigenlijk alleen bij de mainstage geweest en af en toe een rondje gelopen of in de botsauto's geweest (hoe mooi was dat). Geluid was echt goed de hele dag, op het einde zelfs een beetje te hard eigenlijk. B-Front en Andy SVGE, Phuture Noize (Strike You Down :love: ) en Noisecontrollers (You Know I Like It :loving: :loving: ) waren de hoogtepunten van de dag. Enige waar ik meer van had verwacht was 15 years Scantraxx, was wel een poosje weg maar kan me niet heel veel oude platen herinneren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2017 11:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Weinig oude platen idd, Rock Civilization en the Space We Created vgm? Maar meer niet echt. Vond die nieuwe platen allemaal wel steengoed trouwens. Euforisch met ballen, en een paar mindere platen van the Prophet tussendoor haha. Maar grotendeels beviel me eigenlijk wel :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2017 11:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Stond de main nou in de fik?


Jup, was ook vrij snel uit. Hmm het was nog wel een behoorlijk fikkie zag ik net op beelden xd

Ik heb me prima vermaakt bij vooral de main. Setjes van de dag waren voor mij wel Rebourne, Delete VIP ( :drool: :drool: ), Requiem (Crypsis & B-Front - Universe in zn geheel gemist, kwam binnen lopen bij de 2e climax :cry: :cry: ) en Noisecontrollers.
Requiem opende trouwens ook met Angel :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2017 12:23 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Had Delete nog nieuwe VIP Edits?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2017 13:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Een heel gezellige dag gehad. Lekker tussen alle stages heen en weer gelopen. Hoogtepunten van de dag waren Moksi en Delete VIP. :D

Ook nog Exterkate en Rickzel ontmoet. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2017 13:41 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wat een vette dag was het! Dat geluid op de main :love: Ook bijna alleen maar goeie sets gehoord. Alleen Minus Militia als afsluiter vond ik minder! Heb het nu allemaal wel een keer gehoord :whistle:

Dreamfields tot volgend jaar :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2017 14:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat trouwens ook erg chill is bij Matrixx is dat je bij de toiletten gratis gebruik kunt maken van deo en haargel als je wilt. Kijk dat noem ik nou service! :thumbup:
De aanwezigheid van botsauto's vond ik geniaal :D
Zo alles bekijkend, ticketprijs, muntprijs, aanbod van eten, service, aandacht voor stages en relaxpunten, is het in mijn ogen 1 van de betere organisaties :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2017 15:16 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

yannickvk schreef:
Lekker op tijd aanwezig morgen. Waarschijnlijk te herkennen aan zwart shirt met donker groene pet.

Tot morgen xxxxxxxxxx
Zamble schreef:
Om en nabij 13:00 uur binnen. Korte spijkerbroek aan met wit shirt en gekleurde streepjes. Bij warm weer te herkennen aan een hemdje of MelvinFR zijn shirt.


Deze jongens heel toevallig herkent aan de hand van deze nauwkeurige omschrijving!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2017 15:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hurricane schreef:
Wat trouwens ook erg chill is bij Matrixx is dat je bij de toiletten gratis gebruik kunt maken van deo en haargel als je wilt. Kijk dat noem ik nou service! :thumbup:
De aanwezigheid van botsauto's vond ik geniaal :D
Zo alles bekijkend, ticketprijs, muntprijs, aanbod van eten, service, aandacht voor stages en relaxpunten, is het in mijn ogen 1 van de betere organisaties :)


Organisatie van Matrixx is idd een heel goed georganiseerde organisatie. Altijd alles is top geregeld hier. Gisteren was alleen jammer dat de sla op was voor de Turkse pizza's, mja was iemand zo vriendelijk om even te vertellen dat je naar de hamburgertent kon voor sla.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2017 15:19 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

kegel77w schreef:
Had Delete nog nieuwe VIP Edits?


Malfunction, Popped & Locked Remix, Hardstyle Matters Remix, Fix Your Speakerz en hij had de edits van Punishment, The Baddest en Level een update gegeven
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2017 15:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Unknown schreef:
Organisatie van Matrixx is idd een heel goed georganiseerde organisatie. Altijd alles is top geregeld hier. Gisteren was alleen jammer dat de sla op was voor de Turkse pizza's, mja was iemand zo vriendelijk om even te vertellen dat je naar de hamburgertent kon voor sla.

Haha alsnog mooi geregeld, sla hoort erbij! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2017 15:29 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Eigenlijk de hele dag bij de Hardstyle Main gestaan, enkele uitstapjes gehad naar The Opposition, Delete VIP en even een rondje over het terrein gemaakt waarbij regelmatig bij de barretjes gestopt werd om te kijken wat ze daar in huis hadden, ging dus behoorlijk hard met de munten :lol:

Vond het feest zelf en de sets dit jaar niet heel erg bijzonder, vooral de Scantraxx 15 Years Set was grote tegenvaller, had toch wel een hoop klassiekers verwacht maar dit viel vies tegen.

Maar ondanks dat toch een superleuk feest gehad dankzij alle gezelligheid :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2017 15:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

yannickvk schreef:
Ook nog Exterkate en Rickzel ontmoet. :)


Kwam dat groene petje van jou op een gegeven moment wel heel vaak tegen haha :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2017 17:06 
 
Hardtraxx Veteran

Heerlijk feest gehad! Noisecontrollers :love:

Nog meer mensen die ruzie gezien aan de rechtkant van de mainstage bij de eet-tentjes? Er werd 1 kerel echt finaal in elkaar geramd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2017 17:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Kwam dat groene petje van jou op een gegeven moment wel heel vaak tegen haha :thumbsup:


Ik weet op wie ik ga stemmen voor de "loopt alleen maar rondjes" award dit jaar. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2017 18:16 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

hurricane schreef:
Unknown schreef:
Organisatie van Matrixx is idd een heel goed georganiseerde organisatie. Altijd alles is top geregeld hier. Gisteren was alleen jammer dat de sla op was voor de Turkse pizza's, mja was iemand zo vriendelijk om even te vertellen dat je naar de hamburgertent kon voor sla.

Haha alsnog mooi geregeld, sla hoort erbij! :D

Konden ze die jongens van gierige gasten niet even bellen?? :P
Ik denk dat die graag ff een paar kroppen sla waren komen brengen
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2017 20:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit was echt een geslaagd feest! Wederom met een grote groep van hier. De "barren toch" was inderdaad genieten!
Baco, Apfelkorn en Sex On The Beach gingen er goed in.

Prima setjes gehoord. Delete VIP was weer maximaal genieten. Hulde voor Requiem die op verzoek van Blear en mij Pattern 1 draait. Andy Svge en B-Front was ook mooi.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2017 20:53 
 
Hardtraxxer

Top dag gehad!
Erg goed georganiseerd en fijn geluid

Setjes die er boven uit sprongen waren B-Front & Andy SVGE, SZP, NC en de beste van de dag: Phuture Noize :loving:
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten