Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2017 20:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jurheinen schreef:
Nog meer mensen die ruzie gezien aan de rechtkant van de mainstage bij de eet-tentjes? Er werd 1 kerel echt finaal in elkaar geramd.

Hoorde dat ook van mn vrienden die daar zaten te eten en vandaag van een collega.
Spoedig zagen ze een paar 'stillen' aan komen rennen die, voorzien van speciale handschoentjes, de vechtersbazen flink aanpakten :P Daarna werden ze afgevoerd backstage. Zou me niets verbazen dat ze daar, achter de met bloemblaadjes versierde hekken, een paar fikse klappen van deze stillen krijgen xd
Opgeruimd staat netjes :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2017 08:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heerlijke dag gehad weer hier. Eigenlijk met 0 verwachtingen en zin er naar toe gegaan, aangezien Defqon weekend nog vers in het geheugen zat. Toch is Dreamfields elk jaar wel weer een festival waar ik me uitermate vermaak. Mooi weer, verrassende artiesten vaak, lekker sfeertje (vechtpartij niet gezien ;) ), veel bekenden en vette stages en geluid altijd. Nog even een speciale vermelding voor Noisecontrollers, jeetje wat gaan die kicks lekker en hard live. Daarnaast veel gelegen in het gras, beetje houseng er bij, veel bier drinken en slap ouwehoeren. Agressive Act was live trouwens ook wel echt dik, komt live lekker door en de energie van die gasten on-stage is ook heerlijk. Al met al een fijn dagje, volgend jaar weer!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2017 10:18 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wat een heerlijke dag gehad, eigenlijk precies hetzelfde als WiSH vorige week. Festivals als deze zijn gewoon rete chill, hele dag op de main hangen met veel bekenden. Al moet ik wel zeggen dat ik bij het zien van die tracklist van Requiem graag een uitstapje naar de Raw tent had gemaakt :cry:

Hoogtepunten zijn al een aantal keren benoemd: NC (Luminosity, Destiny, Spirit of Hardstyle :love: ), B-Front & ANDY SVGE (Magic of Immortality :love: ) en natuurlijk Phuture Noize (letterlijk 45 minuten kippenvel gehad). Zoals je dat eigenlijk van te voren al weet. Scantraxx viel me enorm tegen, alleen die nieuwe melodieuze platen deden het goed.

++ voor de gehele organisatie, erg strak geregeld qua wc's en dergelijke, eigenlijk alles wel. Ook het binnen 10 sec blussen van dat vuurtje helemaal bovenin het decor van de main, chapeau.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2017 11:29 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

STVK schreef:
B-Front & ANDY SVGE (Magic of Immortality :love: )

Godver ja dit was zo vet, had hem op Defqon nog gemist. EVP ging ook kneiterhard verdomme. En Dark Moon :loving: Draaide hij ook niet een oude Zany plaat? Ben even kwijt welke.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2017 11:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
STVK schreef:
B-Front & ANDY SVGE (Magic of Immortality :love: )

Godver ja dit was zo vet, had hem op Defqon nog gemist. EVP ging ook kneiterhard verdomme. En Dark Moon :loving: Draaide hij ook niet een oude Zany plaat? Ben even kwijt welke.

Fever?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2017 11:49 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Dacht het niet. Kan ook in de war zijn, dat het gewoon een plaat van het album was. Ken lang nog niet alle platen daarvan even goed. Hij had iig vrij 'oude' sounds.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2017 12:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dreamfields, altijd lachen. Muziek was wel prima de hele dag maar de vele bekenden maken dit feest.
Vooral op de HS main gestaan, dikke prima. Heerlijke matpartij gehad ook.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2017 12:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fever draaide hij ook op Daylight zaterdag. :bomb:

Defqon ook trouwens
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2017 12:27 
 
Hardtraxxer

Pommer schreef:
Dacht het niet. Kan ook in de war zijn, dat het gewoon een plaat van het album was. Ken lang nog niet alle platen daarvan even goed. Hij had iig vrij 'oude' sounds.


Misschien B-Front - Eternal Voice?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2017 15:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oude Zany plaat heb ik niet gehoord vgm. Zal inderdaad wel deze geweest zijn:

Appelsapman schreef:
Misschien B-Front - Eternal Voice?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2017 16:21 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Appelsapman schreef:
Pommer schreef:
Dacht het niet. Kan ook in de war zijn, dat het gewoon een plaat van het album was. Ken lang nog niet alle platen daarvan even goed. Hij had iig vrij 'oude' sounds.


Misschien B-Front - Eternal Voice?


Hmm nu ik hem zo hoor zal dat hem wel geweest zijn, heeft idd die oude Zany sound. Denk dat ik hem dan vaag herkende van die enkele keren dat ik HWS geluisterd heb ofzo :P

Was mooi trouwens! Flink lopen snoeien en verrassend veel Phuture Noize liefhebbers tussen de Spakenburgers :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2017 16:37 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

3e jaar op rij dat ik ben geweest en het stelt nooit teleur!

Hele dag een beetje geswitched tussen de house en de hardstyle main (helft van vriendengroep heeft geen behoefte aan hardstyle). Wel de hele set van Phuture Noize meegemaakt en een groot deel van B-Front vs Andy Savage en wat waren die vet zeg :loving: . Aardig wat biertjes gehad dus na Phuture Noize was ik de rest van de avond eigenlijk wel aardig kapot.

Ben verder niet een groot fan van House (vind het wel leuk, maar luister het nauwelijks in mijn vrije tijd). Maar Jay Hardway en Sam Feldt draaide erg lekkere muziek. :thumbsup:

Al met al ga ik volgend jaar gewoon weer. Jammer dat het de laatste 2 jaren zo duur is geworden, maar de organisatie op het terrein is gewoon zo goed dat dat me wel waard is. Naar mijn gevoel ook meer ouderen dan andere festivals (?) wat de gezelligheid juist ten goede komt. Aanrader voor iedereen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2017 18:52 
 
Hardtraxx Veteran

Mensen naar Showtek geweest??? Echt dikke zaad :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2017 19:14 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Spobbertiet schreef:
Mensen naar Showtek geweest??? Echt dikke zaad :')

Nee wilde we wel doen maar uiteindelijk een half uur rondgelopen en in de botsauto's gezeten dus is niks meer van terecht gekomen :P Wat was er zo erg aan dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2017 19:18 
 
Hardtraxxer

Pommer schreef:
Was mooi trouwens! Flink lopen snoeien en verrassend veel Phuture Noize liefhebbers tussen de Spakenburgers :cool:


Zeker weten!

Hoop voor de toekomst :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2017 19:38 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Spobbertiet schreef:
Mensen naar Showtek geweest??? Echt dikke zaad :')

Nee wilde we wel doen maar uiteindelijk een half uur rondgelopen en in de botsauto's gezeten dus is niks meer van terecht gekomen :P Wat was er zo erg aan dan?

Zo wat had ik jou graag tegengekomen met m'n auto zeg :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2017 19:49 
 
Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
Spobbertiet schreef:
Mensen naar Showtek geweest??? Echt dikke zaad :')

Nee wilde we wel doen maar uiteindelijk een half uur rondgelopen en in de botsauto's gezeten dus is niks meer van terecht gekomen :P Wat was er zo erg aan dan?


Draaide van die 'gore' muziek, twerk muziek zeg maar met hele slappe drops...
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2017 10:09 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Pommer schreef:
Spobbertiet schreef:
Mensen naar Showtek geweest??? Echt dikke zaad :')

Nee wilde we wel doen maar uiteindelijk een half uur rondgelopen en in de botsauto's gezeten dus is niks meer van terecht gekomen :P Wat was er zo erg aan dan?

Zo wat had ik jou graag tegengekomen met m'n auto zeg :yay:

Denk je dat die auto dat overleefd had...
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2017 10:18 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik denk dat we na 2 bochten waren verzand in een ouwehoer gesprek over de zin van het leven of een ander totaal irrelevant onderwerp
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2017 10:21 
 
Hardtraxx Veteran

Denk eerder dat jullie naar een dixie waren gelopen en hem vacuĆ¼m hadden getrokken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2017 11:12 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Cheetah Rose vs Diffused dixi party. I'm in!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2017 13:05 
 
Hardtraxx Veteran

Mandy ook confirmed. Top line up nu al. :loving:
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten