Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2009 18:50 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Heb net te horen gekregen dat ik ook Emporium moet gaan opbouwen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2009 19:38 
 
Donateur

Milán schreef:
Heb net te horen gekregen dat ik ook Emporium moet gaan opbouwen :)

Nice :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2009 12:27 
 
Hardtraxxer

En hoe gaan we hier meeten!?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2009 12:43 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Zaterdag 30 mei belooft een prachtige Emporium dag te worden. De weersvoorspellingen zijn zeer goed (zonnig en 22°C!), de spectaculaire decors naderen hun voltooiing en alle 75 DJ’s hebben er vreselijk veel zin in. Wil je deze exotische editie van Emporium meemaken, en je hebt nog geen kaarten, wees er dan heel snel bij. De laatste honderden kaarten gaan nu over de toonbank. Hiermee zal Emporium voor de 5e keer volledig uitverkocht zijn.

Prachtig weer voorspeld.

Iedereen vond het wel weer eens tijd worden. Een Emporium met prachtig zomerweer zoals de allereerste editie vijf jaar geleden. En het ziet er naar uit dat we dit jaar met z’n allen lekker in de zon met de voetjes in het water naar de opzwepende beats van de verschillende DJ’s gaan luisteren. De voorspellingen zijn zeer goed. Op de volgende sites kun je het weer in Wijchen nauwkeurig volgen: http://www.zoover.nl/nederland/gelderla ... /weer#tabs en
http://www.weeronline.nl/Nederland/Nijmegen.htm


Verbeteringen:

Ten opzichte van vorig jaar heeft organisator The Matrixx weer enkele verbeteringen doorgevoerd:
1) Parkeren gebeurt nu op weilanden op loopafstand rond de Berendonck. Er zijn dus geen pendelbussen meer nodig. (wel nog vanaf station Dukenburg).
2) De toiletten zijn volledig gratis en meer verspreid over het terrein.
3) Drank en foodmunten zijn hetzelfde.
4) De lockerbox tent is 2 x zo groot.
5) De uitgang vanaf het terrein is verbreed voor een betere uitstroom.
6) De geluidsmetingen worden dit jaar op honderden meters buiten het terrein verricht door de gemeente. (vorig jaar werd er nog op 50 meter vanaf de boxen gemeten!) Alle podia hebben dit jaar het zogenoemde line-array systeem, waarmee je een prachtig gericht geluid krijgt en het een stuk harder mag op het terrein.

Afterparty:

Ook dit jaar wordt er weer een dikke afterparty tot 05.00 uur in The Matrixx gehouden. De line-up hiervoor is inmiddels bekend gemaakt. Iedereen met een Emporium VIP bandje kan hier gratis naar binnen. Anderen betalen €10,- entree. De gekochte munten op Emporium zijn tijdens deze afterparty ook in The Matrixx geldig. Dus een ideale gelegenheid om je restantje munten op te komen maken.

Timetable:

De timetable wordt woensdag 27 mei om 12.00 uur op de Matrixx site en op www.emporiumfestival.nl bekend gemaakt. Uiteraard worden er bij binnenkomst ook time-tables uitgereikt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2009 13:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

a-troxx schreef:
En hoe gaan we hier meeten!?


linksvoor he :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2009 20:54 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zoals altijd :D
Hoe laat? :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2009 21:13 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

timetable afwachten
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2009 13:34 
 
Hardtraxxer

Ok... maar linksvoor is gewoon kut...

Maar.... Bij emporium heb je sowieso twee leuke meet locaties...
De hardstyle area is vaak op het basketbalveld, dus onder een van de twee basketbalnetten lijkt me de beste optie! :D
Niet in klimmen trouwens want dan wordt je der weggebonjourd... Ghehe...
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2009 18:14 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

a-troxx schreef:
Niet in klimmen trouwens want dan wordt je der weggebonjourd... Ghehe...


Ervaring mee? :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2009 22:28 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Mogen jullie raden wie hiero een superbruin kleurtje heeft??? Heb afgelopen dagen gebouwd in de hardcore tent en aan de Maya tempel @ Emporium. Geloof me, hij is nog niet bedekt met decoraties etc, maar de constructie is zelf al meer dan 16 meter hoog, en ziet er echt dik uit :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2009 22:44 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Oehh ik ben benieuwd :D
hoe ziet de rest eruit?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2009 22:55 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Voorals nog 3 grote tenten en 2 hele grote constructies die nog niet bedekt zijn, dus waarvan alleen het geraamte zichtbaar is en donderdag wordt er begonnen om een gedeelte van een ander podium in het water te zetten. Voor de rest het er gewoon uit als een bouwplaats, met overal decoraties shit die rondslingert, takelwagens, heftrucks etc

Qua indeling is er iig niks veranderd in vergelijking met vorig jaar, mocht je er vorig jaar ook bij zijn geweest ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2009 23:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Helaas moest ik vorig jaar stage lopen :(
Dus alles is nieuw voor mij :P
Ben wel heel benieuwd :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2009 10:47 
 
Hardtraxxer

Dikke vette shizzle wordt het dus weer!!! Heb er echt zin in jonge!

En helemaal als het weer dalijk ontiegelijk mee zit :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2009 10:51 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

a-troxx schreef:
Dikke vette shizzle wordt het dus weer!!! Heb er echt zin in jonge!

En helemaal als het weer dalijk ontiegelijk mee zit :D


Nog 1 uurtje tot TT
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2009 12:08 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Afbeelding

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2009 12:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Staat al op de Frontpage ;).
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2009 15:21 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Staat al op de Frontpage ;).


Toen ik dit bericht plaatste niet :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2009 16:29 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Morgen vrij zonnig, de minimumtemperatuur ligt rond de 5 °C. De maximumtemperatuur tussen de 16 en 21 °C. De wind is zwak tot matig uit O. In de middag matig, kracht 3. Langs de stranden zonnig. In het zuiden van het land zonnig en een maximumtemperatuur van 21 °C.

:thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2009 00:35 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Markos schreef:
Morgen vrij zonnig, de minimumtemperatuur ligt rond de 5 °C. De maximumtemperatuur tussen de 16 en 21 °C. De wind is zwak tot matig uit O. In de middag matig, kracht 3. Langs de stranden zonnig. In het zuiden van het land zonnig en een maximumtemperatuur van 21 °C.

:thumbsup:


Perfect weer toch? Niet te warm met wat wind :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2009 07:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Veel plezier iedereen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2009 01:08 
 
Hardtraxxer

Ben net thuis en het was geweldig ben nog maar 15 Jaar dus moest ook beetje geluk meebrengen :woot:

maar was Super!! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2009 13:07 
 
Hardtraxx Newbie

Heel vet feest!

Vraagje; in de afsluitende set van noisecontrollers vs. zany zat een nummer van DefQon. Welk nummer is dit? is dit een hele oude of juist een nieuwe? ik ken hem namelijk helemaal niet..

En hoorde dat (eerste) vuurwerk zo mislukt te zijn? xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2009 14:50 
 
Hardtraxx Newbie



"The sun is shining, ..." :D

Het lijkt mij dat dat eerste vuurwerk een test salvo was? Want het was veel vroeger dan normaal ... of iemand was aan het roken bij de fuses ;) Dat nummer van Defqon is het Defqon Australia anthem geloof ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2009 14:56 
 
Hardtraxxer

Nickk schreef:
Heel vet feest!

Vraagje; in de afsluitende set van noisecontrollers vs. zany zat een nummer van DefQon. Welk nummer is dit? is dit een hele oude of juist een nieuwe? ik ken hem namelijk helemaal niet..

En hoorde dat (eerste) vuurwerk zo mislukt te zijn? xd

Dat is de anthem die zany heeft gemaakt voor Defqon in Australië!
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten