Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2017 19:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Grim schreef:
Meeting linksvoor bij Prefix & Density ft Phuture Noize?


Gok dat ik daar wel even voorbij kom :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2017 19:57 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Grim schreef:
Meeting linksvoor bij Prefix & Density ft Phuture Noize?


Ik ben bang dat ik dat net niet haal :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2017 20:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Grim schreef:
Meeting linksvoor bij Prefix & Density ft Phuture Noize?


Ik ga het proberen, moet morgenvroeg eerst oud papier lopen dan kijk ik wel Hoelaat ik ga ivm hitte. Vind het zelf altijd zo zonde om pas na 3-4 uur een keer op een festival te zijn
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2017 20:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als iemand andere voorstellen heeft dan mag dat ook hoor. Maar dacht dat zo goed als iedereen wel bij prefix & density ft Phuture Noize aanwezig ging zijn. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2017 20:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Denk bfrontliner ook bijna iedereen wel, ben daar wel links/midden vooraan te vinden
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2017 20:49 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik ben wel misschien wat later of er vanaf het begin maar ik weet niet hoelaat ik er ben
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2017 10:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Weet iemand welke stages indoor / outdoor zijn ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2017 10:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Qua hardere stijlen hetzelfde als vorig jaar, dus raw en hardcore in een tent, hardstyle main en freestyle buiten
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2017 10:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Witte Nike Air Basketbal jersey (nummer 34 op de achterkant) en zwarte korte broek voor degene die mij nog niet kennen.

Veel plezier iedereen en misschien tot straks ! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2017 00:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Delete met Proximity to Extinction, Still here remix en Environment remix :worship: . Die set sloot sowieso goed op elkaar aan, wat een kicks voorbij horen komen. Bij Mind Dimension & rooler overigens ook :D. Ohja, Regain met een of andere pokemon tool? De zaal massaal pinsiren toen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2017 01:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Clockartz schreef:
On our way to the netherlands and bringing some italian sun with us :) We will combine some old and new stuff tomorrow. Will also test our new solo! Any tracks you guys want to hear tomorrow?

saluti Clockies <3


You guys played a really great set! Thanks for all the great classics! Didn't expect Blue Horizon to be played, so big ups for that. It's honestly the first time I ever visited a set of yours, but I wasn't dissapointed at all. In fact, you maybe got yourself a new fan ;).
Keep up the good work!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2017 01:34 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Toffe dag gehad, hoogtepunten waren Prefix & Density vs Phuture Noize, MYST, Delete vs Regain en B-Front Beyond Reality. Minpuntjes waren de sfeer af en toe, was bij B-Frontliner bijvoorbeeld ver te zoeken waar wij stonden. Hoog anabolen gehalte ook. De eindshow viel ook tegen, erg slow paced en toen er trap werd gedraaid hebben we de uitgang maar opgezocht.

Maar die Delete vs Regain set was echt fantastisch. Nog staan tuinieren met wat mensen linksvoor (van hier waarschijnlijk), dat Pinsir moment was geniaal :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2017 01:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

chas1n schreef:
Delete met Proximity to Extinction, Still here remix en Environment remix :worship: . Die set sloot sowieso goed op elkaar aan, wat een kicks voorbij horen komen. Bij Mind Dimension & rooler overigens ook :D. Ohja, Regain met een of andere pokemon tool? De zaal massaal pinsiren toen :lol:


Genieten ja, was neroz - tba (1-2 pinsir). Regain stond eerst zelf te pinsiren en later teasde die hem in :worship:
nieuwe-tracks-hs/neroz-tba-1-2-pinsir-t59589.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2017 01:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Overigens hulde voor Rooler, weinig echte Gearbox meuk gedraaid. Maar wist zich goed aan te passen aan Mind Dimension. Gewoon even Delete - pulse gooien :thumbsup: . Abnormaal hard staan snoeiengs de laatste 2 uur.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2017 01:55 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Sfeer was op sommige momenten wel erg tam ja. Vooral bij b-frontliner viel t me op.
Nog even met Myst staan ouwehoeren. Die heeft morgen dus idd een boeking op Intents :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2017 02:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Scotty018 schreef:
Vooral bij b-frontliner viel t me op.


Hier viel het mij idd het meest op, was wel zonde want daardoor kwam de set niet echt lekker door bij mij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2017 02:52 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Heerlijk feest gehad, ondanks de warmte. Heerlijke setjes gehoord van MYST, Clockartz, P&D vs PN en Delete. B-Frontliner was ook genieten, alleen jammer dat 95% van de mensen er niks mee kon.... De set van de dag voor mij weer B-Front Beyond Reality. Die muziek icm die show weer (L)

Ohja WTF Matrixx, ik mocht geen kouwgum mee naar binnen nemen. In mn 12 jaar ofzo dat ik naar feesten ga nog nooit mee gemaakt...
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2017 03:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik weet niet hoe de sfeer de rest van de dag op de main was, maar vond het tijdens B-Frontliner inderdaad matig toen. Erg jammer, want B-Frontliner verdient echt veeeeeel beter. Lekkere comeback zo dacht ik :/

Ook bij de raw overigens vond ik het soms best matig de sfeer. Je kon trouwens best goed merken dat Intents tegelijk viel. Hardstyle stages waren bij lange na niet vol en daardoor viel juist ook het hoge dagjesvolk gehalte op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2017 10:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Prima feestje gehad ondanks de warmte. Paar leuke setjes gehoord met als uitschieters Prefix & Density & Phuture Noize en Mind Dimension vs Rooler. Het viel mij inderdaad ook op dat de raw tent bijna de hele dag half leeg was. Dit zal ook wel de oorzaak zijn geweest waardoor de sfeer soms wat minder was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2017 13:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ook best veel serieuze pinsirs gezien, buiten de hardtraxx ironische pinsirs
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2017 14:36 
 
Hardtraxx Veteran

Koen schreef:
Ook best veel serieuze pinsirs gezien, buiten de hardtraxx ironische pinsirs
Afbeelding


Hier nog een hekzitter bij en je heb de hele rawscene in een gif
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2017 15:00 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Haha netjes, mezelf gespot ;-). Was een mooi feest, wel jammer altijd als het zo heet is. Iedereen te lam om er een mooi feestje van te maken. Top om weer een beetje bij te buurten met iedereen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2017 15:43 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Exterkate schreef:
Hahaha wat is dit dan. Wat doet die vent rechts? :lol: dit gifje heeft alles

Stond naast Koen toen ie dit filmde, maar zo stonden er nog veel meer in de tent. Moet je die tweede jongen van links ook zien (die met dat shirtje in z'n broek) :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2017 16:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wat'n kearls
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2017 16:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nee dat gifje straalt hoop uit voor de scene xd
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten