Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2017 10:00 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

NickDB schreef:
Hier nog een filmpje van de pinsir tijdens Delete & Regain :lol:

https://www.facebook.com/djneroz/videos ... 032841610/


haha helden :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2017 20:29 
 
Hardtraxxer

Klein verslagje nog,

Kwamen binnen rond een uur of half 3 en na de gewoonlijke routine van kluisjes, muntjes etc. naar de main gelopen waar Sound Rush net begon. Leuke set! Ik kan hun stijl zeker waarderen en met als hoogtepunt de remix van Project One :loving:

Daarna nog een klein stukje Bass Modulators gezien en toen even een rondje wezen lopen over het terrein. Blijven steken bij Florian Picasso op de Main House om even op het strand daar te staan. Draaide wel leuk voor mijn gevoel, kende zo ongeveer 0 platen maar het was niet slecht. Nog een stuk van Shermanology meegepakt bij die zand stage en vooral een beetje genieten van het weer.

Laatste stuk van Coone meegepakt om daarna naar de rawtent te gaan voor E-Force Live. Coone deed me overigens niet veel. Nooit echt wat gehad met hem. E-Force draaide wel lekker met Stresstest en Pleasure & Pain als hoogtepunt :D
Atmozfears draaide ook vrij stevig voor wat ik verwacht had en toen kwam de set waar ik bijna het meeste naar had uitgekeken: B-Frontliner. Laatste keer dat ik ze gezien had was op XQ Bob-Front. Muzikaal gezien een geweldige set met de TBA's, Auditory Nerve, Become The Sky, Space Warrior, 1.000.000 Stars, Magic en het grootste kippenvelmoment van de dag: World Outside, wat is dat een toch een prachtige plaat!! De sfeer was wel vrij dood. Kan aan het weer gelegen hebben maar zag maar weinig mensen bewegen..

Vrienden wilden toen naar DV&LM op de Main House dus toen daar weer even gestaan maar ik kon er niet zoveel mee. Daarna rustig naar SZP & DW Live gegaan.

Toen Delete vs. Regain in 1 woord: geweldig! Hoop ouwere platen zoals Proximity to Extinction en Environment remix. Ook werden de Pinsir-Plaat, The Greatest Show, Roll It, Bike's Drum Remix, The Power, The World is Yours VIP, Look At Me Now Remix, The End VIP, Genocide, Dirk-Jan DJ - Pak Een Punt (HULDE :thumbsup: ) en I:Gor - This Is What I Am gedraaid. Ook een speciale vermelding voor het mixwerk van Regain. Zeer strak met veel teasen :thumbsup:

B-Front men zn Beyond Reality show :loving: Superdikke show! Ook blij dat ik Eternal Voice live heb gehoord. Dacht dat dat niet zo snel ging gebeuren :loving:

+ Het weer, was voor mn gevoel nooit echt te warm.
+ B-Frontliner
+ Delete vs. Regain
+ B-Front

- Weinig sfeer op veel momenten
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten