Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2016 16:25 
 
Hardtraxxer

Jones schreef:
Voornamelijk mijn eigen stijl; Tijdmachine dingen dus... Maar eind van m'n set misschien wat recentere dingen om het bruggetje naar Cyber mooi te laten verlopen... Ligt er natuurlijk ook helemaal aan of het al snel vol loopt bij de hardstyle stage! :thumbup:


Balen ik zit nog in de bus :/ ik snap ook niet waarom je ze laten openen. ;) Je had makkelijk bijvoorbeeld om 16:00 uur ofzo in schema gepast lekker op de dag even wat hardstyle classics :thumbup: Je gaat toch al wat jaren mee in de scene had dan een talent laten openen :whistle: maar dat is mijn mening
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2016 03:44 
 
Hardtraxx Addict

Jeroen23 schreef:
Miwer schreef:
Jeroen23 schreef:
Weer wordt niet best he, ofwel? Allemaal zwembroek mee en los op Zwemporium!!!! :yay: :yay:

hele dag kans op regen maar er valt maar 2mm over heel de dag.


Oh zag op weeronline dat er kans was op een onweersbui :aww:

Klopt maar nog met maar 2mm over heel de dag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2016 11:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zin in! Busrit is in ieder geval al kut :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2016 12:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tot zo, faggts.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2016 10:32 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat een feest.
Hulde aan B-Front, voor het draaien van The Worlds Beyond en die magistrale set dat hij gisteren heeft neergezet! Ook zijn performance achter de decks is zo vet om te zien. Heeft iemand een tracklist van zijn set? Ik ben op zoek naar enkele platen die ik nog niet bij naam ken :D ( die voor en na Dark Moon, volgens mij één met Nolz vocals + de track die hij voor zijn collab met a2 draaide). En na die set nog Radical Redemption :woot:.

+++ B-Front en Radical Redemption live
++ Bioweapon, ook heel vet
+ Da Tweekaz en Frequencerz live
+ stage en eindshow
- wel heel ver wandelen naar de parking :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2016 10:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoe was DNR live? ben hier wel benieuwd naar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2016 13:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat een vette dag was dit :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2016 13:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Was echt weer een geweldige editie :D :yay:
Op 3 druppels na gewoon geweldig weer gehad, dacht dat we onweer zouden krijgen >.<
Hele tijd bij de Hardstyle main gestaan, lekkere setjes gehoord!
Vooraan lekker de ruimte. Het geluid is sinds een paar jaar gewoon perfect op Emporium! Hulde voor de organisatie.
Wat ik iets minder vond was de aankleding van het thema. Waande me niet echt in Brazilie, op het weer na dan xd
Oke de locatie is wel mooi aan het water ;) Maar aan de andere zijde (dus bij de house) hadden ze het leuker aangekleed met een pleintje en kraampjes, palmbomen , een terrasje ed. Dat zag er leuk uit :)
Maar het was gewoon top!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2016 12:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De opening van Bioweapon.

https://www.youtube.com/watch?v=ypK7K53w7Pk
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2016 12:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pff ook al hebben ze al die nummers in een nieuw jasje gestopt, ik kreeg best een beetje kippenvel :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2016 13:19 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Dik setje was dat ja! Jammer dat ze niet een All About the Music / Bass Power ofzo draaiden. Anthem klonk ook wel echt heel vet!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2016 14:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jammer dat Audiofreq z'n waffel niet gewoon houdt. Voor die irritatie is de MC er al.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2016 17:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Erg leuke dag gehad! Weer zat uiteindelijk geweldig mee!

Hoogtepunten waren de setjes van Devin Wild, hele goede platenkeuze, B-Front die opent met Angel Of The Sun (MET TWEEDE FUCKING CLIMAX :woot: :woot: :woot: ) en ook nog even Back Again draait. Eigenlijk de hele set van B-Front was weer top xd Ook de remix van Liberate van E-Force gehoord die er nog best mee door kan.

Atmozfears z'n laatste nummer was ook bizar, ging hard. Eigenlijk waren alle setjes wel lekker, had alleen toch echt op meer Bioweapon nummers gehoopt bij Bioweapon. Was wel een hele vette set, maar door de verwachtingen viel het voor mij persoonlijk een beetje tegen.

Ander hoogtepunt was KSHMR, :worship: . Draaide zelfs nog even hardstyle (https://www.youtube.com/watch?v=M3RHGSkQVP8 @16:30)

Verder gewoon heel veel leuke mensen gezien en gesproken, en heel de dag met een grote glimlach rondgelopen.

Wel een heel groot minpunt was het geluid bij de raw tent, zelden zulk slecht geluid meegemaakt. Ontiegelijke overkill aan bass. Dit was ook het geval bij de hardstyle mainstage, alleen in iets mindere maten. Had graag vooraan gestaan bij Prefix & Density en tijdens B-Front, maar dat was gewoon niet te doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2016 20:24 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Paultheone schreef:
Erg leuke dag gehad! Weer zat uiteindelijk geweldig mee!

Hoogtepunten waren de setjes van Devin Wild, hele goede platenkeuze, B-Front die opent met Angel Of The Sun (MET TWEEDE FUCKING CLIMAX :woot: :woot: :woot: ).

IK WIL JE
BLIJF BIJ ME
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2016 20:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Duke schreef:
Paultheone schreef:
Erg leuke dag gehad! Weer zat uiteindelijk geweldig mee!

Hoogtepunten waren de setjes van Devin Wild, hele goede platenkeuze, B-Front die opent met Angel Of The Sun (MET TWEEDE FUCKING CLIMAX :woot: :woot: :woot: ).

IK WIL JE
BLIJF BIJ ME


Erg leuk altijd, zo keken mensen zaterdag ook weer alsof ik aan the Voice mee moest doen.
Vorige  1, 2, 3
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten