Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2017 20:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

And of course, Delete has chosen his Italian comrades Malice to bring the pizza & pasta on the night!

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2017 22:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Met alle andere feesten in het vooruitzicht deze toch maar skippen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2017 22:30 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Dit wordt hem niet voor mij. M'n enthousiasme voor dit feest is nu ook wel bekoelt :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2017 23:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Had een mooi feestje kunnen worden. Line up valt wel erg tegen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2017 00:34 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Jammer, had toch gehoopt op wat andere namen :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2017 08:41 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

EOL labelnight
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2017 10:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Had dit as goede optie! Maar nu is het 100% een nee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2017 10:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat zijn jullie negatief zeg.

Artifact
Deetox
Delete
E-force
Killshot
High Voltage
Malice
Regain
Warface

Best een aardige lineup voor €19,50

Misschien wat standaard en voorspelbaar maar het feest heet dan ook: End of Line Recordings presents: Delete The System

Gezien het feest om delete gaat verwacht ik wel dat hij iets gaafs gaat doen, dus spoontech platen komen wel tevoorschijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2017 10:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klopt, maar als diehard Delete fan hoop je toch stiekem op iets anders. Het feit dat VWAB en Thunderdome ervoor en erna zijn werken natuurlijk ook niet mee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2017 10:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik had Thera wel verwacht eigenlijk. :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2017 10:47 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Echt precies een line-up die ik van te voren had verwacht maar waar ik wel erg bang voor was. Ook zeker niet aanwezig hier. Jammer, want had toch goede herinneringen aan feestjes van Delete (openen op Ctrl.Alt.Delete in 2015 *kuch*).
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2017 10:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Artifact en Deetox vind ik helemaal goed. Maken goede nummers, en de tracklists van Artifact spreken me ook altijd erg aan. De laatste platen van Delete vind ik niet meer zo goed, en van de overige namen heeft alleen Regain zo nu en dan een leuk nummer erbij zitten, maar het is niet meer de muziek waar ik volledig op los ga. En week ervoor VWAB en erna Thunderdome.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2017 10:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kan me hier prima op vermaken voor een avond voor 20 euries. Hopen nog op een classic set van Delete. Gewoon verstand op 0 en gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2017 11:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pushing you towards the 'Edge of Insanity,' grand-master E-Force will be pumping out some major beats at End of Line Recordings presents: Delete The System.

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2017 11:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Veurige pagina :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2017 11:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja weet ik, maar dit is de officiele aankondiging.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2017 10:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hosting a digital invasion is no easy task. That's why I recruited the master of the mic Nolz to lead the way!

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2017 11:29 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

RomanAnthony schreef:
Jammer, want had toch goede herinneringen aan feestjes van Delete (openen op Ctrl.Alt.Delete in 2015 *kuch*).

Haha daar vond ik dus laatst nog een filmpje van op m'n telefoon. Had toen overigens nog niet eens een account hier.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2017 12:07 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Twanneke schreef:
RomanAnthony schreef:
Jammer, want had toch goede herinneringen aan feestjes van Delete (openen op Ctrl.Alt.Delete in 2015 *kuch*).

Haha daar vond ik dus laatst nog een filmpje van op m'n telefoon. Had toen overigens nog niet eens een account hier.


Zou je die willen sturen? Ben wel benieuwd! :) .
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2017 09:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RomanAnthony schreef:
Twanneke schreef:
RomanAnthony schreef:
Jammer, want had toch goede herinneringen aan feestjes van Delete (openen op Ctrl.Alt.Delete in 2015 *kuch*).

Haha daar vond ik dus laatst nog een filmpje van op m'n telefoon. Had toen overigens nog niet eens een account hier.


Zou je die willen sturen? Ben wel benieuwd! :) .


Bruur, ik had op Intents toch verteld over Twan? Je kende hem niet eens meer :-( !
We meeten op Fatality wel even. Twan, komt de Liempde / Boxtel crew ook? :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2017 11:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ja vrij matig van die jongen hé. Goeie oude tijd op Loudness :P

Anthor schreef:
Twan, komt de Liempde / Boxtel crew ook? :bomb:


We komen wel met een aantal uit Liempde ja. Maar Lars enz. gaan niet (denk dat je daar op doelt). Weekendje Qontinent zijn we weer met de hele meute aanwezig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2017 12:02 
 
Hardtraxxer

Afbeelding

Delete over de reacties op de lineup
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2017 12:19 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Anthor schreef:
RomanAnthony schreef:
Twanneke schreef:
Haha daar vond ik dus laatst nog een filmpje van op m'n telefoon. Had toen overigens nog niet eens een account hier.


Zou je die willen sturen? Ben wel benieuwd! :) .


Bruur, ik had op Intents toch verteld over Twan? Je kende hem niet eens meer :-( !
We meeten op Fatality wel even. Twan, komt de Liempde / Boxtel crew ook? :bomb:


Sterallures.


Wat betreft het verhaaltje van Delete: leuk om te lezen, maar de line-up blijft voor mij gewoon kut.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2017 12:40 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Dat van Warface, Deetox, Malice e.d. kan ik nog inkomen. Maar de rest imo echt niet.

Ik heb Delete vroeger nooit High Voltage platen horen draaien, de rest is gewoon enigszins gerelateerd aan hem door collabs of door EoL daar neer gezet. 100% dat hier wel is gekeken naar de verkoop, gezien de concurrerende evenementen. Wat niet meer dan logisch is. Maar er bij zeggen dat dit helemaal zijn stijl en keuze is geloof ik niet volledig.

Het blijft inderdaad End Of Line presents. Het blijft imo gewoon jammer dat alle Delete platen nu gewoon nagenoeg hetzelfde klinken, wat wel een dingetje is waar ze bij EoL een handje van hebben. Artifact is imo lang ook niet zo divers meer als eerst. Killshot is niks nieuws en Warface doet ook telkens het zelfde trucje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2017 13:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hij draait Bombs Away en Dead Stars weleens. Ook de connectie met E-Force en Regain snap ik, ivm de collabs. Ik vind het gewoon een plausibele verklaring dat het feest een 'veilige' line-up moet hebben, omdat het de eerste editie is. Daarnaast is Delete zelf ook een stuk toegankelijker dan 5 jaar geleden. Line-up is dus volledig te begrijpen imo.

Neemt niet weg dat het voor mij niet is weggelegd. Plus dat ik de Time-Out een paupertent vind.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten