Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2017 13:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Citaat:
The only comment I can understand is the lack of Spoontech which will definitely be resolved next edition, IF there is a next edition. We just need the first to be a big success for that to even happen so as you can imagine it's a little risky having more experimental artists at the first edition when there is a big investment for these events to happen. For those asking where Rebelion and Mind Dimension are, I can guarantee they at the top of my list for next edition. And if Vazard could get time off work beyond what he already has off, of course I would have him. Unfortunately that's impossible with his job and him already being here for Fatality. But who knows, a future edition is always possible.


Er is ook gewoon op safe gespeeld door EoL/MW.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2017 16:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als ze Malice nu hadden vervangen door Thera had ik nog overwogen om te gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2017 16:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
Hij draait Bombs Away en Dead Stars weleens. Ook de connectie met E-Force en Regain snap ik, ivm de collabs. Ik vind het gewoon een plausibele verklaring dat het feest een 'veilige' line-up moet hebben, omdat het de eerste editie is. Daarnaast is Delete zelf ook een stuk toegankelijker dan 5 jaar geleden. Line-up is dus volledig te begrijpen imo.

Neemt niet weg dat het voor mij niet is weggelegd. Plus dat ik de Time-Out een paupertent vind.

Sluit me hier volledig bij aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2017 10:35 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Eveneens zegt hij wel dat dit de eerste keer is maar veel mensen zien dit gewoon als een voortzetting van Ctrl.Alt.Delete.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2017 11:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

pim0412 schreef:
Chroman schreef:
Hij draait Bombs Away en Dead Stars weleens. Ook de connectie met E-Force en Regain snap ik, ivm de collabs. Ik vind het gewoon een plausibele verklaring dat het feest een 'veilige' line-up moet hebben, omdat het de eerste editie is. Daarnaast is Delete zelf ook een stuk toegankelijker dan 5 jaar geleden. Line-up is dus volledig te begrijpen imo.

Neemt niet weg dat het voor mij niet is weggelegd. Plus dat ik de Time-Out een paupertent vind.

Sluit me hier volledig bij aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2017 11:50 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Voorspelbare line up maar niet waar ik op had gehoopt. Deze pas ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2017 17:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

YO!

Save your coins, 'cause there's only 1 more week 'till ticket sales begin!

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2017 18:34 
 
Hardtraxx Veteran

Wat heeft most wanted toch met de locatie in Gemert... Of andersom natuurlijk...
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2017 16:41 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

kingxxl schreef:
Voorspelbare line up maar niet waar ik op had gehoopt. Deze pas ik.

Ga lekker wel hihi
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2017 18:36 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Exterkate schreef:
Niet helemaal een lu voor mij maar besloten om toch maar te gaan. Een deze dagen maar eens een ticket halen :clap:

Grasmaaier FC leggoooo
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2017 20:21 
 
Hardtraxx Addict

Hier aanwezig waarschijnlijk met paar maten. Benieuwd naar de timetable. Delete zal wel solo en met Warface, Deetox en Regain staan zoiets? Regain, Malice al tijdje niet gezien en Killshot is ook goed bezig laatste tijd. Dus, zin in ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2017 09:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Timetable nog niet online? :list:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2017 17:04 
 
Hardtraxxer

Tijdtafel:
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2017 18:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Malice & High Voltage, aparte combi haha. Malice met Regain, Warface of Delete was meer voor de hand liggend geweest :P. En dan High Voltage met Deetox.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2017 18:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Huilen met de pet op dit
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2017 18:43 
 
Hardtraxxer

Maar 1 uurtje Delete :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2017 22:16 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Aanwezig als vervanginning voor St8ment. De line-up (en tt) zijn niet 100% mijn meug, maar denk wel dat ik me hier alsnog ga vermaken.

Nvm , niet meer aanwezig
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2017 22:29 
 
Hardtraxx Veteran

Zak Met Brood schreef:
Maar 1 uurtje Delete :cry:


In de beschrijving stond dat hij bij elke DJ gewoon af en toe mee zal draaien
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2017 08:35 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Eerste keer Time Out voor mij. Ben benieuwd naar het zestienjarigen-die-voor-het-eerst-aan-de-schijven-gaan-gehalte .
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2017 17:00 
 
Hardtraxx Addict

Hier maar eens een kijkje gaan nemen. Prima line-up dus kon weinig mis gaan dacht ik, totdat de timetable kwam. Regain & Deetox en Malice & High Voltage, apart. Had Killshot en Artifact ook omgedraaid, maarja. Vanaf het begin aanwezig voor Killshot, erg benieuwd naar hem. Ook voor het eerst de bob, eens kijken hoe dat bevalt :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2017 12:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jezus wat een set van Delete! :bomb: :bomb: :bomb: :worship: :worship:

Meer hoef ik niet te zeggen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2017 12:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TSFH schreef:
Jezus wat een set van Delete! :bomb: :bomb: :bomb: :worship: :worship:

Meer hoef ik niet te zeggen.

Nou, ik ben eigenlijk wel benieuwd nu.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2017 12:27 
 
Hardtraxx Addict

Wat een dik feest zeg, en die set van Delete :worship: :surrender: Voor de rest waren de sets van Killshot en Warface ook genieten. Om half 5 weer richting huis gegaan. Toevallig hardtraxxers die in het midden van de zaal stonden? We hebben toch aardig staan maaien daar tijdens Delete, was echt geniaal :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2017 13:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat heeft Delete zoal gedraaid dan? En hoe gingen High Voltage en Malice samen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2017 13:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Joey schreef:
Wat heeft Delete zoal gedraaid dan? En hoe gingen High Voltage en Malice samen?


D, Abduction, The Punishment (VIP edit dacht ik. Klonk kneiterdik in ieder geval!), Let's Get Weird, Syndrome, Just Do It, Evolve, Take It Leave it, Bitch Fight (VIP edit ook dacht ik), The End, Android ook dacht ik, Gone Too Far, Chainsaw Remix, Mayday, Formula, Munky Shit, Look at me now Remix, Domination Remix, Until We Die, Relentless, The Power, New World Order (VIP Edit), G.I.R. Remix, Malfunction, Explosions, Exist? en nog wat nieuwe platen van hem die erg dik klonken.

Dit zijn de platen die ik kon herinneren. Hij heeft er vgm nog wel wat meer gedraaid. Zou ook kunnen dat die de Smasher remix heeft gedraaid, maar dat weet ik niet meer zeker. Het mixtempo was gewoon echt briljant in z'n set vond ik. Erg dik!

High Voltage & Malice ben ik niet meer bijgeweest.
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten