Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2017 15:26 
 
Hardtraxx Addict

TSFH schreef:
The Punishment (VIP edit), Bitch Fight (VIP edit) :yay: , Relentless en Explosions

Wat gingen deze kneiter hard zeg, niet normaal :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2017 20:23 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Joey schreef:
Wat heeft Delete zoal gedraaid dan? En hoe gingen High Voltage en Malice samen?

Niet. Malice opende met drie tracks, waarna High Voltage met een opgepitchte Nasty Bitch aankwam. Had High Voltage dan laten openen met drie melodieuzere tracks van zn album. Nu was het voornamelijk Malice wat de klok slaat met zo nu en dan een High Voltage plaat er tussendoor (Crispy Tempura en The Apocalypse bijvoorbeeld).

Maar was een heerlijk nachtje door de absolute eindbaas Delete.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2017 08:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Uniforce schreef:
Wat een dik feest zeg, en die set van Delete :worship: :surrender: Voor de rest waren de sets van Killshot en Warface ook genieten. Om half 5 weer richting huis gegaan. Toevallig hardtraxxers die in het midden van de zaal stonden? We hebben toch aardig staan maaien daar tijdens Delete, was echt geniaal :D


Haha ik dacht aan hetzelfde, maar ben niet over HT begonnen xd stond wel in midden van de zaal. Jullie waren een man of 3 aan t raggen? :thumbsup:


Exterkate schreef:
Prima avondje gehad hier! E-Force (The Boogeyman :drool: ) set heel fijn en Delete die opent met D is altijd goed.

Joey schreef:
En hoe gingen High Voltage en Malice samen?


Wat was dit ontzettend kut zeg. Ik wou Malice een kans geven maar na gisteravond.. wat een vreselijk eentonige platen allemaal. Combinatie Malice en High Voltage was geen goed idee imo. Van Girls Love Techno naar Nasty Bitch zeg maar.


Ik vond de set van E-force juist een beetje tegenvallen. Ofja, weer veel van hetzelfde. Weer FTP, weer stresstest, weer pleasure and pain, wordt beetje veel van hetzelfde elke set bij m. Of ik ga gewoon teveel fissa ^^

Nrs van Malice ken ik helemaal niet dus het klonk idd als 95% hetzelfde.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2017 16:01 
 
Hardtraxx Addict

Marks schreef:
Haha ik dacht aan hetzelfde, maar ben niet over HT begonnen xd stond wel in midden van de zaal. Jullie waren een man of 3 aan t raggen? :thumbsup:

Ja, ik was diegene met wit shirt met zwart borstvakje. Weet niet of jij een van diegenen was, op een gegeven moment tikte iemand me aan omdat ik me om moest draaien en toen stonden we daar met stuk of 7 man in een cirkel te maaien daar, haha prachtig was dat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2017 16:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Marks schreef:
Ik vond de set van E-force juist een beetje tegenvallen. Ofja, weer veel van hetzelfde. Weer FTP, weer stresstest, weer pleasure and pain, wordt beetje veel van hetzelfde elke set bij m. Of ik ga gewoon teveel fissa ^^
Denk dat je teveel naar E-force gaat, want ik ga nooit naar sets van hem en ik moet zeggen dat hij er flink de beuk in zette. seven edit en F.T.P. (E-Force Remix) ginge me toch een partijtje hard, was ff lekker maaien :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2017 18:49 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Exterkate schreef:
Uniforce schreef:
Marks schreef:
Haha ik dacht aan hetzelfde, maar ben niet over HT begonnen xd stond wel in midden van de zaal. Jullie waren een man of 3 aan t raggen? :thumbsup:

Ja, ik was diegene met wit shirt met zwart borstvakje. Weet niet of jij een van diegenen was, op een gegeven moment tikte iemand me aan omdat ik me om moest draaien en toen stonden we daar met stuk of 7 man in een cirkel te maaien daar, haha prachtig was dat.


Volgens mij stonden wij hier ook bij :lol:

Grote kans dat dit ik, Exterkate en Yellowflash52 waren. :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2017 19:52 
 
Hardtraxx Addict

Had ik toch moeten vragen of iemand van Hardtraxx kwam haha. Had iemand een wit shirt aan met zwarte strepen bij de mouw? Kan diegene me nog goed herinneren. Hoop dat ik jullie nog een keer tegen kom dan, heb jullie volgens mij geen enkele keer stil zien staan. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2017 20:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Marks schreef:
Ik vond de set van E-force juist een beetje tegenvallen. Ofja, weer veel van hetzelfde. Weer FTP, weer stresstest, weer pleasure and pain, wordt beetje veel van hetzelfde elke set bij m. Of ik ga gewoon teveel fissa ^^

Ik heb E-Force volgens mij nog het hele jaar overgeslagen ivm andere artiesten, maar als ie toch standaard bij iedere boeking een paar platen van zijn album draait, dan zou ik er totaal geen probleem mee hebben als het iedere keer die 3 bovenstaande tracks zijn. Dit zijn nu juĂ­st platen die dusdanig anders zijn, zowel in vergelijking met E-Force zijn eigen platen als de gemiddelde plaat die je op zo'n avond te horen krijgt, dat het wat mij betreft niet snel verveelt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2017 17:19 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Uniforce schreef:
Had ik toch moeten vragen of iemand van Hardtraxx kwam haha. Had iemand een wit shirt aan met zwarte strepen bij de mouw? Kan diegene me nog goed herinneren. Hoop dat ik jullie nog een keer tegen kom dan, heb jullie volgens mij geen enkele keer stil zien staan. :thumbup:

Ik had een zwart Spoontech shirt aan. Wat Exterkate en Yellowflash aanhadden, weet ik niet meer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2017 20:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Exterkate schreef:
Ik heb altijd mijn shirt uit

Je ava zegt wat anders, oplichter :list:!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2017 18:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja Exterkate, doe niet tijger als je pussy bent
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten