Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2017 13:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik merk dat mijn liefde voor Delete omgekeerd evenredig is aan zijn populariteit. Laatste paar setjes die ik bijwoonde vond ik niet meer echt bijzonder en pasten wat mij betreft zo in een Gearbox line-up. Toch heel jammer, waar hij een tijdje terug toch een hoogtepunt op ieder feest was. Het is niet meer zo ontoegankelijk als in zijn Spoontech en begin Theracords tijd, iets wat mij toch altijd wel aantrok. Dus afgezien van de locatie, die gewoon mega ruk is, zou dit sws een twijfelgevalletje zijn.

Zijn er meer mensen die hier last van hebben?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2017 13:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Roan schreef:
Ik merk dat mijn liefde voor Delete omgekeerd evenredig is aan zijn populariteit. Laatste paar setjes die ik bijwoonde vond ik niet meer echt bijzonder en pasten wat mij betreft zo in een Gearbox line-up. Toch heel jammer, waar hij een tijdje terug toch een hoogtepunt op ieder feest was. Het is niet meer zo ontoegankelijk als in zijn Spoontech en begin Theracords tijd, iets wat mij toch altijd wel aantrok. Dus afgezien van de locatie, die gewoon mega ruk is, zou dit sws een twijfelgevalletje zijn.

Zijn er meer mensen die hier last van hebben?


Deel je mening wel een beetje. Maar ik ben het er mee oneens dat hij ook geen goede setjes meer neerzet. Die set op rebirth was namelijk grandioos en zat voor spoontech spul en oude delete platen, aangevuld met zijn houdige werk. Klopt natuurlijk dat hij een ander kant is opgegaan, maar om nou te zeggen dat hij in het rijtje gearbox valt vind ik echt afdoen aan de productiekwaliteit die hij levert.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2017 13:42 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Roan schreef:
Ik merk dat mijn liefde voor Delete omgekeerd evenredig is aan zijn populariteit. Laatste paar setjes die ik bijwoonde vond ik niet meer echt bijzonder en pasten wat mij betreft zo in een Gearbox line-up. Toch heel jammer, waar hij een tijdje terug toch een hoogtepunt op ieder feest was. Het is niet meer zo ontoegankelijk als in zijn Spoontech en begin Theracords tijd, iets wat mij toch altijd wel aantrok. Dus afgezien van de locatie, die gewoon mega ruk is, zou dit sws een twijfelgevalletje zijn.

Zijn er meer mensen die hier last van hebben?


Deels mee eens; ik vind zijn nieuwere werk ook een stuk minder vet dan zijn oudere werk. Echter check ik eigenlijk áltijd zijn set als hij op een feest draait waar ik aanwezig ben en 9 van de 10 keer draait hij nog steeds de beste set van de dag voor mij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2017 13:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Eens met Roan. Van de laatste 5x (Rebirth, Beat the Bridge, Supersized, Loudfest en Promised Land) dat ik Delete heb gezien was alleen Rebirth een noemenswaardige set. Andere sets zaten nauwelijks variatie in en ook nog eens veel VIP-edits. Waar ik voorheen steevast een set van Delete bezocht als deze tegelijk was met een andere interessante set is dit nu echt niet meer het geval. De laatste echt vette release, in mijn ogen, is The World Is Yours en die dateert van januari 2016.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2017 14:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind de nieuwere platen van Delete juist vetter dan die van vroeger. Kicks zijn beter en komen ook beter door vind ik. Delete's oude platen komen live wel goed tot z'n recht, maar thuis vind ik ze een beetje saai eigenlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2017 14:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ook wel mee eens opzich. Ik probeer Delete altijd wel te bezoeken en draait wel nog altijd één van de betere sets van de dag, alleen vind ik het wel jammer dat er zo veel VIP edits gedraaid worden i.p.v de originele platen, maar dat is eigen smaak natuurlijk! ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2017 14:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Indy schreef:
Ook wel mee eens opzich. Ik probeer Delete altijd wel te bezoeken en draait wel nog altijd één van de betere sets van de dag, alleen vind ik het wel jammer dat er zo veel VIP edits gedraaid worden i.p.v de originele platen, maar dat is eigen smaak natuurlijk! ^^


Ik heb dat ook wel een beetje. De vip-edits zijn leuk tijdens een VIP-set, omdat je dan echt een geheel krijgt en ook nieuwe inzichten in de platen. Als losse platen zijn het gewoon edits die gewoon qua smaak mij niet doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2017 14:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Inderdaad, plus het feit dat een Delete VIP set niet echt meer uniek is imo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2017 16:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind de b2b sets van Delete vooral rete saai. B2b met Rebelion op Primal was ook weer standaard as fuck. Probeerde nog absolute terror aan te vragen maar mocht niet baten xd

Met de VIP edits heb ik overigens geen problemen. Vind die best hard gaan en vind het beter dan zijn laatste releases
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2017 16:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RoyAPO schreef:
Ik vind de b2b sets van Delete vooral rete saai.


Samen met Regain op Emporium was het best in orde. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2017 16:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RoyAPO schreef:
Probeerde nog absolute terror aan te vragen maar mocht niet baten xd


vragen mensen nog plaatjes aan? xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2017 16:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

klapstoel schreef:
RoyAPO schreef:
Probeerde nog absolute terror aan te vragen maar mocht niet baten xd


vragen mensen nog plaatjes aan? xd

Daar ben ik nogal van :$. Was wel benieuwd of het ook op de kleinere hardstyle feesten mogelijk is om iets aan te vragen. Delete maakte een twijfelachtig gebaar op mijn aanvraag
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2017 16:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Op kleine feestjes kun je het inderdaad proberen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2017 16:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Waar ik me het meest aan stoor tijdens de sets van Delete zijn inderdaad de VIP edits. Wat stellen zijn VIP sets nog voor als je in iedere "normale" Delete set ook 5 van die edits hoort? Op Supersized draait die dan bijvoorbeeld Envorinment remix & D VIP, terwijl de originele versies imo veeel beter, en zeker niet minder lomp zijn. Misschien dat ze voor het grotere publiek wat toegankelijker zijn, maar ook dat zal wel meevallen denk ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2017 16:34 
 
Hardtraxxer

yannickvk schreef:
Waar ik me het meest aan stoor tijdens de sets van Delete zijn inderdaad de VIP edits. Wat stellen zijn VIP sets nog voor als je in iedere "normale" Delete set ook 5 van die edits hoort? Op Supersized draait die dan bijvoorbeeld Envorinment remix & D VIP, terwijl de originele versies imo veeel beter, en zeker niet minder lomp zijn. Misschien dat ze voor het grotere publiek wat toegankelijker zijn, maar ook dat zal wel meevallen denk ik.


Op Emporium bijvoorbeeld The End VIP. Baal echt als die die draait want imo is het origineel 106,5x keer beter...
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2017 16:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Appelsapman schreef:
Op Emporium bijvoorbeeld The End VIP. Baal echt als die die draait want imo is het origineel 106,5x keer beter...


The End VIP vind ik zelf nog wel leuk, maar dit is wel een mooi voorbeeld van wat ik zei. The End VIP en de originele lijken veel op elkaar, alleen de VIP edit is een stuk minder "chaotisch" voor m'n gevoel, wat hem toch wel wat toegankelijker maakt voor het grote publiek.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2017 16:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Grim schreef:
Op kleine feestjes kun je het inderdaad proberen.


Veel dj's vinden het toch best irritant hoor. Het lijdt af en ze willen toch gewoon hun eigen ding doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2017 16:50 
 
Hardtraxxer

yannickvk schreef:
Appelsapman schreef:
Op Emporium bijvoorbeeld The End VIP. Baal echt als die die draait want imo is het origineel 106,5x keer beter...


The End VIP vind ik zelf nog wel leuk, maar dit is wel een mooi voorbeeld van wat ik zei. The End VIP en de originele lijken veel op elkaar, alleen de VIP edit is een stuk minder "chaotisch" voor m'n gevoel, wat hem toch wel wat toegankelijker maakt voor het grote publiek.


Eens, het is een prima edit. Maar zoals je zelf zegt, het origineel is veel chaotischer. Met name het begin (noem je midintro volgens mij maar weet niet zeker (die je helemaal nooit hoort)).
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2017 16:50 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Grim schreef:
RoyAPO schreef:
Ik vind de b2b sets van Delete vooral rete saai.


Samen met Regain op Emporium was het best in orde. :thumbsup:


Op MOH ook idd :thumbsup:

Verder is Time Out wel een prima locatie. Het kan er wel warm worden maar dat heb je snel met de pinsirs van tegenwoordig. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2017 18:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

yannickvk schreef:
Waar ik me het meest aan stoor tijdens de sets van Delete zijn inderdaad de VIP edits. Wat stellen zijn VIP sets nog voor als je in iedere "normale" Delete set ook 5 van die edits hoort? Op Supersized draait die dan bijvoorbeeld Envorinment remix & D VIP, terwijl de originele versies imo veeel beter, en zeker niet minder lomp zijn. Misschien dat ze voor het grotere publiek wat toegankelijker zijn, maar ook dat zal wel meevallen denk ik.

:worship: 100% eens. Verder bezoek ik Delete wel haast elk feestje waar ik aanwezig ben en kan ik me altijd nog goed vermaken op z'n setjes. Hij pakt er vaak wat oude Spoontech platen bij en wisselt ook wel af in nieuwere dingen. Heb wel minder met z'n nieuwere werk omdat ik dat wat 'leeg' vind. (The Power, Genocide, Munky Shit enz) Dan heb ik 10x liever een The World Is Yours of z'n oudere Theracords/Spoontech stijl.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2017 23:37 
 
Hardtraxx Veteran

Rickzel schreef:
Grim schreef:
Op kleine feestjes kun je het inderdaad proberen.


Veel dj's vinden het toch best irritant hoor. Het lijdt af en ze willen toch gewoon hun eigen ding doen.

Toen dj's als brennan heart, Wildstylez, psyko punkz, Headhunterz en DBSTF in de plaatselijke discotheek kwamen stond ik met m'n blije bakkes altijd voor aan om een nr aan te vragen die ik nog nooit had gehoord. En oh wat voelde ik me goed als ze de track draaiden. Wat ook best vaak gebeurde. Alleen Headhunterz was wat lastiger.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2017 23:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind het best kunnen dat je eens een nummer gaat aanvragen op een kleiner feest. Voornamelijk wanneer je weet dat de desbetreffende DJ dat nummer ook kan waarderen. Je hebt natuurlijk wel van die mensen die van geen ophouden weten. Dan lijkt me dit vrij vervelend. Vooral als die tracks helemaal niet je ding zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2017 08:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Helicaze schreef:
Ik vind het best kunnen dat je eens een nummer gaat aanvragen op een kleiner feest. Voornamelijk wanneer je weet dat de desbetreffende DJ dat nummer ook kan waarderen. Je hebt natuurlijk wel van die mensen die van geen ophouden weten. Dan lijkt me dit vrij vervelend. Vooral als die tracks helemaal niet je ding zijn.


Zoals Caine die Zanzibar - Horror on Mind en Da Tweekaz - Frozen (280 bpm cuntcore edit) niet wilde draaien bijvoorbeeld? :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2017 09:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hij kende het niet eens, nog erger :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2017 10:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha. Ik kon het maar eens proberen. xd
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten