Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2017 11:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:
Da Tweekaz - Frozen (280 bpm cuntcore edit)



Waar kan ik deze vinden? :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2017 14:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Grim schreef:
RoyAPO schreef:
Ik vind de b2b sets van Delete vooral rete saai.


Samen met Regain op Emporium was het best in orde. :thumbsup:


Dit inderdaad :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2017 14:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hmm ja Okee die met Regain zijn nog best te doen inderdaad. Alleen met Rebelion is het echt drama xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2017 18:42 
 
Hardtraxx Veteran

Grim schreef:
RoyAPO schreef:
Ik vind de b2b sets van Delete vooral rete saai.


Samen met Regain op Emporium was het best in orde. :thumbsup:

Delete & vazard :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2017 18:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RoyAPO schreef:
Hmm ja Okee die met Regain zijn nog best te doen inderdaad. Alleen met Rebelion is het echt drama xd


Smaak :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2017 18:46 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik had Delete een aantal maanden niet gezien en toen vond ik zijn solo set op rebirth ontzettend vet. Vervolgens heb ik hem nog gezien bij xxlerator eforce, supersized en 2x op intents. En eigenlijk waren het alle keren vrijwel dezelfde set op de solo zaterdag set van intents na, toen had hij ook aangegeven veel oudere nummers te draaien.

Maar op het moment krijg je in elke set: unstoppable, the truth VIP, the power, munky shit, sucka for pain, formula VIP, look at me now remix en pleasure & pain. Ik heb het idee dat organisaties delete solo net wat 'te' vinden en hem daarom b2b met regain of rebelion zetten. En dan krijg je dus bovenstaande nummers te horen.

EDIT: OT ben in januari bij regain release party geweest in de nieuwere zaal. Het is best oke maar betaalde toen 28,-. De organisatie is net wat te duur voor n klein feestje en te min voor een echt feest imo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2017 18:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

LPXX schreef:
Maar op het moment krijg je in elke set: unstoppable, the truth VIP, the power, munky shit, sucka for pain, formula VIP, look at me now remix en pleasure & pain. Ik heb het idee dat organisaties delete solo net wat 'te' vinden en hem daarom b2b met regain of rebelion zetten. En dan krijg je dus bovenstaande nummers te horen.

Ja vooral hierdoor word ik Delete laatste tijd ook een beetje beu. Vaak dezelfde tracks en niet bar veel variatie. Hij kan een voorbeeld nemen aan B-Front die vrijwel elke keer een andere set draait (met bekende/onbekende klassiekers)

Mja delete wordt natuurlijk ook echt veeeel te vaak geboekt. Heb het idee dat hij nog meer geboekt wordt, dan Radical (op de bekende feesten dan, Radical draait natuurlijk vaak als headliner op een feest) xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2017 19:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

B-Front draait ook best vaak hetzelfde hoor
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2017 19:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Op Primal nog Victims of the same world, For The Girls en een andere oude B-Front plaat waarvan ik de naam even niet weet. Dit draait ie iedergeval niet altijd. Op Qapital dus nog Faith In Your DJ. Dit is al gevarieerder dan wat Delete normaliter draait. B-Front durft gewoon meer in zijn sets
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2017 20:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nou niet doen alsof Delete nooit een "onverwachts" plaatje erbij pakt. >.<

Mensen hier gaan over het algemeen een stuk vaker naar feesten/zien Delete een stuk vaker dan de gemiddelde feestganger. Zo raak je nou eenmaal sneller uitgekeken op de platen die die altijd draait. Als je voorkeur ook nog eens uit gaat naar zijn oudere werk, valt dit misschien wel meer op. Verder varieert Delete echt niet minder in zijn sets dan dat andere dj's dat doen hoor. Het aantal mensen dat die "standaard platen" wel wil horen, is veel en veel groter dan het groepje mensen die die platen ondertussen wel beu is.

Edit: en best logisch dat mensen de b2b sets van Delete hier minder in de smaak vallen toch? Hij heeft dan gewoon in totaal minder tijd om zijn nummers te draaien, dus minder ruimte voor verrassende platen. Best logisch dat hij dan kiest voor zijn bekendere/recentere platen, ipv zijn oude Spoontech nummers waarbij enkel 10 hardtraxxers linksvoor uit hun panfluit gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2017 20:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nee dat doet ie zeker niet minder. Op Rebirth pakte hij wel aardig wat onverwachte platen erbij. Baal wel een beetje dat ik die set niet mee heb kunnen maken

Maar ik maakte nu alleen de vergelijking met B-Front aangezien hij in veel sets 1 of iets meer onverwachte platen erop gooit en dan vaak ook nog onbekend. Toch maakt dat hem niet minder populair. Maar ja, Delete solo blijft veel beter dan b2b iedergeval en daar vermaak ik me dan wel weer bijna altijd prima op :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2017 20:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Delete schreef:
I'm happy to announce that my first comrade to join me at End of Line Recordings presents: Delete The System is none other than the unstoppable Deetox!

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2017 21:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RoyAPO schreef:
Ja vooral hierdoor word ik Delete laatste tijd ook een beetje beu. Vaak dezelfde tracks en niet bar veel variatie. Hij kan een voorbeeld nemen aan B-Front die vrijwel elke keer een andere set draait (met bekende/onbekende klassiekers)


Gast.. kijk zijn setjes op Rebirth, Intents en Defqon :lol: :lol:

zaten vol spoontech classics, oude eigen platen. main concern spul, nieuwe eigen platen uiteraard, nieuwe tracks van talentjes zoals Genox, af en toe een Gearbox plaat van Malice of Rebelion
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2017 22:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Helaas mis ik die leuke sets elke keer :(
Loudfest was ook tof
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2017 22:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RoyAPO schreef:
Loudfest was ook tof


Vond ik juist een set van niks. :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2017 22:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MelvinFR schreef:
RoyAPO schreef:
Loudfest was ook tof


Vond ik juist een set van niks. :$

Laat ik het er zelf op houden dat ik zijn b2b sets gewoon ruk vind over het algemeen en zijn solo sets vind ik altijd wel prima. Kan de VIP edits namelijk wel waarderen allemaal. In zijn b2b sets hoor je alleen Formula en The Truth wat ik dan altijd weer jammer vind

Neem mijn woorden dus maar weer eens terug hahah. Denk dat ik op het moment van schrijven ook nog zijn set op beat the bridge in mijn achterhoofd had en die vond ik dacht ik weer niet bar veel aan
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2017 00:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RoyAPO schreef:
Neem mijn woorden dus maar weer eens terug hahah. Denk dat ik op het moment van schrijven ook nog zijn set op beat the bridge in mijn achterhoofd had en die vond ik dacht ik weer niet bar veel aan


Je kunt gewoon je eigen mening blijven houden hoor als mensen erop reageren, daar is een forum ten slotte voor. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2017 00:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zou leuk zijn als ze weer wat oudere plaatjes erbij pakt, net zoals ze afgelopen Ctrl Alt Delete deed. :D

Moet overigens nog maar blijken of ik aanwezig ben
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2017 00:23 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

yannickvk schreef:
Zou leuk zijn als ze weer wat oudere plaatjes erbij pakt, net zoals ze afgelopen Ctrl Alt Delete deed. :D

Moet overigens nog maar blijken of ik aanwezig ben

Wat draaide ze toen? :$ Omdat ik weet dat ze Black Magic en Android liever niet meer draait (of deed ze dat toch?).
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2017 00:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Redman schreef:
yannickvk schreef:
Zou leuk zijn als ze weer wat oudere plaatjes erbij pakt, net zoals ze afgelopen Ctrl Alt Delete deed. :D

Moet overigens nog maar blijken of ik aanwezig ben

Wat draaide ze toen? :$ Omdat ik weet dat ze Black Magic en Android liever niet meer draait (of deed ze dat toch?).


Kan me alleen State Of Mind & Contact herinneren. Veel meer zullen het er ook niet geweest zijn. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2017 11:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Redman schreef:
yannickvk schreef:
Zou leuk zijn als ze weer wat oudere plaatjes erbij pakt, net zoals ze afgelopen Ctrl Alt Delete deed. :D

Moet overigens nog maar blijken of ik aanwezig ben

Wat draaide ze toen? :$ Omdat ik weet dat ze Black Magic en Android liever niet meer draait (of deed ze dat toch?).

Klopt, maar Q-Base 2015 draaide ze die ook. Dus helemaal uitsluiten doet ze die nummers niet
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2017 11:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MelvinFR schreef:
RoyAPO schreef:
Neem mijn woorden dus maar weer eens terug hahah. Denk dat ik op het moment van schrijven ook nog zijn set op beat the bridge in mijn achterhoofd had en die vond ik dacht ik weer niet bar veel aan


Je kunt gewoon je eigen mening blijven houden hoor als mensen erop reageren, daar is een forum ten slotte voor. :P

Ja tuurlijk weet ik. Maar af en toe zeg ik gewoon meteen wat er in me opkomt en dan merk ik later dat het eigenlijk gewoon niet klopt. Blijf ook zeker mijn eigen mening houden als het gewoon klopt naar mijn gevoel :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2017 11:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Een Android of Black Magic kun je denk ik niet meer verwachten van Deetox, op een TC Classics set uitgezonderd natuurlijk. Ze heeft bijvoorbeeld wel aangegeven in die Q&A toen dat ze State Of Mind nog één van de betere tracks vindt. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2017 11:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De huidige stijl van Deetox is ook wel compleet anders. Waar dit vaak niet het geval is en het een beetje overkomt als slap excuus, zouden die oudere nummers van Deetox toch wel aardig misplaatst zijn in haar huidige sets.

Delete had ook aangegeven dat die Android kwalitatief niet goed genoeg vond, maar dat die plaat het uitstekend doet live is laatste tijd wel meerdere keren gebleken. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2017 14:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

yannickvk schreef:

Delete had ook aangegeven dat die Android kwalitatief niet goed genoeg vond, maar dat die plaat het uitstekend doet live is laatste tijd wel meerdere keren gebleken. :D


Deetox zei dat iig, Delete ook al? Klinkt anders beter dan een paar van Delete z'n oudere platen die hij nog wel draait imo.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten