Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2017 19:25 
 
Hardtraxxer

Afbeelding

Feest: Delete The System
Datum: 21-10-2017
Tijd: 22:00 t/m 5:00
Locatie: Time Out, Gemert
Leeftijd: 16+
Ticketsale: Soon
Prijs: Tickets (€ 19,50 ex fee) on sale SOON

Line-up:
Delete
Deetox
Artifact
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2017 19:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Optie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2017 20:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Time Out = instant no go, helaas. Dit feest tijdens ADE is ook niet echt heel gunstig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2017 20:03 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Dag voor de klassieker helaas,
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2017 20:04 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Denk wel aanwezig, ondanks slechte verhalen over Time Out.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2017 20:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

kingxxl schreef:
Denk wel aanwezig, ondanks slechte verhalen over Time Out.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2017 20:29 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Had het liever weer in de Dynamo gehad, Time Out ga ik niet meer heen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2017 20:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Datum is trouwens wel echt super ongunstig.
14 oktober: Vroeger Was Alles Beter
21 oktober: Thunderdome
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2017 20:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Middle of nowhere. Nee met indoor feesten ga ik alleen ergens heen als er ook echt een treinstation in dezelfde plaats is
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2017 20:46 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nog nooit eerder in timeout geweest, maar is dat zoon drama locatie?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2017 20:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

gartainc schreef:
Nog nooit eerder in timeout geweest, maar is dat zoon drama locatie?

Ik ben er jaren geleden 2 of 3 keer geweest. De zaal opzich met die grote ventilatoren was wel vet, maar het volk dat er rondliep was klote. Volgens mij omdat er in dit gebouw nog wat andere genres van muziek zijn. Geen idee of dit nu nog steeds zo is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2017 20:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Van wat ik gehoord heb is het er vaak bloedheet en zijn er heel veel 16 jarigen die voor 't eerst aan de schijven gaan, wat de sfeer niet ten goede komt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2017 21:29 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Helicaze schreef:
gartainc schreef:
Nog nooit eerder in timeout geweest, maar is dat zoon drama locatie?

Ik ben er jaren geleden 2 of 3 keer geweest. De zaal opzich met die grote ventilatoren was wel vet, maar het volk dat er rondliep was klote. Volgens mij omdat er in dit gebouw nog wat andere genres van muziek zijn. Geen idee of dit nu nog steeds zo is.


Het is tegenwoordig wel apart van het uitgaanscentrum. Blijft idd 16+ en bereikbaarheid is gewoon helemaal kut.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2017 21:31 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Het is wel het een en ander verbouwd he. Die hardstylezaal heeft voortaan een andere ingang van wat ik begrepen heb en het volk van de andere area's kunnen daar niet heen. Met deze avond sowieso niet, en met deze ticketprijs van €20,- zal er een stuk minder paupervolk rondlopen.

Ot: nog ff kijken of ik hier naartoe ga, week ervoor VWAB idd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2017 21:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aah dat die zaal nu los staat van de rest is wel een goede zaak. Wist ik niet. :$

Ik vraag me wel af waarom ik hier zo vaak zie langskomen dat er nog gekeken gaat worden omdat er een ander feest is de week ervoor of erna? Mijn weekends zitten vol t.e.m. dit feest nu. Op een week ben je toch gerecupereerd? Of is het dan puur om de inkomprijzen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2017 21:48 
 
Hardtraxxer

Nieuwe zaal is best prima, maar het is er wel bloedheet. Dit heb ik wel over voor een avond als deze denk ik :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2017 21:52 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Serieuze optie dit, ik kan de sound van Delete erg waarderen de laatste tijd.

Helicaze schreef:
Ik vraag me wel af waarom ik hier zo vaak zie langskomen dat er nog gekeken gaat worden omdat er een ander feest is de week ervoor of erna? Mijn weekends zitten vol t.e.m. dit feest nu. Op een week ben je toch gerecupereerd? Of is het dan puur om de inkomprijzen?


Zal inderdaad voor de meeste een geldzaak zijn , ofwel andere prioriteiten: school,werk, ect.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2017 22:09 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

simon10pont schreef:
Serieuze optie dit, ik kan de sound van Delete erg waarderen de laatste tijd.

Helicaze schreef:
Ik vraag me wel af waarom ik hier zo vaak zie langskomen dat er nog gekeken gaat worden omdat er een ander feest is de week ervoor of erna? Mijn weekends zitten vol t.e.m. dit feest nu. Op een week ben je toch gerecupereerd? Of is het dan puur om de inkomprijzen?


Zal inderdaad voor de meeste een geldzaak zijn , ofwel andere prioriteiten: school,werk, ect.


Dit inderdaad. het kost best veel geld, vervoer kan een optie zijn, of drukte op school. Ik hou soms ook sommige feestjes open als optie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2017 22:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik hou dit ook even open aangezien in deze maand ook wat feesten bij mij in het dorp zijn, maar weet nog niet welke datum dat is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2017 22:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Met een hele leuke line-up waarschijnlijk wel aanwezig. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2017 22:39 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Nog niks staan in deze maand dus even de line up afwachten en daaruit een keuze maken. Zijn vast wel bussen die hier naar toe rijden lijkt mij, toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2017 22:42 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ctrl Alt Delete in de Dynamo waren echt vette feesten en daarnaast maar een klein stukje reizen. Één keer in de Time-Out geweest en toen niet echt geërgerd aan de genoemde zaken. Het was wel heet maar dat is het op de meeste indoorfeesten. Alleen is het nu op een zaterdag, dus hoogstwaarschijnlijk zondag voetballen :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2017 08:34 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Goede optie dit! Hopen op een classics set.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2017 12:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bij een mooie line up ook aanwezig. Ctrl Alt Delete had altijd wel een leuke, gevarieerde line up, echter denk ik dat door de invloeden van Most Wanted en End of Line we hier gewoon weer een line up met Warface, D-Sturb, Killshot, E-Force, Crypsis en zulke namen moeten verwachten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2017 10:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Misschien toch wel aanwezig, valt mooi tussen supremacy en Qlimax. Nog wel afhankelijk van de line-up als er verder alleen de andere mannen van end of line komen weet ik het nog niet...
1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten