Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2017 01:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gaat voor ons ook een race tegen de klok worden. Hopelijk iets na 10 binnen. :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2017 13:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kaartje kopen en aanwezig zijn om kans te maken op DQ1 flesje van Thera.
https://www.facebook.com/DjTheraOfficia ... 821553942/

Lijkt niet echt heel denderend te gaan met de ticketverkoop als je alle acties zo ziet van de afgelopen dagen. Zal maar wat extra bier drinken ter plaatse om te compenseren. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2017 14:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Grim schreef:
Kaartje kopen en aanwezig zijn om kans te maken op DQ1 flesje van Thera.
https://www.facebook.com/DjTheraOfficia ... 821553942/

Lijkt niet echt heel denderend te gaan met de ticketverkoop als je alle acties zo ziet van de afgelopen dagen. Zal maar wat extra bier drinken ter plaatse om te compenseren. :D

Die flesjes zijn sowieso voor ons dan. :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2017 17:06 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Uit ervaring weet ik dat het best niet te druk is in de Epic. Heel veel plek om gekke dansjes te doen is er niet. Ik snap best dat die bierflesjes een hebbeding zijn, maar om daarvoor speciaal naar een feest te gaan is wel een beetje gek. Ik kijk alvast uit naar vrijdag. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2017 17:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

simon10pont schreef:
Uit ervaring weet ik dat het best niet te druk is in de Epic. Heel veel plek om gekke dansjes te doen is er niet. Ik snap best dat die bierflesjes een hebbeding zijn, maar om daarvoor speciaal naar een feest te gaan is wel een beetje gek. Ik kijk alvast uit naar vrijdag. ^^


Eens! Nu een paar keer geweest (Jezus wat een Tilburgs gaaies loopt daar rond af en toe) maar als het wat rustiger is heb je wat meer bewegingsvrijheid
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2017 10:52 
 
Artiest
Avatar gebruiker

simon10pont schreef:
Ik snap best dat die bierflesjes een hebbeding zijn, maar om daarvoor speciaal naar een feest te gaan is wel een beetje gek. Ik kijk alvast uit naar vrijdag. ^^

Ik wil ze dan ook alleen geven aan mensen die echt dedicated zijn en die mensen zouden als t goed is, sowieso aanwezig moeten zijn vrijdag :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2017 12:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Of je naar een feest gaat hangt natuurlijk niet alleen af van het feit of je die dj's en muziek vet vindt.
Vrijdag is per definitie al geen optie voor mij, omdat ik zaterdag vroeg moet werken bijvoorbeeld.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2017 13:03 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zamble schreef:
Of je naar een feest gaat hangt natuurlijk niet alleen af van het feit of je die dj's en muziek vet vindt.
Vrijdag is per definitie al geen optie voor mij, omdat ik zaterdag vroeg moet werken bijvoorbeeld.


Dat klopt wel, maar de mensen die gaan zijn toch dedicated zoals Thera aangeeft. Zo'n flesje komt dan zeker bij een goed adres ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2017 13:38 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Zamble schreef:
Of je naar een feest gaat hangt natuurlijk niet alleen af van het feit of je die dj's en muziek vet vindt.
Vrijdag is per definitie al geen optie voor mij, omdat ik zaterdag vroeg moet werken bijvoorbeeld.

Dus vrijdagavond hoef je niet te werken :D xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2017 11:19 
 
Artiest
Avatar gebruiker

tot vanavond! ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2017 11:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Psyched schreef:
tot vanavond! ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2017 12:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Toch maar even een powernapje doen na mijn vroege shift. Moet straks natuurlijk voldoende uitgerust zijn om pinsirmoves te gooien. Rond 10u binnen om de klassiks te defenden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2017 12:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Helicaze schreef:
Moet straks natuurlijk voldoende uitgerust zijn om pinsirmoves te gooien. Rond 10u binnen om de klassiks te defenden.


Toch maar de dwangbuis meenemen. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2017 14:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Grim schreef:
Helicaze schreef:
Moet straks natuurlijk voldoende uitgerust zijn om pinsirmoves te gooien. Rond 10u binnen om de klassiks te defenden.


Toch maar de dwangbuis meenemen. :/


De hoop dat ik op tijd ga zijn begint langzaam weg te vagen... Ik hou jullie op de hoogte vrinden!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2017 14:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ze draaien anderhalf uur dus je gaat sowieso nog wel kunnen genieten :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2017 04:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zo jammer dat ik zo laat klaar was met werken... hele TCC en psyched vs Thera set gemist... keihard huilen. Maar hulde voor Grim en Helicaze die mij zo goed hebben opgevangen daar. Het was mij een waar genoegen (L)
Voor 3 uur snoeien morgen toch aardig spierpijn denk ik zo haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2017 06:53 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Iemand onze Boom Bashing remix nog opgevallen / gefilmt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2017 10:20 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Even een kort verslagje terwijl ik in de trein naar huis zit >.< :
Ik kwam vroeg binnen om dat ik zeker de Classics niet wou missen. De sfeer kwam moeilijk op gang (dit is eigen aan een club natuurlijk) maar eens we vertrokken waren waren we ook echt goed vertrokken. Steeds goede sets gehoord met als uitschieter Retaliation & Resist.
Vet om om even met Helicaze & Grim te hebben gepraat. Toen Jop binnen kwam werd de sfeer nog beter :yay:
Bedankt aan mister Thera voor het flesje en de gehele avond natuurlijk :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2017 15:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Om 10:20 nog in de trein naar huis. :surrender:

Was weer een vette avond. Ongeveer rond 22:30 binnen en even een praatje gemaakt met Simon en de andere (niet-hardtraxx) bekenden. Bier gehaald en direct op de dansvloer gaan staan voor het 2de deel van de TCC set. Weer een hoop leuke platen voorbij horen komen waardoor er direct wel een leuk sfeertje hing. Na TCC was het aan Thera & Psyched voor een oud naar nieuw set. Ook hier kwamen weer onnoemelijk veel dikke platen voorbij waardoor ik regelmatig naar lucht moest happen als een vis op het droge. :D Toch wel de vetste set van de avond.

Met de nieuwelingen van Theracords heb ik nog niet zoveel dus had op voorhand ook geen bepaalde verwachtingen voor de rest van de avond. Deels daardoor toch goed vermaakt de rest van de avond. Veel leuke onbekende platen voorbij horen komen. Zo door blijven doen heren!

++ Belgisch treintje tijdens destination nowhere :D
++ Sfeer vooraan (niet zoveel van de rest van de zaal meegekregen :$ )
+ Pisbakken met spelletjes :lol:
+ Muntprijs van 2,5, lekker eenvoudig
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2017 16:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Toch wel een leuke avond gehad. We waren rond half 11 binnen en zijn meteen vooraan dansjes gaan doen. De sfeer kwam iets later goed op gang in heel de club.

T.C.C. en Thera vs. psyched waren heel erg goed. Mixwerk was ook super tijdens deze 2 setjes. Dit is echt de muziek waar ik zo van hou. :love:

Alle setjes daarna waren gewoon goed. Paar leuke platen gehoord en ook veel nieuwe. Leuk om je te ontmoeten Simon. Samen met hem, Grim, Hekzitter en nog wat bekenden heel de avond vooraan staan maaien. Aan de bar kwam Thera een praatje maken met mij. Hij zei dat ik 1 van de flesjes kreeg. Natuurlijk helemaal mooi. Nog eens bedankt Pieter! :beer:

Ohja. Jammer dat Caine mijn verzoekjes niet wilde draaien.
- Da Tweekaz - Frozen (280bpm cunt edit)
- Zanzibar - Horror on Mind
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2017 16:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Helicaze schreef:
Ohja. Jammer dat Caine mijn verzoekjes niet wilde draaien.
- Da Tweekaz - Frozen (280bpm cunt edit)
- Zanzibar - Horror on Mind


Episch moment dit. Op het einde nog maar allemaal ZANZIBAAAAR! lopen schreeuwen naar Caine.
Overigens was je ook echt intens gelukkig met je flesje. Hulde voor de innovatieve manieren die je had om het biertje wel niet open te krijgen :lol:
Was weer een avond vol slappe klets in ieder geval haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2017 17:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:
Helicaze schreef:
Ohja. Jammer dat Caine mijn verzoekjes niet wilde draaien.
- Da Tweekaz - Frozen (280bpm cunt edit)
- Zanzibar - Horror on Mind


Episch moment dit. Op het einde nog maar allemaal ZANZIBAAAAR! lopen schreeuwen naar Caine.
Overigens was je ook echt intens gelukkig met je flesje. Hulde voor de innovatieve manieren die je had om het biertje wel niet open te krijgen :lol:
Was weer een avond vol slappe klets in ieder geval haha

Kan ook alleen maar slap gezever zijn he met jou xoxo
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2017 19:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoe was het geluid in deze tent?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2017 19:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MelvinFR schreef:
Hoe was het geluid in deze tent?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2017 19:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zamble schreef:
MelvinFR schreef:
Hoe was het geluid in deze tent?
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten