Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2016 19:16 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Helaas wegens omstandigheden niet meer aanwezig :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2016 08:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lennard95 schreef:
Morgen mijn Rijexamen pas :x


en?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2016 10:25 
 
Hardtraxx Veteran

Hij is geslaagd (zie Genietmomentjes)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2016 11:26 
 
Hardtraxx Veteran

Direct vdk rije :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2016 11:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lenny schreef:
Direct vdk rije :bomb:


:lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2016 12:01 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Volgende week donderdag pas ophalen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2016 11:37 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Eindelijk! Superveel zin in dit feest, iedereen alvast veel plezier :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2016 17:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zin in, tot vanavond! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2016 18:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Helaas niet aanwezig :cry:

Veel plezier iedereen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2016 19:48 
 
Hardtraxxer

:beer: iedereen ze vocale geoefend voor vanavond?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2016 19:59 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Paultheone schreef:
Helaas niet aanwezig :cry:

Veel plezier iedereen :)

:cry: :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2016 05:20 
 
Hardtraxxer

oke dit is kut. na het eten ff snel een powernapje doen, wekker gezet, word ik om 4:00 wakker..................
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2016 07:34 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Damn wat een heerlijk feest was dit zeg!! Feestjes in de 013 kunnen gewoon niet slecht zijn.
Sets waren stuk voor stuk supervet. Vooral sound rush was genieten. Melodieuze platen zonder constant de drive uit de set te halen.

Werd voor een euforische avond nog behoorlijk doorgemaaid. Kan ook aan het geluidssysteem hebben gelegen want man oh man wat knalde dat!! Meteen bij binnenkomst stond t al lekker en t werd alleen maar beter!!

En dan dbstf die net als noisecontrollers vorig jaar de avond afsluiten met fuck de noisecontrollers!

Enig nadeel was de ranzige wc's. Maar zolang je niet hoeft te kakken heb je daar weinig last van!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2016 12:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ook jammer dat die bovenste ring niet open was!!
Heb flink wat leuke filmpjes gemaakt, zal ze later vandaag ff online gooien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2016 14:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Was een erg leuk feest, goede afwisseling tussen oude en nieuwe platen tijdens elke set wat erg fijn was. Sound Rush hadden echt de set van de avond, wat kunnen die altijd vette sets neerzetten! :love: Vooral Back To The Roots was flink genieten, wat een plaat is dat zeg! :loving: Hulde voor DBSTF voor het draaien van Fuck The Noisecontrollers! :D

Helaas wel veel dubbele platen gehoord, Her Voice HHZ remix wel 3x gehoord gisteren volgens mij :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2016 16:40 
 
Hardtraxxer

Heel erg genoten hier :yes: Geluid was echt steengoed, klonk heerlijk! Leuke setjes gehoord met nieuw en oud door elkaar, wat een leuke afwisseling gaf. Pluspuntje voor fuck the noisecontrollers :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2016 16:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Waarom is iedereen zo lyrisch over 'Fuck/Love the Noisecontrollers'? Die draaien ze bijna altijd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2016 17:34 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heel dik feest gehad. Had hoge verwachting na vorig jaar, maar deze zijn echt weer ruimschoots waargemaakt. Geniaal zo'n feest waar alleen euforisch gedraaid wordt. Brengt een leuke en gezellige sfeer met zich mee. Geluid stond ook super goed afgesteld. Vond alleen Cyber en het eerste gedeelte van DBSTF een beetje tegenvallen.

MelvinFR schreef:
Waarom is iedereen zo lyrisch over 'Fuck/Love the Noisecontrollers'? Die draaien ze bijna altijd.

Dikke schijf :thumbsup: . Hoor hem echt bijna nooit, alleen vorig jaar tijdens Euphoria en nog een keer tijdens een ander feest gehoord.

Ultraterrorloudsound schreef:
oke dit is kut. na het eten ff snel een powernapje doen, wekker gezet, word ik om 4:00 wakker..................

Pfoh, dat is echt wel heel erg zuur :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2016 19:07 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Super feest gehad met als uitschieters Sound rush en Atmozfears, Alleen ov was drama 2 uur zitten wachten op tilburg cs met Rody en vervolgens mn stop in Utrecht volledig gemist en bij Houten pas wakker werd >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2016 19:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Super dik feest weer gehad :D :love:

Beste set was van Sound Rush, helden :worship:
Hun vader stond achter ons en stond ook lekker te genieten als een trotse vader :thumbsup:

Geluid stond weer erg lekker (hard en zuiver)
Sfeer was super vond ik :D
Van mij mag dit wel 2x per jaar, jammer dat t niet uitverkocht is want op die manier blijft t maar bij 1 x >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2016 09:47 
 
Hardtraxx Newbie

Super feest gehad! Setjes waren erg lekker :)
Enige minpunt vond ik dat het wel wat druk was....en het was niet eens uitverkocht. Ik heb op meerdere plekken gestaan maar er was vaak maar minimaal ruimte om los te gaan. Ben ik de enige geweest met deze ervaring? xD
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2016 10:08 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heel de avond meet dan genoeg ruimte gehad. Ook tijdens spitsuur. Gewoon beetje rechts vlakbij de bar. Prima geluid ook daar
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2016 11:37 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wat was dit een geslaagde editie :worship: Halverwege binnen gekomen bij de set van Cyber die een aantal nieuwe platen draaide ^^ Daarna blijven staan in de hoofdzaal voor Sound Rush die gelijk opende met Back to the Roots :loving: Audiotricz begon ook lekker met Scrap Attack :D D-Block & S-te-Fan :loving: Area 2 was ook best gezellig :D

Hopelijk komt er een nieuwe editie in het begin van 2017 net als vroeger :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2016 13:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Kruitsnuiver schreef:
Super feest gehad! Setjes waren erg lekker :)
Enige minpunt vond ik dat het wel wat druk was....en het was niet eens uitverkocht. Ik heb op meerdere plekken gestaan maar er was vaak maar minimaal ruimte om los te gaan. Ben ik de enige geweest met deze ervaring? xD


Midden in de hoofdzaal was het inderdaad wel vrij druk. Achteraan op de trappen was echter plek genoeg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2016 15:55 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker




Meer filmpjes hier https://www.youtube.com/channel/UCO_vVJ ... kuvHMhmWew
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten