Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 15  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2016 10:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Awethority schreef:
Ook wel een leuke wetenswaardigheid trouwens:

FIF:
Citaat:
Het bier op het festival is inderdaad van Grolsch en daar zijn we trots op! In deze Grolsch area, waar ook de SUPERBASH Classics zich bevindt, zijn ook specialen te bestellen. Overigens kun je bij de barren op het terrein ook Radler 2.0 krijgen.


:loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2016 10:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Exterkate schreef:
Geen anthem dit jaar? :(


nou je het zegt... Helemaal niet meer aan gedacht. Zou toch zonde zijn, maar schat de kans klein.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2016 10:23 
 
Hardtraxx Veteran

Jordi schreef:
Die speciaalbiertjes waren geniaal vorig jaar in de millenium. Doodzonde dat ze dat geschrapt hebben.


zijn ook specialen te bestellen :list:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2016 10:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zal wel over de Millennium area gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2016 12:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bedankt Rikkert. Dat bedoelde ik ja :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2016 12:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Speciaalbier op een festival zou officieel mijn dood betekenen :lol: Dan kun je mij om 16:00 uit de greppel vissen denk ik.

:beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2016 12:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Speciaalbier op een festival gaat vooral mn portemonnee niet leuk vinden.. Dus begin er ook nooit aan xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2016 15:56 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ja hoor.......

Citaat:
ADARO MIXES THE ENDSHOW OF FANTASY ISLAND FESTIVAL ‪#‎fi16‬
Every year again thousands of people gather for the endshow of Fantasy Island Festival; there where big lasers, enormous fireworks and though sounds come together!
Dj Adaro accepted the challenge and made a MASSIVE mix that will destroy everything!! For sure, you're gonna feel that next morning...
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2016 16:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Awethority schreef:
ADARO MIXES THE ENDSHOW OF FANTASY ISLAND FESTIVAL ‪#‎fi16‬


Mooi kut, waar Radical Redemption vorig jaar nog een Noisia plaat er doorheen gooide verwacht ik dit bij Adaro totaal niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2016 16:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat gaat kut worden dus, al ben ik er wel benieuwd naar
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2016 16:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Beter trekt ie wat van z'n eerdere releases uit de kast en voor de rest wat gevarieerd. Dan moet dat goedkomen, gaan 't zien
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2016 16:16 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

De daadwerkelijk eindshow (die vorig jaar +- 15 minuten was) maak ik me niet zo druk om, die zal wel een redelijk gevarieerde tracklist hebben (als je bijvoorbeeld ziet dat radical vorig jaar ook platen als angel en les phases draaide). Ik ben echter wel benieuwd naar, en een beetje bang voor, wat Adaro in z'n normale set daarvoor neer gaat zetten. Over het algemeen was B-front veel passender en meer verdiend geweest, zowel om de energie die hij op het podium geeft, en omdat hij veel meer en sterkere releases heeft in vergelijking met Adaro (zeker de laatste tijd).
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2016 16:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Awethority schreef:
Over het algemeen was B-front veel passender en meer verdiend geweest, zowel om de energie die hij op het podium geeft, en omdat hij veel meer en sterkere releases heeft in vergelijking met Adaro (zeker de laatste tijd).
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2016 16:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ook echt bij de classics xd hele dag lentebokjes tikken heuj (of Grolsch moet deze keer ook andere brouwers uit de kast trekken).
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2016 16:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Ook echt bij de classics xd hele dag lentebokjes tikken heuj (of Grolsch moet deze keer ook andere brouwers uit de kast trekken).


Of ze roepen kanon weer in het leven en iedereen gaat vdk binnen 2 uur
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2016 17:03 
 

Adaro.... Een slechtere keus konden ze niet maken >.< Al een ruime tijd zaaddodende sets en geen (interessante) releases / solo's! Echt, wie bedenkt dit? :lol: Dat van Radical was echt vet, goeie platenkeus en het klopte gewoon! Word je nu (waarschijnlijk) opgescheept met een lading kick screech raw rommel :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2016 17:06 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

sonnebloem schreef:
Steffnov schreef:
Ook echt bij de classics xd hele dag lentebokjes tikken heuj (of Grolsch moet deze keer ook andere brouwers uit de kast trekken).


Of ze roepen kanon weer in het leven en iedereen gaat vdk binnen 2 uur


Godverdomme wat ben ik hard gegaan op kanon jaren terug :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2016 17:10 
 
Hardtraxx Veteran

Goeie vervanger voor Het Kanon: Gulpener Gladiator!! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2016 18:28 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Hoe erg de mening over een artiest ook kan veranderen in een paar jaar tijd he.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2016 19:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

sonnebloem schreef:
Steffnov schreef:
Ook echt bij de classics xd hele dag lentebokjes tikken heuj (of Grolsch moet deze keer ook andere brouwers uit de kast trekken).


Of ze roepen kanon weer in het leven en iedereen gaat vdk binnen 2 uur


Die is nooit opgehouden met bestaan :whistle: heeft dit jaar wel een nieuw design gekregen trouwens. Was er vorig jaar in de millennium area ook wel volgens mij, al weet ik dat niet zeker.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2016 19:57 
 
Hardtraxx Veteran

Ik ben benieuwd wat adaro er van maakt. Zal er zeker zijn. Maar ben veel meer benieuwd naar de set van b-front op de main. Zijn muziek met al die lasers en lichten :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2016 20:22 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Met het weer van afgelopen dagen en de voorspellingen van komende dagen heb ik hier best wel heel veel zin in :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2016 21:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Hoe erg de mening over een artiest ook kan veranderen in een paar jaar tijd he.

Sick he? Ik ben er niet echt van op de hoogte maar de reacties op sets van Adaro voor z'n sabbatical :P waren echt zo veel positiever. Vond hem zelf ook altijd heel sterke sets neer zetten en tracks maken, maar heb hem nog niet weer bezocht. Misschien heeft hij toch moeite om z'n draai weer te vinden?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2016 23:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Na z'n gehoorschade totaal niet meer zoals vroegâhh inderdaad, zwaar achteruit gegaan allemaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2016 00:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Adaro kan dus alleen maar meevallen. Die tracklist van Radical Redemption had ik ook totaal niet verwacht, waarom zou Adaro niet kunnen verrassen?
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 15  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten